Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Asbee
veterán
5w-30: LM Toptec 4200 , Mobil 1 esp, Motul Specific 504/507, Total quartz ineo long life
Nekem ugyanebbe a motorba a Liqui Moly nagyon bejött. Mobil 1 esp ezek közül a legjobb, de nekem valahogy LM-el jobban tetszik a motor járása, hangja. Lehet mobil 1 már túl modern ebbe.
Ha csipegeti az olajat 5w-40. Nekem ott Total Quartz-al vannak jó tapasztalataim meg Motul Xcess.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
LiquiMoly vagy Motul. Esetleg Mobil1. Ha fontos az ar akkor Total.
#nincsbennetarcsi
Dave Crank
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B5 Avant 98' AFN
A kérdésem az lenne, hogy felmegy-e rá 18" felni 245/40 gumikkal, illetve, ha igen, akkor milyen lehet komfortra, a szerkezetre lehet-e károsabb hatással?
Valami tehermentesítőn kivül kell-e hozzá? Ha jól tudom az kell.
Idáig csak 15,16 volt fent, most lenne egy 18as szett amihhez hozzá tudnék jutni, és elgondolkodtam rajta.
Az autó gyári, nincs ültetve.
Köszönöm a válaszokat előre is!
[ Szerkesztve ]
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
ez az utolsó mondat nagyon reklámba illik, kérj majd tőlük jogdíjat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Mágus2
Közösségépítő
Megtartod a Set gombot, hozzá a számot megnyomod, ahová tárolni szeretnéd. Gyujtáson kell lennie. ;)
(#197456) molnarpeter válasza Dave Crank (#197453) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
225/40R18 gyári méret, mindenféle adat itt
tresh
addikt
17" nál nagyobbat nem tennék rá. Plusz a lengőkarok se fogják szeretni a jó magyar utakon.
Sir Pocok
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni:
Hozzám került "váratlanul" egy VW EOS 2008 1.4 TSI 122 bhp.
Mire kell figyelni ennél a motornál? Milyen vezérműláncot javasoltok? A kormányművel van valami, de nem tudom milyen fajta van benne. Egyéb tapasztalat vélemény?
Köszi előre is!
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
remek, köszi, megpróbálom ezt is
kizárólag gyújtáson, vagy járó motor mellett is működik? nekem úgy tűnik, hogy van amikor kétszer kell megnyomnom a start enginet, hogy beinduljon a motor, valamikor meg csak egyszer. de ez csak érzés, sose figyeltem, és még alig tudtam menni a kocsival :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Reggie0
félisten
Arra keszulj fel, hogy a felnivel sokat kell foglalkozni. Nem art, ha 2 szett van belole. Nekem 255/35R19 van es szinte minden szezonalis cserenel kell gorgozni 1-2 felnit. A lengokarok birjak, azoknak nincsen baja.
A masik tapasztalat, hogy nalam(A4 B8) pl. a peremvedos gumi mar nem fer be a kasztni ala, a hatso kerekeknel rugozaskor beleer, pedig az en esetemben ez hivatalos, gyari meret.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
A4 B8 16” gyari alufelni szep allapotban mennyire piackepes es mennyit er realisan? ez: [kép]
degec
senior tag
Heló Sorstársak.. hüLYe kérdés lesz.. létezik olyan kulcstartó, ami nem fémkarikával kezdődik? B8 Passat keyless kulcsára kéne valami értelem és szép.. 5let? nem kell kakibaba, wiss, meg ilyenek, magyarszki bolt kellene csakis.. !!! köszönöm szépen..
Doki16
addikt
Nem fogok tudni segíteni csak érdekelne a válaszod. Egy keyless kulcsra minek bármi is? Nekem is ilyen Passat és látni se akarom a kulcsot, nap elején beteszem a zsebembe végén meg kiveszem Ha bármi lenne rajta csak zavarna.
#vegyelhazait csoportba nézz be amúgy sok kreatív dologgal van tele
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
degec
senior tag
ki be szálláskor a susógós melegítőmből kicsúszik a makkos bőrcipőmre..ez a baj..nincs rajta semmi..nagyon csúszós..Homártasit felcsatolom lehet..
Na én meg pont lila-zöld susogós mackót keresek, meg jó állapotú makkos bőrcipőt(viseltest már szereztem), magyar vagy esetleg olász gyártmány érdekel. Hol lehet ilyet szerezni? Összesen max 1-2 napi minimálbért szánnék rá.
https://tinyurl.com/rasoapro
Doki16
addikt
De gonosz vagy, tényleg komolyan kérdeztem. És még választ is adtam neked rá valamennyire. Fb-n nézz be abba csoportba, ha kiteszed a kérdésed, biztos 10-15 "vállalkozó" azonnal rádveti magát.
