Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37539) Antonius1978 válasza SpazzMaticus (#37535) üzenetére


Antonius1978
addikt

Hat, akkor pontositom a szavaimat, nem az az idegesito, hogy sokat kell maszkalni - ebben igazad van, hogy ez elvezetes, addig amig esszeruen vannak a dolgok osszeallitva - hanem az, hogy foloslegesen, ilyenkor a modder elszurja a dolgot, ha mar el kell menjek a Barba Kordonbol, akkor a Szemettelepen es a Barban is lehessen valamit csinalni, nem az hogy elcaplatok a Barba, egyet beszelek, oszt mehetek vissza Kordonba jelenteni, na ez kurvara folosleges, ha mar igy akarja a modder, akkor teleportaljon minket viszza Kordonba jelenteni.Akkor meg ott van az, hogy a ruhak rosszul vannak belove, nem lehet sokat futni bennuk, nem tudsz 50 kiloval sok cuccot osszeszedni, sokat vissza kell menj egy harc helyszinere (igy voltam a True Stalkerben pl a Szemettelepen), de ha penzt akarsz, akkor muszaj, de folosleges, mert en ugy csinalnam, hogy ha 1 szinteren mindenkit lelosz, automatikusan osszegyujtene neked a ladadba, vagy mondjuk az lenne a leghelyesebb, ha az egeszet betenne 1 relytekhelyre, aminek a koordinatait el tudnad adni sztalkereknek x osszegert, annak fuggvenyeben, hogy mi van a rejtekhelyen.Es onnan azon nyomban mehetnel tovabb kalandozni, mert mondjuk a csaposnak eladnad a koordinatkat kesobb, es o meg eladna a sztalkereknek es kesz.
A palyak lehetnek gyonyoruek, ha nem kell felfedezd minden sarkat, mert keves a kuldi az adott palyan es ha bosszanto a jatekmenet...engem sosem erdekelt a grafikaja ennek a jateknak, hanem a tortenetek, melyek a modokban vannak.
A jatekmenet ne legyen se lassu, se nehez, mert abban nincs elvezet egy ilyen jateknal, akkor elvezetes, ha turheto cuccal kezdesz, es addig zsakmanyolsz, kepzodmenyvadaszkodsz, amig megveszed a legutosebb cuccot, es fegyvert, akkor te vagy a Zona bajnoka, vigan mehetsz barmerre, mert nem doglesz meg hamar, a cuccaid se kopnak olyan nagyon stb.Ne ugy legyen mint a Miserybe, hogyha kiteszed a labad, mar sugarzas van, es te ott allsz 1 szal borkabatban, es konnyen megdeglessz :D Ez baromira esszerutlen, hisz te sem lennel hulye 1 szal bugyiba bemenni az atomreaktorba, nem? Pedig a Misery pont ilyen suketseg, ha a Szkadovsz korul sugarzas van, akkor a Szkadovsz is baromira kellene sugarozzon, nem? Na mind1, ennyit a Miseryrol.

Elkepzelheto, de nem biztos, hogy te meg nem untal ra az ilyesmire, mert nem jatszodtal annyit mint en, en viszont mar igen, 15 eve jatszom a jatekkal, a magyarra forditott modokat mind vegigtoltam, tobbszor is, valamint az angol nyelvuekbol is rengeteget, azokat is tobbszor, es ezert nem tudom megerteni, hogy aki moddol, az nem latja hogy hibadzik valami a cucc korul? Jo pelda erre, a Szovetseg Ideje 3, na az aztan egy idegtepo mod, menj A-bol B-be, B-bol menj vissza A-ba, es ez igy van mind az 500 kuldetessel ami benne van kb :D Ha jol emlekszem 2 honapig nyustoltem, pedig a hosszabb modok is olyan legtobb 3 het ahogy emlekszem, de ez 2 honap.Remelem egyszer te is kiprobalod :P ;]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.