Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20001) tkondor válasza mrfire (#20000) üzenetére


tkondor
tag

de akkor mire gondolsz a modernebb cucc alatt? lényegében minden ami valahogy korlátozz azt "bilincsnek" hívják ilyen szempontból.....szerintem

Star Citizen nick: Horus

(#20002) MichaelSD válasza Raulblanco (#19965) üzenetére


MichaelSD
őstag

Nagyon sokféle képen lehet PvP területeket csinálni. A "lawless" zóna a legprimitívebb megoldás és egyben nem túl elegáns sem.

XMPP: sdmichael@kdetalk.net

(#20003) Diopapa válasza MichaelSD (#20002) üzenetére


Diopapa
addikt

Te hogyan képzeled el?

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20004) mrfire válasza tkondor (#20001) üzenetére


mrfire
őstag

Írtam, hogy lehet kitalálnak valami hasonlót, mármint hasonló ilyen modern cuccot, akár fejre tökmindegy. A bilincsben meg a klasszikus szóval utaltam a sima láncos verzióra, és azért írtam, hogy nem biztos, hogy az kerül be.

De akármit találnak ki, nekem úgy is jó. Ha a klasszikus bilincs kerül be, vagy ahhoz hasonló a kézre, az sem zavar, mert az SC univerzumának primitívségébe (semmi negatív, szeretem ezt a retro stílust, ami benne van) tökéletesen belepasszolna.

[ Szerkesztve ]

(#20005) 77.PX_Drebil válasza Diopapa (#19990) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Hogy tudom megnézni a Gladiátort? Vagy csak az nézheti meg aki megvette?

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#20006) mrfire válasza 77.PX_Drebil (#20005) üzenetére


mrfire
őstag

Például így :D
A beszállás nagyon újszerűen lett elkészítve, tetszik, hogy ilyen különböző ötletekkel állnak elő.

(#20007) MichaelSD válasza Diopapa (#20003) üzenetére


MichaelSD
őstag

Ha nem akarom összeereszteni a PvP és PvEs csapatot (ami amúgy innovatív dolog lenne), akkor sok mindent lehet tenni. Sok gondolkodás és a teljesség igénye nélkül, néhány példa.

1. Csináljanak háborús zónakat
Például ott lehetne használni katonai hajókat, ami csak a saját "birodalmukban" rohangálhatnak és a háborős zónákban. Katonai karriert lehetne erre építeni. A háborús zónakban aztán lőhetik egymást a PvP fanek, léphetnek katonai rangot, kaphatnak katonai hajókat, stb. Szétbontva és elválasztva a két karriert mindenki játszhat ami akar.

2. Csináljanak háborús küldetéseket a perem bolygókra
Pl. A birodalom megtámadja B birodalom állomását. Addig az a rendszer PvP és ki lehet kerülni. A civilek (akik PvPzni akarnak) segíthetnek evakuálni, vagy utánpótlást vinni stb.

[I:http://]3. Lehessen ideiglenses a PvE idgen fajokkal repülni a játékosok elle.
Ez egy variáció az 1. pontra, "amolyan zombi vagy nem túlélő egy ideig". LOTRO volt valami hasonló.

4. PvE ellenségek legyenek olyan durvák/sokak, hogy csak sok playernek legyen esélye.
Ha nem is váltja ki, de részben hasonló hatással lenne, mint a PvPs háborús zóna.

[I:http://]5. Csináljanak PvPs zónákat lényegtelen dolgoknak
Speciális kinézetű szervezeti bázis ami csak a PvP zónában néz ki úgy ahogy, kozmetikai dolgokat, amik, nem erősebb vagy jobb, cuccokat de csak ott lehet találni (kék alsónadrág :) ). Stb.

[I:http://]6. Ha már van PvP-PvP csúszka akkor miért nem használják
Ha a csúszka úgy is eldugja a egymástól a különböző játékosokat miért nem lehet mindenhol használni. Mondjuk 24 óránként lehet állítani.

Ha csak ezeket (és még sokat tudnék írni) megcsinálják nagyo sokáig lehetne PvPzni és szerintem nem lenne senki se szomorúbb.

PS: a kalózkodás meg butaság ahogy van. A való világban is nagyon rövid életű dolog volt egy nagy szűk vidéke. Minden fejlett civilizáció a csírájában elfojtja. És igen, Szomália egy anomália.

[ Szerkesztve ]

XMPP: sdmichael@kdetalk.net

(#20008) Menthirist válasza mrfire (#20006) üzenetére


Menthirist
veterán

tetszik a beszállás, de amúgy borzasztóan csúnya hajó :D :D :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20009) Menthirist válasza MichaelSD (#20007) üzenetére


Menthirist
veterán

"csináljanak háborús zónákat"
Csinálnak, úgy hívják hogy peremvidék

"Csináljanak háborús küldetéseket a perem bolygókra"
küldetésekkel csak be van limitálva, hogy mikor és mit lehet csinálni (tehát csak akkor lehessen ezekszerint pvp-zni, ha a rendszer úgy gondolja, hogy szabad -.- ). Noha az nem rossz ötlet (bár szerintem ők is akartak ilyet), hogy bizonyos szektorok időnként ellenségesebbek mint máskor, illetve erősebb csaták mennek (pl betámadja a vanduul), ettől függetlenül egy átlagos kalóznak ez nem fog megfelelni, mert ő nem katona. Ő anarchiát akar, és elvenni másoktól :)

"Minden fejlett civilizáció a csírájában elfojtja"
Vagy kihasználja. Csírájában pedig megint butaság, a 18 és 19 században végig volt kalózkodás, de már az ókorban is. És itt még csak a földről van szó, egy galaxisnál mindezt még könnyebb elérni, elvégre több a kieső hely, és kevésbé lehet ott lenni mindenhol.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20010) PhilBrick válasza MichaelSD (#20007) üzenetére


PhilBrick
őstag

Ezeknek egy része biztosan lesz benne. De emellé mindenképpen kell olyan terület is, ahol nem érezheted magad biztonságban. Nem vagyok egy nagy pvphuszár, de életem legkellemetlenebb élménye volt a ToR-ban a PVE szerver, ahol a sithek és jedik közös területen küldiztek egymás mellett.
Ha nem tudod elviselni, hogy bizonyos zónákban támadható vagy, akkor ez nem a te játékod.

(#20011) mrfire válasza MichaelSD (#20007) üzenetére


mrfire
őstag

Hogyan magyaráznák meg a háborút? Jelenleg csak emberekkel lehet lenni (olyan biztos nem lesz, hogy más bőrébe bújjon a játékos, azt sem engedik meg hogy több karaktered legyen, és végtelenszer újjáéledj, realitásra törekednek) és (most még) nem szakadt szét az UEE, hogy egymást irtsák a játékosok egy háborúban. Később majd lehet játszani idegen fajokkal és akkor berakhatják a klasszikus "battlegroundokat", de az a kreált PVP sokkal kevésbé életszerű és igazi, mint ami a határvidéken fog történni, a játékosok akaratából.

Nagyon egyszerűen meg lehetne oldani, amit te szeretnék, ha kiterjesztenék a PVP csúszka hatását mindenhova (ahogy mondtad is). Lesznek állomások, amiket (feltehetően először) AI-októl kell elfoglalnia a játékosoknak, volt erról szó a 10FTCM-ben (37. rész 2. kérdés). Tudnának olyan erős AI-t csinálni, ami sokkal jobban megnehezítené a játékosok életét, mint más játékosok, de kiegyensúlyozni a PVP és PVE zónákat szinte lehetetlen lenne. És ha ugyanazok a jutalmak várnak rátok, akkor az probléma, hogy most PVE vagy PVP-re állítva könnyebb megszerezni ezeket?
Ettől függetlenül bármit meg lehet oldani, és odafigyelnek arra, amit a játékosok elég sokan szeretnének. Ha el szeretnél érni valamit, az RSI fórumon kéne aktívan kampányolni a dolog mellett.

[ Szerkesztve ]

(#20012) Menthirist


Menthirist
veterán

Bugsmasher felvéve 7:30 am -.- :D Én akkor ébredek :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20013) MichaelSD válasza Menthirist (#20009) üzenetére


MichaelSD
őstag

@Menthirist
1. A háborús zónában nem lenne kötelező menni, mert nincs miért. Ott PvPzni lehet.
2. A peremvidéken lesznek egyértelműen a jó cuccok. Javaslatomban mindenhol.

"ettől függetlenül egy átlagos kalóznak ez nem fog megfelelni, mert ő nem katona. Ő anarchiát akar, és elvenni másoktól :)"
A gond ezzel az, hogy miért én szolgáljam ki az ő igényét, pláne ha nem akarom!?

Sehol nem volt több, mint pár évtizeden át szervezett kalózkodás. Minden nagy kalóz paradicsomot szétvertek elég gyorsan. De jó, mindig volt pár rövid életű Fekete Szakál....

@nowan
"sithek és jedik közös területen küldiztek egymás mellett"
Ez nem Pve vagy PvP hiba, hanem pocsék programozás.

@mrfire
"Hogyan magyaráznák meg a háborút?"
Mindent én találjak ki? :) Csináltak volnap több fajt / frakciót.

"ha kiterjesztenék a PVP csúszka hatását mindenhova "
Igen, de ezt konkrétan megmondták, hogy nem fogják.

" de kiegyensúlyozni a PVP és PVE zónákat szinte lehetetlen lenne. És ha ugyanazok a jutalmak várnak rátok, akkor az probléma, hogy most PVE vagy PVP-re állítva könnyebb megszerezni ezeket?"

Mindent ki lehet egyensúlyozni, csak akarni kell. Amíg a PvP tábort és a PvEseket mindenképpen összeeresztik van mit kiegyensúlyozni.

XMPP: sdmichael@kdetalk.net

(#20014) Menthirist válasza MichaelSD (#20013) üzenetére


Menthirist
veterán

"A peremvidéken lesznek egyértelműen a jó cuccok. "
Attól függ mit keresel. szerintem kereskedni pl pont a belső fejlett területeken lesz a jó, míg a felfedezés igen, kockázatos minden szempontból. Szóval nem hinném, hogy csak a széleken lenne a jó loot, míg középen nincs semmi profitábilis.

"A háborús zónában nem lenne kötelező menni, mert nincs miért."
Dehogynem, roncsok, lopás, kockázatos teherszállítás (ellopni adatot és elvinni az ellenségnek), stb, és ez még a harcon kívül (de lehetsz konvoj kísérő egy PMC keretében). De ahogy ki is lett fejtve, abból kell kiindulni, hogy csak emberekkel lehet menni, ergo a háború is max ember vs ember lehetne. Viszont ez jelenleg még nem az a kor.

"A gond ezzel az, hogy miért én szolgáljam ki az ő igényét, pláne ha nem akarom!?"
Ne szolgáld ki, akkor ne menj arra. Jah, hogy viszont a saját igényedet ki akarod szolgáltatni, akár az ő kárára is? :) Bocs :D Nem értem, egy olyan világban, ahol van kontent belül is, van a peremeken is, miért nem hiszed hogy meg tudod találni a számításod, ahogy ő is. De megintcsak. Ha nem tetszik hogy esetleg belédköthetnek, akkor ez nem a te játékod. Ez nem egy offline, egyedül szüttyögős játék lesz, el kell fogadni. Vagy nem, de a játék akkor sem lesz az :)

"Minden nagy kalóz paradicsomot szétvertek elég gyorsan."
Persze, csak kettő állt a helyébe. És megintcsak mondom, a kalózlevelekkel nagyon szépen áldásukat adták a történésekre a királyok :) No meg a kalózság sem volt soha biztonságos, igen, üldöztek, igen, kockázatos volt, ettől függetlenül volt, sok volt, és máig sok van... Pár évtized alatt meg az akár 70 éven át tartó időszakokat érted gondolom, lásd karib tengeri kalózkodás 1650 és 1720 között. Akárhogy is nézzük, az egy komplett emberöltő. Az majdnem annyi, mint a 2. vh-tól mostanáig. Nem olyan kis idő az, és nem olyan gyorsan lettek az ilyenek szétverve (ami amúgy is csak annyit jelent, hogy vissza lett szorítva, nem azt, hogy eltűnt volna). Szóval maradjunk annyiban, hogy kalózkodás volt, van, lesz, és a nagy térkép épp hogy nem tűnteti, hanem erősíti.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20015) MichaelSD válasza Menthirist (#20014) üzenetére


MichaelSD
őstag

Konkrétan elhangzott, hogy a PvP zónákban lesznek a jó cuccok 2:14 . Több idő fog telleni ugyanazt a vagyont megszerezni. Mert? Ha én 3 órát kereskedek, annak miért rosszabb, mint 3 órát PvPzni. Mindenki az csinál amit szeret, de a PvPt jobban s Szeretnék is hogy oda menj (lejjebb linkelt valaki egy videót erről), tehát aki nem megy oda, az automatikusan rosszabb pozícióba lesz.

Félrértettél. Én azt mondtam, hogy én úgy csinálnám, hogy PvEseknek ne legyen ok háborús zónába menni. Persze, mindazt amit mondtál lehet, de ne kelljen és főleg ne adjon előnyöket.

"Ne szolgáld ki, akkor ne menj arra. Jah, hogy viszont a saját igényedet ki akarod szolgáltatni, akár az ő kárára is? :) Bocs :D Nem értem, egy olyan világban, ahol van kontent belül is, van a peremeken is, miért nem hiszed hogy meg tudod találni a számításod, ahogy ő is."
Miért a PvPs kárára? Én elvagyok egyedül a többi PvEsel. A PvPsek lőjék egymást. A PvPs erőlteti rá a játékstílusát az enyémre.
Amúgy miért ér többet 2 óra PvPzés, mint 2 óra PvE kereskedés?

"Ez nem egy offline, egyedül szüttyögős játék lesz, el kell fogadni. Vagy nem, de a játék akkor sem lesz az :)"
A Pve és az Offline nem ugyanaz. Per pillanat nagyon úgy tűnik, hogy az Eve útját követi, ami nem az én játékom, ez tény.

Igen a Karibb tenger volt a kivétel, az bizonyos speciális hely és idő.

@mrfire
Even eleget írtam a fórumokba, de köszönöm a tippet.

[ Szerkesztve ]

XMPP: sdmichael@kdetalk.net

(#20016) mrfire válasza MichaelSD (#20015) üzenetére


mrfire
őstag

tkondoron keresztül, még mindig meg lehet kérdezni a 10FTCM-ben, hogy annak aki csak PVE karriert szeretne futni milyen lehetőségei lesznek.
Jelenleg tényleg az van, hogy a legjobb lelőhelyek/bányatelepnek való helyek valószínűleg a határvidéken lesznek, ahogy azt is elmondták, hogy az űrbázisok, aszteroida állomások is itt lesznek, amiket el lehet majd foglalni.

Most kicsit elgondolkodtam mindezen, és ha igaz is az, hogy a PVP zónákon lesznek a nagy értékek, van valami amit érdeme számításba venni mielőtt elítéljük azelőtt, hogy kipróbáltuk volna a valóságban, hogy is fog működni a kész verzió.
Azt feltételezed, hogy aki PVP-zik az előrébb jut, mert jobb cuccokat találhat. Az a bibi, hogy ahhoz nyernie is kell mindig. Tehát ha egy átlagos PVP-s veszünk alapul aki 50-50%-ban képes győzelmet aratni, akkor minden második találkozása után vásárolhat új hajót, mert a biztosítása nem terjed ki a senki földjére.
Míg egy PVE játékos aki mondjuk kereskedik ez idő alatt ugyanannyi pénzt gyűjtött össze, mert nem kellett új hajót vennie, nem veszíti el amit már nagy nehezen megszerzett és nem ment pocsékba az idejének fele, amit harccal töltött.
Azt se mondhatod, hogy egy profi PVP-s, aki 99%-ban nyer, sokkal jobban meggazdagodhat, mert még neki is sok ideje megy el a hadakozással, emellett egy profi kereskedő még nála is jobban meg fog gazdagodni, mert az igazi AH huszárok halmozzák fel a legelképesztőbb vagyonokat. Akinek vérében van a kereskedés, és igazán profi szinten műveli legalább olyan vagyonos lehet majd, mint aki profi szinten műveli a PVP-t.

De pont az SC ne lenne PVE barát, maikor versenypilóta karriert is lehet futni benne? Még arról is volt szó, hogy a bajnokok szponzorokra találhatnak és hajókkal, felszerelésekkel támogatják őket a futamok nyereményei mellett. Egy profi pilótának el tudom képzelni, hogy ott sorakoznak majd az M50-esek és 350r-ek, meg Mustangok az"istállójában" más-más összerakásban külön minden pályára.

[ Szerkesztve ]

(#20017) tkondor válasza mrfire (#20016) üzenetére


tkondor
tag

jelenleg van 10 FT Chairman és 10FT Producers topic....szóval csak fogalmazzátok meg szépen inglisül én meg be copy+pastezhetem oda :D

Star Citizen nick: Horus

(#20018) mrfire válasza tkondor (#20017) üzenetére


mrfire
őstag

Engem ez az átlag életkor dolog érdekelt volna eléggé, de ma megtaláltam rá a választ. És ezt inkább az íróktól kérdeztem volna meg. A héten volt a producereknek a kérdés, és az ő topic-jukat hagyták meg az írókét meg bezárták? :F

Lehet fölösleges is megkérdezni már, legalábbis én nem nagyon akarom, mert hiszek a PVE utak létjogosultságában.

(#20015) MichaelSD
De MichaelSD, amúgy meg nem teljesen mindegy, hogy a vérpistikék, hogy szedik szét egymást a határon és fulladnak bele a pénzükbe, amíg megvan a lehetőség arra is, hogy a belső területeken tiszta PVE küldetésekben a csúszka védelme alatt élvezzük a játékot? Ha jó a játék, akkor ez a része akkor is élvezetes lesz, ha nem innen dől a legtöbb lé. Nem mindig azt kell nézni, ki milyen előnyre tesz szert. De mint mondtam az előző hsz-emben, simán meglehet, hogy itt is egész jól lehet majd keresni. Még azt is mondták, hogy az ismert űrben is sok felfedezni való vár majd ránk. Nem csak a PVP zónában lehet ezzel foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

(#20019) tkondor válasza mrfire (#20018) üzenetére


tkondor
tag

az íróknak már nincsen topic

Star Citizen nick: Horus

(#20020) Menthirist válasza MichaelSD (#20015) üzenetére


Menthirist
veterán

Természetes hogy a benti és a kinti területeknek is kell valami vonzalmának lennie, mert különben mindenki solo-zna mint elite-ben. Lennie kell olyan dolgoknak, amik nincsenek benn, csak a peremvidéken, ugyanakkor az ott ellenségeket összeszedett embereknek is be kell jönnie néha pár cuccért. Tehát totál nem lefutott meccs, mint aminek beállítod (hozzáteszem vakon, és egy-két évvel a megjelenés előtt). Ahogy mfire is mondja, a pvp lehet nagyobb nyereséget termelhet eleinte (nem túl nagy teherhajóval)... ha nyersz. Ha nem, akkor bizony visszavet.

"Én azt mondtam, hogy én úgy csinálnám, hogy PvEseknek ne legyen ok háborús zónába menni"
Miért? Hozzátartozik a játékhoz, hogy ez nem Euro Truck Simulator. Ugyanakkor ha akar, mégis kereskedhet csak belül, megveheti a legdrágább cuccokat amiket csak tud, aki meg kinn jobb cuccot szerez nála, az kinn is marad, mert be nem tud jönni szemétkedni, mert szétkapja az UEE serege. Plusz ha még hozzávesszük, hogy ha lesz belső marketplace, ahol eladhatod a cuccokat úgy, hogy mások megveszik, máris vehetsz olyan cuccot, amit csak kinn lehetne megszerezni.

A játékban nem erőltet senki senkire semmit. Minden játékstílusnak megvannak az előnyei és a hátrányai, és ösztönözni kell az embereket abban, hogy átjárogassanak köztük, de ez egyéni dolog. Amúgy meg tiszta szemétség, hogy aki napi 12 órát játszik (akár pve, akár pvp), többet ér, mint én ha csak 3-at. Sőt, ha valaki jobb a pve dolgokban, vagy a pvp-ben, az előnyben van hozzám képest. Ilyen a játék. Ez nem a kacsamesék, itt élet van. Aki csak az egyik vagy másik játékmenetet játsza csak, könnyen lehet hogy hátrányosabban jár, mintha mindkettőt művelné.

