Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16801) asdf_ válasza Don.Corleone (#16800) üzenetére


asdf_
veterán

Az első három napban csak cserélhetnek, az utána levő időben kérheted, hogy cseréljenek, ellenben nekik joguk van ezt elutasítani azzal az indokkal, hogy a csere aránytalan kiadást jelentene a javításhoz képest (és egy percet se félj, el is fogják utasítani, szóval nem fogsz pénzt visszakapni (egyébként is a csere jönne elotte amúgy, és ha se javítani, se cserélni nem tudnak, csak akkor kapsz vissza pénzt))

[ Szerkesztve ]

(#16802) LuckyL válasza Don.Corleone (#16800) üzenetére


LuckyL
őstag

pénz vissza nem jár semmilyen esetben, kivétel a 14 napos elállás ha interneten keresztül vetted
3 napon belüli meghibásodásnál jár azonnali csere

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16803) axioma válasza Attix82 (#16798) üzenetére


axioma
veterán

Bocs, de NEM ismerte'k el, hogy tortent eliras. Innentol kezdve miert is veded oket? Nem ertem.
Jelenleg nem jogi kategoria, ezt elismertem, de ahhoz meg jogom van, hogy elmeséljem a sztorit es ova intsek mindenkit, hogy amit ott lat arat, azt el is higgye, meg koltsegekbe verje magat a megvásárlásra elokeszulettel. Errol van szo, es ezt fenntartom. Az is nonszensz azert, hogy minden egyes webshop vasarlas elott odatelefonaljunk, hogy kedves webshop, nem elirasrol van veletlen szo?
Megjegyzem amig nem mondta, hogy automatan frissitenek nekik es ok nem is logoljak ezt, addig azt hittem, hogy az tortent, amit a repjegyes, szallasfoglalos oldalak csinalnak: amit sokan neznek, annak felviszik az a'rat. Sot, mibe kerul egy olyan triggert irni, hogy beraknak par csali (ar alatti) termeket a kinalatba, tok mind1 hogy van-e vagy nincs, es ha valaki meg akarja venni, gyorsan radobjak me'g az a'r felet pluszban, mielott ki tudna fizetni. Megvalosithato? Meg. Kinezem a webshopok marketingtrukkjeibol? Ki. Kerulni fogom azt az uzletet, ami igy viselkedik, akar tenylegesen, akar csak szemelyesen nekem latszolag? Persze. Es szolok az ismeroseimnek is. Ez tortent most. Keruljetek az usanotebook.hu-t.
Tényleg kivancsi lennek, mi a motivaciod arra, hogy veded oket.

[ Szerkesztve ]

(#16804) Attix82 válasza axioma (#16803) üzenetére


Attix82
őstag

Engem nem érdekel mit csinálsz és hogyan :).

Menete: kinézed, kosárba teszed, megrendeled....automatikus email a vásárlás igényéről. A boltos megnézi nincs e tévedés és jelzi, hogy oké vagy sem.....eldöntheti kiszolgál vagy sem. Az Ő cége azt szolgál ki akit akar....

Én nem védek senkit, ez a menete ez van ...nem kell ezen fennakadni.

Nem kell nagy ész ahhoz, hogy ha van az árkeresőn 20 bolt abból egynél -100ksan van ott azért kérdéses, hogy miért lehet. Próbálkozni lehet de ne csodálkozzon ha a bolt lemondja a megrendelésed.

[ Szerkesztve ]

(#16805) axioma válasza Attix82 (#16804) üzenetére


axioma
veterán

Kezdem kapisgalni: boltos vagy, igaz?
Na akkor jelzem, hogy en mint vevo a tisztessegtelen reklámozást is kifogasolhatom. Nem allithatod, hogy nálad valami kaphato x Ft-ert, ha utana nem szolgálsz ki x Ft-ert. Mármint persze nyilvan nem fogod a termeket elkuldeni, de cserebe allod a buntetesi tetelt, ha ezt osszesen (nem vevonkent) tobbszor eljatszod. Emiatt en bizony az ilyet tuti jelentenem, ha kellokeppen felhuznak vele, gyűljon csak a hatóságnál a panaszok szama, ilyen durva esetekben mint ez az usanotebook (jelzem, 2 kulon termeknel ugyanez volt parezer ft különbséggel).

