Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16451) Superhun válasza gabor9991 (#16450) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mivel kihagytad a forgalmazót a buliból, nagyon úgy néz ki, hogy fizetned kell. Szerintem azért, mert azt írta a bolt, hogy küldheted közvetlenül a szervizbe, egyáltalán nem kötelezhető arra, hogy fizesse a szállítást. A közvetlen szerviz egy opció, amivel a vásárló élhet a jótállás ideje alatt, ha mondjuk egyszerűbb oda személyesen elvinni a cuccost mint feladni postán a boltnak...

[ Szerkesztve ]

(#16452) gabor9991 válasza Superhun (#16451) üzenetére


gabor9991
őstag

A közvetlen szervizbe küldést maga a szerviz kérte, az ö elérhetöségük van a jótállási jegyen is.Elöre emailben minden fontos dolgot leírtam a problémával kapcsolatban, ezt követöen írták azt, hogy hozzájuk küldhetem, nem szükséges a bolthoz.Itt szólhattak volna, hogy fizetös így a szàllítás, de nem tették.Ezen vagyok fennakadva.Csak utólag, mert náluk ez így működik.Normális esetben a postaköltséget simán hozzá lehetne írni a javításhoz és kész.

[ Szerkesztve ]

(#16453) Superhun válasza gabor9991 (#16452) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Akkor meg végképp nem fog fizetni a bolt semmit. Félő, hogy ezt most buktad és tanulópénz lesz...

(#16454) gabor9991 válasza Superhun (#16453) üzenetére


gabor9991
őstag

Lehet, igazából nem egy nagy összeg, csak kíváncsi vagyok, erre van valami szabályozás?Vagy azt csinál minden szerviz amit akar?Wayteq szervizbe 4* vagy lehet többször is vissza kellett küldenem a gyerekek tabját, a bestbyte-nál vettem, de mindîg a szervizbe kellett küldenem, nem a bestbytehoz és soha nem kértek pénzt, hogy visszakaphassam.Asus laptopot kétszer kellett szervizbe küldenem, ott is az volt, hogy pcx-nél vettem, de az asus oldalán jeleztem a hibát, kaptam rma számot és futár jött érte, futár hozta vissza.Pedig ezek 10 kg alatti dolgok.Gorenje szárítógépem kétszer is vitték-hozták, nem kellett fizetnem, pedig a szervizest hívtam jött is érte, nem a boltost kerestem meg a hibával.Husqvarna fűnyírómat szintén ingyen vitte hozta a szerviz kétszer is.Ebböl, azon kívül, hogy mennyi hulladék minöségű dologért adtam pénzt, még az is kiderül, hogy a szállításért eddig tölem senki nem kért pénzt, ha garanciában tönkrement valami.A fentebb leírt volt az elsö, ezért vagyok kicsit felakadva azon, hogy jogos-e vagy sem.

(#16455) Sonja


Sonja
veterán

Múlt hét kedden (December 6-án) rendeltem egy terméket NET-en. Másnap hívtak, hogy nincs raktáron és jövő hét közepén (szerda, december 14) jön a szállítmány, és még azon a héten megkapom. Mondom rendben, akkor várok. Mivel még a mai nap se szóltak semmit (az oldalon továbbra is függőben szerepel a rendelésemnél), írtam nekik email-t, amire nem válaszoltak. Ha holnap se akarnak válaszolni, akkor felhívom őket. A kérdésem az, hogy ilyenkor is elállhatok a vételtől (email-ben)? :F Mert inkább megvenném máshol, ugyan olyan áron, de legalább raktárról. :U

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#16456) gabor9991 válasza Sonja (#16455) üzenetére


gabor9991
őstag

Igen.Írd meg nekik, hogy a rendelést lemondod.

(#16457) Sonja válasza gabor9991 (#16456) üzenetére


Sonja
veterán

Megtörtént, sikeresen! :C Köszönöm. :R

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#16458) Askformore


Askformore
senior tag

Sziasztok,

van itt aprón egy LeC nevű hirdető, elég régóta nyomja már. Volt már valakinek vele garanciás ügyintézése?

(#16459) trec12


trec12
addikt

Az autóm másfél éves. Már kétszer volt sebességváltó problémával gariban szervizben. (Olyasmi a hiba, hogy hidegen fura hangot ad a váltó kuplung kinyomásakor megszűnik. A jelenség addig tart míg be nem melegszik az autó.)
Már kinyomó csapágyat cseréltek, majd tavasszal egy másik alkatrészt. A hiba most újra előjött. Kérdésem, hogy mit kellene tennem mert most 3x van ugyan az a hiba. Voltak még észrevételeim az autóval kapcsolatban melyeket gariban javítottak de ezekről már korábban mint minőségi eltérésről jegyzőkönyvet vetettem fel tételesem felsorolva a hibákat. Mi lehet a "követelésem" mert igazából marhára meguntam már a szórakozást.....? :(( Szívem szerint ott hagynám nekik a francba árát meg vissza főleg, hogy nem a legolcsóbb autók közül való... :U

[ Szerkesztve ]

(#16460) LuckyL válasza trec12 (#16459) üzenetére


LuckyL
őstag

az a követelésed jogos hogy javíták ki, sajnos nem tudsz mást csinálin mint addig jársz a nyakukra amíg meg nem csinálják
azt hogy az autó új árárt visszakapd az kizárt, ebbe ne is kezd el belelovalni magad :)
amugy meg írd le milyen autó kérlek, hogy mások tudják mit érdemes elkerülni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16461) bobalazs válasza Askformore (#16458) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

(#16462) kory24 válasza kory24 (#16398) üzenetére


kory24
őstag

Sziasztok!

Pont ma 2hete (14 napja), hogy a szamtech bolt atvette a visszaküldött termékem, melynek vásárlástól elálltam. Tudom, mert dpd csomagkovetes jelzi.

Előtte e-mailben jeleztem elállási szándékom és megirtam számlaszámom ahova vételárat vissza utalják.

Az utalás nem történt meg. Ilyenkor hogyan tovább?

(#16463) Biznisz Elek válasza kory24 (#16462) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Írsz nekik egy e-mail és rákérdezel náluk mikor utalnak?... :W

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#16464) kory24 válasza Biznisz Elek (#16463) üzenetére


kory24
őstag

Nem tudtam, hogy még nekem kell "kuncsorogni" a pénzem után :s

Mikor jeleztem elállok a terméktől ezt írták:

"Kérem, hogy egy válaszlevélben küldje el bankszámlaszámát. A bejelentéstől számított 14 napon belül a pénzt átutaljuk, amennyiben a termékeken nem látható használat nyoma."

Ez a bejelentés november 29-én volt. A terméket 12.05-én átvették.
Tehát a 14 nap mindenképp elmúlt.

De akkor rákérdezek emailben

(#16465) gyurkikrisz válasza Askformore (#16458) üzenetére


gyurkikrisz
őstag

Én azért a néhány ezer forintért nem vennék semmi ilyen eladótól. Inkább megveszem máshol, aminek biztosabb a háttere, élhetsz normálisan a jogaiddal (pl megnézném, mennyire húzná a száját, ha 14 napon belül viszed neki vissza, hogy te mégse kéred).

A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500

(#16466) AxBattler


AxBattler
félisten

Üdv!

Kérdeznék:
- ha veszek apróról mobilt, garijeggyel + számlával, de adásvételi nélkül, akkor abból lehet problémám, pl. gariztatáskor?
- ha a szegedio Auchan-ban vásároltam egy mobilt, akkor azt az egyik budapesti Auchanben is gariztathatom?

Köszi!

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#16467) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Vettem egy Samsung TV-t az easy-shoptól de nem kaptam hozzá garancialevelet csak számlát. Szeretnék hozzá biztosítást venni, de ahhoz kellene. Az eladónak nem lett volna kötelessége azt is adni hozzá?

(#16468) hegyitaho


hegyitaho
tag

sziasztok!

kedden vett táp mára leállt, el lehet ilyenkor állni, hogy ne kelljen heteket várnom gariztatásra vagy meg kell várnom?

(#16469) Grampy


Grampy
aktív tag

Sziasztok!

Nem találtam jobb topikot ennek a kérdésnek, így itt tenném fel. Vásároltam hitelre egy PS4 Slimet az Euronicsban, Pro-t akartam, de nem volt, annyi a lényeg, hogy rá voltam kényszerülve, hogy a Slimet vegyem. Ilyen esetben el tudom adni? A bankot(Cetelem) ez nem érdekli, igaz? A hitelt attól ugyanúgy fizetem.

