Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6351) adik válasza ML320 (#6350) üzenetére


adik
őstag

Itt látható, hogy mennyivel erősebb a forint...

bocs, szmajli lemaradt. ezt a mondatot azért nem gondoltam teljesen komolyan ;)

Kettő, csipkebokor vessző!

(#6352) adik


adik
őstag

Érdemes olvasni a Mistralos topikot, pár felhasználónak vannak érdekes gondolatai...

Kettő, csipkebokor vessző!

(#6353) g@bo válasza ML320 (#6350) üzenetére


g@bo
nagyúr

ez a halála a kiskereknek, küzdelem a vásárlóért, egyre olcsóbb cuccok, telítödö piac, csökkenő haszon, bezáró bót. garancia obi.

nem éri meg olcsón telivágni a piacot. ha nem tud 250é notit venni, nem kell neki 200é haszon nélkül adni. :))

(#6354) Djuree


Djuree
félisten

bakker most látom hogy elhullott a mistral :(
de sajnálom :O
pedig néha voltak nagyon jó áraik, én is meg a haverok is sokat vásároltunk ott. gépházat mindig ott vettem, olcsó és jó házaik voltak.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#6355) Djuree


Djuree
félisten

erről a kiskeres dolgoról:

régen jó üzlet volt, anno még én is tervezgettem a számtech boltot. de mostmár nálunk kis vidéki városban is sok a számtech bolt és sorra szűnnek meg, csak 1 maradhat. pesten meg pláne így van.
nekem is a legutolsó dolog a számtech boltban vásárlás.
-elsők az apróhirdetések (sok olcsó cucc van és sok zsír új, gari annyira nem fontos, minőségi terméket veszek újan, elég kicsi az esélye hogy rossz, vagy elromlik gari időn belül, ha mégis akkor megy szervízbe, a szervízdíjat kifutja mint amennyivel olcsóbban vettem a cuccot, persze valószínűbb hogy el sem romlik ha normálisan használom).
-jönnek a "nyilvános" nagykerek.
-aztán jönnek a bazárosok, itt szinte 100% hogy van ami kell és olcsóbb még itt is mint a kisker.
-eztán jön csak a kisker...

ennyit erről. ez nagyrészben az internet elterjedésével lett ilyen...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#6356) ML320 válasza g@bo (#6353) üzenetére


ML320
aktív tag

Nem éri meg valóban. De mégis kik vágják teli olcsóval a piacot?
Egy egészséges árrés mellett több cég is megélne akár kisebb piacon is (vidéki városok). Csakhát itt van ez jó kis Budapest központúság, az a rakat webáruház, meg hogy boldog-boldogtalan számtech "céget" csinált (egyéni vállalkozók, 10M éves forgalmú BT-k...). Persze minden a vevőkért. Utánna meg jön a morgás a garanciánál, hogy csak dedikált futáron keresztül, nem azonnali, nem tetszik a színe, stb.
Én tuti nem fogom elkurvásítani a piacot (bocs a szóhasználatért, de itt most kellett). Jelenleg hiába vállalom, hogy élni és élni hagyni, sokan a túlélésre játszanak.

Ember tervez, Isten perverz...

(#6357) as_Rock válasza g@bo (#6353) üzenetére


as_Rock
őstag

Amíg van aki tudja 200-ért adni...

Nem elmélkednék itt a közgazdasági alapelveken, de evidens, hogy ha egy piac telítődik, akkor vagy profilt kell váltani/bővíteni, vagy valami hozzáadott értékkel előteremteni az elveszett profit legalább egy részét.

"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi

(#6358) adik


adik
őstag

Hali,
van egy barátom, értékesítés, esetleg szervízes meló érdekelné BP-n. Valakinek valami ötlete? bocsi, hogy off, privi pls!

Kettő, csipkebokor vessző!

(#6359) adalbert1 válasza g@bo (#6353) üzenetére


adalbert1
veterán

Körülbelül ezt veséztük ki egy másik topicban is múltkor. :)
Amúgy meg az én meglátásom szerint:
- a piac kínálati oldala túl sok szereplős
- a keresleti oldaláról annyit, hogy lassan már tényleg mindenkinek van otthon gépe, lassan már noti is, aki meg nem játszik, az évekig kihúzza ugyanazzal a masinával, max. apróbb dolgokat vesz hozzá.
- nagyon árérzékeny nemzet vagyunk, ezért a vevők nagy része egyből harap az az árverseny miatt kialakuló jobbnál-jobb árakra
-így viszont a cégek nagy része elkezd trükközni a termékek beszerzésével, a garival, a munkaerővel, stb.

Mindenesetre azt nem bánom, hogy sok szereplős a piac, jobban elősegíti a versenyt. Ez bizonyos keretek között jó is, de mikor már az alapvető dolgok kárára csökkentik a költségeket, abból mi fogyasztók is csak rosszul jöhetünk ki hosszú távon.
Én pl. már eljutottam arra a pontra, hogy akár fizetnék 10%-al többet az adott termékért, de csak ha tudom, hogy az adott cég ott lesz 3 v. 5 év múlva is, és normálisan fogják kezelni a garis ügyeket is (mondom ezt úgy, hogy az elmúlt 13 évben össz-vissz talán ha három dolgot kellett gariztatnom, egy 2X sebességű cd-romot, egy videókártyát és egy proview nevű monitornak csúfolt ipari hulladékot).

(#6360) TheReMiXeR


TheReMiXeR
senior tag

Vazze, nem régen egy fazon Gianni áraival hasonlított össze...
Majdnem kedvesen mondtam neki, hogy mennyen a p*csába.
Nekem semmi bajom a "kollégával", anno én is vettem tőle még pár procit privátra.
Csak a fazont nem értem, hogy hasonlíthat össze egy boltot egy utazó árussal?
Ráadásul van közöttünk még jó pár kilométer is...

Na meg 31est mondott a procira, ami nálam 37ezer. Direkt megnéztem a kolléga 35ért adja... Tehát még rossz adatokkal dobálózik bele az arcomba.

F@szomat :(((

[ Szerkesztve ]

(#6361) adik válasza TheReMiXeR (#6360) üzenetére


adik
őstag

egyre inkább kezd kifordulni a gyomrom a vevőt helyettesítő állatfajtól...
term. tisztelet a kivételnek.

[ Szerkesztve ]

Kettő, csipkebokor vessző!

(#6362) Ariadne válasza adalbert1 (#6359) üzenetére


Ariadne
őstag

Én pl. már eljutottam arra a pontra, hogy akár fizetnék 10%-al többet az adott termékért, de csak ha tudom, hogy az adott cég ott lesz 3 v. 5 év múlva is, és normálisan fogják kezelni a garis ügyeket is
Ez az, végre valaki. :K Én is a fogyasztói oldalon állok, meg segítek is ahol tudok, de nálam is ez az elvárás. Megveszem biztos(nak tűnő) kisker üzletében a dobozos, 2-3-5 év garos cuccot, rendszeresen ott vásárolok, nem viszem vissza, ha leejtettem/túlhúztam/mittudomén, de cserébe elvárom, hogy ne húzzák két hónapig az ügyintézést és ne keressenek jogszabályellenes kifogásokat. Eddig alig volt garis ügyem, ami volt, az is jól végződött. Szerintem ez lenne a jó kereskedőnek-vásárlónak egyaránt, nem a (már bocs) phs sufniüzletek meg számlanélküli havertól vásárolt cuccok világa.
Bezzeg egyszer vásároltam a kékhalálnál, na azt jól meg is szívtam...

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6363) adik válasza as_Rock (#6357) üzenetére


adik
őstag

hogy
múltkor bejön a véglény xy notit venni, mondom * ft, ok köszöni, mindjárt visszajön. Elment wq boltba, majd visszajött pár óra múlva, és mondta, hogy igazából már ott korábban megrendelte, de látta, hogy nálunk olcsóbb, ezért visszament a másik boltba, lemondani a rendelését, de ott megkérdezték tőle, hogy mennyi, majd odaadták neki ennyiért, és csak azért jött, hogy lemondja.
hogy

Kettő, csipkebokor vessző!

(#6364) BirdPC válasza adalbert1 (#6359) üzenetére


BirdPC
csendes tag

Na igen ilyen vevőkről álmodom én is :DDD :R

Bird Computer, Ahol Az Alacsony Árak Fészkelnek! ----- www.birdpc.hu ----- 1123. Budapest Nagyenyed utca 6. ----- 06-1-356-3864 ----- info@birdpc.hu

(#6365) lúzer válasza adik (#6363) üzenetére


lúzer
veterán

Hmm. Ez azért a boltok egymás közti viszonyát is jól bemutatja!

