Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) rétisün válasza fpeter07 (#648) üzenetére


rétisün
veterán

ezért írtam úgy, hogy részben benne vagyok...a hegyes részt hagytam ki a mai 63 km-ből :DDD

egyébként ma bekaptam két bogarat, láttam egy gólyát, szóval tuti kitavaszodik lassan :K

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#652) Nyugdíjas válasza rétisün (#651) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Szerencsés flótás vagy... Én most értem haza, max egy 30as fér bele, ha aludni is akarok. Nade majd hétvégén...

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#653) whiskey


whiskey
tag

Megkóstoltam ma a Mecseken átvezető új bringa utat, és ez a tábla kombináció annyira megtetszett, gondoltam megosztom veletek is...

Nem mintha nem lehetne itt 15-nél gyorsabban felmenni , de azért elég viccesnek találtam..
Amúgy a Polár szerint 13%-os volt az emelkedő...

(#654) venember83


venember83
nagyúr

Ha érdekel valakit Easton Monkeylite XC kormány és Thomson Masterpiece nyeregcső, írjon privátot.

(#655) ludsimon válasza whiskey (#653) üzenetére


ludsimon
veterán

Mi ez az út? Lehányták csak úgy ide vagy mi? :Y

undefined

(#656) Tamoo válasza SOAD19 (#650) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Köszi! Az enyém is hasonló magellan crux mint amit linkeltél. Az alapgépet 150ért vettem aztán tárcsásítás volt ~30e, plusz még sok apróság, inkább ki se számolom. Bőven 200fölött van már amit ráköltöttem, és még ott a másik bringa is :DDD Ja meg amit linkeltél 15" az enyém meg 19" :DDD ezért kicsit más "kiállású".
De én még mindig azt mondom h a kelly's-el nem járnál rosszul ha megfelelő a méret. Villanyakból vágnál, ráraknál egy 6fokos stucnit (esetleg ízlés szerint egyenes kormányt+szarvat) Mindjárt "sportosabban" nézne ki

(#654) venember83: Kormányt mért akarod elpasszolni?

[ Szerkesztve ]

(#657) dqdb válasza ludsimon (#655) üzenetére


dqdb
nagyúr

Ránézésre nulla vagy minimális alapozással készült kimondottan bringásoknak (erre a célra elég elvileg ennyi). A gyakorlatban azt jelenti, hogy addig használható, amíg erdészeti járművekkel nem hajtanak rá, és teszik tönkre :U

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#658) venember83 válasza dqdb (#657) üzenetére


venember83
nagyúr

Esetleg vízátfolyás, télen fagy, nem sok kellene, hogy eltűnjenek bizonyos részei.

Tamoo: Nem illik az Epicre, túl széles és magas. Tettem rá egyenes kormányt, az már szinte semmiség volt a stucni árához képest. Aztán ha nem kerül vevő a majom lightra, majd jó lesz a következő biciklire, vagy esetleg AM gépre.

[ Szerkesztve ]

(#659) MarioAna válasza venember83 (#647) üzenetére


MarioAna
senior tag

Hát akárhogy próbálom ezzel a menetes megoldással (nem vettem menetes szárat, de 2 csavar össze van kötve egy toldó-anyával, elvileg így merev szerkezet), de akárhogy próbálom a tengely mindig ferde lesz (magamban tartani a vázat, tartani a tengelyt, rátartani az anyára a másik kezemmel meg húzni), nem egyszerű :W .
Már beállt az agyfasz állapot, nem hiszem el hogy ennyire passzolnia kéne egy qrva csészének a vázhoz, az előző csésze szinte gond nélkül visszamenne (csak ott meg a csapágyazás nem cserélhető, mert egy kis alumínium (seeger féleség, csak mégsem az) tartja a csapágyat a csészében.

(#660) venember83 válasza MarioAna (#659) üzenetére


venember83
nagyúr

1. Ne idegeskedj, attól nem lesz könnyebb vagy gyorsabb vagy jobb.
2. Kérj segítséget, ha egyedül nem megy.
3. Fogadd meg mindkét előbbi tanácsot, mert kár lenne elszúrni a vázat.

(#661) Xantomas válasza MarioAna (#659) üzenetére


Xantomas
őstag

tessék videó: [link]
és egy alernatív megoldás: [link]

Ha pedig tényleg a csésze nem passzol a vázhoz, akkor irány a szervíz, mert lehet lehet hogy a csésze nagy, vagy a vázad fejcsövét kell egy picit méretre marni.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#662) Hasaggymeg válasza Frenky89 (#630) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Kétlem,hogy cserére szorulna,szerintem az még simán elmegy. :K

Mario Ana...én a beütéssel próbálkoznék,műanyagkalapács vagy fával,esetleg segítővel aki egyenesen tartja.Egy jól irányzott csapással belekaphat,onnan már menni fog.

(#653) whiskey...gyönyörű,álmaimban mindig ilyenen kerekezek.Ha rajtam múlna nem is kellene soha más út nekem tekerni. :K

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#663) bnss válasza ludsimon (#655) üzenetére


bnss
veterán

Ez az új, Pécs-Orfű bicikliút.

dqdb: pontosan, alapozás nem sok van, az első nyári felhőszakadás után kíváncsi leszek az állapotára. De! Legalább megépült. :)

[ Szerkesztve ]

"Ép hardverben ép szoftver..."

(#664) whiskey válasza ludsimon (#655) üzenetére


whiskey
tag

(#655) ludsimon
(#657) dqdb
(#662) Hasaggymeg
Gyönyörű egy minőség, már 2009-ben át akarták adni, de csak valamikor 2010 évvégév sikerült nekik, azt hitték, ha rákennek egy kis aszfaltot a földre akkor abból mindjárt bringa út lesz. Többször elcsúszott, széttöredezett, nem tudom hányadik gányolás után néz így ki. Nem csak a minősége gagyi, a vonalvezetése úgy szintén, olyan emelkedők vannak benne, hogy családi bringázásra teljesen alkalmatlan, máshol meg olyan szűk kavicsos, rámosott sártól szennyezettek a kanyarok, hogy haladósan közlekedő bringások ezért nem fogják használni. Én attól félek előbb-utóbb ki fogják tenni a rendes orfűi útra a tiltó táblákat, így rákényszerülünk erre a pocsék tákolmányra. :O
Utána más csak az kell, hogy kiálljanak a táblák után traffipaxolni is.. :DD

[ Szerkesztve ]

(#665) ludsimon válasza venember83 (#658) üzenetére


ludsimon
veterán

"Esetleg vízátfolyás, télen fagy, nem sok kellene, hogy eltűnjenek bizonyos részei."

Pontosan erre gondoltam. Semmi alapja nincsen csak úgy ki van öntve. :Y

undefined

(#666) whiskey válasza ludsimon (#665) üzenetére


whiskey
tag

Valami alapot csináltak neki, de nem sokat...
Ezt a telet egész jól átvészelte, (persze nem is volt komoly tél) ahhoz képest hogy a tavaly nyári esők folyamatosan elmosták, kimosták az alapját, letöredezett a széle stb...
Talán a legjobb az lenne, ha következő tél teljesen eltüntetné, vele együtt a félelmeimet is, miszerint ezt kell a jövőben használni.

(#667) MarioAna


MarioAna
senior tag

Visszaraktam a régit (érdekesmód ez secperc alatt bement a helyére :U ), holnap elgurulok vele a sarki boltba, megmondom próbálják meg belerakni az új csapágyat amíg ott vagyok, hogy lássam nekik sikerül-e :U .
Azért köszönöm a segítő hsz-eket :R .

(#668) Teasüti válasza bnss (#663) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Hát ez tök jó, hol kezdődik ez Pécsen? Bökj rá nekem térképen! :R
Kössz!
Orfűi út autóval is szar, képzelem milyen lehet biciklivel. :U

[ Szerkesztve ]

(#669) KaraDani válasza bnss (#663) üzenetére


KaraDani
addikt

Pécsi barátom szerint az katasztrófális minőségű lett. Főleg ha azt vesszük mennyi ideig készült. Ellenben az erdőn át montis útvonalon már tekertem tavaly Pécs-Orfűt az teljesen jó volt :D Montam is neki menjen arra, de ezt az ötletemet valamiért nem díjazta, miután országútit vett nemrég ;]

(#670) SOAD19


SOAD19
addikt

Hello újra!

Haveromnak GT márkájú bringája van, ami először nem nagyon jött be, kicsit fura volt az a tipikus GT váz kialakítás. De, egyre jobban kezd megtetszeni és van ez a Avalanche 3.0 , amit viszonylag tűrhető áron van (95k) [link] (pl. felülről a második, még színben is elmegy)

Mi a véleményetek magáról a márkáról ill. az adott típusról?

