Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Aladdin
senior tag
En speciel lecsereltem a gyari 17-eseket 16-ra, mert leszarom a kinezetet, viszont sokkal kezelhetobb, kenyelmesebb lett. Igy mar erzeketlen a nyomvalyura.
(#42252) yodamester10 válasza runner 125 (#42247) üzenetére
yodamester10
őstag
Innen van az én autóm is
z123456789
addikt
Nagyon szép.
Én szeretek kapcsolgatni, de néha örülnék az automatának. Ez a kormányváltó igazából egy köztes megoldás lehet. Legközelebb, ha úgy állok anyagilag, és lesz legközelebb, akkor én is ilyet keresek majd.
-cobra-
aktív tag
Szép autó, a képek alapján nagyon patika.
Érdemes kint nézegetni és behozni, mert itthon kevés a választék és ami tényleg jó az viszont drága.
Én tavaly ősszel adtam fel az itthoni autókereséssel, mert az én elképzelésemnek megfelelőt azóta se találtam volna kis hazánkban: Accord 8gen FL, sedan, benzin, kézi váltó, minimum Lifestyle felszereltség.
Ebből tavaly ősszel a mobile.de-n volt 150+/-2 találat, most 36. Szóval sietni kell aki még ilyet szeretne. Sajnos az áruk ezzel párhuzamosan emelkedett jó 2000 eurót.
Nekem szerencsém volt, jó időben vettem, és sikerült elsőre találni egy olyat ami 3 évesen gyakorlatilag szalon állapotú volt, egy karcolás nem volt rajta, végig Hondánál szervizelve, téli-nyári alufelni gumikkal (nyári vadiúj Yokohama), egy szó mint száz nem tudtam belekötni.
Azóta is imádom a kicsikét, nem tudok betelni vele, még most is sokszor csak megállok és nézem, hogy ezt nagyon eltalálták a japók anno, örök forma lesz.
Automatából én 2.4es vennék, mert 2.0-val nem lesz egy rakéta, bár normál autózáshoz biztosan elegendő (gyári adat szerint a 2.4AT gyorsulása=2.0MT).
Az igazi gyöngyszem egy fehér 8gen FL 2.4 Type-S lenne kézi váltóval, de azt hiszem ilyet nem is gyártottak.
z123456789
addikt
Bár kétséges a múltja, de ez manuális. Mondjuk ha jól sejtem ez NFL igaz?
(#42256) z123456789 válasza z123456789 (#42255) üzenetére
z123456789
addikt
Mondjuk ez most nekem top lenne...
A jelenlegivel is hosszú távra tervezek, de ha nem lenne más egyéb nagyobb kiadásom, csak az, hogy autóra gyűjtsek, akkor ezzel még annál is továbbra terveznék.
[ Szerkesztve ]
-cobra-
aktív tag
Igen, ez NFL, és most néztem a katalógusban, hogy 8gen FL Type-Sből csak dízel volt.
Vagy még meg lehet játszani azt, hogy venni kell egy 2.4 Exe-t manuálban és a gyári kiegészítőkkel (maszk, lökös, küszöb, rugók) Type-S esíteni hasonlóan ehhez.
-cobra-
aktív tag
Gyönyörű, azt meg kell hagyni...
-cobra-
aktív tag
Szép a gép.
Egy kérdés, ez a légterelő gyári? Én is nézegettem mostanában, és találtam egy amcsi gyártót, ami hasonlót készít, de van rajta gyárilag króm díszítés mint az ajtókereten. Viszont a felszerelős videón láttam, mintha nem érne el a terelő az ajtó széléig a B oszlopnál kb 1 centivel rövidebb. Ez mindegyiknél így van?
Viperator
őstag
Itthon Heko féle van...
Keresd meg típus szerint...
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
runner 125
nagyúr
Vagy egy 2-3 cm ültetés. Néztem képeket, gyári TypeS mindenféle csicsa nélkül pici ültetéssel tökéletes.
-cobra-
Tényleg patikának tűnik, bár 56k km-rel milyen legyen.
Néztem teszteket a 2.4-es motorról, oké, h iszonyú megbízható, de mindenhol kifogásolták a teljesítményét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#42262) DeathAdder válasza runner 125 (#42261) üzenetére
DeathAdder
veterán
Nagyon lomha lehet, gyárilag 9.7 sec 100-ig, 2.4-es motorral, 201 lóval..
kb. mint egy régebbi 1.5-ös civic
(#42263) DeathAdder válasza DeathAdder (#42262) üzenetére
DeathAdder
veterán
durva hogy gyári adatok szerint a 8gen 2.0 manuál nagyobbat lép mint a 2.4 automata
(#42264) runner 125 válasza DeathAdder (#42262) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ez az, kicsit aggaszt is.
Kollégám átvenné a Volvo-t jó áron, ezért ugrottam rá az ATS-re, de bármilyen tesztet néztem, mindenhol kihangsúlyozták, h nem túl dinamikus, főleg alsó tartományban és legalább cserébe fogyaszt is bőséggel. Gyári adatok városi fogyira 12 litert adnak meg, ami tükrözi a valóságot, s problémám sem lenne vele, ha mellé a számokból fakadó dinamika társulna...
Az IS250-eket fél éve nézem, nincs jó vétel normális keretek között.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Aladdin
senior tag
Gyari. Amikor vettem az autot, akkor rarakattam, ugy nem fajt annyira. Valami 45 ezerre emlekszem Meg kapaott egy szarnyat hatulra, az nagyon tetszett.
Aladdin
senior tag
Csaloka. Egy manualis valtosat el tudsz rugni, az akkor megindul, de sok mulik a valtason. Az automata az elso par metert nem teszi meg furgen, de utana mar megindul, es a valtast sem tudod elbaszni
DeathAdder
veterán
én úgy váltok mint autómata
Amúgy tény, automatánál a váltást nem lehet elbaszni
Meg rohadt kényelmes könnyű megszeretni, de és sokszor szeretek manuálisan gépészkedni
Aladdin
senior tag
En is szerettem regen, ma mar herotot kapnek tole.
Meg vezetes kozben enni mennyivel egyszerubb
Elkenyelmesedtem, megoregedtem. Ennyi
---Lasali---
Közösségépítő
Én is manuálisra voltam rákattanva mindig, de városban szüttyögni egy halál a régi accorddal, apám 2008 as ivtec civicje után.. abban is tudod fülekkel csesztetni a váltót, sikerült párszor le is tiltatni, csak húz az a kocsi, nem fogy el az ereje 7 ezernél sem. Viszont elég lassan vált, és sok mindent nem enged meg, egy duplakuplungos automata viszont már tényleg jó lehet.
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Honda Jazz 2008 decemberi 1.4 elegance milyen méretű felni való rá? Téli gumihoz
[ Szerkesztve ]
JoolsNOS
veterán
Mekkora a téli gumid? Itt tudsz választani.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Kobe
veterán
Motortarto bakokbol milyen nem gyari darabokat erdemes nezni (nem bontott,csak epp a 40 rugos gyarit egy gumitombert sokallom ) accordhoz ?
Vagy mas egyeb okozhatja a valtasoknal a lorugasszeru lokest a kocsin ? Foleg 1-2 nel ?
Machos
tag
Sziasztok!
Honda Civic 1.6 távirányítóját, hogy kell újraprogramozni/működésre bírni?
Köszi előre is!
honda23
aktív tag
Kuplung, féltengely, bakok.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Qru
MODERÁTOR
DSG se ad korlátlan szabadságot, tiltásnál felvált magától még akkor is ha S-ben van. De tény hogy nagyon gyorsan vált.
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Anno céges Passat 2.0 PDTDI esetén azt vettem észre, hogy azonos gyorsításnál az automatikusan váltó DSG lassabban váltott, mint amikor kézi fülesváltásra állítottuk és úgy váltottunk.
A 8gen Civic i-shiftje viszont botrányos szerintem, még a 7gen sima automatája után is, vagy inkább épp azután..
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Qru
MODERÁTOR
A miénkben nincs fül.
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Bocs, igen, ott a botot kell pöckölni, jogos. Már a civic volt közben a fejemben, az a füles.
De a lényeg az, hogy kézzel kapcsolgatva gyorsabbanak tűnt maga a váltás. Kb. mintha automatikusan 0,8 s lett volna, kézzel meg 0,3-0,4. Nagyságrendileg.
(Megnéztük, hogy meleg motor esetén milyen fordulatoknál vált automatikusan, és igyekeztünk azonos gázpedál állásnál azonos fordulatokon váltani kézzel, és így érzékelhető különbség volt köztük. Mondhatjuk úgy, hogy a hátul ülő automatikus módban meg tudta állapítani a váltás pillanatát, a kézi váltásnál főleg alacsonyabb fordulatkor nem)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Qru
MODERÁTOR
Elvileg itt is S-ben gyorsabban vált mint D-ben. De nem nagyon szoktam kézzel váltani max ha lejtőn jövök le, hogy legyen motorfék. Az S-t is csak 1-1 előzéskor szoktam használni. Gyorsan menni nem lehet vele max egyenesben mert botrányosan orrnehéz és esik-kel kanyarokban.
Szóval szerpentinvadászatra nem túl jó választás.
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Akkor az lehet, hogy a kézi váltáshoz az S-mód váltási sebességét kapcsolja hozzá, a D-é pedig egy mérsékelten gyors váltás. Ami még mindig elég gyors
Kiküldetésekre utazva szórakoztunk mi is mindig vele, de igazából 5 perc alatt meguntuk mindig a kapcsolgatást, meg szórakozást, és mentünk tovább alapon. Azzal is játszottunk, hogy rövid gázrúgásra azonal váltott, a fokozatmutató ugyan mutatta, de a kuplung még nem zárt, és a fordulat nem változott.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Qru
MODERÁTOR
Igen, mókás hogy csúsztatott kuplunggal vált mindig. Amúgy nagy ellensége voltam az automatának a hidrós lassúsága kiborított mindig is de ezt egész megszerettem mert tök használható 1-2 hülyeséget leszámítva (pl ha D-ben előzéskor lepadlózod akkor gondolkodik 1 sec-et ami nem sok csak idegesítő).
Most már csak egy cvt-s autót szeretnék kipróbálni, mert olyat még nem vezettem.
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Egy rövid ideig gondolkodtunk anno hogy a City-t CVT-sben rendeljük-e, de féltünk a technológiától. Viszont ahogy annakidején beszéltem olyannal akinek olyan van, lehet, hogy kár volt kihagyni. Önmagában az, hogy az egyes sebességekhez tartozó fordulatok alacsonyabbak, mint kézivel, az már előny, de öszességében még kevesebbet is tud fogyasztani. Ésszel használva egész jó lett volna. De már mindegy, és a kézi váltó is nagyon jó.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Qru
MODERÁTOR
Ezért lennék én is kíváncsi rá, hogy köznapi használat mellett mennyire élhető. Általában szídják a tesztekben. Biztos megszokást igényel de nem hiszem, hogy olyan rossz lenne...
Jazz-nek amúgy is finom a kézi váltója szóval ne bánd.
#nincsbennetarcsi
spiritex
veterán
Igen, ezt én is alá tudom támasztani, hogy a Jazz-nek nagyon jó a kézi váltója!
Viszont lenne egy amatőr kérdésem: meg lehet nézni a guminyomást és lehet bele pumpálni nagy alumínium nyomásmérős (3-4000 Ft-os, nem gagyi) biciklipumpával?
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
Qru
MODERÁTOR
Általában azok nem mérnek pontosan de ha a bringámba bele tudok nyomni vele 3 bar-t akkor az autógumival is meg kell bírkózzon...
#nincsbennetarcsi
demars
addikt
Egyszer én is próbáltam pumpálni a kocsi kerekét, de csak egyszer. Alig ment bele valami, a nyelvem lógott. 2 barnál abba hagytam. Arra jó volt, hogy kútig eljussak. Ma már kapni 12 V -ról működtethető kompakt kompresszort, inkább olyat vennék.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Qru
MODERÁTOR
Igen, kicsit a töltpkapacitása és mire az autógumi méretét megtöltöd vele... De arra elég - ahogy írod is-, hogy a kútig eljuss vele ahol rendesen fel tudod fújni.
#nincsbennetarcsi
bbubby00
őstag
Vannak ezek a kis kompresszorok... Hát abból sem vennék 10-15ezres kategória alattit, mert rosszabb mint a kézipumpa...
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Nekunk asszem 20k volt a hyundai a leertekelt aruk boltjaban, baromira megerte, imadom.
bbubby00
őstag
Én vettem egyet 5k körül. A felfújható matrachoz használom, ha kempingezni megyünk néha napján
De kb annyit ér, mintha hajszárítóra húznék egy tölcsért és azzal fújnám fel
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
demars
addikt
Nincs itthon ilyen, de neten látni sokat. Igazad lehet, gagyi ebből is gagyi...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Kobe
veterán
Ha tippelnem kellene, kuplung...finoman valtani padlozott kuplunggal engedi, es 1-2 sebesseget nem is vesz be elsore rendesen.
Elore felek az anyagiaktol....
honda23
aktív tag
Ajaj, 4-5 fokozatban teli gáznál váltás után nem csúszik a kuplung?
Nekem beton kemény a gyári, amikor vettem, 165e km-rel, kapott azonnal új exedy szettet, azóta is hibátlan, és veszi a kettest is egyből nekem, nekem is akadt a kettesem rendesen. Mondjuk nekem benzines.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Kobe
veterán
Nekem is benzines
1-2 nel erezheto, de nem mindig csinalja, 3-4-5 nel meg semmi baja....neha talan haromban lok egyet de inkabb az indulasnal erezheto
Mondjuk az 1-2 sem mindig akad, mikor milyen kedve van, van h motor leall, fel ora parkolas utana meg mintha kutya baja lenne
bbubby00
őstag
yodamester10
őstag
7 gen accord .Kérdésem,hogy a 2006-os óracsoportot bele lehet rakni a 2004-es helyére egy az egyben?Hol lehet ilyet venni?
[ Szerkesztve ]
JoolsNOS
veterán
Nekem kb 1000 forintos lábpumpa van. Tökéletesen megfelel. 20-30 pumpálás és tökéletes a nyomás. Meg se izzadok 4 kerék után.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Én is a bringás műhelypumpával szoktam a kocsi kerekét felfújni igaz nekem most egy SKS Airkompressor 12.0 van ami kerékpárhoz tud akár 12 bar nyomást is (nekem is kell oda 8-8,5) szóval ez nem egy rossz darab.
Més que un club!
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik