na szépen sorban:
láncot ránézésre/hallásra kell olajozni. hallani, amikor már nagyon súrlódik a fogaskerekekhez, na akkor kell megkenni. olaj helyett mehet mindenféle láncápoló spray is rá. lényeg, hogy ne zsírt, mert az felszed minden mocskot és ne wd40-et és társait, mert azok nem kennek.
kerékagyak hasonlóan. hallani, amikor már nem jó. papíron évente érdemes a zsírozandó csapágyakat karban tartani.
bovdenezést detto, de szerintem ez rugalmasabb, mert nem hiszem, hogy annyit használnád, hogy 1 év alatt elnyúljanak.
monoblokk, ha iparis, akkor le kell szarni, ha tönkremegy cserés úgyis...ha nem iparis (jó régi), akkor azt érdemes évente megbuherálni.
keréknyomás rá van írva a külsőre, de montinál 3 és 4 bar közé szokjuk belőni, terepviszonyoktól függően. ha autószelepes, akkor a kúton fújható, ha nem, akkor kapni párszáért átalakítót.
a kerékfordulást pedig egyszerű le kell mérni. van millió táblázat, de a külső hossz kell és az gumiköpenytől függ, azok meg ezerfélék. forgasd úgy az első kereket, hogy a szelep pont a talajnál legyen, told előre a bicót, amíg körbe nem ér a szelep és mérd meg, hogy mennyit mentél.
kb ennyi hirtelen
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/