Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40151) TESCO-Zsömle válasza Volfram42 (#40150) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ha az úgy menne... De ha van, akkor inkább a könyv. ;)

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#40152) Nathan Boggs válasza maskimx (#40141) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

Már korábban is említették a weapon officert szerű posztot és a mostani 10ftC-ben is megemlítette Chris. Nagyobb hajókon valószínű, hogy nem egy turret/egy ember felállás lesz, mert akkor 30 ember kéne egy idris méretű hajóra :D

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40153) CSiPet2 válasza Diopapa (#40147) üzenetére


CSiPet2
tag

Olvastam az összes könyvet meg novellát, a sorozat nagyon is jó! És ez az általános vélemény, kb sehol nem olvastam a neten hogy fércmű, de ez is egy vélemény.
Csak ajánlani tudom a sci-fi kedvelőknek mindkettő formátumot.

[ Szerkesztve ]

(#40154) 77.PX_Drebil válasza CSiPet2 (#40153) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Megnéztem az első évadot nekem bejött. Folyamatosan az-az érzésem volt, hogy ezt én már olvastam illetve ismerem a történetet. Nagyon úgy rémlik, hogy GALAKTIKA regényújságban vagy egy nagyon régi sci-fi könyvben. :D

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40155) kraven54


kraven54
aktív tag

A sebesség érzettel fognak csinálni valamit? Mert pl Yela-nal, amikor közvetlenül az aszteroida mellett megyek el ugyan olyan lassú, mintha több km-re lennék tőle. Azt már nem is kivánom, hogy az asteroid keringési sebessége is számítson :D

(#40156) Volfram42 válasza kraven54 (#40155) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nekem ez nem tűnt fel. Én reálisnak érzem. Azért nagyok azok a kavicsok és annyira nem vagyunk gyorsak. De majd letesztelem, mert eddig nem különösen figyeltem erre.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#40157) Volfram42


Volfram42
senior tag

Mai ATV: Időzítve egy olyan részre ami szerintem sokakat érdekelhet: [link]
Nekem nem kicsit tetszik ez a rész. :C

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#40158) Nathan Boggs válasza Volfram42 (#40157) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

Ez brutális lesz! Gyönyörű! És hatalmas, érezni rajta, hogy hatalmas. Le vagyok döbbenve.

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40159) #45997568 válasza Nathan Boggs (#40158) üzenetére


#45997568
törölt tag

Az! :R Nagyon komoly fejlodeseken megy at a jatek, varom mar hogy kicsit bovuljon a vilag, bekeruljon par hajo, feladat meg es onnantol kezdve ezzel fogok csak szorakozni :)

Azt betehetnek, hogyha feledezunk egy uj rendszert, akkor ne csak elnevezhessunk valamit, hanem legyen sajat foldunk, akkor be lehetne jarni, epuleteket pakolni oda... (majd valamikor a jovoben) es amikor visszavonulok a birtokomra akkor jo lesz :P

Jo kis piknikek lesznek itt majd :C

(#40160) Menthirist válasza Volfram42 (#40157) üzenetére


Menthirist
veterán

már csak az a kérdés hogy mit kezdenek vele. ugye én anno az elite-nél is azt mondtam, hiába hatalmas és hiába van 400 milliárd bolygó, ha mégis ugyanazt érzem mondjuk 50 után. Itt is hiába nagy és bejárható az egész bolygó, ha nincs rajta mit nézni és csinálni.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#40161) Nathan Boggs válasza #45997568 (#40159) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

És mi az a zene alatta? KELL! Basszus mekkora zene!

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40162) Szőrös  válasza Menthirist (#40160) üzenetére


Szőrös 
veterán

De itt nem lesz 400 milliárd bolygó. :P
Meg ugye itt van fps, szóval lehet egymást gyepálni. :DDD
Erőforrás birtoklás, kitermelés + egy kis moduláris bázisépítés és már egész jó kis tartalmat lehet egyből rá pakolni.
Lehetőség van nem is kevés.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#40163) Nathan Boggs válasza Szőrös  (#40162) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

Meg itt ha jól tudom, a növény és állatvilágot is be akarják vonni ebbe, szóval remélhetőleg durván dzsungeles bolygókat kapunk. (Asszem az Eliteben csak sziklák vannak, ugye?)

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40164) #45997568 válasza Nathan Boggs (#40163) üzenetére


#45997568
törölt tag

Ne figyeljetek oda ra, nem tudja mit beszel ;]

Lesz novenyvilag meg mindenfele josag, valtozatos bolygok, kiralysag mindenhol. :K

(#40165) nortsen válasza #45997568 (#40164) üzenetére


nortsen
aktív tag

Az ok, hogy lesz növényzet, meg minden, de azért egy egész bolygón mi a fenét lehet csinálni, ha csak egy kis része lesz kidolgozva?
Gondolom egy bányásztelep nem procedurálisan lesz véletlenszerűen elkészítve. De ha még így is lenne, akkor is valahova le kell tárolni, szóval 1 bolygóra vehetek egy külön SSD-t. :) Vagy sok minden lesz rajta, de ismétlődő dolgokkal lesz tele. Csodát még nem tudnak ők sem művelni.

Mindenesetre szép látvány az biztos. Átrepülni rajta biztos jó móka.

[ Szerkesztve ]

Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani

(#40166) Menthirist


Menthirist
veterán

napi omg
#2

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#40167) #45997568 válasza Menthirist (#40166) üzenetére


#45997568
törölt tag

Ebbol kellene egy 2 szemelyes Poe-Drenadar parosnak :)

(#40168) Volfram42 válasza Menthirist (#40160) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nekem a látótáv tetszett elsősorban. Ha nem lehet bejárni, de csinálnak egy interaktív landscape-et akkor már emelem kalapom. Ha még is bejárható lesz akkor meg abban az esetben fogok ledöbbenni ha megvalósítják az éppen a napokban tárgyalt (fejlesztők között) egy bolygó több biom dolgot, mint itt a földön is. Korántsem sem biztos, hogy lesz ilyen, de nem vetették el a dolgot.
Star Wars-ban is van sivatagbolygó, városbolyó, dzsungelbolygó, hóbolygó, erdőbolygó meg fűbolygó( lényegében 7bolygó a galaxis, mert már kettő sivatag van, de most nem is ez a lényeg:) ). Eszméletlen lenne végig repülni egy ilyenen, vagy a különböző pontjain be és ki lépni a légkörbe.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#40169) ttamashu válasza #45997568 (#40167) üzenetére


ttamashu
aktív tag

Szerintem be tudjuk tuszkolni őket az 1 személyesbe :D

Tea az élet!

(#40170) Razzul


Razzul
senior tag

Jól látom, 2.3.0 van? Akkor azt hiszem ideje kipróbálni először mit tud az SC 2.0 meg a PU. :K

[ Szerkesztve ]

Stat crux dum volvitur orbis

(#40171) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Hát azért ez sem néz ki rosszul! Ahogy a korpusz elterül aztán feltápászkodik az zseniális. És az árnyék főleg az elején nagyon jó az állomás falán. Külső FPS hancúrozásnál érdemes lesz figyelni rá.

[ Szerkesztve ]

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40172) TESCO-Zsömle válasza 77.PX_Drebil (#40171) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mondjuk szerintem a RagDoll eléggé igénytelen egy megoldás, pláne ehhez a karakter-animációhoz. Annyira profi, hogy a karakterek ilyen valósághűen mozognak, aztán úgy esnek, mint egy zsák krumpli. Kérem szépen egy kemény tengerészgyalogos, akit egy ilyen gúnyába becsomagolnak, nemigen fog rongybabaként vonaglani a földön, ha elesik... Végtagokkal és izomzattal tompítja az ütést, ahogy bármely más ember is tenné ösztönszerűen. Így egy kicsit kiábrándító a dolog.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#40173) 77.PX_Drebil válasza TESCO-Zsömle (#40172) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Azt ne felejtsd el, hogy itt kvázi 0 gravitációból esnek "le" a mesterséges grav-panelra, amit nehéz kiszámítani. szerintem jogos a krumpli terülés. Ha folyamatos kontrollal állandó g mellett igy terülne el az tényleg ciki lenne de itt más a szitu.

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40174) Laox válasza TESCO-Zsömle (#40172) üzenetére


Laox
aktív tag

Neten van pár balesetes videó, amikor nagy erővel megy az emberi test, ugyanígy bábúszerűen gurul, igazából pont a ragdoll életszerű.

(#40175) Menthirist válasza TESCO-Zsömle (#40172) üzenetére


Menthirist
veterán

olyan kellene mint az euphoria animációs motor, ami AI vezérlést is betesz a ragdoll részbe
https://www.youtube.com/watch?v=iAwCqQNiu1c.

Nem eszméletlen sok helyen használták, de azért pl a gta-kban ez volt:
https://www.youtube.com/watch?v=QjGc2XBIEgQ

De lehet hogy ebbe az irányba akarnak haladni, csak még nem tartanak ott.
Az hogy mint egy zsák krumpli viselkednek, egy dolog, nézz meg egy videót amiben pl egy medve játszik az emberrel. Az emberi test csak bizonyos mennyiségű erőt tud kontrollálni a saját mozgásával. Én inkább az ilyen "esés közben kiteszem a kezem" jellegű extra mozdulatokat hiányolom, ami ugye a ragdoll hatásába is beleszólna.

Viszont itt is látszik, hogy ha lábbal lefelé mész a gravitáló területre, akkor lábra is érkezel, a gond ott van, ha 0 gravitációban kb fekvő vagy oldalsó (sőt fejjel lefelé) állapotban kerülsz a gravitációs térbe, ekkor teljesen jogos hogy nem lesz időd magad alá kapni a lábad, hanem buksz mintha hátraesnél a széken vagy kiesnél az ablakon.

77.PX_Drebil: az a 49 milliós goal ajándék volt. https://robertsspaceindustries.com/community/citizen-spotlight/3804-XI-rsquo-AN-SPACE-PLANT-Star-Citizen-49M-Reward-Hangar-Flair

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#40176) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Most nézegettem a hangáromat ahol felszaporodtak a dolgok. :D Nagyjából mindenről meg tudtam állapítani hogy mi az, de a "Xi’An Space Plant" mit takar pontosan? :F :Y :R

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40177) 77.PX_Drebil válasza Menthirist (#40175) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

:DD Szobanövény ááá bekaksizok, majd kell egy feleség a játékba aki locsolja ezeket, meg törli ezekről a szir-szarokról a port. :K

Na töltődik a 2.3.1. lefelé

[ Szerkesztve ]

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40178) Nathan Boggs válasza nortsen (#40165) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

Jajj, erre akartam reagálni, csak asszem nem tettem. Szóval én úgy tudom, hogy nem csak a megépített bányákban lehet gyűjtögetni, hanem gyakorlatilag bárhol, éppen ezen dolgoznak, hogy ezt a változást is tudja kezelni a procedurális cucc. Asszem. Valami ilyesmit mondtak :D

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40179) Nathan Boggs


Nathan Boggs
senior tag

AtV 2.26. rész

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40180) AeSDé Team


AeSDé Team
őstag

Valaki tud valami nagyszerű tweaking-guid-ot a legújabb verziókhoz? Pár hónapja maikor játszottam még ment 30FPS fölött low presettel de most inkább a 20 a jellemző.

[ Szerkesztve ]

(#40181) Nathan Boggs


Nathan Boggs
senior tag

Itt a 89. RtV is.

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40182) #45997568 válasza Nathan Boggs (#40181) üzenetére


#45997568
törölt tag

:C

(#40183) Menthirist


Menthirist
veterán

Márciusi studió beszámoló

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#40184) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Sracok ez megvolt a proceduralis bolygo videobol?

(#40185) Volfram42 válasza Malibutomi (#40184) üzenetére


Volfram42
senior tag

Jaja lestem egyből, de bármit jelenthet csak a bolygó méreteit nem. Elég durva lenne.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#40186) huncut07 válasza nortsen (#40165) üzenetére


huncut07
csendes tag

A terv az -ahogy más is említette-, hogy bárhol le lehet majd szállni.És hogy mit lehet ilyen "véletlen" helyen csinálni?Felfedezni, nyersanyag után kutatni, lesznek majd régi civilizációtól hátramaradt dolgok, lezuhant gépek, stb.Az más kérdés, hogy a bolygót kitöltő tartalom milyen gyorsan kerül a játékba, de az utóbbi 10fCh-ben többször mondta már Chris, hogy előrébb vannak a proceduláris technológiával, mint ahogy azt tervezték.
Ami magát a módszert illeti, a proceduláris bolygó kreálás nem véletlenszerűt jelent, hanem egy folyamatos, "élő" megteremtését a világnak, amit egy bonyolult képlet alapján számol a gép.Egy megadott értéket (ezt nevezik magnak, seed-nek) helyettesítenek be a képletbe (algoritmusba) és ebből nő ki a bolygó - mint ahogy a dns alapján felépül egy növény, állat vagy ember.Csak itt virtuálisan már megoldódott a klónozás :) Ha mindenki ugyanazt a magot kapja, ugyanazt a bolygót fogják a szgépeink is felépíteni.
Innentől spekuláció: A szervernek csak azon részeket kell aktualizálnia amelyiken egy-egy játékos változtatás hozott létre.
Itt felmerülhet az a kérdés, hogy mi van ha 2 millió játékos naponta 5-10 helye száll le, hagy cuccot, és maradandóan beavatkozik?
A legtöbb ember nem fog folyamatosan naponta több tíz helyre járni, hanem kereskedni, kalandozni fog ideje nagyrészében.Valószínű, hogy ezen a véletlen leszállóhelyek 90%-a egyszer látogatott lesz csak, amit a játékon belül a természet, rablók, kalózok eltüntetnek.

[ Szerkesztve ]

(#40187) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Sziasztok.

Haladunk! :K Sting barátommal beléptünk, második próbálkozásra egy helyre kerültünk és megtaláltuk egymást stb. Viszont a Retaliátort nem tudtuk kipróbálni mert a gép lekérésnél folyamatosan azt "hazudta" a komputer, hogy minden indító platform foglalt ezért nem tud gépet kirakni. Én direkt kimentem körülnézni és két felszállást is láttam, de a bent terminálon lógó Sting akkor is csak fityiszt kapott. egy idő után meguntuk és kiléptünk. :(

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40188) Diopapa válasza 77.PX_Drebil (#40187) üzenetére


Diopapa
addikt

A Retaliator nagy, csak a 10-es kifutóról tud felszállni, azt kell figyelni. Vagy átlebegtek egy olyan platformra ahova nem spawnol még embereket (pl a "D" talán ilyen) és ott tuti üres lesz mindegyik leszállópálya. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#40189) 77.PX_Drebil válasza Diopapa (#40188) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Én megpróbáltam Aurórát lekérni, de azt sem hagyta. :( Egyébként mi is a 10-est figyeltük, egy cuttlas startolt, meg egy hornet.

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40190) Diopapa válasza 77.PX_Drebil (#40189) üzenetére


Diopapa
addikt

Akkor simán csak egy új bug lesz..

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#40191) #45997568 válasza 77.PX_Drebil (#40189) üzenetére


#45997568
törölt tag

Van ilyen, log off / log on es menni fog.

(#40192) Nathan Boggs


Nathan Boggs
senior tag

Ez ősrégi bug, kb. a 2-es kezdetű verziókkal egyidős :) Ahogy Diopapa is mondta, át kell lebegni másik szárnyra és ott lekérni.

Ha így sem megy, akkor marad Rupsz megoldása és új szerver, de eddig még egyszer sem jutottam, másik szárnyon sosem volt probléma.

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40193) 77.PX_Drebil válasza Nathan Boggs (#40192) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Köszi akkor majd lebegünk. :) :R

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#40194) nortsen válasza huncut07 (#40186) üzenetére


nortsen
aktív tag

Köszi a válaszokat srácok, nem felejtettetek el, így nem érzem magam kitaszítottnak. :)
Nem baj, ha fejtegetem tovább?
Az mondjuk a pupilla videóban jól látszik, hogy a bánya felülete és környéke sokkal jobban kidolgozott, mint maga a bolygó felülete, ami normális, szóval a kérdés, hogy milyen minőségű lesz az a felület ami kevésbé lakott, és miként állnak össze a bolygó különböző "használható" területei.
Kíváncsi vagyok mekkora lesz a mérete a játéknak ha majd a teljes univerzum a gépemen lesz, de sok jóra nem számítók. :)

Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani

(#40195) Nathan Boggs válasza nortsen (#40194) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

Azért van jobban kidolgozva a bánya környéke, mert az nagyjából egy elkészült helyszín (szinte teljesen a Nyx leszállóhely), a bolygó többi része meg még semennyire sem volt kész, gyakorlatilag a domborzat meg egy alap textúra volt kész.
A jövőben erre generálódna még a növényzet, állatvilág, tárgyak, ércek, stb. Szóval szinte még semmi sem volt kész abból a részéből :)

A méret meg nem lesz olyan vészes, mivel ennek a technikának pont az a lényege - ha jól értem - hogy a program csak egy "dekódoló rendszert" tartalmaz, legalábbis ami a bolygókat illeti és maga a bolygó csak egy alap számsor lesz, amit ez a rendszer kibont és megjelenít. Szóval nem kell eltárolni 100-200 ekkora objektumot fileokban :)

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#40196) Laox válasza nortsen (#40194) üzenetére


Laox
aktív tag

Egy ekkora univerzumra szerintem vehetnénk pár darab 4 terás winchestert. :D

(#40197) Menthirist válasza Laox (#40196) üzenetére


Menthirist
veterán

A kulcsszó a modularitás és a procedurális generálás. Egy bolygó felszínének domborzatának sem kell nagynak lennie, ha csak az elvet és a paramétereket tároljuk, amivel újraalkotható, és nem kell minden kannának vagy csőnek egyedinek lennie, ezért is tudnak űrállomás-szintű dolgokat is összelegózni.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#40198) Diopapa válasza nortsen (#40194) üzenetére


Diopapa
addikt

Érdemes megnézni akár youtube videókon az "Elite Dangerous planetary landing" címszóval pár videót, valami olyasmi képzelj el szerintem. Annyi különbséggel, hogy ott egyelőre csak légkör nélküli bolygókra / holdakra lehet leszállni, de ott is procedurálisan generált az a néhány száz millió bolygó.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#40199) Laox válasza Menthirist (#40197) üzenetére


Laox
aktív tag

Tudom, én neki válaszoltam arra a mondatára, hogy kíváncsi, hogy mekkora lenne a játék mérete, ha az egész univerzum a gépén lenne. :)

(#40200) Menthirist válasza Diopapa (#40198) üzenetére


Menthirist
veterán

vagy százmilliárd :) de itt már ki tartja számon :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.