[ Szerkesztve ]

(#16806) asdf_ válasza axioma (#16805) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, de ilyen esetekben amikor valaki nem valos aron/keszlet nelkul hirdet valamit, akkor a hatosagnak egyreszt bejelentes kell, hogy csinaljon barmit is, masreszt pedig ilyenkor vizsgalja a jogsertes merteket, a reklammal elert fogyasztok korenek szelesseget. Egy ilyen tortenetnel, amikor egy webshopban siman csak veletlen felrearaztak valamit, kisero reklam (szorolap, banner, oriasplakat) nem volt, max egy szobeli ejnyebejnyet kapnak vagy meg annyit sem. Ez marhara nem egy kategoria azzal, amikor orszagos tv reklammal megtamogatott fel orszagot teleszort reklamujsagban a Tesco 120 ezerert hirdet 50"-os tevet, ami aztan a boltban vagy nincs, vagy 200 ezer.

[ Szerkesztve ]

(#16807) Attix82 válasza axioma (#16805) üzenetére


Attix82
őstag

"automatikus frissítésre biztak ra magukat, tehat gozuk sincs mikor mi jelenik meg a saját weboldalukon"

Ugye azt kapisgálod, hogy 20k + termék árát nem manuálisan végzi a webshop üzemeltető?:) Ha a nagyker elírja, akkor már meg is jelenik a webshopba, amiről a boltosnak fogalma sincs róla, hogy mikor mennyi volt....az történt, hogy a nagyker észrevette az elírást, átírta és utána megjelent a webshopba is a normális ár amit te tapasztaltál. Ez nem egy meghirdetett akciós termék volt hanem elírás....

(#16808) axioma válasza asdf_ (#16806) üzenetére


axioma
veterán

Az a baj, hogy a %-os arany (ossz termekhez kepest a valótlanul hirdetett) azert nem jon ki, mert az emberek tobbsege jelenteni se hajlando. Pedig az is szempont kene legyen, nem csak a vevok abszolút szama.
Marad a gerillamarketingem :)

(#16809) axioma válasza Attix82 (#16807) üzenetére


axioma
veterán

Akcios volt elotte is, utana is, valami 5% koruli ertekkel, csak mas alaprol.
Akkor ismerje be a hibat. Es nezze meg a szerzodeset a nagykerrel, hogy ilyenkor mi van... ki fizeti a révészt.
Megjegyzem, en akkor is a webshoppal allok kapcsolatban, a nagykerrel intezze el o, engem meg szolgáljon ki (ha mar kifizetes utan derult volna ki). Ez a nagykeres frissites csak azert erdekes, mert letagadta, hgoy hiba volt, kozben neki semmi befolyasa nincs ra, es semmi mentese nincs rola, ez a ketto nekem sehogy se fer ossze.

(#16810) Don.Corleone válasza asdf_ (#16801) üzenetére


Don.Corleone
aktív tag

Nagyjából egy hónap telt el a vásárlást követően, szóval nem úszom meg ezt a hosszadalmas garanciáztatást. Igazából elég sok rémtörténetet hallottam, hogy akár hónapokig elhúzódhat(pcx a bolt), és ezt szerettem volna megelőzni, de úgy látom esélytelen akkor. Nem szeretném hogy ráüljenek és 1-2 hónapig ne legyen meg ez a hardver, mert napi használathoz szükséges lenne. Na majd meglátjuk.. Köszönöm az útbaigazítást!

(#16811) optikus válasza mouzrr (#16791) üzenetére


optikus
senior tag

akkor sokat nem tudsz tenni, csak az elso eves gari az amiben kotve vannak. a tobbinel mar a sajat felteteleik a mervadoak, el kell olvasni hogy mi vonatkozik ra. de valoszinuleg penzt nem fognak visszadni, ha ki is cserelik akkor is hasonlo tipusra nem ugyan olyanra. vagy javitgatjak amig kedvuk van, azt is megtehetik, itt nincs sok beleszolasod, persze nem art felemlegetni hatha ha hat ;)

Buy books not gear.

(#16812) mouzrr válasza optikus (#16811) üzenetére


mouzrr
őstag

Köszönöm a segítséget! Nemsokára előszedem a papírt és átnézem mit ír, aztán visszaviszem. A legjobb az lenne, ha kicserélnék, mert a típussal nincs gondom, csak a néhány hibájával ami folyton előjön. :R

(#16813) sixkiller96


sixkiller96
csendes tag

Sziasztok,
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy,kaptam a bnomtől egy fejhallgatót amit az xlo rol rendelt,viszont:1.az oldalon a kép és a termék kinézete különböző 2.a bal oldali hangszóró alig szól 3.rossz jack csatlakozó (bluetoothos) ; és én úgy gondoltam hogy írok nekik,hogy kicserélném egy drágábbra természetesen ráfizetéssel.Viszont azt írták vissza hogy mivel fejhallgató es használva lett ezért valami orvosi törvény szerint nem tudják de kicseréli se semmi, ma felhívtam őket ugyanezt mondtak.még 14 napon belül vagyok,de csak kipróbáltam(sajnos),hiszen szülinapi ajándékkent kaptam ezért volt egy kis időbeli elcsúszás.holnap bemegyek a papírokkal meg az eszközzel a boltba és elkezdek sirankozni szerintem mert most hirtelen mas nem jut az eszembe .ha valakinek van valami jó ötlete vagy fel tudna világositani hogy milyen lehetőségek vannak azt megköszönnem.

(#16814) Lackooo84 válasza sixkiller96 (#16813) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem kellett volna belemenni ilyen hiba felsorolásba, 14 napon belül vagy, indoklás nélkül elállsz bumm. Persze csak ha online lett vásárolva. :)

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#16815) bullseye válasza Lackooo84 (#16814) üzenetére


bullseye
addikt

14 nap alól vannak kivételek higéniai okokból. Igaz inkább bugyikra meg fogkefékre szoktak ilyenkor hivatkozni, de lehet, hogy erre is ráhúzható...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#16816) Lackooo84 válasza bullseye (#16815) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Fejhallgatónál? Agyba dugós fülhallgatónál még megérteném...

The Truth is out there...

(#16817) optikus válasza sixkiller96 (#16813) üzenetére


optikus
senior tag

ahogy irtak, ha neten rendelted elallasz 14 napon belul indoklas nelkul. fejhallgatonal ez nem lehet problema. amugy meg ha nem azt kaptad amit reklamoztak akkor szinten elallhatsz hibas teljesitessel. a tobbi meg szerviz, mert ha feloldalasan szol akkor az meg rossz is.

baratnot meg kitanit hogy muszaki cikket eszibe ne jusson venni, plane nem ajeszba, mert abbol csak kenyszeredett vigyor szokott kisulni de jo dolog nem :B

[ Szerkesztve ]

Buy books not gear.

(#16818) LuckyL válasza Lackooo84 (#16816) üzenetére


LuckyL
őstag

hogy legyen egy ellenvélemény is, én biztos nem venném meg azt a fejhallgatót, ami másnak a fülével érintekezett
ki tudja miylen betegsége van

simán megáll a higiéniai ok szerintem

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16819) asdf_


asdf_
veterán

Mivel hibas a termek, ebbol adodoan ha 3 napon belul vagyunk, akkor csere, ha tul, akkor meg tessek leadni szervizre. Hogy a higieniai ok megall-e, azt meg a fene tudja. En lattam mar matracboltot is, aki erre hivatkozva mondja azt, hogy naluk nincs 14 napos elallas. Szerintem az mondjuk nem all, legalabbis nem tudok rola, hogy pl. szallodakban minden vendeg utan matracot cserelnenek, enelkul meg gyenge az erveles.

(#16820) xxxjjjkkk válasza asdf_ (#16819) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

hát eleve matracot nem veszünk látatlanba az már tényleg túlzás
más, meg lehet az izzadt heréit pihentette rajta, jobb esetben a barátnőjével, rüh poloska és társairól ne is beszéljünk
szallodába meg ilyenekbe nem gondolunk bele

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16821) optikus válasza LuckyL (#16818) üzenetére


optikus
senior tag

akkor az osszes muszaki boltot be kene zarni, hisz mindegyikben kint van ezer fules es boldog boldogtalan kiprobalhatja. sot ott van a sok okostelo, mindenki a zsiros mocskos ujjaval simogatja. a ruhaboltokban amit felprobalsz az ki tudja hany emberen volt, stb stb...

Buy books not gear.

