Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10351) z.z válasza Celtis (#10341) üzenetére


z.z
csendes tag

Hát ha ugyanazzal a sim kártyával másik telefonnal se megy, akkor jó eséllyel a sim kártyával lehet a gond. Ilyen esetben - úgy tudom - a szolgáltató ingyen cseréli.

[ Szerkesztve ]

(#10352) Songoman válasza z.z (#10351) üzenetére


Songoman
aktív tag

Igen, ingyen cseréli. Nekem is volt ilyenem, 6 évvel ezelőtt a Telenornál.

(#10353) Celtis válasza z.z (#10351) üzenetére


Celtis
veterán

Na jó, de 2G módba állítva a telefont működik.

(#10354) Arvist válasza Celtis (#10350) üzenetére


Arvist
tag

Igen, Telekom. Passz, Telekom és Samsung esetében én már nem lepődök meg semmin.

(#10355) Arvist válasza Celtis (#10353) üzenetére


Arvist
tag

Tehát automatikus módban nem megy csak ? Érdekes. De az 'E' betű meg is jelenik, és annak ellenére sem megy ?

(#10356) Celtis válasza Arvist (#10355) üzenetére


Celtis
veterán

Így van. #10341

(#10357) Arvist válasza Celtis (#10356) üzenetére


Arvist
tag

Kérj egy frissítést a sim-re ügyfélszolgálaton.

(#10358) Celtis válasza Arvist (#10357) üzenetére


Celtis
veterán

Mármint SIM cserét? Vagy mi az a SIM frissítés?

(#10359) Arvist válasza Celtis (#10358) üzenetére


Arvist
tag

Sim beállításokat resetelik, és ráküldik újra. Nekem ezzel oldottak meg egy mobilnet problémát egyszer.

(#10360) Celtis válasza Arvist (#10359) üzenetére


Celtis
veterán

A SIM-en nem sok minden van, szerintem. Talán az APN beállítás aminek ehhez esetleg köze lehet. Nekem ilyen. Megnéznéd, hogy nálad hogy vannak ezek beállítva?

[ Szerkesztve ]

(#10361) Arvist válasza Celtis (#10360) üzenetére


Arvist
tag

Pontosan ugyanezek vannak nálam is.

Nem a sim-en, hanem a sim-hez rendelt szolgáltatást szokták újraindítani.

(#10362) jeni


jeni
félisten

a mai S22 frissítés hozz valami újat?

(#10363) viewdetails válasza jeni (#10362) üzenetére


viewdetails
addikt

Ha a tegnapelőttire gondolsz (S901BXXS7DXAC) csak biztonsági.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#10364) kcsa válasza viewdetails (#10363) üzenetére


kcsa
veterán

(#10365) viewdetails válasza kcsa (#10364) üzenetére


viewdetails
addikt

Ezért jelöltem a verziót, de ott a pont 😁
Amúgy meg kettőt kell aludni karácsonyig, nem?

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#10366) mdraco válasza kcsa (#10364) üzenetére


mdraco
őstag

(#10367) trialboj


trialboj
őstag

Régi monitorhoz kötnék USB c hubon keresztül egy Samsung telot. De nem ismeri fel. Pedig a dex menüben írja is hogy monitorhoz kábellel is hozzá lehet kötni. Display port és dvi csatlakozó van a monitoron. Van rá valami megoldás?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#10368) kcsa válasza mdraco (#10366) üzenetére


kcsa
veterán

15-én kezdték téríteni :P

(#10369) kcsa válasza trialboj (#10367) üzenetére


kcsa
veterán

A megoldás egy usb-c dokkoló, ami dp kimenetes

(#10370) attila.86 válasza trialboj (#10367) üzenetére


attila.86
tag

Ha az USB-c hub alatt egy USB-c dokkolót értünk, akkor abból a legtöbb hdmi kimenetes. HDMI-DVI kábel megoldás lehet hozzá. Vagy közvetlenül USB-C -> DP vagy USB-C -> DVI kábel, de ezzel a töltés nincs megoldva közben, mint egy dokkolóval.

(#10371) Arvist


Arvist
tag

Megvan még valakinek a telefonja ? Én is hirdetem már az enyém. Meghalt a topic...

(#10372) viewdetails válasza Arvist (#10371) üzenetére


viewdetails
addikt

Miért ne lenne?

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#10373) kp78 válasza Arvist (#10371) üzenetére


kp78
addikt

Nálam is üzemel, igaz csak 2. telefonnak, de üzemel napi szinten. :)

(#10374) csaba1203 válasza Arvist (#10371) üzenetére


csaba1203
addikt

:K
Nem pörög, mert nincsenek vele gondok....
Akinek meg nem vált be az eladta és másik topikban folytatja a panaszkodást. :D

(#10375) dionaea


dionaea
őstag

Ha már nem pörög a topic :) valamiért nagyon gyatra kezd lenni az üzemidő1,5 év után
Eddig sem volt valami acélos.

45% nál 4 óra üzemidőt ír és nincs agyon használva. Aod pl nincs is bekapcsolva. 1 hónapja formaztam mindent újra felrakása biztonsági beállítás nélkül. Nem fogom újra rakni.
Ez az első negatív véleményem a telóról úgyhogy ez nem panaszkodom, csak megjegyzés.
Azt hiszem vissza kell ülni az S20 fe be.

(#10376) kcsa válasza dionaea (#10375) üzenetére


kcsa
veterán

Enyém is romlik, tudnék élni egy ios-hez hasonló akkuállapotot mutató számot...

(#10377) ClioRS válasza dionaea (#10375) üzenetére


ClioRS
őstag

Én is ezt látom, elég gyorsan fogynak a százalékok mostanában, pedig az állandó AOD-ről áttértem arra, hogy csak akkor jelenjen meg ha jön értesítés. Én tervezem bevinni akksi cserére, kíváncsi leszek utána milyen lesz.

(#10378) Rinocerosz válasza dionaea (#10375) üzenetére


Rinocerosz
senior tag

Akkumulátor csere nem árthat. 24 ezerért cserélték nekem. Azért már szükséges volt. Jobb is lett az üzemidő. Mondjuk utána sajnos ajánlott újra húzni :( .

(#10379) Konyika válasza csaba1203 (#10374) üzenetére


Konyika
senior tag

Nekem egy utolsó szériás volt. Sosem volt vele gondom.
Sőt a frissítésektől csak jobb lett. Havernak adtam el, Ő is imádja. Üzemidővel sincs gondja.
S24u váltotta, na az brutál :)

(#10380) dionaea válasza ClioRS (#10377) üzenetére


dionaea
őstag

Ok de mivel tudod alatamasztani. Ezt fogjak mondani hogy applikacio huzza legondolom. ( 10 eve volt utoljara gariztatasom de az egy fel eves procedúra volt, de legalabb kicserélték az eszkozben ami jó volt. :)

S22 nekem szolgáltatós így még nehezebb.

[ Szerkesztve ]

(#10381) ClioRS válasza dionaea (#10380) üzenetére


ClioRS
őstag

Eddig még szerencsére sose kellett alátámasztani ha cseréltettem akksit telefonokban garanciában. Samsunggal mondjuk még nem volt dolgom, de remélem nem lesz gond, egy próbát mindenképp megér. Egyébként elvileg a szerviz meg tudja nézni milyen állapotban van az akksi.

Mindegy, hogy szolgáltatós vagy sem, Samsung szervizbe kell vinni mindenképp, sokkal jobban jársz mint a szolgáltatóval. Telekom pl már nem javít egyáltalán, hanem egyből küldi tovább, ezzel meg ugye csak az idő nő amíg nincs nálad a telefon.

[ Szerkesztve ]

(#10382) kaciokos válasza ClioRS (#10381) üzenetére


kaciokos
őstag

Hova érdemes Samsung szervizbe vinni akkucserére?

(#10383) Zitta válasza kaciokos (#10382) üzenetére


Zitta
őstag

Szerintem sehova - mivel a katarzis el fog maradni a csere után.
inkabb el kellene felejteni azt a mindenképpen akku gyilkos gyors töltést!
Húzd újra - csak lassan töltsd és úgy meglátod érdemes e vagy sem lefutnod a kört!

Motorola Edge 50 Ultra, iPhone 12 Pro Max, Apple Watch 7, Garmin Fenix 7X Sapphire Solar, Moto X 2nd Gen, iPad 9. 2021, MacBook Pro 16', Mazda RX8 231 LE

(#10384) kcsa válasza Zitta (#10383) üzenetére


kcsa
veterán

Akkugyilkos a sima S22 maximum 25W töltése amit jó esetben pár percig tart lemerült akkunál a töltés elején? Kicsit erős állítás.

(#10385) nkmedve válasza kcsa (#10384) üzenetére


nkmedve
őstag

Ja, én rendszeresen töltöm 25W-al (mérő szerint inkább max. 18-19W, 25-nek a közelébe még egy pillanatra sem ér), és Accubattery szerint még tökéletes az akku (99-100% kapacitás, persze ez csak megközelítő) és nem érzem, hogy bármivel is gyengébben bírná mint teljesen új korában. 2022 szeptemberi telefon.

Szóval szerintem nincs gond a 25W-al, ez még nagyon távol áll a fejletépős 60-100 W-os gyorstöltésektől amit egyes gyártók nyomnak, olyat még és sem használnék ekkora akkunál.

(#10386) kaciokos válasza Zitta (#10383) üzenetére


kaciokos
őstag

Bocsi, nem részleteztem, én még nem akarok akkut cseréltetni az S22-mben, de egy ismerősöm szeretne az S21-ében, és gondoltam, ha már itt úgyis ez a téma, rákérdezek, hova lehet vinni hivatalos Samsung szervizbe akkucserére.

(#10387) Tuomas válasza Zitta (#10383) üzenetére


Tuomas
addikt

Erre az akkugyilkos gyorstöltésre van valami hivatkozásod, ahol ez le van írva/el van mondva, hogy gyilkolja az akksit?
Csak mert én több független embertől az akkumulátor technológiákat bemutatva erről csak cáfolatot láttam.
Pl: [link]

[ Szerkesztve ]

We were here

(#10388) viewdetails válasza Tuomas (#10387) üzenetére


viewdetails
addikt

Magasabb töltőfeszültség nagyobb hőt generálhat, ami csökkenti az akku élettartamát. Ezt nyilván a készülék próbálja elkerülni és a töltőben/kábelben lévő elektronikákkal összebeszélve igyekszik optimális feszre állni, a hőterhelés elkerülésére.
Nagyjából ezért vannak az eltérő tapasztalatok az akkugyilkosságról, mindenki mást használ töltésre.

[ Szerkesztve ]

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#10389) Arvist válasza viewdetails (#10372) üzenetére


Arvist
tag

Alapvetően nekem sincs semmi bajom vele, csak vettünk a feleségemnek egy S24 Ultrát, és engem is megfogott.

(#10390) Tuomas válasza viewdetails (#10388) üzenetére


Tuomas
addikt

Ahogy a videóban láttam erre viszont vannak beépítve különböző megoldások, mint pl a felvett teljesítmény csökkentése, vagy a megosztott akkumulátortest, így szerintem nem jelenthető ki ennyire tényszerűen, hogy károsítaná az akkumulátort.

We were here

(#10391) viewdetails válasza Tuomas (#10390) üzenetére


viewdetails
addikt

"Ahogy a videóban láttam"
Ahogy a válaszomban írtam. ;)

Azt tudjuk kijelenteni biztosan, hogy a túl meleg és a túl hideg káros a LiOn kémiának. Ezt érdemes elkerülni, ezen kívül mindenki úgy tölti, ahogy jónak látja.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#10392) ClioRS válasza kaciokos (#10382) üzenetére


ClioRS
őstag

Én nem tudom, szerintem bármelyik hivatalos Samsung bolt, de gondolom az oldalukon fent van hol lehet garanciát is intézni.

(#10393) Arvist


Arvist
tag

Az S24 Ultrával összehasonlítva megállapítottam, hogy nincs semmi térerő probléma az Exynos-os telefonokkal. Az S22+, és a S24 Ultra tökéletesen ugyanazokat a jelerősség adatokat hozza a szoftverük szerint.

[ Szerkesztve ]

(#10394) dionaea


dionaea
őstag

Írtatok a töltés során a melegedést. Én normálisan töltöm 2 óra alatt tölti fel kb a töltő. De amelegedest úgy tudom elkerulni ha nem használom. Játszani se nagyon jatszak mert melegszik nem annyira mint az s20 fe exynos de majdnem illetve ez nem veszi vissza a teljesítményt.
Remélem valami progi okozza mégis az üzem idő drasztikus csökkentsét. Mert egyébként szeretem ezt a telefont.

(#10395) bombibmw


bombibmw
veterán

Sziasztok!
A pixelhibát javítják garanciában?

(#10396) Zitta válasza Tuomas (#10387) üzenetére


Zitta
őstag

Egyszerű kémia - jobban melegszik közben - ezáltal hamarabb elhasználódik az akkumulátor és egyébként a lassabb töltéssel elmegy nálunk az S22 két napot, de ha bekapcsolom a gyorstöltést akkor max egy-másfél napot bír.
Nem mellesleg 4-5 éves telefonom (pl Note 9) 85% körüli akku élettartamot mutatott 1-2 nap üzemidővel amíg másoknak ugyanez a telefon fél napot sem bírt már 2 éves korában.
Mostani iPhone 12 Pro Max telefonom 1 év után 98%-t mutat és kb a gyári gyorstöltőt max 5x látta az 1 év alatt (vagy lassú vagy szintén nem gyors qi-t használok) - míg akik a gyári gyorssal töltik azoknál ugyanez a készülék a 90% körül jár vagy alatta.
Szóval lassan járj - tovább érsz!
Ui: Napi szinten ez a 30-80% között hintáztatás is egy baromság - főleg, hogy az akku 50%-t tulajdonképpen nem is használja az a zseni aki ezt ki bírta mondani a szájával.
Néha jobb abba a szakaszba beletölteni elkerülvén a ciklus számlálást, de ezt a rituálét állandóan játszani - nem ésszerű - szerintem és akik értenek hozzá azok szerint sem.

Motorola Edge 50 Ultra, iPhone 12 Pro Max, Apple Watch 7, Garmin Fenix 7X Sapphire Solar, Moto X 2nd Gen, iPad 9. 2021, MacBook Pro 16', Mazda RX8 231 LE

(#10397) Zitta válasza bombibmw (#10395) üzenetére


Zitta
őstag

A pixel hiba nem javítható - az egy folyamat ami visszafelé nem fordítható - tehát kijelző csere vagy nem foglalkozni vele!

Motorola Edge 50 Ultra, iPhone 12 Pro Max, Apple Watch 7, Garmin Fenix 7X Sapphire Solar, Moto X 2nd Gen, iPad 9. 2021, MacBook Pro 16', Mazda RX8 231 LE

(#10398) tal-garius


tal-garius
aktív tag

Hali. Elköszönök. S22+-om lecseréltem egy S24 ultrára. :Y

(#10399) plaszy válasza tal-garius (#10398) üzenetére


plaszy
őstag

Szia! Jó használatot az újhoz! :C

[ Szerkesztve ]

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=plaszy

(#10400) Luissimo válasza tal-garius (#10398) üzenetére


Luissimo
veterán

Nyertél a lotton? :))

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.