Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15651) Gyuri27 válasza kisspepe (#15650) üzenetére


Gyuri27
félisten

"külföldi disztribútortól" Azaz szürke import. Jó is az.
Azért ilyen nehéz ez az egész.
Tanulság. Gyári boltban kell venni még ha picit drágább is. Bár ezután a hercehurca után lehetne elmélkedni mi is a drágább.
Ha a sumu intéz valamit tedd össze a kezeid és légy hálás.

Amd - Radeon - Ryzen

(#15652) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Sziasztok!

Kb. fél hónapja rendeltem egy UK-s webshop-ból egy TV Box-ot. Még él rá a 30 napos pénz visszafizetéses elállási lehetőség. És mivel a termék hibás :(( és nem akarok tőlük újat (és megint szívni és várni vele), inkább élek a pénz visszafizetéssel vele.

A kérdésem: van lehetőségem a Pay-Pal-tól visszaigényelnem a postaköltséget, amennyibe a szállítás kerül az UK-ba? Vagy nagyon el vagyok tévedve és keverem az E-Bay-el?! :F (Ez volt életem első Pay-Pal-os vásárlása, bocsi...)

Kérdés 2: ti mivel adnátok fel a terméket, vagy mi a pontos menet ilyenkor az UK-ba? Magyar Posta megfelelő erre a célra? :F

A válaszokat köszönöm! :)

(#15653) Superhun válasza SunMount3r (#15652) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ez itt off. Az UK webshop topikjában kérdezd meg, ha van itt a PH-n ilyen, ha nincs, akkor meg a külföldi vásárlások topikjában.

(#15654) Archttila válasza Superhun (#15643) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Nos pont ez érdekelne engem is :) Bluechip EIZO EV2450 monitor: Garancia 60 hónap saját
A kereskedői pedig gondolom az, amikor a kereskedő (kisker) intézi a garanciát. (szürke import kiküldik külföldre etc.)
Esetleg az is elképzelhető, hogy a kettő valójában egy és ugyanaz, csak ki így, ki úgy hivatkozik rá... :)

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#15655) Superhun válasza Archttila (#15654) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Hát passz. Tőlük kéne megkérdezni, hogy ez mit is akar jelenteni.

(#15656) bajzal


bajzal
őstag

Sziasztok!

Lenne egy garanciális ügyem, ebben szeretném a segítségeteket kérni:

2016.06.15.-én leadtam a Sony Xperia Z3 (D6603) típusú telefonomat garanciális szervizelés céljából a Cordon Electronics Kft.-hez az alábbi hibákkal.
2016.06.21.-én 10:38-kor már jött is az SMS, hogy a telefon "készen van". Nem csináltak vele semmit, csak szoftvert frissítettek. Meg se nézték a kijelzőt. Amikor átvettem mondtam, hogy ez így nem jó, ugyan úgy foltos, azonnal vissza is küldték a foltos kijelzővel. Hülyének néznek engem, hogy szoftverfrissítés után jó lesz a foltos kijelző? Vagy azt hitték nem fogom utána leellenőrizni a javítás eredményét?
2016.06.24.-én 9:54-kor már megint jött az SMS, hogy a telefon már megint "készen van". Nem csináltak vele semmit, megnézték a kijelzőt és a szakvélemény alapján megállapították, hogy: "A jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát, ezért nem tartjuk indokoltnak a kijelző cserét." Tehát előzőleg valószínűleg meg se nézték a kijelzőt, most meg már nem akarják cserélni. És végül a munkalapon az látható, hogy kiszúrták a szemem 2 darab védőfóliával, meg kicserélték a telefonban a legolcsóbb alkatrészt a hangszórót, amikor semmi baja nem volt és nem is említettem meg hibaként. :F Azt hitték, hogy hangszóró cserével megoldódik a foltos kijelző? Márpedig ez a foltos kijelző garanciális hiba és cserélniük kell, de nem akarják. Ezért felhívtam a Sony Magyarország Ügyfélszolgálatát, elmondtam a problémámat, csodálkoztak is, hogy miért cseréltek hangszórót, amikor kijelzőhibás a telefon, hát mondom azt én sem tudom, szóval kértem egy esetszámot és most újra a szervizben van. Ha ezek után sem akarják cserélni a kijelzőt, akkor mit tudnék csinálni?

[ Szerkesztve ]

(#15657) Archttila válasza bajzal (#15656) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Péklapát? De most komolyan már...

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#15658) bajzal válasza Archttila (#15657) üzenetére


bajzal
őstag

Bocs, de ez most nem esik le, ideges vagyok..

(#15659) somasz


somasz
addikt

Üdv!

Volna egy kicsit kacifántos esetem...
Beszámítottam egy Lenovo Y510p laptopot, ami felmondta a szolgálatot. A sorozatszáma alapján volt rajta még gyári garancia. Elvittem a TMX-be, ahol nyilván nem tudták megjavítani, kaptam róla cserejegyet, amit a bestbyte-ban kéne beváltanom.
Elvittem a bestbyte-ba, de nem voltak hajlandóak velem foglalkozni a garijegy fénymásolata alapján.
Kiderítettem, kinek a nevére vették anno és mi a számla sorszáma, ekkor elhajtottak, hogy cégnévre volt véve, velem nem tudnak mit kezdeni. Azt mondták, vigyek valakit a cégtől, akinek van aláírási címpéldánya.
A cég abban a formájában megszűnt, így aláírási címpéldány nem lesz.

Megkaptam az eredeti számla másolatát és nálam van a garijegy másolata (amin a gari lejárt, de lett hozzá véve kiegészítés +1 évvel). Mitévő legyek? Milyen alapom van a reklamációra? Ezeknek a papíroknak nem kéne elégnek lenniük? Hivatkozhatok valamilyen jogszabályra?

Sosem kellett még megküzdenem így a cégekkel... Segítsetek légyszi! :R

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

(#15660) LuckyL válasza somasz (#15659) üzenetére


LuckyL
őstag

egy adásvételi jó lenne közted és a cég között, vagy mondjuk számla a cégtől hogy megvetted

cryptot minden termékemért elfogadom

(#15661) kukinyo


kukinyo
addikt

Sziasztok!
Biztos buta kérdés de pontosan mit takar az hogy gyári garancia.
Erre gondolok.
Ilyenkor vásárlás után a bolt kilép a közvetítésből és hiba esetén nekem kell kapcsolatba lépni a gyártóval? Az eladó nem köteles valamennyi időre garanciát vállalni a termék forgalmazására, illetve intézni a garanciális javításokat?

(#15662) Superhun válasza kukinyo (#15661) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A bolt segít a gyártói garancia ügyintésében a feltüntetett ideig. Ez ennyit tesz, hogy elküldeti a nagykeren keresztül a gyártónak a hibás terméket. Továbbá mivel 10.000 Ft feletti informatikai cikkről beszélünk, 1 év jótállás is vonatkozik rá, ami a vásárló szempontjából jóval kedvezőbb feltételeket biztosít, pl. nem húzhatja akármeddig a bolt a gariügyintézést, illetve ha nem tudja cserélni, akkor köteles visszafizetni az eredeti vételárat.

(#15663) kukinyo válasza Superhun (#15662) üzenetére


kukinyo
addikt

Értem, köszönöm szépen a felvilágosítást. :R

(#15664) #21715712


#21715712
törölt tag

Hello!

Egyeni vallalkozoi vasarlaskor is elallhatok a termektol 14 napon belul vagy hasonlo a feltetel,mint mas vallalkozasi formaknal? Mivel ha bt,kft,rt nevere veszem a termeket, online vasarlas 14 napos elallasi jog nem el.

"A 14 napos elállási joggal, tehát csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem."

Mert erem en ezt,devegfelhasznalokent veszem es ha nem tolti be azt a szerepet amiert vennem akkor bukta?

[ Szerkesztve ]

(#15665) xxxjjjkkk válasza #21715712 (#15664) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Azt akarod mondani, hogy magáncélra veszed, de leírod költségként?
Mert azt ne mond.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15666) #21715712 válasza xxxjjjkkk (#15665) üzenetére


#21715712
törölt tag

Azt irom,hogy nem tovabb ertekesitesi cellal veszem,hanem mondjuk amikor nem vagyok pc kozelben,de a leveleimet meg kell irni utazas soran akkor igenis a munkahoz kell. Viszont,ha a kivant gep nem tolti be az en elvart elkepzelesem akkor bukta,mivel nem lehet cserelni egy masik gepre ami lehet jobban betolteni a kivant szerepet.

Ezt irom.

Nem mindneki afa csalo! :W

[ Szerkesztve ]

(#15667) 313313 válasza #21715712 (#15666) üzenetére


313313
addikt

Amúgy meg webshopja válogatja, van aki elfogadja az elállást céges vevőnél is, van aki nem... Olyan is van,aki listát készít és ha sokat küldözgetsz vissza, nem enged rendelni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15668) asdf_


asdf_
veterán

Nem ugy van, hogy egyeni vallalkozo eseten ugy kell kineznie a szamlanak, hogy vevo Gipsz Jakab e.v, kulonben nem teheto a konyvelesbe? Mert ha igen, akkor ott rendkivul nagy valoszinuseggel az lenne a tortenet vege, hogy azt mondana a bolt, hogy sajna nem vagy fogyaszto, igy nem allhatsz el.

(#15669) xxxjjjkkk válasza #21715712 (#15666) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Tökmindegy, eszközként veszed, és elszámolod, azért számolod el, mert a vállalkozásban használod. Innentől buktad. Nem vitatja senki, hogy kell-e.
Nem a végfelhasználó a kérdés, hanem a cég/magánszemély. Cégként veszed, ez van.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15670) bobalazs válasza bobalazs (#15642) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem ez magas, most meg azt a választ kaptam emailben, hogy náluk van a kártya meg volt beszélve hogy valaki be megy érte.
Ezzel szemben múlt héten még nem tudjuk javitani, és gyengébb kártyát akartak felajánlani volt megbeszélve telefonon, meg megy vissza javításra úgy mondták.

[ Szerkesztve ]

(#15671) feltamadas


feltamadas
tag

Sziasztok!
meghibásodott a videókártyám használtan vettem tavaly de még 2017 februárig garanciás
a vásárlás helye úgy kétszáz kilométerre van tőlem hogyan érvényesítsem a garanciát?
megvan a garancialevél számla mit kel csinálnom.

(#15672) bobalazs válasza feltamadas (#15671) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Írsz e-mailt, vagy felhivod, megegyeztek a garanciaintézésben, ajánlva elpostázod nekik a kártyát.

(#15673) feltamadas válasza bobalazs (#15672) üzenetére


feltamadas
tag

kinek írjak? a volt tulajdonosnak vagy az üzletnek

(#15674) SunMount3r válasza feltamadas (#15673) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Ha nálad van a számla és a garancialevél, akkor az üzletnek. Ha nincs, akkor kérd őket előbb a volt tulajtól.

(#15675) feltamadas válasza SunMount3r (#15674) üzenetére


feltamadas
tag

számla és garancialevél nálam van
tehát küldök e-mailt az üzletnek egyeztettek velük és elküldöm a videókártyát , számlát és garancialevelet küldjem vagy elég ha fénymásolom és aszt küldöm ,bocs de még sohasem kellet garanciáztatni semmit ezért szeretném ha részletes tájékoztatót kapnék. Köszönöm előre is.

(#15676) SunMount3r válasza feltamadas (#15675) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Elvileg elég lesz a másolata is, de azért az e-mail-ben kérdezz rá erre is, biztos ami biztos.

(#15677) feltamadas válasza SunMount3r (#15676) üzenetére


feltamadas
tag

köszönöm

(#15678) psg5


psg5
veterán

Sziasztok!

Kis segítséget kérnék, főként a meglévő gyakorlatra gondolok:
Samsung Electronics Magyar Zrt-t aki a samsung.hu üzemeltetője és a termék magyarországi importőre kérdeztem, hogy mi van, ha nem az általuk az oldalon feltüntetett viszonteladóktól veszek egy terméket, hanem más webáruházból (ahol egy 200k-s termék akár 40-60k-val is olcsób), akkor mi lesz a jótállással.
Válasz, hogy "forgalmazói" jótállás vagy Páneurópai jótállás vonatkozik csak rá, ha hivatalostól veszem akkor pedig "gyártói".
No: Magyarországon él az egy év kötelező jótállás 151/2003 korm.rend alapján vagyis elvileg mindegy hol veszem 1 év kötelező jótállás akkor is van rá amit az eladónak kell vállalnia. Azon kívül van a két év ptk szerintikellékszavatosság, melynél szintén mindegy hol veszem.
Elvileg az 1 év kötelező szigorúbb minden "gyártói" "garanciánál".
Kérdéseim:
1.,Gyakorlatban hogy szokott lenni, egyáltalán volt-e erre példa, hogy valaki vesz egy nem hivatalos értékesítőtől (hozzáteszem ez nem fekete értékesítő csak nem a Samsung Electronics Magyar Zrt-vel van kapcsolatban) egy kb 150k-s terméket és 1,5 év után bizonyítható gyári hibája lesz. Kellékszavatosságban bevállalják az üzletek, esetleg ekkor a gyáróhoz irányítanak?
2.,Vagy termékszavatosságban amúgy is lehet a gyártóhoz fordulni max nem a hivatalos importőrhöz, hanem a közvetlen gyártóhoz?
3., Mi a bánat az a Páneurópai "garancia"
Mert túl nagy az árdiferencia egy terméknél és a nem hivatalos viszonteladót is le tudom informálni, aki leglis, nagyon elgondolkodtató a vásárlás, azonban nem tudom/ismerem a gyakorlati oldalát.
Az rendben, hogy jogilag elég jól szabályozott és védve is vagyok, de gyakorlatban ez hogy működik?

F.K.T.

(#15679) LuckyL válasza psg5 (#15678) üzenetére


LuckyL
őstag

a gyakorlatban az van, hogy a samsung magyarország azt szeretné hogyha az általa behozott terméket vennéd meg, amit magyar piacra szántak, áfát fizettek utána ezért arra vállal garanciát.
amit nem hivatalos forrásból veszel arra csak az adott bolt jótállása él és általában csak a kötelező 1 évig

cryptot minden termékemért elfogadom

(#15680) psg5 válasza LuckyL (#15679) üzenetére


psg5
veterán

Ez oké, de a gyakorlat,esetleg bírósági joggyakorlat mit mond?
1,5 év után gyári hiba lenne.
2 év kellékszavatosságban hogy működik/működne? Nem tud elhajtani a bolt...
Termékszavatosságban játszott-e már valaki?
Gyártó gondolom nem hajthat el azért mert nem a "hivatalos" importőrön keresztüli üzletből történt a vásárlás?

[ Szerkesztve ]

F.K.T.

(#15681) LuckyL válasza psg5 (#15680) üzenetére


LuckyL
őstag

szavatosságnál neked kell bizonyítani, hogy a hiba már a jótállással fedett időszakban is fennállt, vagypedig gyári hiba

Gyártó gondolom nem hajthat el azért mert nem a "hivatalos" importőrön keresztüli üzletből történt a vásárlás?

Kit értessz gyártó alatt pontosan ezesetben?
Melyik céget?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#15682) SunMount3r válasza psg5 (#15678) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

TV-ről van szó? Ez esetben ajánlottabb megfontolni mégis a gyártói garanciát és hivatalos viszonteladótól venni. A TV-t regisztrálni kell a Samsung weboldalnán és én úgy tudom, hogy a meghibásodás esetén ilyenkor a lehetséges a távszerviz (neten keresztül), vagy szükség esetén a helyszínre történő kiszállással javítás/vagy szervizbe szállítás. Amit mind a Samsung emberei végeznek. Ez jóval biztatóbb, mint az olcsóbb lutri webshop-os gari. De mindenki maga döntse el, neki melyik előny a fontosabb.

De érdemes rákérdezni a Samu TV topic-ban is, ott már vannak ilyen tapasztalatok, hogy hogy is van pontosan...

(#15683) Biznisz Elek válasza psg5 (#15680) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

1 ev utan neked kell bizonyitani mitol van a hiba. A vasarlas helyevel vagy jogilag kapcsolatban a gyartohoz semmi kozod.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#15684) psg5 válasza Biznisz Elek (#15683) üzenetére


psg5
veterán

Köszi mindenkinek.
Telefonról van szó Samsungról. S7.
1+1 évhivbatalos viszonteladó
sima 1 év nem hivatalos viszont eladó.
Szerintetek megéri az árkülönbözet, hogy +1 év (nem olvastam, de tuti sok feltételű) "magyarország gyártói" garancia miatt azt válasszam?

F.K.T.

(#15685) f(x)=exp(x)


f(x)=exp(x)
őstag

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyha van egy termék 1 év gyári garanciával, és én 10 nappal előtte feladom postán, az átfutási idő meg max. 14 nap, akkor ha később kapják meg, vagy később kezdenek el vele foglalkozni, akkor lehet belőle gondom?
Előre is köszönöm!

(#15686) Fail3D!


Fail3D!
addikt

Sziasztok itt vagyok az e digitalban.. 30 napot mar meghaladta a garancialis javitas.. Azt mondjak sajnaljak, majd 3 nap mulva mar biztos atveheto.. Ilyen esetben mit tehetek? Mar vettem masik keszuleket a jogszabalyban meghatarozott javitasi idot es az alltaluk irt 30 napot is meghaladtak es meg akarjak huzni. Koteles vagyok elfogadni, hogy meg varnom kell? Nem is egy sufni gsm rol beszelunk, szoval nagy csalodas most az e digital.

[ Szerkesztve ]

(#15687) 313313 válasza Fail3D! (#15686) üzenetére


313313
addikt

Jogszabályba nincs időkorlát a javítás időtartalmára.
Törekedni kell a 14 napra. (Tehát ha átvétel után pár nap múlva elküldte, ő már törekszik...)
Mennyi idős a készülék, hányadik javítás?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15688) Fail3D! válasza 313313 (#15687) üzenetére


Fail3D!
addikt

Elso javitas, 06 02 ben lett leadva. A jegyzokonyvbe beirattam, munka miatt a heten mar nemtudom at venni a keszuleket amit 6an tudnanak atadni. Jeleztem, kerek csere keszuleket, azt sem tudnak biztositani a szamomra... Van barmilyen lehetosegem, hogy a penzt visszakapjam, mert nyilvan nem varom meg ameg attudom venni, igy lesz masik keszulek helyette. Beirtak a jegyzokonyve hogy 07 01 en a telefon a kozpontba kerult, de a logisztika miatt csak 06 an lehet attvenni. Kb 36 nap atfutasi ido az nem 14 napos torekedes... Ebben az az idegesito, hogy nem egy sufni gsmrol beszelunk es siman megcsinalhatja ezt az e digital? Meg sosem irtam a vasarlok konyvebe, de ez a lassu tokoles amit most felmutatott, ravett erre. Mutlheten hetfon bementem szolni, hogy azert a 30 nap lassan letelik es nem kotelezo kivarni.

[ Szerkesztve ]

(#15689) 313313 válasza Fail3D! (#15688) üzenetére


313313
addikt

Milyen telefon? Mikor vetted/mennyi idős?
Ha 14. napon már nincs az üzletben a készülék, ő törekszik és a jogszabálynak eleget tesz..

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15690) Fail3D! válasza 313313 (#15689) üzenetére


Fail3D!
addikt

Gagyi gigabyte 2 ev teljes koru garanciaval amibol letelt masfel ev.

(#15691) 313313 válasza Fail3D! (#15690) üzenetére


313313
addikt

Második évben már semmire nem kötelezhetőek, az önkéntesen vállalták. Pénzt biztos nem adnak vissza, azt szoktuk/szokták itt mondani, az első év után minden ajándék....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15692) Fail3D! válasza 313313 (#15691) üzenetére


Fail3D!
addikt

Ok vallaltak a 2 evet. A garancialis ugyintezes esetrn, hol van az hogy 1 evig kotrlesek szervizeleni, ha adott esetben valamire akar 5 ev kiterjesztett garanciat vesz az ember. Ez max magyarorszagon lehet ilyen hozza allas. Komolyan le kell nyelnem, hogy gyakorlatilag a keszulekheu 40 nap utan jutok? Mert meg a 30 napot sem tudjak betartani? Tudomasom szerint 30 nap utan kotelesek cserekeszuleket biztositani. Bar ezekszerint a jogszabaly szintr nem is vedi a fogyasztot.

[ Szerkesztve ]

(#15693) 313313 válasza Fail3D! (#15692) üzenetére


313313
addikt

Cserekészüléket nem köteles adni, mobil szolgáltatók se adnak már...
A 30 napos vállalási határidő rég megszűnt, tehát ha 30 nap után kapod meg, akkor akkor kapod meg.
A legtöbb, (szinte az összes) garanciajegyen leírják, hogy milyen feltételek vannak az első és milyen a többi évben.
Készüléket átvették, elküldték gyártóhoz/szervizbe, az megcsinálta, majd vissza is kapod. Ők teljesítik azt, amit vállaltak. Az hogy ez 3x nap lett, sajnos ilyen.
Én se mondom, hogy ez így jó, de sajnos ez van, vannak ettől cifrább dolgok is, számítástechnikában az első év után már hónapokról beszélünk, javítási idő alatt...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15694) Fail3D! válasza 313313 (#15693) üzenetére


Fail3D!
addikt

Hat ez nagyon szomoru, en azthittem a fogyasztokat jobban vedik, de ezek szerint tenyleg az elet teruletein egyre inkabb a vegen vannak a mi erdekeink. Ha esetleg meg valakinek van meg mas velemenye, tapasztalta, irjon nyugodtan, mert ez az akkor kapom meg es nemvagyunk semmire kotelezve elegge lesulyto velemeny.

(#15695) asdf_ válasza f(x)=exp(x) (#15685) üzenetére


asdf_
veterán

Igazolható módon még most jelzed, hogy termék, gyári szám, számlaszám, ma visszaküldted ezzel és ezzel a problémával. Két hét alatt amúgy Amerikába odaér egy csomag és meg vámolták is. A postánál van másnapi kézbesítés, nem adják aranyáron, küldd úgy.

(#15696) f(x)=exp(x) válasza asdf_ (#15695) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Már feladtam, állítólag holnap odaér.
Xiaomiról van szó, már kitöltöttem egy ezzel kapcsolatos űrlapot, postai igazolást elraktam a csomag feladásáról.
Remélem nem lesz semmi gond, ha meg valamibe belekötnek, megjavítom itthon. :D
Köszönöm a segítséged! :R

(#15697) xxxjjjkkk válasza f(x)=exp(x) (#15696) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Ez nem a spanyol gari ugye?
Milyen tipus, mi a baja?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15698) f(x)=exp(x) válasza xxxjjjkkk (#15697) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Xiaomi Mi Speakers bluetooth hangszóró, nem reagál a bekapcsológombra, de töltés megy. Xiaomishop.hu-n vettem egyébként, azt írták max. 14 nap az átfutási idő, igyekeznek stb..
A spanyol gari mit takar?

[ Szerkesztve ]

(#15699) VIBO


VIBO
őstag

Hali

Egy németországban vásárolt S7 Edge gariját itthon is lehet érvényesíteni?

iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7

(#15700) somnia válasza VIBO (#15699) üzenetére


somnia
őstag

...miért nem a Samut kérdezed?...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.