Van egy másik modell is a Karakoram 3.0, csak ezt nem nagyon találtam idehaza. Pedig, igazán bejövős úgy, ahogy van.

Köszi!

Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.

(#671) venember83 válasza KaraDani (#669) üzenetére


venember83
nagyúr

Vegyél neki CX gumikat karácsonyra, aztán hadd menjen. :))

(#672) Hasaggymeg válasza SOAD19 (#670) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

"először nem nagyon jött be"...nekem most sem! :N

(#664) whiskey...ti semminek nem tudtok örvendeni? :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#673) lorcsi


lorcsi
veterán

(#674) Tamoo


Tamoo
MODERÁTOR

Bilincses Ritchey WCS markolatot használ valaki? Az érdekelne, hogy a végéről a "dogót" le lehet-e szedni. Szóval hogy szarvval együtt is fel lehet-e tenni? (gondolom igen)

(#675) amargo válasza Xantomas (#645) üzenetére


amargo
addikt

:)

Merre lenne kedved menni és mikor érsz rá? Én mindenképpen terepeznék, mert idén még csak a Vértesben voltam terepen - de az is részben tolásról szolt :)

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#676) Fáraó válasza amargo (#675) üzenetére


Fáraó
őstag

Nincs kedvetek a vasárnaphoz?

VIGYORRRGAZMUS.....

(#677) venember83 válasza Tamoo (#674) üzenetére


venember83
nagyúr

Elkapott a gépszíj. :))

(#678) Tamoo válasza venember83 (#677) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

nem nem, csak érdeklődöm :DDD ;]

(#679) DemonDani


DemonDani
addikt

Ha valakit büntetés ér, akkor ugye mondnom sem kell, hogy azonnal bepötyögi ide a hiányoságokat, körülményeket, stb... ;)

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#680) Xantomas válasza amargo (#675) üzenetére


Xantomas
őstag

Akármerre.
Vasárnap a Börzsönybe, vagy a Pilisbe terveztem menni (fel a Nagy-Kevélyre), sűrűn fotózni, bandukolni, eltévedni, felfedezni, kiköpni a tüdőmet.
Lényeg, hogy szeretném kihasználni a várható szép bárányfelhős, és napsütéses időt.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#681) DemonDani válasza Xantomas (#680) üzenetére


DemonDani
addikt

[link]
sajnos változott az előrejelzés :( megint eső :(

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#682) venember83 válasza Tamoo (#678) üzenetére


venember83
nagyúr

(#683) fpeter07 válasza Hasaggymeg (#672) üzenetére


fpeter07
veterán

Az Avalanche 1-es számű modellje, azért bejövős, főleg ezzel a -24% akcióval. :)

(#684) Tamoo válasza venember83 (#682) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

De gonosz! (már végigböngésztem ;])
Csak fekete játszik :U az az uturnos még jó is lenne, mert később akár AM gépbe is mehet. De egyenlőre nem szánom rá a lóvét... :(

(#685) fpeter07 válasza DemonDani (#679) üzenetére


fpeter07
veterán

Ahha és a csekket is, hogy bajtársiasan fizessük ki együtt! ;]

(#686) Hasaggymeg válasza fpeter07 (#683) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Az akciós %-kok sokat javítanak a csúnyácska váz megítélésében. :K

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#687) venember83 válasza Tamoo (#684) üzenetére


venember83
nagyúr

Ugyan, ha már WCS, akkor sokkal elvetemültebbet is beszúrhattam volna... :DDD

(#688) Xantomas válasza DemonDani (#636) üzenetére


Xantomas
őstag

Ami biztos, hogy az üreges hajtókarú Deore FC-m510-es hajtóművem, 68mm-es, 113mm-es tengelyű BB-ES25-ös középrésszel, és alu XT trekking tányérokkal 1020g.

Mivel az integrált tengelyes már nem üreges, hanem tömör és csak a nagy tányér alu, bőven 1300g körül lesz, viszont az biztos, hogy a nagyobb tengelyátmérő miatt merevebb lesz a szerkezet.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#689) amargo válasza Fáraó (#676) üzenetére


amargo
addikt

Lehet tervezni arra a napra is. Igazából részemről még lutri, mert elvileg elutaztunk volna, aztán mégsem.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#690) rétisün válasza Xantomas (#688) üzenetére


rétisün
veterán

képes voltál kiszedni, hogy meg tudd mérni? ilyen egy igazán segítőkész fórumtárs :))

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#691) DemonDani válasza Xantomas (#688) üzenetére


DemonDani
addikt

Nagyon Köszönöm! :R
Meg tartósabb talán, de igazából Deore-ról beszélünk :) Szóval mindegyik tartós...
Azért valahogy vicces, hogy ennyire nehezen lehet kideríteni a súlyát, hiszen a márka adott, és a bicajok 90%-án fontos a súly is már amikre ezek felkerülnek

[link]
egy ilyet találtam itt valamivel "derülátobb" adat van ~1,024 Kg-nak irják

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#692) Xantomas válasza SOAD19 (#670) üzenetére


Xantomas
őstag

Ugye azt tudod, hogy a Karakoram az egy 29er bicikli?
Nem hiszem, hogy nagyon behoznák hozzánk, legalábbis a Neuzer nem hozza (ők a GT hazai disztribútora), de tény, hogy nagyon vagányan néz ki.
Az ausztriai listát nézzed, onnan még emberi áron meg lehet rendelni.

Én viszont ebbe szerelmes lettem: Sensor 29" pro -Green Ki segít nekem megnyerni a lottót? :)

Vélemény a GT-ről: régen nagyon jó márka volt, nem véletlenül ment nagyon sok elit kerékpáros a márka vázaival, de lecsúsztak a középszerbe. Meme még azt anno azt mondta az egyik beszélgetésünkkor, hogy már nem éri meg GT-t venni, azért az árért van jobb, de ha az ember mindenképpen ragaszkodik a "hármas háromszög"-höz, akkor vegye, mert tényleg jól néz ki.

(#690) rétisün Nem vettem ki. Várja a beépítést az új biciklibe, csak én meg várom Memét, hogy megtudjam milyen merev villát sikerült szereznie, mert aszerint kapja meg a váz a színét.
Reggel vittem el szemcseszórni, repedések után vizsgálni a vázat. Ha semmi baja, akkor kap egy semleges eloxot, a felület keményítése miatt, majd matt fekete szintert, és magasfényű lakkal lesznek rajta a feliratok. ( másik villa esetén pont fordítva, magasfényű fekete szinter, matt feliratok, ill a vonalak)
Sajnos itthon nem beszerezhető a may green (RAL 6018) , magasfényű, csillámos porfesték, a külföldi beszerzésével együtt, meg olyan drága lenne, hogy nem érné meg se nekem, se nekik.

A lakkozáshoz való maszkok elkészítésével leszek majd bajban, de azt is megoldom.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#693) tzimash


tzimash
őstag

A dekában kapható Ked márkájú sisak jó valamire, vagy csak egy bukóra hasonlító tárgy? van ami le van értékelve 3300Ft-ra. Alapból 5k+ az ára.

(#694) Xantomas


Xantomas
őstag

Ijj, az a felsőcső - nyeregvázcső - támvilla illesztés...BMC hublot

(#693) tzimash Arra, hogy valami legyen a fejeden, eséskor, arra tökéletes. Ha számít az, hogy jól nézzen ki, pontosan illeszkedjen a fejedhez, jól beállítható legyen, akkor nem, mert úgyis veszel egy másikat.
Illik évente, kétévente másik sisakot használni, mert a PU hab elöregszik, és eséskor nem nyeli el olyan hatásfokkal a fellépő energiákat, ami azért elkél olyankor, mikor esetleg elcsapnak, és a fejed bevered az autó szélvédőjébe, aszfaltba.

Viszont egy túl só sisak meg hamis biztonságérzetet ad.

[ Szerkesztve ]

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#695) rétisün válasza Xantomas (#692) üzenetére


rétisün
veterán

új bicikli? lemaradtam valamiről?

(#694) : :C

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#696) venember83 válasza Xantomas (#694) üzenetére


venember83
nagyúr

Nem tenném Cavendish alá... :N

(#697) Xantomas válasza rétisün (#695) üzenetére


Xantomas
őstag

Nem, annyira nem volt publikus.
Az itthon levő, gyakorlatilag felesleges, de tökéletes, felújított alkatrészekből, ill újakból rakok össze egy cross/fitness hibrid (nevezzük ahogy akarjuk) biciklit. Lényegében eladásra, az alkotás öröméért, de pár napig azért én is szeretném élvezni használatát :)

A maradék alkatrészt meg viszem a legközelebbi kerékpár zsibvásárra, ami lesz. Kidobni nem lesz szívem, viszont jelképes összegekért, aki akarja viheti a cuccokat. (apámat már zavarja a több 10 kilónyi "lom" amit felhalmoztam :DDD )

(#696) venember83 Ez egy design bicikli, lényegében olyan, mint a Land Rover, vagy a Hummer montijai, amit a tulaj lényegében csak azért vesz, hogy felcsapja néha a tetőcsomagtartóra, és nyaraláskor egy hét alatt 40-50 km-t letekerjen.