(#16470) LuckyL válasza Grampy (#16469) üzenetére


LuckyL
őstag

nyugodtan eladhatod

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16471) Grampy válasza LuckyL (#16470) üzenetére


Grampy
aktív tag

Rendben, köszi a választ!

(#16472) LuckyL válasza Grampy (#16471) üzenetére


LuckyL
őstag

itt még az sincs mint a telefonoknál hogy letiltják a hálózatról, ha nem fizeted
nincs hozzá jogosultságuk
annyi hogyha nem fizeted akkor nyílván követelhetik a pénzt, de az eszközt senki sem fogja visszakérni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16473) drmazsi


drmazsi
aktív tag

Sziasztok!
Vettem egy meglévő WD Red [link] mellé egy másikat 12.15-én, de nem akar elindulni a gép ha belerakom. Bolt : [link]
Ha kiveszem semmi gond nincs, megy a gép, de ha bekötöm szépen akkor nem akar elindulni semmi áron sem.
Mi lehet a probléma? Zárlatos lenne?
Vissza gariba? Online rendeltem posta pontra, ha a papírjaival(számla, jótállási jegy) testvérem bemegy vele a boltba , ott kicserélik, vagy kivizsgálják az esetet és döntenek majd?

Köszi! :R

Don't hate the player, hate the game ...

(#16474) somnia válasza drmazsi (#16473) üzenetére


somnia
őstag

...átjumperelted?...

(#16475) drmazsi válasza somnia (#16474) üzenetére


drmazsi
aktív tag

nem, nincs is rajta

[ Szerkesztve ]

Don't hate the player, hate the game ...

(#16476) somnia válasza drmazsi (#16475) üzenetére


somnia
őstag

...akkor honnan tudja a gép, hogy melyikről kell bútolnia?...esetleg biosban beállítani a master...slavet...!

[ Szerkesztve ]

(#16477) asdf_


asdf_
veterán

A jumper es a master slave dolog mar tankonyvi eset, a valo vilagban mar tulhaladtunk rajta. Az uj hdd radugasa nelkul menj be a biosba, nezd meg hogy sata hanyas csatlakozon van jelenleg a regi hdd, utana kikapcs, uj feldug, bios, es allitsd be, hogy a bootolas az elobb megallapitott sata csatlakozora dugott eszkozrol tortenjek. Ha igy nem tortenik semmi, siman csak all a gep, nem bootol be, a hdd led meg csak vilagit folyamatosan, akkor az uj hdd valoszinuleg kakukk. Esetleg erdemes meg a biosban a full screen izet kikapcsolni, hogy ne egy hulye gyartoi logot mutasson bootolaskor, ami kutyat nem erdekel, hanem lasd a bios post uzeneteket, hogy oda kiir-e valamit.

[ Szerkesztve ]

(#16478) drmazsi válasza somnia (#16476) üzenetére


drmazsi
aktív tag

Biosban be van állítva..
Meg se nyikkan a HDD, ez a probléma. 3 gépben kipróbálva.

Elég a boltba visszavinni és jótállási jeggyel otthagyni szépen elmagyarázva, hogy kibontás után nem működik?

asdf_ : Köszi amit leírtál, sajnos semmi üzenetet nem ír ki nekem, se hdd sentinel win alatt, semmi a biosban. mintha rá se lenne kötve.

[ Szerkesztve ]

Don't hate the player, hate the game ...

(#16479) asdf_ válasza drmazsi (#16478) üzenetére


asdf_
veterán

Eleg, de mivel a 3 napon tul vagy, nem fognak azonnal cserelni, par het mulva kapsz csak masikat.

[ Szerkesztve ]

(#16480) bullseye válasza drmazsi (#16473) üzenetére


bullseye
addikt

Táp bírja?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#16481) somnia válasza asdf_ (#16479) üzenetére


somnia
őstag

...ha online rendelte, akkor nem 14 nap az elállás?...

(#16482) mokus1


mokus1
addikt

Sziasztok!
Vettem egy laptopot egy webshopban. A gari a Chsbe szol. Tonkrement az akksi 90%os valószínűséggel.
Ha beviszem mennyi ido lehet a javítás, csere? Erdemes budaörsre vinni?

Koszonom a segitseget.

(#16483) asdf_ válasza mokus1 (#16482) üzenetére


asdf_
veterán

Ha egy evesnel idosebb a keszulek, akkor az akksira igen nagy valoszinuseggel nem vonatkozik a plusz evek garija. Budaorsre szerintem -hacsak nem esik jobban utba, mint a Lehel- szerintem nem erdemes, legjobb esetben 1-2 napot nyersz vele.

(#16484) mokus1 válasza asdf_ (#16483) üzenetére


mokus1
addikt

Dell notebook, elvileg 3 év gari van rá. Nem találom a kikötést egyébként, a papíron, hogy csak 1 év lenne. Hol kéne rajta lennie?

(#16485) asdf_ válasza mokus1 (#16484) üzenetére


asdf_
veterán

Ha CHS-es garjegyed van, akkor azon -kivetelesen helyesen- nem 3 evet irnak, hanem 1+2-t. Hogy az akksit reszletezik-e kulon, azt most nem tudom megnezni, de a Dell 1 evet ad csak az akksira (mint kb. mindenki).

(#16486) mokus1 válasza asdf_ (#16485) üzenetére


mokus1
addikt

Akkor elviszem holnap. Bízom benne, hogy megtudják nézni helyben, hogy az akksi szar-e mert feleslegesen nem szeretném ott hagyni.

(#16487) Kadzsor


Kadzsor
csendes tag

Sziasztok,

egy olyan kérdésem lenne, hogy már másodszor kell visszavinnem egy Navon Mizu D501 típusú telefont javíttatni. Első körben elromlott a hangszoró, a mikrofon, nagyon gyorsan merült az aksi és nem lehetett normálisan (akrobatikus mutatványra emlékeztető helyzetbe kellett állítani a telefont) tölteni. Három hét után visszakaptuk december 02.-án, ám azóta újra jelentkezett a gyorsan merülő akkumulátor és az "akrobatikus" töltés szindróma. Ma visszavittem, de nem vette be az Euronics, mondván januárig nincs szervíz + még utalt is rá a vevőszolgálatos, hogy én voltam olyan kedves benyomni a töltésre szolgáló microusb portot, vagy biztos rossz a töltő. Elég sokat vacakoltam már vele, egy ideig pl SD kártyát sem vette be, a legutóbbi szervíz óta egy ideig ment, most ismét nem, ami a vevőszolgálatos szerint biztos a mi meg a kártya hibája (ami tökéleseten működik egy Lumia 530-asban, akárcsak az általa kifogásolt töltő is teszi a dolgát).

Szerintetek meddig húzhatják még a csere dolgot, mivel január 28.-án vettük a telót, lassan lejár az egy év jótálllás.

Vagy vennénk másikat, vagy pénzt kérnénk vissza, de a vevőszolgálatos csak a szervízt hajtogatja.

A választ előre is köszönöm.

Üdv.

Kajor Gábor

(#16488) asdf_ válasza Kadzsor (#16487) üzenetére


asdf_
veterán

Tokmindegy mikor van szerviz vagy mikor nincs, jogszabaly szerint _kotelesek_ jegyzokonyv kisereteben atvenni.

(#16489) Kadzsor válasza asdf_ (#16488) üzenetére


Kadzsor
csendes tag

Köszönöm

(#16490) optikus válasza Kadzsor (#16487) üzenetére


optikus
senior tag

minden szervizben toltott idotartammal novekszik a vegso garid lejarata (pontosabban amikortol atveszik es ameddig vissza kapod, az hogy kozben hol van, szervizben vagy az uzlet polcan az ebbol a szempontbol mindegy). amugy meg kotelesek atvenni nyitvatartasi idoben, arra figyelj hogy a leadasnal pontosan leird a hibat mert ez az "akrobatikus mutatavany" minden csak nem pontos...

Buy books not gear.

(#16491) Kadzsor válasza optikus (#16490) üzenetére


Kadzsor
csendes tag

Köszönöm a választ.

Az akrobatikus mutatvány azt takarja, hogy igencsak furcsa helyzetekben tudom csak tölteni a telefont, pl. függőlegesen töltővel felfelé, most éppen fejjel lefelé cirka 45 fokban kissé ferdén tudom csak tölteni. Biztos nem a töltő hibája, a Lumia 530-as simán le tudom tenni az asztalra érintőkijelzővel felfelé és azt simán tölti minden mókolás nélkül.

(#16492) Möhe


Möhe
addikt

Üdv!

A gondom a következő:
Hűtővásáslás volt a napokban, telepakoltuk,majd másnap délután észrevettük hogy meleg van a hűtőben,megállt a kompresszorja.
Multinak jeleztük hogy baj van, cserélték!
De! A megromlott kajánkat kinél lehet megreklamálni ? A lakásbiztosítás nem tér ki rá. Esetleg gyártónál? Van rá mód?

Köszönöm

(#16493) xxxjjjkkk válasza Möhe (#16492) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Bele van irva a használatiba, hogy azért nem vállalnak felelősséget.
Írhatsz nekik, ha valami überkorrekt cég karácsonyi hangulatba van, akkor lehet esélyed.
Mondjuk egyébként, egy cég, aki hosszú távon gondolkodik, ott azért foglalkoznak ezzel, legalább annyit, hogy visszaírnak, hogy bocsi.

Anyám egyszer írt egy sajtgyárnak, hogy nem kell neki pénz, nincs meg a blokk se, nem azért, de b@sszák meg, hogy romlott volt, lejárat előtt, többet ilyet nem vesz. Persze szépen megfogalmazva.
Két hét mulva a futár hozott pár dobozzal, 2-3, amennyiről a reklamáció szólt, és egy levelet, hogy minőségbiztosítás meg mittudomén, meg véletlen volt és sajnálják stb. Na ez volt 15 éve.
Azóta sem hallottam ilyenről.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16494) optikus válasza xxxjjjkkk (#16493) üzenetére


optikus
senior tag

en anyam is csinalt ilyet, vettek ket uveg jofajta magyar bort. mikor felbontottak mind a ketto rossz volt. irt a cegnek hogy hat ez volt. persze meg sima levelet. nem sokkal kesobb hozott a postas egy 6 uveges fa rekeszes valogatast es valaszlevelet miszerint hibas szerias dugo okozta a gondot de karpotlaskent itt ez a kollekcio. ilyen is van, csak ritka.

Buy books not gear.

(#16495) asdf_ válasza Möhe (#16492) üzenetére


asdf_
veterán

Nemtom, ptk. szerint az eladora lehet, hogy ra lehetne verni a hibas teljesitesbol eredo karokat, ezt most nem neznem meg. A nagy kerdes viszont, hogy a hazaszallitott hutogep a szallitas utan allt-e minima 6-8-10-12 orat helyen bedugatlanul, es csak ezutan lett-e bedugva es kezdett-e el dolgozni (mert ha nem, igy kellett volna).

(#16496) Möhe válasza asdf_ (#16495) üzenetére


Möhe
addikt

Értem.
A hűtő normál álló helyzetben lett szállítva. Nem vártunk a beüzemeléssel. Bár a papa és én is lassan azon vagyunk hogy hagyjuk a csába...de a mama. :U

Szerk: dolgoztam műszaki boltban,képben vagyok a szállíttás/döntögetés és ebből adódó kompresszor kompromisszummal.

[ Szerkesztve ]

(#16497) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Németországban vásárolt telefont (mediamarkt) lehet itthon valamilyen módon garanciáztatni, vagy csak kinn?

(#16498) optikus válasza PainKiller13 (#16497) üzenetére


optikus
senior tag

gyártó (és típus) függő.

Buy books not gear.

(#16499) PainKiller13 válasza optikus (#16498) üzenetére


PainKiller13
őstag

Samsung Galaxy S7, német médiamarktban lett véve, papírjai megvannak.

(#16500) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! A 3 napon belüli meghibásodás eseténi cseregarancia, 3 nap vagy 72 óra? 2016.12.28-án 16:00-kor átvett termék esetén, 30-án 16:00-kor jár le vagy 01.02-án 16:00-kor? 31-én nem voltak nyitva, de ha jó tudom, szombat, vasárnap, amúgy sem számít bele.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.