Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42251) Aladdin válasza tboy93 (#42250) üzenetére


Aladdin
senior tag

En speciel lecsereltem a gyari 17-eseket 16-ra, mert leszarom a kinezetet, viszont sokkal kezelhetobb, kenyelmesebb lett. Igy mar erzeketlen a nyomvalyura.

(#42252) yodamester10 válasza runner 125 (#42247) üzenetére


yodamester10
őstag

Innen van az én autóm is :))

(#42253) z123456789 válasza Aladdin (#42241) üzenetére


z123456789
addikt

Nagyon szép. :)
Én szeretek kapcsolgatni, de néha örülnék az automatának. Ez a kormányváltó igazából egy köztes megoldás lehet. Legközelebb, ha úgy állok anyagilag, és lesz legközelebb, akkor én is ilyet keresek majd. :)

(#42254) -cobra- válasza runner 125 (#42247) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Szép autó, a képek alapján nagyon patika. :)
Érdemes kint nézegetni és behozni, mert itthon kevés a választék és ami tényleg jó az viszont drága.
Én tavaly ősszel adtam fel az itthoni autókereséssel, mert az én elképzelésemnek megfelelőt azóta se találtam volna kis hazánkban: Accord 8gen FL, sedan, benzin, kézi váltó, minimum Lifestyle felszereltség.
Ebből tavaly ősszel a mobile.de-n volt 150+/-2 találat, most 36. Szóval sietni kell aki még ilyet szeretne. Sajnos az áruk ezzel párhuzamosan emelkedett jó 2000 eurót.
Nekem szerencsém volt, jó időben vettem, és sikerült elsőre találni egy olyat ami 3 évesen gyakorlatilag szalon állapotú volt, egy karcolás nem volt rajta, végig Hondánál szervizelve, téli-nyári alufelni gumikkal (nyári vadiúj Yokohama), egy szó mint száz nem tudtam belekötni. :)
Azóta is imádom a kicsikét, nem tudok betelni vele, még most is sokszor csak megállok és nézem, hogy ezt nagyon eltalálták a japók anno, örök forma lesz.
Automatából én 2.4es vennék, mert 2.0-val nem lesz egy rakéta, bár normál autózáshoz biztosan elegendő (gyári adat szerint a 2.4AT gyorsulása=2.0MT).
Az igazi gyöngyszem egy fehér 8gen FL 2.4 Type-S lenne kézi váltóval, de azt hiszem ilyet nem is gyártottak. :)

(#42255) z123456789 válasza -cobra- (#42254) üzenetére


z123456789
addikt

Bár kétséges a múltja, de ez manuális. Mondjuk ha jól sejtem ez NFL igaz? :U

(#42256) z123456789 válasza z123456789 (#42255) üzenetére


z123456789
addikt

Mondjuk ez most nekem top lenne... :B
A jelenlegivel is hosszú távra tervezek, de ha nem lenne más egyéb nagyobb kiadásom, csak az, hogy autóra gyűjtsek, akkor ezzel még annál is továbbra terveznék. :D

[ Szerkesztve ]

(#42257) -cobra- válasza z123456789 (#42255) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Igen, ez NFL, és most néztem a katalógusban, hogy 8gen FL Type-Sből csak dízel volt.
Vagy még meg lehet játszani azt, hogy venni kell egy 2.4 Exe-t manuálban és a gyári kiegészítőkkel (maszk, lökös, küszöb, rugók) Type-S esíteni hasonlóan ehhez. :DD

(#42258) -cobra- válasza z123456789 (#42256) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Gyönyörű, azt meg kell hagyni...

(#42259) -cobra- válasza Aladdin (#42241) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Szép a gép. :K
Egy kérdés, ez a légterelő gyári? Én is nézegettem mostanában, és találtam egy amcsi gyártót, ami hasonlót készít, de van rajta gyárilag króm díszítés mint az ajtókereten. Viszont a felszerelős videón láttam, mintha nem érne el a terelő az ajtó széléig a B oszlopnál kb 1 centivel rövidebb. Ez mindegyiknél így van?

(#42260) Viperator válasza -cobra- (#42259) üzenetére


Viperator
őstag

Itthon Heko féle van...

Keresd meg típus szerint...

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#42261) runner 125 válasza tboy93 (#42250) üzenetére


runner 125
nagyúr

Vagy egy 2-3 cm ültetés. Néztem képeket, gyári TypeS mindenféle csicsa nélkül pici ültetéssel tökéletes.

-cobra-

Tényleg patikának tűnik, bár 56k km-rel milyen legyen. :)

Néztem teszteket a 2.4-es motorról, oké, h iszonyú megbízható, de mindenhol kifogásolták a teljesítményét. :F

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42262) DeathAdder válasza runner 125 (#42261) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nagyon lomha lehet, gyárilag 9.7 sec 100-ig, 2.4-es motorral, 201 lóval..
kb. mint egy régebbi 1.5-ös civic

(#42263) DeathAdder válasza DeathAdder (#42262) üzenetére


DeathAdder
veterán

durva hogy gyári adatok szerint a 8gen 2.0 manuál nagyobbat lép mint a 2.4 automata :)

(#42264) runner 125 válasza DeathAdder (#42262) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez az, kicsit aggaszt is.
Kollégám átvenné a Volvo-t jó áron, ezért ugrottam rá az ATS-re, de bármilyen tesztet néztem, mindenhol kihangsúlyozták, h nem túl dinamikus, főleg alsó tartományban és legalább cserébe fogyaszt is bőséggel. Gyári adatok városi fogyira 12 litert adnak meg, ami tükrözi a valóságot, s problémám sem lenne vele, ha mellé a számokból fakadó dinamika társulna...

Az IS250-eket fél éve nézem, nincs jó vétel normális keretek között.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42265) Aladdin válasza -cobra- (#42259) üzenetére


Aladdin
senior tag

Gyari. Amikor vettem az autot, akkor rarakattam, ugy nem fajt annyira. Valami 45 ezerre emlekszem :) Meg kapaott egy szarnyat hatulra, az nagyon tetszett.

(#42266) Aladdin válasza DeathAdder (#42263) üzenetére


Aladdin
senior tag

Csaloka. Egy manualis valtosat el tudsz rugni, az akkor megindul, de sok mulik a valtason. Az automata az elso par metert nem teszi meg furgen, de utana mar megindul, es a valtast sem tudod elbaszni :)

(#42267) DeathAdder válasza Aladdin (#42266) üzenetére


DeathAdder
veterán

én úgy váltok mint autómata :DDD

Amúgy tény, automatánál a váltást nem lehet elbaszni :)
Meg rohadt kényelmes könnyű megszeretni, de és sokszor szeretek manuálisan gépészkedni :))

(#42268) Aladdin válasza DeathAdder (#42267) üzenetére


Aladdin
senior tag

En is szerettem regen, ma mar herotot kapnek tole.
Meg vezetes kozben enni mennyivel egyszerubb :D
Elkenyelmesedtem, megoregedtem. Ennyi :)

(#42269) ---Lasali--- válasza Aladdin (#42268) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Én is manuálisra voltam rákattanva mindig, de városban szüttyögni egy halál a régi accorddal, apám 2008 as ivtec civicje után.. abban is tudod fülekkel csesztetni a váltót, sikerült párszor le is tiltatni, csak húz az a kocsi, nem fogy el az ereje 7 ezernél sem. Viszont elég lassan vált, és sok mindent nem enged meg, egy duplakuplungos automata viszont már tényleg jó lehet.

[ Szerkesztve ]

(#42270) Peter.70 válasza ---Lasali--- (#42269) üzenetére


Peter.70
őstag

Sziasztok,

Honda Jazz 2008 decemberi 1.4 elegance milyen méretű felni való rá? Téli gumihoz

[ Szerkesztve ]

(#42271) JoolsNOS válasza Peter.70 (#42270) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Mekkora a téli gumid? Itt tudsz választani.

[ Szerkesztve ]

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#42272) Kobe


Kobe
veterán

Motortarto bakokbol milyen nem gyari darabokat erdemes nezni (nem bontott,csak epp a 40 rugos gyarit egy gumitombert sokallom :) ) accordhoz ?

Vagy mas egyeb okozhatja a valtasoknal a lorugasszeru lokest a kocsin ? Foleg 1-2 nel ?

(#42273) Machos


Machos
tag

Sziasztok!

Honda Civic 1.6 távirányítóját, hogy kell újraprogramozni/működésre bírni?

Köszi előre is!

(#42274) honda23 válasza Kobe (#42272) üzenetére


honda23
aktív tag

Kuplung, féltengely, bakok.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#42275) Qru válasza ---Lasali--- (#42269) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

DSG se ad korlátlan szabadságot, tiltásnál felvált magától még akkor is ha S-ben van. De tény hogy nagyon gyorsan vált.

#nincsbennetarcsi

(#42276) BlacKSouL válasza Qru (#42275) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Anno céges Passat 2.0 PDTDI esetén azt vettem észre, hogy azonos gyorsításnál az automatikusan váltó DSG lassabban váltott, mint amikor kézi fülesváltásra állítottuk és úgy váltottunk.

A 8gen Civic i-shiftje viszont botrányos szerintem, még a 7gen sima automatája után is, vagy inkább épp azután..

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#42277) Qru válasza BlacKSouL (#42276) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A miénkben nincs fül. :(

#nincsbennetarcsi

(#42278) BlacKSouL válasza Qru (#42277) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Bocs, igen, ott a botot kell pöckölni, jogos. Már a civic volt közben a fejemben, az a füles.
De a lényeg az, hogy kézzel kapcsolgatva gyorsabbanak tűnt maga a váltás. Kb. mintha automatikusan 0,8 s lett volna, kézzel meg 0,3-0,4. Nagyságrendileg.

(Megnéztük, hogy meleg motor esetén milyen fordulatoknál vált automatikusan, és igyekeztünk azonos gázpedál állásnál azonos fordulatokon váltani kézzel, és így érzékelhető különbség volt köztük. Mondhatjuk úgy, hogy a hátul ülő automatikus módban meg tudta állapítani a váltás pillanatát, a kézi váltásnál főleg alacsonyabb fordulatkor nem)

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#42279) Qru válasza BlacKSouL (#42278) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elvileg itt is S-ben gyorsabban vált mint D-ben. De nem nagyon szoktam kézzel váltani max ha lejtőn jövök le, hogy legyen motorfék. Az S-t is csak 1-1 előzéskor szoktam használni. Gyorsan menni nem lehet vele max egyenesben mert botrányosan orrnehéz és esik-kel kanyarokban. :(
Szóval szerpentinvadászatra nem túl jó választás. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#42280) BlacKSouL válasza Qru (#42279) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Akkor az lehet, hogy a kézi váltáshoz az S-mód váltási sebességét kapcsolja hozzá, a D-é pedig egy mérsékelten gyors váltás. Ami még mindig elég gyors :)

Kiküldetésekre utazva szórakoztunk mi is mindig vele, de igazából 5 perc alatt meguntuk mindig a kapcsolgatást, meg szórakozást, és mentünk tovább alapon. Azzal is játszottunk, hogy rövid gázrúgásra azonal váltott, a fokozatmutató ugyan mutatta, de a kuplung még nem zárt, és a fordulat nem változott.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#42281) Qru válasza BlacKSouL (#42280) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, mókás hogy csúsztatott kuplunggal vált mindig. :D Amúgy nagy ellensége voltam az automatának a hidrós lassúsága kiborított mindig is de ezt egész megszerettem mert tök használható 1-2 hülyeséget leszámítva (pl ha D-ben előzéskor lepadlózod akkor gondolkodik 1 sec-et ami nem sok csak idegesítő).

Most már csak egy cvt-s autót szeretnék kipróbálni, mert olyat még nem vezettem.

#nincsbennetarcsi

(#42282) BlacKSouL válasza Qru (#42281) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Egy rövid ideig gondolkodtunk anno hogy a City-t CVT-sben rendeljük-e, de féltünk a technológiától. Viszont ahogy annakidején beszéltem olyannal akinek olyan van, lehet, hogy kár volt kihagyni. Önmagában az, hogy az egyes sebességekhez tartozó fordulatok alacsonyabbak, mint kézivel, az már előny, de öszességében még kevesebbet is tud fogyasztani. Ésszel használva egész jó lett volna. De már mindegy, és a kézi váltó is nagyon jó.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#42283) Qru válasza BlacKSouL (#42282) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezért lennék én is kíváncsi rá, hogy köznapi használat mellett mennyire élhető. Általában szídják a tesztekben. Biztos megszokást igényel de nem hiszem, hogy olyan rossz lenne...

Jazz-nek amúgy is finom a kézi váltója szóval ne bánd. :))

#nincsbennetarcsi

(#42284) spiritex válasza Qru (#42283) üzenetére


spiritex
veterán

Igen, ezt én is alá tudom támasztani, hogy a Jazz-nek nagyon jó a kézi váltója!
Viszont lenne egy amatőr kérdésem: meg lehet nézni a guminyomást és lehet bele pumpálni nagy alumínium nyomásmérős (3-4000 Ft-os, nem gagyi) biciklipumpával?

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#42286) Qru válasza spiritex (#42284) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Általában azok nem mérnek pontosan de ha a bringámba bele tudok nyomni vele 3 bar-t akkor az autógumival is meg kell bírkózzon...

#nincsbennetarcsi

(#42287) demars válasza Qru (#42286) üzenetére


demars
addikt

Egyszer én is próbáltam pumpálni a kocsi kerekét, de csak egyszer. Alig ment bele valami, a nyelvem lógott. 2 barnál abba hagytam. Arra jó volt, hogy kútig eljussak. Ma már kapni 12 V -ról működtethető kompakt kompresszort, inkább olyat vennék.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#42288) Qru válasza demars (#42287) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, kicsit a töltpkapacitása és mire az autógumi méretét megtöltöd vele... De arra elég - ahogy írod is-, hogy a kútig eljuss vele ahol rendesen fel tudod fújni.

#nincsbennetarcsi

(#42289) bbubby00 válasza demars (#42287) üzenetére


bbubby00
őstag

Vannak ezek a kis kompresszorok... Hát abból sem vennék 10-15ezres kategória alattit, mert rosszabb mint a kézipumpa...

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#42290) tboy93 válasza bbubby00 (#42289) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekunk asszem 20k volt a hyundai a leertekelt aruk boltjaban, baromira megerte, imadom.

(#42291) bbubby00 válasza tboy93 (#42290) üzenetére


bbubby00
őstag

Én vettem egyet 5k körül. A felfújható matrachoz használom, ha kempingezni megyünk néha napján :DDD
De kb annyit ér, mintha hajszárítóra húznék egy tölcsért és azzal fújnám fel ;]

[ Szerkesztve ]

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#42292) demars válasza bbubby00 (#42289) üzenetére


demars
addikt

Nincs itthon ilyen, de neten látni sokat. Igazad lehet, gagyi ebből is gagyi...

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#42293) Kobe válasza honda23 (#42274) üzenetére


Kobe
veterán

Ha tippelnem kellene, kuplung...finoman valtani padlozott kuplunggal engedi, es 1-2 sebesseget nem is vesz be elsore rendesen.

Elore felek az anyagiaktol....

(#42294) honda23 válasza Kobe (#42293) üzenetére


honda23
aktív tag

Ajaj, 4-5 fokozatban teli gáznál váltás után nem csúszik a kuplung?

Nekem beton kemény a gyári, amikor vettem, 165e km-rel, kapott azonnal új exedy szettet, azóta is hibátlan, és veszi a kettest is egyből nekem, nekem is akadt a kettesem rendesen. Mondjuk nekem benzines.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#42295) Kobe válasza honda23 (#42294) üzenetére


Kobe
veterán

Nekem is benzines
1-2 nel erezheto, de nem mindig csinalja, 3-4-5 nel meg semmi baja....neha talan haromban lok egyet de inkabb az indulasnal erezheto
Mondjuk az 1-2 sem mindig akad, mikor milyen kedve van, van h motor leall, fel ora parkolas utana meg mintha kutya baja lenne

(#42296) bbubby00


bbubby00
őstag

Annyira nemszeretem a merciket, meg elvégre ez már nem is az de mégis az.. :D
De azok a 305/35/23 méretű gumik :DDD
Mansory GLE 63AMG

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#42297) yodamester10


yodamester10
őstag

7 gen accord .Kérdésem,hogy a 2006-os óracsoportot bele lehet rakni a 2004-es helyére egy az egyben?Hol lehet ilyet venni?

[ Szerkesztve ]

(#42298) JoolsNOS válasza demars (#42287) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Nekem kb 1000 forintos lábpumpa van. Tökéletesen megfelel. 20-30 pumpálás és tökéletes a nyomás. Meg se izzadok 4 kerék után.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#42299) Napfénysüti válasza spiritex (#42284) üzenetére

Én is a bringás műhelypumpával szoktam a kocsi kerekét felfújni igaz nekem most egy SKS Airkompressor 12.0 van ami kerékpárhoz tud akár 12 bar nyomást is (nekem is kell oda 8-8,5) szóval ez nem egy rossz darab.

Més que un club!

(#42300) meroly


meroly
veterán

Sziasztok!

Jazz vásárlásánál (első generáció 1 millió környékén) mire érdemes figyelni megtekintéskor?

Köszi

Impossible is nothing

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.