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#6366) TéKrys válasza adik (#6363) üzenetére


TéKrys
senior tag

Akár milyen rosszul is hangzik, de ügyesen csinálta. Sajna a a vevő pénztárcája se feneketlen, és gondolom nem pár száz forint volt a különbség. Sajna ilyen világot élünk, mindent a vevőért. :(

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#6367) Jorus


Jorus
nagyúr

Én általában a szerény hazai kínálat és a körülményes garanciális ügyintézés miatt leginkább külföldről vásárolok, legyen szó PC- és kerékpáralkatrészről, műszaki cikkekről. Katalógus végigklikkel, kattint, másnap már repülőn van a motyó, 2 nap múlva csönget a futár a cuccal. Az esetleges garanciális ügyintézés pedig rendszerint kimerül a gyártónak való postázásban. Nem kell magyarázkodni, várni a bevizsgálásra, a cserepéldányra, postafordultával cserélik a hibás alkatrészt.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6368) TéKrys válasza TheReMiXeR (#6360) üzenetére


TéKrys
senior tag

Vagy csak próbálkozott hátha engedsz még a 37ből. Ilyen velem is előfordult anno, persze másnap visszejött és elvitte rendes áron a cuccot, mert ugyebár annyiért ő se tudta volna megvenni sehol.

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#6369) Rival válasza TheReMiXeR (#6360) üzenetére


Rival
aktív tag

Régebbi ügyfél árajánlatot kért komplett PC-re, szoftverekkel. Az ár tartalmazta: összeszerelés, megvásárolt szoftverek telepítése, korrekt beállítasok, frissítések, kiszállítás, üzembe helyezés, adatok áttöltése régi gépről, wifi beállítás, helyszíni garancia, csak a s@gge nincs kinyalva. Egyébként is akármikor hívhat, ha valami gondja támad, segítek telefonon is, ha lehet. Elküldtem. Hív, hogy sokallja az árat, máshonnan is nézett árakat, de kevesebbre számított. Mondom én nem tudok versenyezni a hiperszuperek áraival, és különben is azért egy picit több a szolgáltatás, minthogy leveszi a polcról és aztán kezdjen, amit akar, ráadásul nálam tudja, mi kerül a gépbe. Kérdés érkezik: - ...és miért nem tudsz lépést tartani a hiperszuperekkel?

$%#+=*$#& AAARGH!!!! :W :W ...de ami még szörnyűbb, hogy ilyen embereknek van szavazati joguk is... :)

[ Szerkesztve ]

(#6370) TéKrys válasza Rival (#6369) üzenetére


TéKrys
senior tag

Sok helyen ajándékba adják mindazt amit felsoroltál. (najó kivéve az archiválást, meg a kiszállitás UTÁNI helyszini munkákat) Mert ha te nem csinálod meg neki ingyen, akkor megcsinálja majd a fia, lánya, fiának a haverja, meg mit tudom én milyen távoli rokon meg szomszéd, ugyanis egyre többen értenek hozzá.

Hozzánk is szervizbe már csak akkor hozták a gépet amikor megnézte minden rokon és szomszéd és ismerős és nem tudták megcsinálni.

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#6371) Dzoli válasza Rival (#6369) üzenetére


Dzoli
tag

Kérdés érkezik: - ...és miért nem tudsz lépést tartani a hiperszuperekkel?

Mert exkuzív szerződéseik vannak a nagykerekkel azért. Min. 90 napos fizetési határidő, kedvezőbb átadási árak, az el nem adott termékek visszáruzásának lehetősége, stb...

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#6372) TéKrys válasza Dzoli (#6371) üzenetére


TéKrys
senior tag

Ezért kell ott megfogni a vásárlót ahol csak lehet. Ingyenes segitség, korrektebb kiszolgálás, és normális felvilágosítás, szakértelem...ezek mind hiányoznak a hiperszupermarketekből. (tuti kihagytam valamit:) :B )

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#6373) adik válasza TéKrys (#6372) üzenetére


adik
őstag

igen, de ezt nem tudja a polcra tenni, te meg ingyé megmondod neki, vagy a szomszéd pistike...

Kettő, csipkebokor vessző!

