Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56101) 313313 válasza d.beni (#56100) üzenetére


313313
addikt

Már a régi csomagokba is 1 mega volt a garantált ha jól emlékszek, de mindenféleképpen 5 vagy alatta...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#56102) d.beni válasza 313313 (#56101) üzenetére


d.beni
aktív tag

én azt hiszem 5/0,5 volt a garantált.
sajnos a feltöltésben pont megvan, úgyhogy nem tudom lemondani.
de meghosszabbítani nem fogom ha meg tudok állapodni a konkurenciával.
decemberig van hűségem..

(#56103) Lacielvtárs válasza bzoley (#56099) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

ohh, nagyon köszönöm az infódat...
hát a terben van a csere lehetősége és akkor a szavaidra alapozva, lehet meg fogom játszani ezt a lehetőséget, ha nem marad más megoldásom :K
köszönöm még egyszer :R

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#56104) 313313 válasza d.beni (#56102) üzenetére


313313
addikt

Jól emlékeztem az 1M garantáltra dsl-en...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#56105) d.beni válasza 313313 (#56104) üzenetére


d.beni
aktív tag

köszi!
sajnos ez van. meg kell barátkoznom a lassabb kapcsolattal..

(#56106) OldMike


OldMike
őstag

Sziasztok!

Egy olyan IPTV hiba jött elő tegnap, ami eddig még nem volt, és nem rémlik hogy a fórumon találkoztam volna vele.

Koaxon van IPTV, 30/5 net és VoIP telefon. HGW Cisco 3925. Egy felvevős és egy normál STB.

A jelenség: a tévé és a box bekapcsolása után a kijelző alján a szokásos műsorcím és csatorna felirat látszott, de az egész képernyő fekete volt. Pár másodperc után a felirat eltűnt (ez normális), de se kép se hang (ez már nem igazán normális). A jelenség mindkét boxnál azonos volt, a net és a telefon működött. A tévén is lehetett netezni, a boxon felvett anyagot is vissza lehetett nézni.

A 1412-őn egész hamar került szakember, javasolta a boxok áramtalanítását, majd visszakapcsolását - a hiba maradt. Újabb szakember került elő, ő már újraindította a HGW-t, a boxok is újraindultak - a hiba maradt.

Utána jött az sms hogy hibát találtak, javítani fogják, legyek türelemmel. Kb. egy óra múlva visszaállt a tévészolgáltatás, azóta (kop-kop-kop) rendben van. Gondolom valamilyen központi hiba lehetett, ezt már nem kötötték az orromra :U .

Néhány perce telefonált egy T-s szerelő, hogy tegnap hibát jelentettünk, és egyeztetett időpontban jönne megnézni. Mondtam hogy köszi, valóban volt hiba, de még tegnap rendbe tették távolról, ennek örült és elváltunk.

42LM660S

(#56107) #41133696


#41133696
törölt tag

Ha csak vezetékes szolgáltatások közül csupán a hoppá csomagos telefon marad, mindenképpen visszaállítják az analóg vonalat digitális helyet? Mert ugye van a rész, hogy jövőre meg már csak digitális lesz nem?

(#56108) ZPKing válasza dptrsk (#56096) üzenetére


ZPKing
tag

Köszi a tippeket este kipróbálom majd
remélem menni fog

(#56109) pzstm


pzstm
titán

sziasztok!

holnap hoznak egy második beltéri egységet (set-top box vagy kinek hogy szimpatikus).

Második Tv-t is be akarok fogni. IPTV-m van Optinet internettel. Van bárkinek ilyen tapasztalata, hogy esetleg bármiféle hátrányt okozna/bekavarna valamibe? :R (set-top Boxból milyet hoznak ki mostanában?)

iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!

(#56110) raczger


raczger
őstag

Ezek az értékek rendben vannak? Milyen tartományban nevezhető "jónak"?

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.3 dBmV 39.9 dB
Channel 2: 4.3 dBmV 41.4 dB
Channel 3: 3.5 dBmV 40.8 dB
Channel 4: 0.4 dBmV 39.9 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 40.3 dB
Channel 6: 0.3 dBmV 41.0 dB
Channel 7: 0.6 dBmV 41.3 dB
Channel 8: 0.6 dBmV 41.1 dB


Upstream Channels

Power Level:
Channel 1: 48.2 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#56111) kabelmania27 válasza raczger (#56110) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen rendben vannak az értékek.
Vételi -5 és 12 között, adási 50alatt, SNR 30 felett.
Téma összefoglalóban részletesen levan írva.
Indítsd újra a modemet hátha visszajön a többi adási.

[ Szerkesztve ]

(#56112) Krystal_s


Krystal_s
addikt

Sziasztok!
Van itt olyan emberke, aki a Telekomnál dolgozik?
Hivatalosan megteheti ez a cég, hogy csak azért, mert időközben az egyik utcában elöregedett a vonal, amit azonnal cserélni kellene (össze-vissza van kötve) ,de nem hajlandóak megcsinálni, hanem inkább leakarják a csomagunkat cserélni 20 Mbit/s helyett 10-re? 2 éve van 20-as, fél évig gond nélkül ment, aztán elkezdődött a 2-3 havonta "snr lock", azaz 2-3 havonta mindig 2-3Mbit/s-el lett lassabb a sebesség. 2 éve abból áll az egész, hogy 2-3 havonta hibabejelentés kb 3x, újra és újra elmondani a hibát, másnap szerelő talál hibát, nem csinál semmit, hiba elhárítva,,,pitizés valakinek, visszateszik a sebességet és ez megy........
2 napja egy kedves ügyintéző 15-ről visszaállította 22Mbit-re, erre másnap a szerelő mondta, hogy hú megvan a hiba a másik utcában, majd ő intézkedik és kijavítják, de azért addig levette 15-re, mert hogy az jobb lesz, de inkább a 10-et javasolta. 3 hónapja tök ugyanezt mondta egy másik a 18-ra, előtte pedig a 20-ra. Ma kint voltak a szerelők és nem csináltak semmit. Most a vonal is szar és a net is lassabb. Tényleg ennyi idióta dolgozik ennél a cégnél, vagy direkt velünk szórakoznak? :U Idegileg ezt már nem lehet bírni. :(
Érdemes fogyasztóvédelemhez fordulni? A környéken csak kisebb, rosszabb cégek vannak. UPC és Digi nincs.

[ Szerkesztve ]

(#56113) raczger válasza kabelmania27 (#56111) üzenetére


raczger
őstag

Köszönöm, sikerült efelett átsiklanom.
Az nem probléma, hogy az upstream-nél 2, 3, 4 channeleknél az érték 0.0? Eddig azt vettem észre, hogy akkor jó teljesen a net, ha a 1-es és 2-es channel van olyan 50 körüli értéken (ez csak tapasztalat). Most is dobálja a csomagokat, kb 5%-os csomagvesztés van.
Múlt héten jelentettem a hibát, akkor kijöttek, minden csatlakozót átnéztek, 1-2 apróbb hibát javítottak, aznap még volt egy gyengélkedés, de utána 3-4 napig jó volt, most újra kezd szar lenni...

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#56114) DJ. Ru$y válasza raczger (#56113) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Válasz hozzászólás tartalma:
"Indítsd újra a modemet hátha visszajön a többi adási." ;)

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#56115) kabelmania27 válasza raczger (#56113) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nincs tévé előfizetésed vagy nem nézed az analóg adást koax kábel mehet osztásnélkül a modembe.

[ Szerkesztve ]

(#56116) cs.david94 válasza d.beni (#56100) üzenetére


cs.david94
tag

Nálam tegnaptól van ez a 7,66-os net, ma telefonáltam, még tart a kivizsgálás. Nekem is ugyan ez a szitu hogy ment tökéletesen 10-el havi 1-2 szakadással, erre tegnaptól ennyi. Múlt héten itt a faluba valamit kókányolhattak, az egyik kis szürke doboz is fekete szigszalaggal van lezárva(értsd háromszor körbetekerve), meg tegnap is láttam 4!! autót a kis telefonháznál vagy mi az. Tuti itt, de remélem megcsinálják.

(#56117) raczger válasza DJ. Ru$y (#56114) üzenetére


raczger
őstag

Természetesen már többször újraindítottam.

(#56115) kabelmania27: Nem elég hosszú a behúzott kábel, ezért van egy osztás és az megy a modembe, de ezeket mind megnézte a szerelő, lemérte amit le kellett, akkor jó is volt (egy hete).

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#56118) kabelmania27 válasza raczger (#56117) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Osztás helyére tegyél be egy F toldót, februárban még 34-es adási értékeid voltak, volt hogy ez segített.

[ Szerkesztve ]

(#56119) poli27 válasza Krystal_s (#56112) üzenetére


poli27
veterán

kábeles szolgáltató nincs? Az tuti jobb mint a dsl....

(#56120) dzsungalunga válasza Comes (#56048) üzenetére


dzsungalunga
újonc

Szia! TV készüléket csak TV előfizetés mellé vásárolhatsz résztelre

(#56121) villamos válasza pzstm (#56109) üzenetére


villamos
őstag

Semmiféle hátránnyal nem jár egy második STB optikai hálózaton.

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#56122) pzstm válasza villamos (#56121) üzenetére


pzstm
titán

Én is ezt gondoltam, de azért inkább rákérdeztem. :R

Függőleges felületre a fekete Cisco STB-t hogy lehet rögzíteni? Van akinek igy van?

iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!

(#56123) Lacielvtárs válasza bzoley (#56099) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

nos Uram, újra raktam a gépet de a net változatlan :(
valahogy ki fogom bugázni hogy cseréljék le ezt a modemet, így már tuti biztos hogy náluk van a hiba és nem az én gépemben.
amikor a gépen kimarad a ping akkor a mobilon is elmegy a wi-fi.
nekem ez már bizonyító erejű tény :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#56124) d.beni válasza cs.david94 (#56116) üzenetére


d.beni
aktív tag

akkor te is rosszul jártál.
itt van konkurencia ahol 60-as net is van, de sajnos a mostani havidíjam több mint dupláját kellene fizetnem ha átmennék hozzájuk...

(#56125) pumukli4573


pumukli4573
tag

elérhetetlen a facebook ....
megint hack támadás van ????
:W

(#56126) Intruder2k5 válasza pumukli4573 (#56125) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nekem működik... Na nem mintha nem bírnám ki nélküle 1-2 hónapig! :)

[ Szerkesztve ]

(#56127) pumukli4573 válasza Intruder2k5 (#56126) üzenetére


pumukli4573
tag

nálam nem jön be semmi kiszolgálónál lehet valami baj megint

(#56128) #41133696 válasza #41133696 (#55947) üzenetére


#41133696
törölt tag

Mivel a Telefonos ügyfélszolgálattól két eltérő válasz volt, így írtam levelet, válasz:

"Köszönjük, hogy hozzánk fordult, és elnézését kérjük a késedelmes válaszadásért!

Az előzetes műszaki előminősítés szerint van lehetőség az Ön által megadott új címen IPTV igénybevételére is. Ebben az esetben nem áthelyezésre, hanem a szolgáltatás megszüntetésére és új bekötésre van szükség. A megszüntetés természetesen ebben az esetben szankció mentes. Levelünk csatolmányában találja meg a szükséges dokumentumot melynek kitöltését és visszajuttatását követően felvesszük Önnel a kapcsolatot. A dokumentumot a www.telekom.hu/irjonnekunk felületen várjuk Öntől. Az internet szolgáltatás áthelyezését szintén a csatolt dokumentum kitöltésével kezdeményezheti.

Együttműködését köszönjük!
"

:R

(#56125) pumukli4573 : A Facebook nálam sem működik most VDSl2-n, Net & Roll S-en meg még nem néztem.

(#56129) btz válasza pumukli4573 (#56125) üzenetére


btz
addikt

Mobilneten sem

ⓑⓣⓩ

(#56130) #41133696 válasza btz (#56129) üzenetére


#41133696
törölt tag

Most megnéztem, ott nekem bejön, legalábbis a szöveg :)

(#56131) #78121280 válasza pumukli4573 (#56125) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nálam rendben van koax hálózaton és mobilneten is.

(#56132) Thunderzolee

Üdv!

Nem tudjátok, a T-Home weboldalán beírom a létesítési címet, és akkor kiadja h ott milyen csomagok elérhetőek.
Ez mennyire pontos?

Van egy olyan problémám, h a weboldalukon fellelhető információk alapján rendeltem egy internet előfizetést egy adott címre, erre a szerelő tegnap jött bekötni, és sápadt arccal közli, h nem fog menni, mert az egész környéken nincs a T-Home-nak kiépített hálózata. (környező utcákban sem)
Hát ez most mi?
A saját weblapjukban se lehet már megbízni?

Akkor mi a fenéért kell első lépésként megadni a lakcímet? :F

Invitel van, de csak kisebb netet ad, picivel még drágábban is..
Ezek nem egymás hálózatát használják? Ahol van Invitel, ott T-Home is szokott lenni.
Vagy nem? :F

Ha ezt tudom előre, akkor nem költözök oda.
(T-Home oldalán 30/5-öt választottam ki, Invitel viszont csak 5/1-es netet tud adni maximum ezen a címen.) Most kénytelen leszek Invitelhez szerződni?
Hát ez elég nagy pofára esés. :(((

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#56133) Lacielvtárs válasza Thunderzolee (#56132) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

hát ez sajnos ilyen... :(((
a T úgy tudom antenna kábelen nyomja a szolgáltatását, de lehet tévedek...
de az mondjuk vicc hogy még a szerelő sem tudta csak akkor derült ki amikor nálad járt... :W
sajnos marad akkor lehet az invitel...
én ezért nem rendelek semmit sem online módon, hanem vagy szóba vagy személyesen :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#56134) btz válasza Thunderzolee (#56132) üzenetére


btz
addikt

Az én lakhelyemen kb semennyire nem pontos.

ⓑⓣⓩ

(#56135) Gubek-Einste válasza Thunderzolee (#56132) üzenetére

A T rendszere eléggé pontatlan, valaki írta, hogy weboldalon azt kapja, hogy nincs nála szolgáltatás pedig évek óta nálunk van. Hívd fel őket telefonon és kiderül mi is a helyzet pontosan, ott legalább rendesen meg tudják mondani mi van és mi nincs.
Nem feltétlenül van mindenhol hurok átengedés. Könnyen elképzelhető, hogy az egyik xDSL-t szolgáltat, a másik pedig koax-on dolgozik.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#56136) dptrsk válasza btz (#56129) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Szerintem a DNS-el van valami, mert a Google DNS-el megy, T-Home DNS nem.

(#56137) Intruder2k5 válasza dptrsk (#56136) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

(#56138) Thunderzolee válasza Gubek-Einste (#56135) üzenetére

Köszi a válaszokat.

Nem tudtam, h a weboldaluk nem pontos.
Valahogy azt gondoltam, h azért kell ilyen részletesen megadni a címet, mert ennyire pontosan meg tudják mondani, h pl. épületen belül A, B, vagy C szárnyon, hányadik emeleten konkrét lakásnál mit tudnak adni, mert náluk ez pontosan vezetve van, de ezek szerint mégsem.

Azt nem tudja véletlenül valaki, h T-Homenál ha IPTV-m van egy darab boxxal, de szeretnék másodikat/harmadikat, akkor az kerül valami extra (telepítési) költségbe, vagy csak bemegyek érte a T-Pontba, és onnantól kezdve csak annyival nő a díjam, h a második/harmadik box költségét is számlázzák majd a havi számlával?
Invitelnél ha kérem a box kiszállítását, ha nem (mert pl. átvenném az Invipontban), akkor is felszámítanak 7ezer Ft. "telepítési" díjat.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#56139) la_cc


la_cc
addikt

Sziasztok!

A következő problámával fordulnék hozzátok:

Elég régóta szolgáltatatja nekünk a netet a Tkom és alapvetően megvagyok elégedve a szolgáltatással kivéve a következő, mostanában folyamatos, jelenséggel:

Game-elés közben (konkrétan Dota 2) folyamatosan vannak ilyen "lag tüskék" nálam. Normális alacsony ping, majd beugrik valami és + / - 200-ra ugrál egy pár másodpercre. Régen is volt ilyen jelenség, de valahogy nem zavart ennyire, mint most. Háttérben nem fut semmi, aminek kellene zabálnia a netet. Egyedül vagyok a neten.

Na most egy ilyen "elvont" jelenséget, hogy lehet bejelenteni szakszerűen a szolgáltatónak? Egyátalán van értelme bejelenteni ezt?

Köszi szépen a segítséget előre is!

Üdv! :)

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#56140) st.stofi


st.stofi
tag

Hamarosan remélhetőleg változás várható a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségében, mivel egy fogyasztó panaszára, aki a 1412-n "egy esetben az élőhangos bejelentkezésre 23 perc 50 másodpercet várt, míg más esetben 1 óra 3 perc 8 másodpercig tartó várakozás ellenére sem jutott el az élőhangos bejelentkezésig", jogerősen elmarasztalták a Telekomot:

Lassú ügyfélszolgálata miatt marasztalták el a Telekomot

"A fogyasztó panasza alapján a felügyelőség eljárást indított, majd 100 ezer forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki, valamint kötelezte a társaságot, hogy telefonos ügyfélszolgálatán biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a szolgáltató ügyintézőjének a hívás kezdetétől számított öt percen belüli élőhangon kell bejelentkeznie."

"A közlemény szerint az eset kapcsán bebizonyosodott, hogy a tájékoztatáshoz és igényérvényesítéshez fűződő alapvető fogyasztói jog sérült, a 23 perc 50 másodperc, illetve az 1 óra 3 perc 8 másodperc nem minősült ésszerű várakozási időnek."

(#56141) Intruder2k5 válasza st.stofi (#56140) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

1. Százezer forint? Ez valami vicc? Szerintem a Telekom-nak ez körülbelül 0.125 ezred mp-es bevétele... :)

2. Az élőhangos bejelentkezést mint tudjuk sokszor megvalósítják annyiban, hogy felveszik, megkérdezik mi a problémád, majd tovább kapcsolnak az illetékeshez, ahol várhatsz akár 2 óra 123 percet is, mert már túl vagy az élőhangos bejelentkezésen, vagyis a szolgáltató eleget tett a jogszabályban foglaltaknak.

[ Szerkesztve ]

(#56142) Lacielvtárs válasza Intruder2k5 (#56141) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

+999 ez elő is szokott fordulni :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#56143) OldMike válasza Thunderzolee (#56138) üzenetére


OldMike
őstag

Szia!

Ajánlom az ÁSZF nézegetését a következő linken:

[link]

Az utolsó számlámhoz csatolt ÁSZF módosítás (máj. 1-től lesz érvényes) szerint az IPTV-hez is bevezetik a "Szereld magad" rendszert, amivel várhatóan elkerülhető a telepítési díj.

42LM660S

(#56144) btz válasza st.stofi (#56140) üzenetére


btz
addikt

Majd kirugnak egy ügyfélszolgálatost és be is hozta az árát a büntetés :D

ⓑⓣⓩ

(#56145) st.stofi válasza Intruder2k5 (#56141) üzenetére


st.stofi
tag

1) Az, hogy 100e Ft most sok, vagy kevés, ez nézőpont kérdése. A Telekom árbevételéhez képest valóbban morzsa csupán, teljesen igazad van, viszont az adott ügy egyetlen felhasználó panasza ill. annak elbírálása kapcsán indult, 2 hívásról volt szó, ahol nem teljesült a törvényi kitétel, ehhez képest, és hogy ez volt az első ilyen eset, még akár érthető is az összeg; bár ezt is megtámadta a Telekom. Bíróságra került az ügy, és végül jogerősen elmarasztalta a bíróság a Telekomot, ami így bizonyos értelemben visszafelé sült el a Telekom számára, hisz így már nem csak fogasztóvédelmi, hanem jogerős bírósági elmarasztaló ítélet is van az ügyben, ami hasonló ügyekben példaként szolgálhat, ill. ha nem hagy fel a jogsértéssel, nyilván a bírság is majd szépen emelkedni fog a hasonló ügyekben, előbb-utóbb pedig eléri majd a Telekom ingerküszöbét. De gondolom ők is érzik ezt, ezért is mehettek bíróságra, hisz a max. 5 perces ügyintéző kapcsoláshoz gondolom bővíteni kell a telefonos ügyfélszolgálatot, ami a sajtóban megjelent leépítési tervekkel nincs éppen összhangban; de ez van, így jártak

2) Igen ettől én is tartok kicsit, bár az ítélet alapján "biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést", tehát nem csak felvenni kell a telefont, érdemi ügyintézés kell 5 percen belül, legalábbis így lenne logikus ill. az ítéletből nekem ez jött át.

Én azért bizakodó vagyok, hogy legalább közelíteni fog az 5 perchez az érdemi ügyintézőhöz való jutás várakozási ideje, mert ha nem változtat semmit a Telekom, megint lesz aki bepanaszolja őket a fogyasztóvédelemnél (épp most néztem a honlapjukat, nem is tudtam, hogy ügyfélkapun keresztül simán elektronikusan is lehet panaszt tenni), és akkor az már valószínűleg nem 100e Ft lesz.

(#56146) norbszt


norbszt
tag

Sziasztok

Mi erről a véleményetek 10/0,5 netem volt (hozta az elvárt eredményeket) de most elméletileg 10/1 nettem kell hogy legyen, de csak a régi megszokott eredményeket hozza vonal újra indítás ma volt tényleg csak ennyit tud a vonalam?

(#56147) ekrisztian


ekrisztian
senior tag

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni abban, hogy van-e köztünk olyan jó arc:) sorstárs, aki tud segíteni, Speedport fw frissítésben? 09021601.00.029 fw-el kaptam a készüléket.
Köszönöm előre is a segítséget!!

:R:R

(#56148) Norbi27 válasza ekrisztian (#56147) üzenetére


Norbi27
aktív tag

Hívd fel a 1412-t. Mondd, hogy frissítést szeretnél kérni, mert nem tudsz portot nyitni. Neten olvastad, hogy az új fw-vel megy

(#56149) ekrisztian válasza Norbi27 (#56148) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Már 3x próbáltam, elhajtanak mint a bogarat, kiküldik a szerelőt, aki cseréli a modemet, de ő is tojik rám.
:R

(#56150) pzstm


pzstm
titán

aapropó valakinek nincs infója, hogy UPC-hez hasonlóan kártyás megoldást valamikor bevezetne Telekom is IPTV-nél? :R

iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.