(#16822) LuckyL válasza optikus (#16821) üzenetére


LuckyL
őstag

erősen sántít ez az érvelés
egyrészt én biztos nem tenném fel a fejemre egy áruházban azt a fejhallgatót ami ki tudja kinek a koszos gombás fülén volt, másrészt meg ki sem tudod rendesen takarítani

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16823) Solad válasza LuckyL (#16822) üzenetére


Solad
őstag

kicsit túltolod a finnyásságot. Irodai telefont sem veszel fel ezek szerint? :D

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#16824) optikus válasza Solad (#16823) üzenetére


optikus
senior tag

hat meg az uccait :)

Buy books not gear.

(#16825) Alonso69 válasza Alonso69 (#16784) üzenetére


Alonso69
senior tag

Sziasztok.
Megjött a válasz,a Samsungtól ,igaz mégegyszer elküldtem ugyanazt a levelet és egy emlékeztető emailt is küldtem.
Nem sok jóval kecsegtet ,ez van.

Xiaomi 12

(#16826) xxxjjjkkk válasza Alonso69 (#16825) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

ez rendben is van, csak ők cseszték el, egy homár postot megérne, csakazértis

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16827) asdf_ válasza Alonso69 (#16825) üzenetére


asdf_
veterán

Copypastelni nehez lett volna? :U

(#16828) asdf_


asdf_
veterán

PTK

6:168. § [Termékszavatossági igény]

(1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

(2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

(3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

(4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Nem vagyok jogasz, de fentiek alapjan azert nem vagyok teljesen biztos, hogy a Samsung alappal tud kimaszni az igeny alol. Tessek megkerdezni fogyved okossagokat ezugyben.

(#16829) LuckyL válasza Solad (#16823) üzenetére


LuckyL
őstag

nem hiszem hogy magyarázatra szorulna egy műanyag anyagú könnyen tisztítható kézi kagyló és egy puha szövet vagy plüss anyagú fejhallgató különbsége
az előbbi könnyen fertőtleníthető, törölhető, az utóbbi pedig jó eséllyel nem

lehet magad hülyének tettetni, kérdés hogy van-e értelme...te tudod

ugyanez vonatkozik a másikra, (#16824)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16830) optikus válasza LuckyL (#16829) üzenetére


optikus
senior tag

szoval mikor felveszel egy telefont akkor elotte mindig letisztitod fertotlenito kendovel...

Buy books not gear.

(#16831) LuckyL válasza optikus (#16830) üzenetére


LuckyL
őstag

rossz a kérdésfeltevés
te megvennéd-e új áron a más -ki tudja miylen koszos vagy beteg fülű ember- által visszaküldött fejhallgatót?

persze költői kérdés, nem kell válaszolni

na, ezért nem veszi vissza a bolt és igaza is van, én se tenném ha árulnék iylesmit

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16832) xxxjjjkkk válasza LuckyL (#16831) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Naja ez a 14 napos elállás zavaró tud lenni, inkább személyesen választom ki én is a dobozt, horpadás se legyen rajta, saját ragasztószalag stb.
Engem már az is irritál, hogy lehet, hogy előttem valaki taperolhatta a tv-m vagy bármimet.
De ez ilyen egyedi érzékenység.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16833) Alonso69 válasza asdf_ (#16828) üzenetére


Alonso69
senior tag

Szia. :)
Copypastelni gondolom (másolni)annyira nem értek hozzá,hogy inkább képernyőképként raktam ki,elnézést kérek telóról csináltam. :)
A fogyasztóvédelemnek írtam tegnap,bíztos ugyanezt fogják írni mint a Samsung.
Időközben kiderült,hogy a bolt (kft.)több cégnek is tartozik NAV. ELMŰ DÉMÁSZ. stb.és csőd eljárás van ellene ,teljesen megszünt.
De azért nem adom fel,a Samsung anyacégnek is fogok írni ha a Fogy.véd válaszol.

Xiaomi 12

(#16834) optikus válasza asdf_ (#16828) üzenetére


optikus
senior tag

sztem mivel ez a szavatossagra vonatkozik, igy azt csak bizonyitottan tipushibara lehet alkalmazni. ezt a reszt kellett volna kiemelni:

"A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,"

Buy books not gear.

(#16835) Alonso69 válasza optikus (#16834) üzenetére


Alonso69
senior tag

Akkor ez szerintetek ,most milyen hibának számít.

A kis fekete folt,ragasztási hiba S7 EDGE fórumon mondták

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 12

(#16836) optikus válasza Alonso69 (#16835) üzenetére


optikus
senior tag

az a baj ezzel hogy a forumrol valo bemondas nem nagyon szoktak elfogadni szakertoi velemenynek.
lehet hogy valoban szavatossagi hiba de azt bizonyitani is kell tudni. meg kell nezni hogy a szavatossag eseten a bizonyitasi kenyszer kinel van, azaz kinek kell szakertot fogadnia es azt fizetni, hogy utana azzal az eredemennyel valamit kezdeni is lehessen (azaz bekeltetohoz netan birosaghoz fordulni).

Buy books not gear.

(#16837) Alonso69 válasza optikus (#16836) üzenetére


Alonso69
senior tag

Ez valóban így igaz,nem akarok semmilyen szakértő vagy békéltető akármihez fordulni,egyszerűen kíváncsi voltam,hogy mit lehet tenni ha """így"""jár az ember.
A fórumon azt írták,hogy másnál is jelentkezett hasonló folt és garanciában cserélték,nem kellett szakértői vélemény.
Köszönöm szépen a választ! :R

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 12

(#16838) _stick_


_stick_
őstag

Sziasztok!
Bő egy hónapja leadtam egy VGA-t gariztatni. Kiderült, hogy hibás és ha tudnak szerezni készletről, akkor ugyan olyanra cserélik. Két kérdésem lenne ez ügyben.

Nagyon úgy tűnik, hogy széria hibás VGA-kat kapok, mert a harmadikat vittem vissza ugyan azzal a hibával. Tesztelésnél ők is ugyan ezzel a hibával találkoztak. Direkt kértem, hogy mivel elégedetlen vagyok a típussal, ne cseréljék, hanem kérek egy másikat, vagy levásárolom az árat. Milyen lehetőségeim vannak ez ügyben? Nem célom, hogy nyerészkedjek, egyszerűen egy megbízható VGA-t szeretnék.

Van a garis intézésre határidő? Ha ezt túllépik, milyen következményekkel járhat?

(#16839) Balrog


Balrog
tag

Üdv mindenkinek, a tanácsotokat szeretném kérni.

Adott két Evolio M5 okostelefon amit 2015.11.29-én vettünk az emag-ból két év garanciával (tehát még bőven a garanciális időn belül vagyok). A kettő közül az egyik telefon ma délután, töltés közben nemes egyszerűséggel felrobbant. A gyári töltőjével és kábelével volt töltve. Még nem írtam ezzel kapcsolatban az emag-nak, először titeket szerettelek volna megkérdezni ezzel kapcsolatban. Ilyen esetben, kérhetem-e a megsemmisült telefon értékének visszatérítését? Nem szeretném, hogy cseréljék mert félek hogy az eset újra megismétlődne a csere telefonnal is.

Illetve a másik ugyan ilyen telefon amit együtt vettünk a megsemmisülttel, egyelőre jól működik, de most már attól is félünk. Ilyen esetben kérhetem ennek a még egyelőre jól működő telefonnak egy másik típusra történő cseréjét, vagy az árát visszakérhetem?

Előre is köszönöm a segítséget! :R

Sometimes you want orange, but life gives you lemon-lime.

(#16840) Anubis_9


Anubis_9
őstag

Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy a Media Markt-ban pontosan mit takar a csereutalvány jelentése? Kérésemre nem váltható készpénzre az összeg? Meddig érvényes ez a csereutalvány? Egy évig, vagy nincs lejárata? Köszi!

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#16841) smallmer


smallmer
őstag

Sziasztok,

vásároltam egy OCZ Vector 180 ssd-t a szarházi (bocsánat) RBX-nél 2016.03.08-án. A terrmékre hivatalosan 5 év cseregarancia van. 2017.02.01-én adtam le nekik szervizelésre. Tuti, hogy rossz. Még mindig nem kaptam vissza és állítólag semmi baja. Van valami lehetőség arra hogy megsürgessem vagy a pénzem vissza kapjam? 41000Ft volt anno a 240gb-os ssd.

köszi

(#16842) Solad válasza Balrog (#16839) üzenetére


Solad
őstag

Az emag sajnos nem magyar ceg igy a hazai szabalyokkal nem sokra mesz. Kommunikalj veluk.

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#16843) optikus válasza Anubis_9 (#16840) üzenetére


optikus
senior tag

ez milyen csereutalvany, a szerviz allitotta ki?

Buy books not gear.

(#16844) optikus válasza smallmer (#16841) üzenetére


optikus
senior tag

mi baja van? ceges vagy maganszemely?
1 eves gari alatt barhanyszor es barmennyi ideig javithatjak. nem sok lehetoseged van. 15 napra kell torekedniuk de ha tobb lesz akkor sincs semmi. mivel mar tobb mint 1 honapja naluk van, az sztem elegge aranytalan, igy lehet probalkozni az elallassal (azaz penzvissza).

Buy books not gear.

(#16845) Anubis_9 válasza optikus (#16843) üzenetére


Anubis_9
őstag

A Philips állítja ki és a MM-ban lesz levásárolható. Mivel ott vettem a terméket.

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#16846) asdf_ válasza Anubis_9 (#16845) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor amennyiben meg ertekesitik a termeket, akkor kicserelik egy ugyanolyanra, ha mar nem elerheto, akkor visszakapod a zsetont. Ha meg elerheto a termek, akkor kizarolag a bolt jofejsegen mulik, hogy hajlando-e penzt visszaadni, jogilag nem jar.

(#16847) Don.Corleone


Don.Corleone
aktív tag

Jobb ötletem nem volt, így hát itt kérdezem meg. PCX-nek hol van a külső szervize, tudja esetleg valaki? Videokártya van náluk épp.

(#16848) AXisBOLD


AXisBOLD
addikt

Sziasztok,

Kicsit rendhagyó az eset, figyelmetlenségből (gyenge pillanat miatt...) nem a Ryanair honlapján foglaltunk jegyet, hanem az eSky.hu nevű oldalon.

Az egy dolog, hogy így kb 5%-al drágább volt a jegy (ezt még be is nyelem a hülyeségem miatt), de nem volt ülőhely választási opció, ügyfélszolgálat csak hétfő-péntek között van, így még nem léptem kapcsolatba velük, NFH szitén holnaptól elérhető, így őket se tudtam elérni.

A kérdés, hogy ettől az internetes vásárlástól is el lehet állni 8 napon belül? Arra gondolok, hogy ha pl. csak a check-in alkalmával, utazás előtt pár napal tudok konkrét helyet foglalni, amikor már nincs egymás mellett 2 külön hely és ez így nekem nem megfelelő és elfogadható.
Erre milyen jogszabály vonatkozik?
Plusz a számla amit emailben kaptam egy lengyel címre van kiállítva... gondolom ez még jobban bonyolítja az esetet.

Aurea mediocritas

(#16849) asdf_ válasza AXisBOLD (#16848) üzenetére


asdf_
veterán

Kaptál a Ryanair-től emailt a foglalási kóddal? Ha az megvan, akkor bármire jó vagy. Amúgy Ryanairnél ha jól rémlik, utazás előtt 30 nappal nyílik a fizetős (tehát székválasztós) checkin, 4 nappal előtte pedig az ingyenes, random széket dobáló. Minél hamarabb végzed el a check-int az ingyenes időszakban, annál nagyobb eséllyel dobja egymás mellé az egy foglalási kódon szereplő jegyeket.
(Igen, nem a kérdésre válaszoltam ;) )

(#16850) AXisBOLD válasza asdf_ (#16849) üzenetére


AXisBOLD
addikt

szia

kaptam emailben egy 6 jegyű kódot, de nem a Ryanair-től, hanem az eSky-tól (ahogy írtam, ott foglaltam). Mivel nem ismerem ezt az oldalt és céget ez nem nyugtatott meg, a kódot pedig sehova se tudom felhasználni. eSky oldalán nincs lehetőség beírni. Megpróbáltam hozzáadni a Ryanair honlapján a foglalásaimhoz, de nem engedte, azért pár munkanap után megpróbálom megint, hátha.... Off, de mondjuk ez is jó kérdés, mert ha már ott hozzá tudom adni(???), akkor az megnyugtató.

Ha Ryanair oldalán veszed a jegyet, akkor már egyből tudsz széket választani (feláras, ahogy minden, de tudsz egyből). Hogy ha ekkor nem veszed meg még mindig van lehetőség választani, valahogy úgy, ahogy írtad, aztán pár nappal indulás előtt ingyenesen, de ekkor már elég szétszórtan vannak székek, ez a bajom.

És köszi a tippet, de maradva az eredeti kérdésnél, remélem valaki tud segíteni.

Aurea mediocritas

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.