(#6374) g@bo válasza adalbert1 (#6359) üzenetére


g@bo
nagyúr

én már pont emiatt csak nagykerben vásárolok, és ha tehetem, figyelek a gyártói garira is.... samsung, wd, etc... ha valami beütne. ez van. persze ez már ideálisabb állapot, mint amikor évekkez ezelőtt budapest piaccal a kezemben hajkurásztam a cuccokat, többek között mistral agybafőbe. azoknak a kiskereknek a töredéke van lassan meg... ( digitalmind, e-connect... )

árérzékeny a jónép, mert csóró.... de majd eljutunk oda, hogy már minden gépet a teszkóban lehet megvenni, finom celeronnal és integrált via lapokkal... ;]

(#6375) TheReMiXeR válasza Rival (#6369) üzenetére


TheReMiXeR
senior tag

Az a baj, hogy...

A multinál nem számít mi a szolgáltatás, milyen a gari, milyen a kiszolgálás már ha van...
...mert olcsóbb...

Nálunk számít, mert drágábbak vagyunk. Nem azért mert 50%os haszonnal dolgozunk (mint ahogyan azt nagyon de nagyon sokan hiszik) hanem azért, mert mi nem tudunk napi ezer tonna kiflit meg kenyeret eladni amivel az olcsóságot tudnánk kompenzálni. EZt az értetlenebbje nem érti meg.

...és különben is, mindig utólag okos az ember, így a multinál vásárló is utólag bánja meg a dolgokat... de az nekünk kiskereseknek már késő.

Párszor már elmagyaráztam 1-2 arcnak, hogy miért éri meg kiskerben venni akármit is mint a multinál. A végére mindegyik bólogatott, de ennek ellenére még is csak a multinál vette meg a laptopját. Honnan tudom? Mert már másnap rohant, hogy nem tud ikszpét telepíteni... csak visztát... Ilyenkor elmondom néki, hogy ha itt vetted volna akkor ezt most ingyen megoldottam volna neked... Punktum.

(#6376) lúzer válasza TheReMiXeR (#6375) üzenetére


lúzer
veterán

Párszor már elmagyaráztam 1-2 arcnak, hogy miért éri meg kiskerben venni akármit is mint a multinál.

pár mondatban összefoglalnád?
én se vásároltam még marketben, nem is fogok, mert konkrét elképzeléseim vannak, és ugye az nem nyerő, alkatrész meg pl. MM-ben drágább is, de kíváncsi lennék egy boltos véleményére

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#6377) rovar1 válasza Dzoli (#6371) üzenetére


rovar1
csendes tag

ugyan már!Ezek az előnyök,mind csak plussz. Nem ez a hab a tortán.Hányszor tetted már fel a kérdést magadban, honnan a rákfenéből szerzi ez a cuccost,hogy ilyen áron tudja adni. /Aki tulajdonos az érteni fogja/ Nekik mindenképpen meglesz az a bizonyos 20%,mert itt régen nem a haszonkulcsról szól az egész történet.
multik detto, csak nagyban és soha nem jutnak el oda, mint a mistral.Végigcsináltam!

Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)

(#6378) rovar1 válasza TheReMiXeR (#6360) üzenetére


rovar1
csendes tag

Lehet már írtam.Egyik vidéki üzletünk. Ügyfél bejön lista a kézbe, depo, mindenhonnan a kiollózva a legjobb ár.
Mi vmivel több,mint 10%-al hoztuk volna drágábban. De elmondtam,hogy a garanciával és postaköltséggel az árkülönbség zsugorodni fog.Ember nem érti és megrendelgeti a weben.
1 hónapon belül felkeresett,hogy nem vinnénk-e vissza gariztatni a vga-ját, mert mi úgyis naponta járunk pesten. Persze,hogy nem vittük el neki és mi voltunk a szemetek.

Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)

(#6379) Shadows


Shadows
senior tag

Énis utálam az olyan köcsögöket (már elnézést) akik ócsárolják, nem veszik semmibe az igazi szakértelmet, mert pistike is feltud tenni egy xp-t mi nehézség van bene?? semmi. De mikor majd bekékhalálozik neki a számlázóprogram meg a családiképek meg minden eltünik a partíció, pedig csak egy chkdsk /r kéne a winyónak ami helyreteszi nem pedig mentés nélküli reinstall és mikor, mondom, hogy ez 5000ft lesz, akkor váá az sok.....De mikor jövök neki egy Kürt Kft. óradíjjal........ tágranyílt szemek.... próbáld meg pistike visszahozni a családi képeket amiket a nászúton csináltak.... na na nemmegy?? nembaj majd aranylakodalmon pótolják....
Miért hiszik az emberek hogy a számítástechnika olyan mint eccerű mint a gyomnövesztés??? én tudom, mert beszívták.....

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#6380) Dzoli válasza rovar1 (#6377) üzenetére


Dzoli
tag

Sokszor látom egyes helyeken a lefóliázott raklapokon a Tecsó, és MM szállítási címeket, tehát sejtem honnan van az árujuk ;]
De néha tényleg olcsóbban adják ezek a multik, mint ahogy én megkapom az említett nagykerben. Ez a szomorú. :O
A többi már tényleg csak +: "Nem adtuk el, nem baj küldjük vissza, majd jóváírják, és hozunk mást helyette."
A kiskerek ilyet nem tudnak kiharcolni. Nem is beszélve a választékról, mert egyikünk sem tud tőkeerőben versenyezni a nagyokkal.

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#6381) as_Rock válasza adik (#6363) üzenetére


as_Rock
őstag

Vannak ilyen véglények :K
A történetből nekem az jött le, hogy az "előbb rendel, aztán néz körül" típus egyik díszpéldánya volt.

XP install és társai téma: Be kell látni, a minél felhasználóbarátabb install sajnos elhiteti a userekkel, hogy "ők értenek a windózho", és ezt erősíti, hogy az iskolában van "számítástechnika"-nak csúfolt tantárgy, amitől apu azt hiszi a kisfia már "számítástechnikus" :DDD

"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi

(#6382) as_Rock válasza Rival (#6369) üzenetére


as_Rock
őstag

Legközelebb adj neki egy lecsupaszított (csak HW összerakva + az általa kifizetett oprendszer és progik telepítve) árajánlatot, esetleg egy alternatív konfig integrált videóval, diszkrét kártyák nélkül ;)

"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi

(#6383) TheReMiXeR válasza lúzer (#6376) üzenetére


TheReMiXeR
senior tag

Garancia :
na ez azért a szándékól, reggeli ébredéstől nagyban függ de beviszed a boltba és intézik a boltban, vevőnek csak türelmesen várnia kell... jobb esetben van azonnali csere vagy
cserekészülék... felhívnak ha elkészült, visszaérkezett... tudom vannak kivételek...
Alkatrész garancia ---> nincs leragasztva a gép >>> bárhová viheted, bármikor belenyúlhatsz, stb...

Szupport :
Ha veszel egy gépet vagy alkatrészt és nem tudod telepíteni, akkor ingyen megoldjuk (mi).
Olykor egy kurva patront nem tudnak berakni a nyomiba... Minden kis csipcsup dolgot általában ingyen megoldunk. Telefonos segítséget is tudunk adni (nem minden esetben, de sokszor biztosan)

Leglényegesebb :
A vásárolt gépben az van amit kérsz! Nem a polcról veszed le és találomra kapsz valamit, hanem igényhez, pénztárcához mérten kapod az összeállítást amit tiszta szívből állítunk össze, mert az nem csak neked jó, ha nincs gondod a géppel, hanem nekünk is. Multinál leszarnak ezen a téren. Kiskerben elmondják mi mire jó, mert hát van olyan aki nem ért hozzá de muszáj gépet vennie... stb... stb...

Röviden tömören ezek azok a dolgok ami miatt érdemes mondjk nálunk gépet venni.
Bitos van amit kihagytam, biztosan lesz is majd helyesbítés is de ha én vevő lennék akkor nekem már emiatt megérné kiskerben vásárolnom. Én ugyanis nem szeretek problémák miatt szaladgálni... Ráadásul 80%-ban jobb áron hozom ki a gépet mint a multinál ugyanaz vagy hasonló...

(#6384) Rival válasza TéKrys (#6370) üzenetére


Rival
aktív tag

Ez eddig rendben is van, nézze meg a szomszéd Pistike, telepítse fel, rakja össze, állítsa be. De akkor én csak leteszem neki a vasat és a szoftvereket, szállítólevél aláír, számla kiállít, és bye... ez opcionális, és ha az ügyfél ezt jelzi, mikor látja, hogy az árban benne van minden, de ennek ellenére nem kér semmit, csak a vasat, akkor az ár is úgy alakul...

Én tartom magam, vagy szakértelmem annyira, hogy ingyen nem dolgozom. Jelen esetben este fél nyolcra kérte a szállítást, mert csak akkor van otthon. Neki igazából semmi gondja nem kell legyen a gépre. Na meg nem mellékesen kiccsaládomat is el kell tartani valamiből, azért nem elég a szakma szeretete... :) Na meg az adók, járulékok, sáskajárás, monszun időszak, stb...

Ha szintén ingyen Pistike megcsinálja, hát csinálja... ha jól megcsinálta, ügyfél örül, hogy ingyen megoldódott. De ellenkező esetben utólag jön az ügyfél, hogy Pistike nem jutott dűlőre a géppel, és kifizeti majd a kiszállást és a munkadíjat, ami feltehetően több lesz, mintha már a géppel együtt megtette volna (kevesebbért). Ha előre gondolkodik, és nem bízik Pistikében (jó, hogy én is István vagyok egyébként :D ), akkor elfogadja, hogy korrekten, kulcsrakészen, használhatóan kapja a gépet, és nem neki kell bosszankodnia, hogy hová/mikor vigye a gépet, ha elromlott. Mondjuk az én helyzetem kicsit más, mert kijáró szervizszolgáltatásból eredően nincs kimondott bolt, vagy szervizhelyiség, minden az "Ön otthonában" jelszóval történik...

(#6385) Rival válasza g@bo (#6374) üzenetére


Rival
aktív tag

...Via még csak-csak, de szerintem egy AsRock (becenevén AssHole) integrált SiS-es lap még jobb... persze Celeronnal... ;)

[ Szerkesztve ]

(#6386) as_Rock válasza Rival (#6385) üzenetére


as_Rock
őstag

Csak semmi személyeskedés :DDD
Egyébként Asrock integrált GEf6150+nf430-al teljesen korrekt megoldás.

"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi

(#6387) TéKrys válasza Rival (#6384) üzenetére


TéKrys
senior tag

Csak a magyar ember nem ilyen. A magyarember ott spórol ahol csak tud. És nem tanul más hibáján, csak a sajátján. (Ez a jobbik eset, a rosszabbik még a sajátján se. :( ) és visszamegy mé1x ugyanoda és megint ott vesz gépet mert olcsó.
És sajna manapság még mindig sok az olyan ember aki azt hiszi hogy a számitógép olyan műszaki cikk mint a tv, videó...stb hogy csak leveszem a polcról, hazaviszem és már használhatom is. Nem foglalkozik vele hogy mi kerüljön bele, nem akar vele foglalkozni, mert nem ért hozzá. Ő csak meg akarja venni. Minél hamarabb túl akar esni a vásárláson, hogy minél hamarabb otthon lehessen és használhassa.

Amugy Te is mindent megteszel a pénzért és az ügyfélért, mert kijársz házhoz.Nem kell befáradnia az üzletbe. Cipelnie a gépet, várnia és visszamennie máskor.Kihasználod az emberek lustaságát :)) de nincs ebből semmi baj, hisz leleményeseké a világ, na és a pénz:)

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#6388) cbmfan


cbmfan
senior tag

jött gép átépítésre. képek:

kép1

kép2

kép3

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#6389) Lenry válasza cbmfan (#6388) üzenetére


Lenry
félisten

ebbe belehánytak? :Y
(csak linkeket tegyél be)

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6390) finest válasza cbmfan (#6388) üzenetére


finest
őstag

Undorító. (okádós szmájli)

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#6391) Ygg válasza TéKrys (#6387) üzenetére


Ygg
senior tag

Magyar emberben is van, aki nem így áll hozzá, és külhoniban is rengeteg, aki ugyanígy nyomja. Pl.: A "Tecso trink ist gut" jellegű susmán trágyahordók...

(#6392) Rover623 válasza Lenry (#6389) üzenetére


Rover623
félisten

Jellemzően akkor néz így ki, ha vmi állat belevizel...:C
Nem ritka...:(

primus inter pares

(#6393) ToBeY válasza cbmfan (#6388) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Ez undorító ! Én visszaadtam volna nekik hogy pucolja ki,és ha csillog-villog akkor át lesz építve.

(#6394) lúzer válasza cbmfan (#6388) üzenetére


lúzer
veterán

hát én is utánuk vágtam volna! :(((

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#6395) lúzer válasza TheReMiXeR (#6383) üzenetére


lúzer
veterán

köszi, és egyetértek

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#6396) sutykuru válasza rovar1 (#6377) üzenetére


sutykuru
tag

Persze, de nem mind egy, hogy pl. veszek a nagykertől 150db 240k-s notit, meg egyébb apróságokat, havi több száz milla értékben, és felvilágosítom őket, a konkurenciáról is, tehát nekem nem muszáj ott vásárolnom, ezért engedékenyebbek a multikkal.
De ha valaki rászánja az időt és beletúr az adatbázisba, sok érdekességre lehet figyelmes, sajnos fákat, kapcsolatok nem tud kirajzolni, de akkor is látszik, hogy azért vannak kapcsolatok a vevők és az eladók között.
De példakép egy nagy nemzetközi cég, úgy intézi a beszerzéseit, hogy már szinte ő küld ajánlatot a nagykernek/importőrnek, hogy ez kéne ennyiért, de itt már nem 100M-ós tételről van szó.

(#6397) TheReMiXeR válasza Rover623 (#6392) üzenetére


TheReMiXeR
senior tag

írtam már... ősszel nekem volt egy kutyahugyos gépem... elég friss volt, mert még csöpögött...

(#6398) Rival válasza as_Rock (#6386) üzenetére


Rival
aktív tag

...de az azért az mégiscsak nVidia, és nem SiS... :)

(#6399) Rival válasza TéKrys (#6387) üzenetére


Rival
aktív tag

Alapjában véve a Mac ilyen akarna lenni. Leveszed a polcról, használod, és ne érdekeljen, mi van benne, mert az neked mindegy. Amire kitalálták, jó. Na de a PC nem ilyen. Lehet finomítani a helyzetet brutális supporttal (HP, Dell), ahol egy két kivételtől eltekintve elvileg szintén csak leveszed a polcról, és minden alád van tolva (jellemzően inkább a szélrózsa nyugati irányában). De egy brand PC nem a magyar háziasszony/tanár/kétkezimunkás pénztárcájához van mérve, így marad az összerakott PC Pistike supporttal... ...de annak, akinek fogalma sincs, hogy mi a különbség a CD és a DVD között, elég nehéz megmagyarázni, hogy miért jobb, ha nem a Te/Au/MeMa/Sa/stb. intervallumból választ gépet. Előfordult budapesti ügyfél nem is olyan régen, hogy megvette valamelyik hájpahma'kitban a gépet, és elromlott. A garis szervizét is csak nagy nehezen tudták előkotorni a vevőszolgálaton, és kiderült, hogy az bizony Debrecenben(!) van. Úgy döntött, hogy inkább megjavíttatja, minthogy cocókáztassa vidékre meg vissza... brutál... múlt hétvégén pedig a Metroban jártunk, és hát ott is érdekes volt látni, ahogy a család bevonul kislányostól nagymamástól a notebook részlegre gépet venni, és ahol az eladócsajt faggatták, hogy mégis melyik milyen, hogyan, miként... gondolom, mekkora sikerrel. Csak az választott el, hogy segítsek, hogy igen siettünk...

...még eszemebe jutott egy eset: úr megveszi az új 17"-os kijelzős notebookját (Packard Bell, akkora, mint egy ház) valamelyik multiból. Rám talált a neten, jó lenne, ha minél előbb meg tudnám nézni, mert minden újraindításnál elfelejti az időt. Ok. Kimegyek, látom, hogy a notebookon csavarhúzó feszegetés nyomai. Kérdem: -Még garis? -Igen. -Már nem. - válaszolom. Hát ő nekiállt, hátha szét tudja szedni, és megnézni, mi baja, de sokáig nem jutott. Nem volt szerencsés húzás -mondom. Kiderült, hogy a CMOS elem vezetékét már gyárilag elnyírták egy csavarral, így persze elfelejtett minden beállítást. Darabjaira szedtem, összeforrasztottam, összeraktam, minden frankó, ügyfél boldog a már nem garis új notebookjával... önjelölt notebookszervizes ügyfél és Packard Bell... bameg...

(#6400) eziskamu válasza Rival (#6399) üzenetére


eziskamu
addikt

MédiaMárktról jutott eszembe, valaki a vevőszolgálatnál (miért ott, nem tom) kérdezte, mégis hol készült az adott eszköz (azt sem láttam, mi az, mert pakoltam a táskámat a megörzőbe). Megtaláltak rajta egy Made in PRC jelzést, amire az eladó azt mondta, hogy európában készült valahol. Azt gondolta (jobb esetben csak rosszul tudta) hogy a prc=eu.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.