Valami assasins creed uninty vagy melyikből ptrsc bár ha megnézed elég lowres a kép
főleg az irl
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Valami assasins creed uninty vagy melyikből ptrsc bár ha megnézed elég lowres a kép
főleg az irl
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
kocsivásárlók:
Végül mire jutottatok, milyen árban?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Ez kicsit olyan mint a keresős topikokban. Fényképezőt vennék nyárra, milyet?
Én arra, hogy amíg lehet lakatolni, marad az Avensis, ha nem üt be valami kapitale motorschaden. Inkább mellé veszek valami másik olcsó vsckot majd, mondjuk egy Golf cabriot max 800ezerért.
2-3 évre venném majd jövőre 1 misi már csak a határ, egynlőre fábia 1.4 meg grande punto amit nézegetek, de bazki alfa 147 est vennék én szívesen nagyon tetszik de ugye alfa az vagy garázs vagy szerelő én meg nem szeretnék spanoskodni szerelőkkel főleg a heti totalcaros cikk-podcast után
amúgy főleg vidékre utazáshoz lesz majd, felmérés-szülőkhöz utazás, szóval szerintem főút - autópálya pestről kijutás lesz a menü, meg hétvégi vásárláska.
fene tudja nem egyszerű dolog ez a kocsivásárlás soha nem így gondoltam rá.... :S
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Sziasztok Urak!
Bocsi, hogy passzív olvasóként bekérdezek, de kellene egy kis segítség.
Pára, penész problémával küzdök a lakásban.
Pár hónapja tárgyaltátok ezt a témát.
(Próbáltam keresőben pára szóra visszakeresni, de 90%-ban pálinka jött ki )
Említettetek pár bevált készüléket.
Felidéznétek pár típust, hogy célirányosan tudjak keresni?(40-60e-ig tudok rá költeni.)
[ Szerkesztve ]
Ha csak városba kell vedd meg pár hónap múlva a swift szedánunkat a maradék pénzhez 2-3 év alatt gyűjthetsz annyit, hogy már olyat nézegess ami hosszabb távra jó /tetszik.
erzol :háztartási gépek topicban épp téma [link] vagy a klíma légkondi topicban is érdemes ott is most voltttéma.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
szerintem múlt héten dumálták a srácok, és valakinek volt eladó is
Mercutio: suzi kizárva sorry ráadásul nem is városba kéne, sógor suzival dolgozik vezetem is néha, kiráz tőle a hideg pedig tényleg ideális választás lenne.
*fujufujfufjujf ha már suzi
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Hallom emberkedni is jó az Avensis! Mi volt, részletek?
Finnyás!
Én jobban szeretem a Suzukit, mint az 5-ös Golfot. Jó, pályán, 120 fölött már zajos a Suzi, de az enyémben rövid váltó van. Ha szereznék hozzá egy jó gyárit még ez is javulhatna.
Amit hallottál. Semmi extra amúgy, lököst kapta el bal hátsó saroknál, menetképes a gépjármű. Az jobban zavar, hogy a motor rakoncátlankodik es nincs semmi hibakód.
az vagyok
btw: megjött a memkari, jól megy a tied megy tartalékba jó is hogy van tartalék.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
nagyon draga minden az alfahoz, arra keszulj fel. egy twinsparknal gyertyacsere is pl sokszorosa egy atlag autohoz kepest...aztan ha jonnek majd futomugondok (jonnek, nemtom hany alfat hallok nyikorgo szilentekkel, bar nem 147-est, azt mar alig latni ) az sem lesz olcso.
de amugy tenyleg nagyon szep kocsi...
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
Ez tévhit.
Az a baj az alfákkal, hogy minden egyes lóerőt kipréselnek a motorból. Innét kezdve állatira kényes az olajra, odafigyelésre. A magyaroknak meg megvan az a rossz szokása, hogy akkor viszik a kocsit szerelőhöz, ha már késő (fogorvoshoz is akkor mennek, amikor már fáj a foguk). Akkor is szeretik az olcsóhoz vinni, aki meg kókányol. Az ilyenek többsége egész egyszerűen nem ért az alfák bonyolult megoldásaihoz.
Ha végig a Szélesi Zsolt szervizeli az alfádat, akkor nem lesz vele több problémád, mint egy Suzukival. Egyedül a talpasok szeretnek kikopni a remek honi kátyúkban. Nem ilyenre lettek tervezve.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
ohh hmmmm
semmi se ilyenre lett tervezve
btw: 147-156-159-GT ből elvileg csak 1.9 dieselt ajánlják, mivel az megbízható és a világból kivisz, mondják.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
hmm, egy 159 vagy SW JTD-re Ti felszereltséggel, abban a három rétegű vörösben rákívánnék erősen.
azért azt a megbízhatóságot meg világból kivivést úgy olasz/franciaautós szinten kell érteni.
Olyat keres, ami láncos. Az a motor túl fog élni mindkettőnket.
Nem tudom melyik ilyen. A 155 1.8 TS tuti.
Olvass bele az alfaamore.hu topicjaiba, ha konkrét típus érdekel!
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
all itt a garazsban egy 156, talan benzines. majd lefotozom 1x hogy nez ki a beton alatta akkora olajfoltokat hagy h hihetetlen, legalabb konnyen megjegyzi hova kell visszallni.
(#30664) aleister hat nem tudom ez a seleniazas is alfanal...marketing bullshit. miert vannak annyira elen jaratva ujabb alfak? esetleg 60-80-as evekben...egy honda s2000 motor 2e szivo 4henger, 240 le gyarilag. na az mar durva literenkenti teljesitmeny.
nehogy mar egy 12x (?) le-s 1.6 twinsparkhoz specko olaj kelljen eleg szomoru ha igy van.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
ez olyan, mint a jaguarnál. ha nem dől belőle az olaj, az azt jelenti, hogy már elfogyott, után kell tölteni
olajfolyásnak lehet egész egyszerű oka is, a Toyota is pettyegetett, mikor megvettem, kiderült, hogy csak az olajleeresztő csavar körüli réztömítés kopott el... azóta egy csepp sem jött belőle.
Az enyémből egy csepp sem csöpög! A kipufogón keresztül viszont távozik belőle bőven.
teny, tulajrol tobbet mond el mint a kocsirol. de akkor is tobb alfa alatt latni olajfoltot mint mondjuk toyotanal...
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
nekem is elpöfékel belőle, rá kell tölteni 5-7e km után, de turbós autónál normális, meg azért a 2.0pdtdi 1l/1e km gyári értékétől is messze van
Prosztamol uno kell neki.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Pedig sajna így van. Az alfák állati hárplisak az olajra. A Selénia szerintem túl van hájpolva. Sokkal inkább a rendszeres felügyelet, és lelkiismeretes karbantartás a lényeg.
Ahogy én vettem észre az alfák abban különböznek a többi márkától, hogy nem jönnek zavarba a magas fordulatszámtól szépen lehet őket pörgetni. Sőt, kifejezetten jól érzik magukat ebben a tartományban. A sok aszfaltbetyár meg aztán hajtja is őket ész nélkül. Gondolom ezért fontos a tökéletes kenés.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
"Ahogy én vettem észre az alfák abban különböznek a többi márkától, hogy nem jönnek zavarba a magas fordulatszámtól szépen lehet őket pörgetni. Sőt, kifejezetten jól érzik magukat ebben a tartományban."
Ez a turbós motorokig volt maximum igaz. Illetve régen, amíg nem fojtották meg az emissziós normákkal a motorokat, mindenki tudott lelkes, közvetlen, pörgős karakterű motorokat gyártani. A Fiat még erre abszolút alkalmatlan koncepciójú motorból is csinált zseniálisat. A nagy szó inkább az, hogy ha egy Euro4-5-6 motor tud pörgős, közvetlen és lelkes lenni. A Mazdának az új Skyactiv-val sikerült, de a BMW-Chrysler 1.6 116 lovasa is szeret pörögni. Igaz, ez csak euro4, a mazda meg már euro6. Pár évesen egy ilyen Mazda nagyon jó vétel lesz, de szerintem most tartani fogják az árukat a konkurenciához képest.
Igen, a "régi" modellekre értettem. Nem is tudom az utóbbi években mit csinált az Alfa. A Mitot nem veszem kocsiszámba.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
No látod ezért jó a 15 éves G Astra... nem nagyon látsz hibakódot, mert nem is nagyon ismeri...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
bőven ismeri már az
aleister: szerintem a 156 volt az utolsó "régi Alfa". A 159 még tetszik, de az már egy szép átlagautó, nem valami sportos darab. Mito még a jobbik az újak közül, szerintem a Giulietta lett nagyon kapufa.
Nem követem őket vakon, de azért nagyjából megáll, amit írnak. Tudom, ez elsőautó-tanácsadó és van élet még 1M felett is, de én élvezettel olvastam őket
pluszegy alfakra.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
Csajok is az alfa-hímre buknak
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Éééés megjelent a check&djinn!!!4négy! Azt hittem nem érünk ki Zsámbekra, annyira elerőtlenedett a kocsi, de úgy voltam vele, ha a Budakeszi úton feljutunk, akkor már kiérünk. Hát nem volt egyszerű, de kint vagyunk. úgyhogy jöhet a hibatároló olvasása és a bevásárlás...
Én csak a 1,5 km-re lévő benzin kútig akartam eljutni, de nem voltam biztos a dologban.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Holnap mi is megyünk arra.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Az 1-es fő útról mentél fel Budakeszi irányába? Nem te voltál az a toyotás aki majd 1 kilométeren jött utánnam, és nem akart megelőzni? Pedig sokszor nem volt szembe forgalom. Én egy fekete gatyában meg narancssárga felsőben tekertem felfelé.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
Szó se róla, Csikó nagyon élvezetesen ír nagyjából bármiről, és ugyan lehet vitatkozni ezen cikkek valóságtartalmával, van ennél egy sokkal nagyobb baj - sajnos elavutak. Amikor születtek, akkor még csak-csak akadt a hazai használtautó piacban itthonról származó nem flottás kocsi, ami a legerősebb árformáló tényező, de mára ezek gyakorlatilag elfogytak. Így vannak a flották és a külföldről behozottak, amik erősen borítják az árakat, na meg a keresleti piac elég sok szegmensben, mert ugye elfogyott a hazai kínálat.
Jah, keresleti oldal... ezt mondtam én is amikor valamelyik totyikban ment az észosztás, hogy minek új autót venni, amikor szalonbol kihozva máris 1 millaval kevesebbet ér.
Amikor mondtam, hogy nosza, jöhetnek az 1-2 éves garis keveset futott quashkai /duster /kuga/mokka ajánlatok az új ár alatt 1-2 millaval hirtelen csend lett, vagy az okos nem olyat kell venni, jó a 10 éves prémium / pár éves fóka /golf /ceed dumák.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Szerintem ezt ő belekalkulálta a cikkbe, hiszen arról, amit Te mondasz, már tavaly ők is cikkeztek egyet. Itthon Mondeo-t pl. nem vennék, tuti céges autó volt, maku belső, benne a 150-200e km, manager lehajtja a vasat, míg a belső alig kopik, a nepper meg visszatekeri 50-80-ra és viszi az első veréb..
De tanulságos, én azért sokat tanultam a cikkből. Amúgy csodát ennyiért senki ne várjon, jómagam is 19 éves autót hajtok és ráköltöttem már 1M-et lassan (mondjuk én szeretem, ha maku).
Nagyjából kezd körvonalazódni, miért is kell a serial az index apróba. Lófülét a lopást akarják megszüntetni: pénzt akarnak szedni a rendszeres hirdetőktől. De mivel senki nem dobál fel azonos típusokat egymás után különböző serialokkal, gyorsan rászálltak a serial nélkül hirdetőkre, hátha nem ugyanazt a táskát/állványt/bézbólsapkát hirdeti harmadszorra, mert nem kelt el.
Biztos nem, hiszen 2012 év eleji cikkek ezek.
A Mondeón túl azért sok típus van ami flotta orientált, hogy úgy mondjam, sőt a régen ezt a picot finanszírozási okokból kerülő japánok is beszálltak, lásd Toyota.
Hogyne, és most a VW is már .. Jetta tabu .. de a Passat is kezd az lenni..
Mitől lenne tabu, a Telekomnál is volt/van Jetta szakértő/OV szinttől felfelé.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
én a Budakeszi úton mentem fel Budakeszire, majd Páty felé az erdőn át és tovább Zsámbékra. azért annyi kraft még volt a kocsiban, hogy egy bringást megelőzzek
ma kimértük a kocsit egy toyotás fórumtárssal, az SCV/üzemanyagpumpa a ludas, úgyhogy azt kell vadásznom bontottan.
A VW konszern a Merci, az Opel, a Ford és a PSA mellett mindig is erősen nyomta a flottaértékesítést. Ott sose volt gond mondjuk 15 egyforma felszereltségű sima fehér kocsit rendelni, próbáltad volna meg ezt mondjuk három éve a Toyotánál. Ma már ott is megy.
Igen, a felhők felett pedig mindig süt a Nap
[ Szerkesztve ]
És ha még feljebb megyünk akkor jön a sugárzás, vákuum és abszolút nulla fok...tényleg minden nézőpont kérdése
Nálunk a cégnél 2 éve volt flottaváltás, most Fordok vannak, Fiesta, Focus, Kuga és Transitot különböző méretben. Mindet szeretem, az egyik focusban töltöttem 38 órát 2 éve március 15.-én, amúgy meg egy 1.5-ös TDCI Fiestát vezetek lassan egy éve, az új Astonos hűtőráccsal, fekete színben és szeretem.
Bár az hogy a részecske szűrő bejelzett olyan 35e km-nél az azért nem vicces, kinullázták szakszervízben és azóta nem jött elő.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
nem nyugdíjasban kell menni, meg ki kell vinni pályára kicsit, aztán akkor ki tud égni.
Persze, előttem más kolléga kocsija volt, én fél évesen kaptam meg. Ő 90%-ban Pesten és környékén használta, ez volt a gond.
Azóta 6-7 hónap alatt raktam bele (80% pálya kb.) 35e km-et. Ki lett kormolva, meg nem is nyugger tempóban hajtom, persze normális keretek között.
Mondjuk a garanciális ügyintézés néha kritikán aluli; simán kamuznak hogy cseréltek 1-1 alkatrészt vagy hogy áznéztek valami amit nem is. Nem tudom ez manapság mondjuk mennyire gyártó és viszonteladó függő, valszeg nagyon.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/