"Amúgy miért ér többet 2 óra PvPzés, mint 2 óra PvE kereskedés?"
Ki mondta hogy többet ér? Többet érHET, amennyiben marha penge pvp-s vagy, és nem halsz meg, és középszerű kereskedő. Ha viszont van egy Merchantmanod vagy egy Hull C-d, akkor lehet hogy egy-két biztonságos körrel több pénzt szerzel, mint 10 órányi megfeszített pvp-vel mások. Nem hinném hogy ezt túl nehéz belátni. Tudod, a profit per óra = bevétel/óra - kiadás / óra. Ha pvp-zel lehet hogy otthagyod a fogad, az nagyobb kiadás lehet, mintha biztonságban szállítgatsz. Viszont nagyobb bevételt is termelhet.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20021) MichaelSD válasza Menthirist (#20020) üzenetére


MichaelSD
őstag

Meglátjuk két év múlva. Per pillant SEMMI újat nem láttam PvE-PvP szempontból, amitől számomra jobb lesz az EVEnel.

XMPP: sdmichael@kdetalk.net

(#20022) Menthirist válasza MichaelSD (#20021) üzenetére


Menthirist
veterán

Miért, mit LÁTTÁL? :) Mert én semmit :) Ötleteket, elképzeléseket... :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20023) MichaelSD válasza Menthirist (#20022) üzenetére


MichaelSD
őstag

:U Volt két link, elég konkrétak az elképzelések.

XMPP: sdmichael@kdetalk.net

(#20024) Diopapa válasza MichaelSD (#20021) üzenetére


Diopapa
addikt

Legalább 2 dologban sokkal jobb lesz.
- A rendszer ellent hat a blobolásnak, a small scale pvp-t preferálja
- Lesznek multicrew shipek

BTW Elmondta CR számtalanszor, hogy nem akar EVE 2.0-t.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20025) Raulblanco válasza MichaelSD (#20013) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

Az ötleteid szerintem sokkal rosszabbak, mint ami valójában lesz benne.
Továbbra is csak azt tudom mondani, ha nem akarsz pvp-zni, nem az egész játékot kell a kedvedért megváltoztatni, hanem privát szerveren kell játszani.

(#20026) mrfire


mrfire
őstag

Az sem biztos, hogy a 0secet úgy kell majd megélni, mint egy csatamezőt. Én nem bánom, ha van rá esély, hogy belefutok egy másik játékosba. De azért az is jó lenne, ha visszaadnák az űr végtelenségének érzését azzal, hogy nem minden "sarkon" futok bele valakibe. Úgy lenne jó, ha így is több lenne a PVE élmény (mármint nem AI ellenfelek nyüzsgését várom, hanem eseménytelen bányászat, kutatás stb.), mint a PVP. Na persze ez függ attól is ki az aki direkt keresi a másik játékost és ki az aki bujkál mások elől.

Azt is el tudom képzelni, sőt nagyon is jó lenne, (illetve ígértek is ilyesmit) ha a PVP kerülőknek alacsony jelszinttel kéne tevékenykedniük itt, álcázás alatt stb. Így lehet, hogy lassabban jutnak el A-ból B-be, vagy lassabban bányásznak stb. de a biztonság megvan, ha meg valaki beizzítja a masináját, nő a kockázata, hogy belekötnek de a hatékonysága is abba, amit csinál. Szerintem nagyon is rendben lenne (lesz) így, és teljesen fair play-t biztosítana.

[ Szerkesztve ]

(#20027) Gyuri16


Gyuri16
senior tag

MichaelSD:
amiket te leirtal egy mas jatekot korvonalaznak. Itt nagy hangsulyt kap a nyitottsag, a rendszert a jatekosok alakitjak. Ha te meg akarod kotni, hogy hol lehet mit csinalni az ellen megy az elkepzelesekkel, amik miatt sokat nagyon varjak ezt a jatekot. Nem lehetnek eles hatarok, ha valahol lehet PVPzni akkor mindenhol lehessen (legfeljebb egy rendor rogton kilo).

Tobbszor el lett mondva (pl 10FTC), hogy megprobalnak minden karriert vonzora csinalni. Nyugodtan lehet biztonsagos teruleteken maradni. Az hogy a peremvideken nagyobb a profit egyelore talalgatas. Ami biztos, hogy nagyobb a kockazat, ezert a varhato nyereseg jogosan magasabb, viszont beleszamolva a nagyobb vesztesegeket mar nem biztos, hogy osszessegeben tobbet keresel. Ez lesz kulcsfontossagu, hogy mennyire sikerul kockazatossa tenni a PVPt kulonbozo teruleteken.

A kalozkodast a modern foldi idokhoz hasonlitani problemas. Itt lesznek nagy egyelore nem civilizalt teruletek. Nyilvan ezek kiaknazasra varnak es nincs aki felugyelje. Nem kotelezo oda menni.

Szerintem valoszinusitheto, hogy a legtobb penzt a kereskedok/befektetok fogjak keresni. Nyilvan kell egy alaptoke, de utana a piac ismeretevel nagy profitra lehet szamitani.

Ehhez hozzatennem, hogy engem a dogfight kimondottan nem vonz, viszont mindenkepp ki akarom probalni az eletet a peremvideken. Zavaros viszonyok kozt sok erdekes lehetoseg rejlik.

Nem vagyok egoista, csak uborkagyalu!

(#20028) vaakuum


vaakuum
addikt

Szvsz teljesen mindegy, hogy PvP vagy PvE. Ha valakit megtámadnak, akkor az meg van támadva...
Ugyan úgy, ahogy lesznek területek, ahol valami űberbrutál NPC fogja aprítani a népet, így előfordul, hogy lesznek zónák, ahol valami félőrült BloodPjotr fogja lőni az arra járókat. Teljesen mindegy, hogy melyik verzió forog fenn, a lényeg úgy is a tűzerőn fog múlni. Lehetsz bármilyen PVP bajnok, zárt rendben repülő 3 közepes/gyenge, de fegyelmezett játékos biztosan bedarál, hiszen nem tudod úgy megközelíteni őket, hogy egyenként kilőhesd. Ha szétszóródnak, akkor meg úgy is Taigetosz+ mind, megérdemlik.
Ugyan ez kereskedőkre is. A nagyméretű kereskedők a 4-5-ös szintű ágyúikkal azért oda tudnak tenni kemény sebzéseket bármilyen pajzsra. Feltételezhetően a lőtávjuk is nagyobb kell legyen, mint a kis kalózhajóknak. Ráadásul ha az összes kereskedő hajóról megküldik a rakétákat, akkor a csalikat is nehezebb megfelelő ütemben szórni a pvp huszároknak is.
BSGO-ban volt egy olyan természetellenes dolog, hogy a kishajóval ki lehetett lőni a hatalmasakat is, mert olyan idióta algoritmusok számolták a találatot... és ha pattogott a kishajó a nagynak a burkolatán, akkor 2 méterről is mellélőttek neki, hiába volt gyakorlatilag az ágyú csövénél. Ami meg elég nonszensz.
Szóval az esetek 90%-ában a hangya taktika és túlerő itt is mindig használható lesz. Mint korábban fejtegettem, 1 vs 1 esetében szerintem tuti, hogy el lehet felejteni a hagyományos értelemben vett dogfightot is, de valószínűleg ez igaz lehet a nagyobb csatákra is. Az a légköri repülés speciális adottságai miatt alakult ki: mert a légkörben a kisgépeknél magával a járművel vezéreled az ágyút, hátra meg nem tudsz fordulni menet közben, csak nagy ívekben.
Október elejének magasságában Aurorával úgy értem el 13-as hullámot, hogy utánégővel meglódultam, hátrafordultam, és lőttem, ami követett. Ha akkor lehetett volna rendesen managelni a pajzsot, többet is ki lehetett volna hozni belőle, mert akkor tudod, hogy minden energiát arra a pajzsra, ahonnan lőnek.
Amint lelassultam, vagy pályaszél miatt vissza kellett fordulni és belekeveredtem a sűrűjébe, mindenhonnan jöttek a találatok, védhetetlen volt.

[ Szerkesztve ]

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20029) Szőrös  válasza MichaelSD (#20021) üzenetére


Szőrös 
veterán

Az eddigiek alapján pont hogy jobb lesz pve-pvp szempontból mint az EVE . Ezt párszor leírtuk. Ha nem érted meg hát nem érted meg , Te bajod de ne akard megmagyarázni hogy nem így van.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#20030) Drenadar válasza MichaelSD (#20021) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Egyébként miért vagy olyan ellenséges a pvp-vel?

A másik, hogy ez nem Call of Duty, hogy mindenképp le fog lőni valaki, hisz ez a játék lényege... itt mehetsz versenyezgetni (nah ott tuti még a csúszkával sem kell törődnöd), mehetsz kereskedni, viszont itt meg AI fogja szétlőni a segged... ez a tervezőktől függ, de van sok eset, mikor az ember jobban örül egy játékos elleni harcnak mint egy AI elleni harcnak...

Az biztos, hogy az EVE-hez nem sok köze lesz a játéknak...

(#20031) mrfire válasza vaakuum (#20028) üzenetére


mrfire
őstag

"Szóval az esetek 90%-ában a hangya taktika és túlerő itt is mindig használható lesz."

Nem feltétlenül, lesz használható: 10FTCM 36/9
"9. kérdés Vaster Holtextől: Lesz valami korlátja a fegyverek hatékonyságának különböző páncélokkal szemben? Például egy kis vadász kárt tehet majd egyáltalán egy nagyobb csatahajóban?

Igen, például egy .45-ös Colt egy M1 Abrams tankkal szemben elég hatástalan, és így lesz ez a Star Citizenben is. A CIG most is dolgozik a hajópáncélzatokon, mivel a jelenlegi páncélok még nem védenek eltérő hatékonysággal a különböző típusú támadások ellen."

[ Szerkesztve ]

(#20032) Drenadar válasza mrfire (#20031) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Ezzel arra céloznak, hogy a hornet még inkább elpusztíthatatlanabb lesz? :D király...

(#20033) vaakuum válasza Drenadar (#20030) üzenetére


vaakuum
addikt

Azért ha a mögötted haladónak van néhány ágyúja, úgy lehet izgalmasabb kérdés lesz, hogy ki ér először célba ;]

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20034) mrfire válasza Drenadar (#20032) üzenetére


mrfire
őstag

Nem biztos, nem az alap kérdéshez csatolta ezt a részt, csak megemlítette, hogy még dolgoznak a páncélokon. Valamit állítgatnak lehet, hogy az energia fegyverek kevésbé sebezzék a páncélt mondjuk, a ballisztikus lőszerek meg erősebben. De rég volt a kérdés, azóta lehet már történt is valamit. A lényeg, hogy egy Javelint nem fog elintézni 50 Aurora. :)

(#20035) ÁDI


ÁDI
aktív tag

A Freelancert vagy egy Elite-t honnan lehetne ma megszerezni (újság melléklet, stb)?

SC: Avenger/P72, JG G3-SG1, 370;SRC MP5-AF 350, CM030 200; Jó Szerencsét, RC 1:18/1:12/1:10 Land Rover

(#20036) Diopapa válasza ÁDI (#20035) üzenetére


Diopapa
addikt

Az eredeti Elite-et ingyen megkapod, ha megveszed az Elite: Dangeroust. Legalábbis eddig így volt. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20037) vaakuum válasza mrfire (#20031) üzenetére


vaakuum
addikt

:( Nem értem, hogy ezzel mit akartál mondani, vagy mire utalni.

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20038) mrfire válasza vaakuum (#20037) üzenetére


mrfire
őstag

Hogy a hangya taktika nem lesz használható itt.

(#20039) TESCO-Zsömle válasza vaakuum (#20037) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Arra, hogy egy Javelin-t 10.000 Aurora se tud majd legyőzni, mert egyszerűen nem tudnak vele mit kezdeni, mert a fegyverzete egyszerűen túl gyenge, miközben a Javelin 30 ágyúból ontja a halált.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#20040) vaakuum válasza mrfire (#20038) üzenetére


vaakuum
addikt

Hangya taktika alatt azt érteném alapvetően, hogy többen mennek, és fókusz fire-t alkalmaznak. Egyébként amit az energiafegyverekről írtak ( a pajzs energiáját csökkentik eredendően), azok alapján bármely méretosztályoknál múúúkodnia kellene a sok lúd disznót győz elvnek is, csak a léptéke kérdéses. Nyilván 1000 hornet le kell, hogy tudja szedni egy bengál pajzsát is, vagy ami a vanduuloknak ezzel egyenértékű lesz.
Más kérdés, hogy annyi hajót meg úgysem tud kezelni egyben a rendszer, szóval végeredményben nem fog működni ekkora hajóméret különbségek esetén.
Ezen alapelvekkel véleményem szerint még egészen életszerű is lehet a játék. :C

[ Szerkesztve ]

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#20041) tkondor válasza mrfire (#20038) üzenetére


tkondor
tag

miért nem lesz használható? az aurorákon vannak rakéták, és a hajóknak ez egyes moduljait is lehet támadni...nehogy már legyenek ilyen god-like shipek a játékban :/

a hangya taktika azért jó, mert az nem egy kitalált dolog, az létező....de balanceolni lehetne, pl. kúrva sok időbe telik legyőzni így egy Javelint, aminek addig bőven van ideje kereket oldania, vagy ha tényleg olyan erős ágyúi lesznek akkor 1-2 lövéssel leszed egy Aurorát, a lényeg az, hogy működnie kell a hangya taktikának, ám k*rvára meg kell dolgozni érte, csapatjáték meg minden, kilőni hajtóművet, a fegyvereket, stb...ha nem is elpusztítani egy Javelint, vagy egy Bengalt, de legalább megbénítania tudnia kell még egy csapat Aurorának is...szerény véleményem szerint

és már nem azért, de ha valaki egy darab Javelinnel fog utazgatni, mert hú de menőnek érzi magát akkor az kapjon már egy kis barna foltot a gatyájába :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen nick: Horus

(#20042) mrfire válasza vaakuum (#20040) üzenetére


mrfire
őstag

+(#20041) tkondor

Igen, de a hajótestnél már más a kérdés. Az energiafegyverek a pajzsot leszedik mondjuk, onnantól lőhető ballisztikus fegyverekkel, de a sok kis apró töltény már tényleg 0 hatékonysággal bír egy több méter vastag páncélzat ellen. Mármint a játékban biztos 0 lesz, mert nem érdemes majd számolni ilyen kis számokkal. (Igaz vannak bizonyos sérülékenyebb részek, de ezek eltalálása nem eredményez megsemmisülést remélhetőleg ha jól meg van tervezve, max tényleg csak bénulást)

Akár azt is el tudom képzelni, hogy egy Javelint nem tud annyi Auróra fizikailag egyszerre tűz alatt tartani (egymásnak ütköznek, a Javelin mozog, egymás elé kerülnek az Aurorák stb.), hogy elérjenek valamit, mert a Javelin pajzsregenerációja nagyobb lesz. Vagy az Aurorák energiája fogy el előbb (gondolom ez az esélyesebb) vagy a Javelin energiája.
De ezzel már tényleg olyan vizekre eveztünk a kérdéssel, ami túlmutat a játék keretein valóban.

49 Hornet remélem azért legyőz majd egy javelint, de a Hornet már nem hangya hanem minimum fülbemászó. :DDD

(#20043) Malibutomi válasza mrfire (#20042) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nem véletlen vannak bomberek.
Simán lehet hogy a hornet sem tudja megkarcolni a capital shipeket.

(#20044) Raulblanco válasza Malibutomi (#20043) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

Nem feltétlenül kell felrobbantani az egészet, gondolom különböző rendszereket lehet lőni, ágyukat, hajtómű, stb... elektronikai hadviselés, megbénítod a hajtóművet, kis ideig nem tud mozogni, és már dokkolhatsz is gyorsan, bentről talán könnyebb lesz elintézni egy ilyen hajót, mint kívülről.

Vajon önmegsemmisítés lesz a nagyobb hajókban? Mint Picard kapitány, a TNG első 5 részében 8x akarta felrobbantani a hajót :)

(#20045) Drenadar válasza Malibutomi (#20043) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Szerintem sem tudja majd... Emberek, a hornet nem azért jobb, mert nagyobb fegyverek vannak rajta! ugyan olyan besorolású megymagköpködőkkel operál mint egy auróra... mi sem több bizonyíték erre, hogy az aurorára is felteheted a hornet fegyvereit... lesz jobb bármi is?

Ha azt nézzük, hogy a hornetnek az előnye hogy nehezebb szétlőni mint egy aurórát... egy javelinnek ez jelent majd szerintetek bármi bonyodalmat?

Ha azt nézzük, hogy az írányíthatósága is nagyon nagy előnye egy aurorával szemben... fog bármit is jelenteni ez egy javelinnek? Javelinnek nem kell majd követnie, vagy "célra tartania" a hajótesttel...

És végül CR véleménye: egy connie elbír 3 hornettel...

Ezek persze az én véleményem amit levontam az elhangzottakból, amikből ki tudja mi igaz...

így vagy úgy, de ne bízzatok a hornetben annyira, hogy capital shippek ellen bármi haszna is lesz.
A vadászoknak nem az a dolguk... (a japán kamikaze pilótákat most hagyjuk, SCben valószínűleg már nem nagyon lenne esélyük)

(#20046) mrfire válasza Raulblanco (#20044) üzenetére


mrfire
őstag

:DD

Hát, jó lenne. Elég alapvető dolog. Bár a feketedoboz is az, mégsem kerül be. :( Pedig az hogy megbonyolítaná a játékot.

Azt tudom, hogy CR részletesen elmagyarázta, hogy fog felrobbanni egy ilyen capitalship. Láncreakció szerű robbanások lesznek, majd reaktormag robbanás, ami után már senki nem szökik meg élve. De a mentőkabinok is nagyon jók lesznek. Nem is értem a connien miért nincs mentőkabin, arra már illene tenni azért.

(#20045) Drenadar
Ott a pont. Valóban ugyanazok a fegyverek mennek rá. Én, mint az IG1-2-őn felnőtt ember nem így gondolkodtam, ott a vadászok sima lézerekkel is meglődözték a rombolókat. A Nexusban igaz már csak a rendszereket pusztították le róla, de bénításra tökéletesek voltak, ahogy tknodor is mondta, legalább ennyit elvárnék a Hornetektől, ha nem is az Auroráktól.

[ Szerkesztve ]

(#20047) PhilBrick válasza mrfire (#20046) üzenetére


PhilBrick
őstag

A Connie-n a hálókapszula tudtommal mentésre is szolgál, azért olyan zárt.

(#20048) mrfire válasza PhilBrick (#20047) üzenetére


mrfire
őstag

Ezt még a Taurusnál el is tudnám képzelni, ott tényleg elég kapszula formája van, de a többiben elégé úgy néz ki, hogy a hajótestbe építették ezeket, bár lehet több van a dolog mögött. Már csak arre leszek kíváncsi, hogyan oldják meg a kilövésüket. De örülök, hogy gondoltak erre, bár lett volna hely egy akkora szobának is, mint a fürdőszoba máshol. Az a hajó tátong az ürességtől sajnos nem azt a zsúfoltságot mutatja, amit jólesik látni egy olyan hajón, amiben minden négyzetmétert kihasználtak a tervezéskor.

(#20049) Drenadar válasza mrfire (#20046) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

IG1-2 teljesen más. IG2-ben is érnek valamit a vadászok (ha vannak kb 5000/romboló)
IG1-ben egy romboló nem volt olyan nagy hajó, de még a cirkáló sem (itt most ne a 3-as szintűre gondolj), de ott is kellett egy rombolóhoz 15-20 vadász...

Ebben a játékban a romboló teljesen mást képvisel mint egy IG-ben :P

(#20050) Yllgrim válasza mrfire (#20048) üzenetére


Yllgrim
őstag

Ami a kulcs lesz a hajok hasznalhatosaga az az hogy mennyire lesznek modularisak, vagyis mennyire nagyon. Ennek fenyeben egy Retaliator igazan remek valasztas lehet. Alapfegyverzete eleg utos hajok apritasara, at tudom alakitan exploration hajonak, vagy teherszallitonak, persze limitek kozott mozogva, eros hajoteste lesz gondolom, szep szamu legenyseg, ebbol mar lehet egy jo kis falcon feelingu hajo, kivancsi leszek majd milyen lesz a hangarban.

Hornettel nem a Javelin lelovese lesz a fo feladatom hanem az ellenseges vadaszok likvidalasa, majd a tobbi nagy hajo megviv a Javelinnel. Valoszinuleg ha eltalal egy lovessel kivegez, a sebessegemben es a mozgekonysagomban bizhatok csak, arra meg sok merget nem veszek hogy sokat fogok rajta sebezni.

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.