Aztán a fene tudja, lehet hogy nem olyan gyenge az a kialakítás. A Cube is meglépett egy hasonlót a double flex stayjel, csak az nem ilyen látványos.

[ Szerkesztve ]

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#698) rétisün válasza Xantomas (#697) üzenetére


rétisün
veterán

több 10 kilónyi? ehhez képest én el vagyok maradva :D ha beleszámolom a régi dolgozóbajárós vázat (pedig nem egy könnyű darab), se jönne össze több 10 kiló....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#699) Xantomas válasza rétisün (#698) üzenetére


Xantomas
őstag

Enyhe túlzás a több 10 kiló, de tény, hogy tömegben sok van.
kb:
2 pár (e+h) v-fék + kar (Alongha, de bike+ felirattal)
1 pár shimano alu Canti + noname alu, de mégis elég hajlékony fékkarok
1 pár kopott FR5 fékkar
3 pár régi egy forgáspontos, hosszú, és közepes benyúlású patkófék
1 joytech alu első agy
1 pár X3B agy (acél agy, olyan alu kazettás dobbal, amire nem kapni lánckereket)
1 favorit hajtómű, tengely, első+hátsó váltó, és váltókarok, bowdenház vezetők
3 hátsó váltó ( 1 sunrace, csúszópapucshoz, 1 XB3 hátsó váltó, 1 Sachs)
4 első váltó ( 2 shimano TY, és alivio, 2 falcon, mindegyik 1,2"-os csöátmérőhöz, és felül húzósak)
2 pár 3* 6 sebességes váltókar
1 pár 3*6 sebességes sachs marokváltó + hozzá passzoló Ritchey markolat
1 pár 3*7 sebességes shimano marokváltó
1 Sachs Torpedo 3 váltókar, hozzá való bowdennel, és házzal.
3 pár műanyag pedál (eből az a kedvenc, amiben még a csapágycsésze is műanyag, de csak az elrettentés miatt tartottam meg)
4-5 szettnyi 1"-os menetes kormánycsapágy (shimano 600, meg noname is van), ebből 2 withworth menetes
2 szettnyi angol, és olasz menetes középcsapágy csésze + tengelyek, golyóskosarak
egy 559-es szimplafalú alufelni
egy 622-es szimplafalú alufelni
1 pár 559-es, krómozott acél felni (ezeket megtartom, hátha egyszer a jövőben építek egy dobfékes retro városi bringát)
1 pár 622-es X3B alufelni (elég puha anyagú, és nincs benne acél drót)
1 régi olasz menetes, kb 15"-os monti crmo váz, 2 merev, menetes villa, abból az egyik crmo, a másik hi-ten, mindkettő v fékes.
1 622-es XB3 villa, 1 Csepel apollo villa, mindkettő whitworth menettel, és 57mm-es középbenyúlású fékekhez, de van ismerős szaki, aki kiforrasztja a nyakat, és betesz helyette ahead-es, vagy ISO menetes nyakat
559 montis, és városi külsők, 622-es városi külsők, agyon foltozott belsők, végszükség esetére

plusz egy cipős doboznyi első+hátsó kónusz, tengelyek, csavarok, alátétek, kormányok, markolatok, váltógörgők, imbuszos csavarok, acél montis pipastucni, küllők.

(pedig 2 éve, egy szatyornyi jó cuccot vittem a Millire, amik be is lettek építve, az első Bike kitchenen, az adománybringákba, de sajna időhiány miatt szereléskor nem tudtam ott lenni)

Valsz, ha egy lomis etnikum banda beszabadulna, maga alá csinálnának örömükben a sok álámínium láttán.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#700) Xantomas válasza DemonDani (#691) üzenetére


Xantomas
őstag

Valószínűleg, egy komolyabb, könnyebb monoblokkal ez se lenne ilyen "nehéz":
Deore M510 700g

Elrettententésként egy teljesen acél tányéros, de alu karos (48-38-28 fogszámú), múlt századi (1995) alsó kategóriás, de nem TX szériás hajtómű:
Altus C10 984g

[ Szerkesztve ]

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.