Amúgy meg a susogósban mazdával lehet csak járni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
degec
senior tag
csaka wankel ! de kajak kicsúszik.. farmerből is..tényleg..amúgy normál szabidőből meg végképp.. béke [link]
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Fémkarika helyett valami bőr, vagy szövet megoldás? Paracordból is vannak konszolidált formák, vagy cipzárokon látni lapos textildarabokat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
molnarpeter
nagyúr
Valami bőr kulcs tok nem lenne jó?
Reggie0
félisten
Szilikon tok es maris nem csuszik. Vagy fenykepezogep pant esetleg nyakbaakaszto.
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
Hidegindításnál figyelni a lánccsörgést, majd jönnek az ex és jelenleg 1.4 TSI tulajok, hogy milyen az a hang.
Ha nagyon csörög, akkor csere a gyári utolsó cikkszámos vezérlésre, az már erősített, cserélni kell mindent, okoskerekestül.
0w30 motorolaj(max 5w30), ami tudja a VW 502.00-t, valamelyik nagyobb márkától. Csere legkésőbb évente, de felhasználásfüggő, levegőszűrőcsere se legyen elhanyagolva, amúgy se, de ez egy turbós motor.
Szereti a jó minőségű üzemanyagot, gyújtógyertya cseréjét ne felejtsd el!
Ha égéskimaradásra dobál hibaüzeneteket, akkor kell neki egy dióhéjas szívóoldali tisztítás a közvetlen befecskendezés miatt.
Hidegen ne taposd, ne csak alacsony fordulaton közlekedj vele. Leállítás előtt hagyd járni picit, hogy vissza tudjon hűlni a turbó.
Sir Pocok
őstag
Köszi!
A kormányszervó elektromos vagy hidraulikus? Fura, hogy néha kimaradást érzek.
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
(#197473) grizlisandor válasza grizlisandor (#197471) üzenetére
grizlisandor
addikt
Még a nagynyomású szivattyú lehet problémás, van a gondtalan görgős és van a híres Cam Follower, aminek a cseréjét elfelejtik az emberek.Többiek segítenek kitalálni, melyik van a te autódban.
Szerk.:
Szerintem elektromos, de a saját 2004 évi autómból kiindulva mondom ezt.
Remélem a többiek jobban fogják tudni.
[ Szerkesztve ]
-Maci-
addikt
Sziasztok,
Van egy Fabia1 a családban, 2006-os, faceliftes.
Eddig esős, vizes időben nem működött a tolató radar. Ilyenkor hátramenetbe kapcsolva egy hosszabb sípolást adott ki, normál esetben viszont egy rövidet sípolt tolatáskor.
Az a gond, hogy mostmár száraz időben sem működik. Mindíg hosszút sípol és nem működik.
Hiba jelzés nincs a műszerfalon és hiba kódot sem találtam OBD csatival.
Van tippetek, hogy mit lehetne ellenőrizni rajta? Esetleg biztosítéka van ennek valahol?
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
degec
senior tag
de.. megrendelve.. köszi !!!
Reggie0 köszi !
napoleon2323
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni a következő "helyzetben" (a téma összefoglalóban nem találtam erre irányuló válaszokat).
Szeretnék vásárolni egy nagyobb "batár" autót (amíg lehet). Ki is néztem egy Audi A8-at (D2, 1997, 4.2 - 220 kW - 299 Le).
Tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen korú és "osztályú" autónál minden is elromolhat (és valószínűleg el is fog), de nagyjából mik azok a típushibák, amikre figyelni kell?
Vannak ismert hibái a példánynak (pl: nem működik a központi zár, hátul egy kisebb repedés a szélvédőn, néhány szilent a futóműben cserés, benzinszintjelző nem pontos, bal hengersoron picit nyomja az olajat a szelepfedél tömítésnél, első fékek fixen cserések). Természetesen be lesz vizsgálva a vásárlás előtt, de szeretnék több felhasználótól részletes képet kapni erről.
Ezenkívül egy komplett vezérléscsere milyen összeget jelent (persze ez is függ a szerviztől, de egy nagyjábóli összeg)? A vetélár felett természetesen van tartalék az általános és a feljebb felsorolt hibákra.
Az autót nem fogom gyakran használni, de ha igen akkor hosszabb távon (nagy valószínűséggel a 5 km-es kisboltba nem ezzel fogok menni, arra szerencsére van egy másik kisebb autó).
Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
With every conflict I grow stronger!
(#197477) grizlisandor válasza napoleon2323 (#197476) üzenetére
grizlisandor
addikt
Kacérkodtam a gondolattal én is, de elég sok tartalék kell hozzá, így elengedtem a dolgot.
[ Szerkesztve ]
KMT
addikt
"Költségcsökkentés" címszó alatt felmerült, hogy octavia 3/golf 7/leon helyett rapid-ot vagy toledo-t vegyek, kisebb motorral. Az lenne egyrészt a kérdésem, hogy miben merül ki, hogy ezek "alsóbb polcosok", azon kívül, hogy kisebbek fizikailag? Mit veszt még az ember?
Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy ezek az újabb, szíjas 1.2 TSI-k már ajánlhatók?
Az az érdekes, hogy ezek a 110 lóerősek kisebb nyomatékúak, mint a későbbi 1.0 TSI 110 lóerősek. Utóbbit már vezettem, egész jó, de csak magasabb fordulatszámon, ahol van már turbó. Alul reménytelenül erőtlen. Az 1.2 TSI is ilyen, vagy ott már jobb a helyzet? Vagy minden TSI ilyen?
(#197479) yodamester10 válasza napoleon2323 (#197476) üzenetére
yodamester10
őstag
Teljes mértékben lebeszélnélek róla,gondolkodj felnőttkén előre,hogy autó eladása a későbbiekben nem lesz kinek,kitiltása, emissziós adók, de főleg az eladhatatlansága pár év múlva.
KMT Golf Gte a te autód
[ Szerkesztve ]
Ez egy ilyen autó birtoklása mellett senkit nem érdekel, ne GTE szemmel nézd a világot.
napoleon2323 Hasonlóan idős V8 tulajként mondom, mindig van valami, én azt mondanám az első 2-3 évben legyen tartalékban 1 millió / év, ha mindent szép lassan meg akarsz csinálni. Ha van egy vásárlás utáni listád, azt még szorozd meg kettővel, néha kiborul egy-egy csontváz a szekrényből. Sok sikert
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Hobbiauto?
yodamester10
őstag
Hiába mást sem olvasok és hallok,hogy az unio micsoda adókat fog bevezetni hiába a Viktorunk nem fog tudni ellen állni.Valahonnan kell az adó és ez a legjobb.Azért megvenni költeni rá,hogy 3 év múlva nem kap műszakit és csak a bontó veszi át apróért?Megéri a hobbi autó?Annyira nem vagyok zöld csak előrébb szeretek gondolkodni így 47 évesen pár évvel.Most pár éve csak azt élvezem,hogy itthon töltök és megyek és egyszer lát a szerelő az éves olajcserén.
Asbee
veterán
MIért ne kapna 3 év múlva műszakit?......
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Mert örökké nem lehet közlekedni 97-es autókkal
(#197485) macilaci78 válasza napoleon2323 (#197476) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Központi zár: nekem a B5 Passat rakoncátlankodott. Sokak ajánlására én is elmentem Márokra, ott 4-5 óra alatt minden zárat átnézett a szaki és 1 év garival megcsinálta. A zárban lévő nyák forrasztásai törtek el, újra forrasztotta és működik. Alkatrész sem kellett.
10k/zár munkadíj, ha alkatrész is kell, az további 10k.
Mágusnak ezúton özenem, hogy nem volt a kábelátvezetőkben kontakthiba.
Persze az enyém egy faék egyszerű autó egy A8-hoz képest. Kulccsal nyitom, zárom, nincs távirányító. Egy A8-ban egy sor másik dolog is lehet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
macilaci78
nagyúr
Apósom a B5 Passat kombit egy Rapid szedánra cserélte, én hívtam fel a típusra a figyelmét. Szélességben kb ugyanaz (persze csak kívül, belül szűkebb valamivel, de neki elég), viszont jóval rövidebb, ami a garázsba manőverezéskor nagyon jól jött.
Mágus hívta fel a figyelmem és igaza van, hogy puritán, például az üléscsúszka mellett látszik a lemez, nincs még műanyag borítás sem. A szemében ez elég igénytelen dolog.
Nyilván kevesebb zajszigetelés természetesen.
Az 1.0 TSI lóerőben kb ott van, mint az 1.9 PDTDI, városi használat munkába járásra. 3 éves, a kötelezőkön felül nem kellett rá költenie.
Alul reménytelenül erőtlen. - És? Pörgetni kell, 2-5k rpm tartományban is lehet azt használni, csak legyen üzemmeleg. Hogy hangos, vagy bólogat váltáskor, azt szard le, vagy csak élvezd!
yodamester10: a 97'-es gyártmány 5 év múlva kaphat OT rendszámot, onnantól már olcsóbb biztosan nem lesz. A hosszabb utat meg lehet, nem a budai Várban karikázva értette.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
(#197487) yodamester10 válasza macilaci78 (#197486) üzenetére
yodamester10
őstag
Véleményt kérdezett,ami nem lehet mindig pozitív
(#197488) macilaci78 válasza yodamester10 (#197487) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Persze, de a szart sem fog érni nem feltétlenül állja meg a helyét.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
(#197489) napoleon2323 válasza grizlisandor (#197477) üzenetére
napoleon2323
tag
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a válaszát és tapasztalatát.
grizlisandor: Hát necces, az biztos. Tudom, hogy teljesen logikátlan és pénzügyileg kb egy zsákutca egy ilyen autó, de szeretnék egyszer birtokolni (amíg lehet), egy ilyen jószágot.
yodamester10: Ezen is filóztam, bár bevallom annyira nem gondoltam túl. Arra jutottam (bár ezek szerint lehet tévesen), hogy mivel egy igen jó megítélésű és "Audi történetileg" is híres típusról van szó, így könnyebben el fog kelni még később is az autó.
aero. : Köszönöm a becslést, elég "kellemes" összeg. Neked nagy hibák jöttek elő (gondolok arra, hogy mozgásképtelen is lett az autó esetleg?).
macilaci78 : Feljegyeztem a helyet, köszönöm az ajánlást.
With every conflict I grow stronger!
[kép] van otletetek, hogy mi a banat ez a hurok a biztonsagi ov csatja mellett?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
KMT
addikt
Köszi! Kicsit nyakatekert a kérdésem, mert a rapidot valamennyire ismerem, de összehasonlítani nem tudom a magasabb kategóriájukkal, tapasztalat híján.
Illetve 1.2 TSI minimum lenne, az a kérdés, hogy az ilyen esetlen-e mint az 1.0. Vagy még az 1.4 is ilyen?
yodamester10:
4+ milliós autó helyett 3+ milliós felé hajlok, tehát vegyek inkább 6-8 misiset?
Asbee
veterán
Az nem 3 év múlva lesz.
macilaci78
nagyúr
Lehet, a csatban van egy érzékelő.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
cross56
senior tag
Sziasztok!
Amennyiben lefalaztatom az egrt és kiíratom, azzal együtt ugye nem feltétlen szükséges a dpfet is kiíratni és kibelezni?
Vagy a kettőt együtt szokás?
Qru
MODERÁTOR
A csatban levo erzekelo vezeteke. Onnan tudja, hogy be vagy kotve.
Eleg otvar megoldas, ettol meg a fapad Skodaban is szebben volt elvezetve.
#nincsbennetarcsi
Az 1.4 TSI-vel szerelt Golf és Octavia - ezekkel van tapasztalatom - teljesen normálisan vezethető.
A Toledo tippre kevesebb szigetelést és olcsóbb műanyagokat kapott. Az 1.2 TSI-vel elég lehet.
tényleg elég csövi, de hát annyi baj legyen. most futkározás közben nézegettem a konkurens kombikat, és azt realizáltam, hogy mennyivel jobban néz ki a golf mint a konkurensek (astra, kia/hyundai, focus, oktáv határeset, megane), egyszerűen nagyon megtetszett a forma, így elnézem ezt neki. mondjuk az új 308-ra és astrára kíváncsi vagyok élőben nagyon, azok nagyon jónak ígérkeznek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
rbalint88
addikt
Amig nem lesz full onvezetes, addig nem tilthatjak meg a hasznalatat - maximum at kell alakitani villanyosra, ha mar annyira csak az lesz es semmi mas. Ezt ketlem, mert sok felhasznalasi teruleten meg mindig nem rentabilis az elektromos auto. 2050-ig nem aggodnek kulonosebben egy benzines/hibrid autoban ulve sem, a meg nem OT-s dizelek vannak jelenleg szopoagon.
Egy olyan A8 nekem is nagy vagyam, csak faceliftesben. Valoszinuleg az ki fog maradni az eletembol, de V8 es 2 ajtos lapos Porsche lesz, ha bele is doglok
Nem, teljesen üzemképes, motorikusan egy szelepfedéltömítés és a venti viszkója szorul javításra, ezek mellett rengeteg apróság, amit szépen lassan idővel. Októberben vettem, de már túl vagyok a félmillión (kis futómű, fékcső, kipufogó, katalizátor, sötétítés, de-chrome, standard szerviz stb. ) Olyan 1200 km-t mentem vele, a km költség sosem lesz ésszerű. Tippre még olyan 7-800k és olyan lesz, amilyet szeretnék. De váratlan meglepetés bármikor jöhet. 4 gumi is kell majd, azt már bele se számolom.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASUS RX 6700 XT 12GB GDDR6 DUAL OC Edition Eladó! 97.000.-
- ASUS ROG STRIX Z790-H GAMING WIFI - Új, Gari 2026.06.09. -ig - Eladó! 105.000.-
- Új Bontatlan iPhone 15 128GB Kék Független/1 Év Apple Gar./p3450/
- XFX Radeon Speedster SWFT 210 RX 6600 XT 8GB GDDR6 128bit (RX-66XT8DFDQ) Új ventillátorokkal
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló