Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#197501) Qru válasza K Norbi (#197500) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Melyik radit teszed be vegul?

#nincsbennetarcsi

(#197502) K Norbi


K Norbi
addikt

Nissens :K

(#197503) F_Zolee válasza K Norbi (#197500) üzenetére


F_Zolee
veterán

Nagyon tiszta lesz ez az autó. El is készül? :D

(#197504) K Norbi válasza F_Zolee (#197503) üzenetére


K Norbi
addikt

Nem jött meg hozzá semmi.
Hűtő, termosztátház ebben minden új lesz.
Venti jeladó.
Meg új hűtőtartó, elég szutyok volt már.
Így áll :DDD
Rakok a folytószelep alá új tömítést, elég lapos.
Ebből gyárit kap.

Holnap a lambda szondát tisztítom meg.

[ Szerkesztve ]

(#197505) Reggie0


Reggie0
félisten

Ha valakit erdekel, hogy hogyan szall el a nagynyomasu pumpa es honnan jon a femreszelek a 3 lityos dizelekben, akkor nehany foto: [link]

(#197506) Mágus2 válasza Reggie0 (#197505) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Remélem nem saját ...

(#197507) Qru válasza Reggie0 (#197505) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az igen… :((

#nincsbennetarcsi

(#197508) JHONNY 79


JHONNY 79
aktív tag

Octavia 3 1.4 TSI CHPA vízpumpája a váltó felől van. Magát a pumpát mi hajtja? Vezérléscserekor kötelező kicserélni, vagy mivel nem a vezérlés hajtja, különállóan is, vezérléscsere után is cserélhető?

(#197509) cross56 válasza cross56 (#197494) üzenetére


cross56
senior tag

Erre valaki? :D

(#197510) F_Zolee válasza cross56 (#197509) üzenetére


F_Zolee
veterán

Nem vagyok jártas a témában de olvastam, hogy a kettő együtt kell menjen ki.

(#197511) Mágus2 válasza cross56 (#197494) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez nem szokás kérdése, hanem működési elvből adódó kötelezettség. Egr nélkül nem regenerál. Berakódik hamar a dpf.

(#197512) bul07 válasza F_Zolee (#197510) üzenetére


bul07
nagyúr

Na meg normális ellenőrzése mellet a forgalminak is mennie kellene a kukába :)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#197513) Ed3r_X_ válasza Mágus2 (#197511) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

És fordítva? Mármint ha a DPF off, de az EGR nem?

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#197514) F_Zolee válasza bul07 (#197512) üzenetére


F_Zolee
veterán

Az már más. Vannak ettől is rosszabbak.

(#197515) grizlisandor válasza Mágus2 (#197511) üzenetére


grizlisandor
addikt

VW ~2010 óta, a BMW ~2007 óta használ common rail dízel motorokat, ugyanarról a technikáról indulnak.
A BMW topikban H.Ezredes azt írta, hogy EGR OFF után is üzemelnek a DPF-ek.
Ha BMW-nél megy, akkor a VW-nél miért nem? Vagy ez nem ilyen egyszerű? :B

(#197516) Doki16 válasza JHONNY 79 (#197508) üzenetére


Doki16
addikt

A vezérműtengelyről van egy fogasszíj kihajtása a vízpumpának. [link] [link]
Igen külön is cserélhető.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#197517) yodamester10 válasza grizlisandor (#197515) üzenetére


yodamester10
őstag

Ki kell cserélni mindet ha már dízel a menő nem kell spórolni ;)
Akinek nem inge nem veszi magára.Az egyik ilyen ok volt mikor a 2014-es dízel civic eladásra került mert nem akartam 800 ezret költeni új dpf-re.

(#197518) cross56 válasza Mágus2 (#197511) üzenetére


cross56
senior tag

Igen, sajnos én is így tudtam. :(
Viszont egrt lefalazni és kiherélni a dpfet nem nagyon merem, mert félek, hogy műszakin ez kibukik.

Szerelő tanácsolta h inkább falaztassam le az egrt, (gondolom nem akar vele sz*pni) viszont én is mondtam neki, hogy akkor valszeg dpf-et is kikellene iktatnom.
Ő meg állította, hogy szerinte nem. De akkor jól sejtettem, hogy téved.

(#197519) Qru válasza grizlisandor (#197515) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

VW-nel inkabb 2008, azert ennyire nem nagy a lemaradasuk.

#nincsbennetarcsi

(#197520) grizlisandor válasza Qru (#197519) üzenetére


grizlisandor
addikt

Nem a lemaradás ábrázolása lett volna a cél, hanem az azonos alapokról való indulás.

Sajnálom, hogy a PD-t kikukáztatták a környezetvédelmi normák. Valamelyik videóban mutogatta Sági service, hogy mennyit javítottak a típusbetegségein az utolsó szériára.

(#197521) aero. válasza grizlisandor (#197515) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A BMW 1998 óta használ CR-t.

(#197522) grizlisandor válasza aero. (#197521) üzenetére


grizlisandor
addikt

Ezt jól benéztem, azt hittem, hogy N motorkódtól voltak CR rendszerek. :W

(#197523) aero. válasza grizlisandor (#197522) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

:R

Onnantól a hanyatló korszakot számítjuk ;]

(#197524) Reggie0 válasza Mágus2 (#197506) üzenetére


Reggie0
félisten

Nem, csak talaltam a neten. Csak most gondolkodok azon, hogy felujitassam-e a nagynyomasut. Az en szerelom azt mondta, hogy neki az a tapasztalata, ha 200k km-et megel egy nagynyomasu akkor az mar birni fogja orokre, amikkel gond van azok koran halnak. Most elegge filozok rajta, mert nem orulnek, ha az injektor csere utan kopne tele femreszelekkel az uj injektorokat, viszont azert nem kis munka kibontani es a felujitasnak is vannak kockazatai.

Neked mi a velemenyed/tapasztalatod ezzel kapcsolatban?

[ Szerkesztve ]

(#197525) Qru válasza grizlisandor (#197520) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Oke, csak azert irtam, mert a B6 Passatunk 2008 decemberi forgalombahelyezesu volt es abban mar CR motor dolgozott (CBBB).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#197526) JHONNY 79 válasza Doki16 (#197516) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Köszi. Ha ennek elszakad a szíjja, nagy kárt tud csinálni?

(#197527) Doki16 válasza JHONNY 79 (#197526) üzenetére


Doki16
addikt

Természetesen elég nagy kárt tud csinálni, de ez a szíj nincs nagy igénybevételnek kitéve.
Lényegében megállna a vízszállítás és felforrna a motor. De mondjuk jelzi ez a kocsi ha gond lenne a vízhms-el. Annyit látnál, hogy gyorsan emelkedne a hms. és akkor azonnal félre kellene állni.
Hidd el előbb megy tönkre a pumpa minthogy a szíj elszakadjon :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#197528) JHONNY 79 válasza Doki16 (#197527) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Itt inkább arra gondoltam hogy a szakadt szíjjat bedarálja a hajtás és mondjuk megfogja vezérműtengelyt.

(#197529) Bdanyy


Bdanyy
addikt

Ez a szám mi lehet, amit indításkor kiír a kocsi? Golf VI

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#197530) Reggie0 válasza Bdanyy (#197529) üzenetére


Reggie0
félisten

Azt nem tudom, de pecsetes es poros a kijelzo.

[ Szerkesztve ]

(#197531) Bdanyy válasza Reggie0 (#197530) üzenetére


Bdanyy
addikt

igen ezt akartam is írni, hogy bocs érte :) csak nem akartam kimenni újat csinálni már

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#197532) F_Zolee válasza Bdanyy (#197531) üzenetére


F_Zolee
veterán

Nem lehet azt jelzi 300km múlva "szervíz"?

(#197533) kisfurko válasza Bdanyy (#197529) üzenetére


kisfurko
senior tag

15 nap múlva szervíz.

(#197534) molnarpeter válasza JHONNY 79 (#197528) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ez a veszély akkor áll fent, ha egymás mellett van a vezérműszíj és a hosszbordás. Pl láncos motornál nem tragédia a szakadás sem. Generátor szíja veszélyes, a szivattyúé szvsz nem túlzottan.

(#197535) Bdanyy


Bdanyy
addikt

Köszi, valszeg tényleg a napok száma lesz az.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#197536) simonjoe válasza Qru (#197525) üzenetére


simonjoe
őstag

A CC 2008 szeptemberi és CR-es, CBAB.

Joe

(#197537) Lacess válasza Qru (#197519) üzenetére


Lacess
tag

2004-ben az A6 4f 3literes dízele már CommonRail rendszerű volt. Illetve a 2.7-es is, bár azt csak az év vége felé vezették be.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#197538) cross56


cross56
senior tag

Sziasztok!

Időközben szerelővel egyeztettem, inkább cserélem akkor az egrt mert nem akarom kiherélni teljesen a kocsit. Meg műszakitól félni.
A kérdés. Azt olvastam, hogy ha bedobja az egr hibát az autó akkor a regenerálást is letiltja. Habár én most folyton kitörlöm a hibakódot, így tud regenerálni?
Nyílván nem ez a megoldás, hogy törölgetem, remélem minél hamarabb megtudja csinálni a szerelő.
Másik kérdés: Ezek a tisztító adalékok érnek valamit? Érdemes alkalmazni őket?

(#197539) Mágus2 válasza grizlisandor (#197515) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vegyél BMW-t. ;) A VW szoftver másképp kezeli a dpf-et. ;)

[ Szerkesztve ]

(#197540) grizlisandor válasza Mágus2 (#197539) üzenetére


grizlisandor
addikt

Ki vagy és mit csináltál Mágussal? ;]
Számomra tesóautó, nagy és nehéz bódé, használtan kerül hozzád, rá kell borítani egy halom pénzt, nem pálya.

Köszi, így már érthető, hogy másképp kezeli a szoftvert a VW. :B :R

(#197541) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Qru, légyszi dobd be ezt a képet. Köszike.

(#197542) Qru válasza MunezXBK (#197541) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kész. :R

#nincsbennetarcsi

(#197543) w333


w333
félisten

Sziasztok 1.9 PD (BXE) termosztát mellett a blokk oldalán van egy perem és reggel észrevettem hogy ott áll hűtöfolyadék, honnan szivároghat ? első körben a termosztát tömítésre tudok gondolni, de van ott valami másik cső is kereszttbe ? köszi :R

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#197544) Attila2019


Attila2019
tag

Hello.
Mi lehet szerintetek a probléma?

Egy kb 30 perces vezetés után jelentkezik, hogy a jobb első kerék felől szakaszos valamikor folyamatos nyikorgó fémes hangot hallok ami jobbra kanyarodáskor erősebben hallani .
Ha egyenesen tartom a kormányt annyira nem vészes, ha balra kanyarodok nem csinálja egyáltalán .

A tárcsa még szép vastag de rozsdás mindig foltokban a betét is vastag pedig már 40ezer km van benne . Bal első csapágy már cserélve volt.

(#197545) K Norbi válasza MunezXBK (#197541) üzenetére


K Norbi
addikt

Szép nagyon :K

(#197546) Gyula84 válasza MunezXBK (#197541) üzenetére


Gyula84
veterán

gratula :R

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#197547) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.
Adott egy öreg 98-as wv polo 1.4 apq motorral. Jó pár éve egy helyen, a blokk és a hengerfej találkozásánál kicsit mindig olajos. Mindig letöröltem , de egy idő után megint olajos. hengerfej tömitésre gondoltam. Tavaly dugattyúk lettek cserélve, új tömítés, de a nem szünt meg ott a szivárgás. Van valakinek ötlete mi lehet ?? Bejelőltem a képen hogy hol. A blokkon a fekete jelölésnél olajos.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#197548) K Norbi


K Norbi
addikt

Nem tudja valaki hol található Golf 4 BCB 2002 a főtengely jeladó?

(#197549) Asbee válasza K Norbi (#197548) üzenetére


Asbee
veterán

(#197550) K Norbi válasza Asbee (#197549) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszi :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.