Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16701) bullseye válasza Tiger. (#16699) üzenetére


bullseye
addikt

Kicsit kaotikus, hogy mi történt, és mit szeretnél.
Ha neten/telefonon rendeltél egy telefont, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, ha mégsem tetszik (és nem használtad agyon). Akkor is, ha hibás, de lehet belőle vita, hogy ki okozta a hibát, és így mennyi jár vissza.
Ha a telefon hibás (akár rendelt, akár boltban vett), az garanciakérdés, és ott 3 napon belül van a csere, amúgy a bolt/szervíz dönti el, hogy javítás vagy csere, vagy vissza a pénzt.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#16702) Tiger. válasza LuckyL (#16700) üzenetére


Tiger.
nagyúr

HTC 10 alul a kijelzo rész picit sárga árnyalatú.

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#16703) Tiger. válasza bullseye (#16701) üzenetére


Tiger.
nagyúr

Széria a hiba nem egyedi eset.

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#16704) Superhun válasza Tiger. (#16699) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Kérhetni kérhetsz cserét, de a boltnak jogában áll ezt megtagadni és javításra küldeni.

(#16705) optikus


optikus
senior tag

hat ebbe se sok info van, de mindegy:
http://orientpress.hu/cikk/2017-02-13_tobb-helyre-fordulhatnak-identol-panaszaikkal-a-fogyasztok

sztem egyre nagyobb a kaosz, fene se tudja mar hogy mikor hova kell fordulni (lehet direkt csinaljak).

Buy books not gear.

(#16706) citkar


citkar
addikt

Rövid történet:
Tavaly decemberben, azaz kb két hónapja vettem egy új cipőt.
A gond, hogy elől, ahol a lábujjak mögött meghajlik ugye a cipő anyaga elkezdett foszlani mindkét cipő esetén.

Megkérdeztem az üzletet mitévő legyek, ők azt mondták elküldhetik a gyártónak, de a cipő nem vízálló, így szerintük fölösleges, mert a nem rendeltetés szerű használattól alakult ki, azaz beázástól mehetett tönkre.

Furának tartom, hogy egy cipő tönkre mehet attól, hogy víz éri (nem állt vízben, nem is ázott be, de vizes úton, csepergő esőben használtam, ezalatt azt értem, hogy elsétáltam a közelben parkoló kocsiig).

Valakinek volt hasonló tapasztalata, érdemes erőltetni a garanciát?

[ Szerkesztve ]

(#16707) gabor9991 válasza citkar (#16706) üzenetére


gabor9991
őstag

Neked is csak azt tudom mondani, a gyártó véleménye csak egy dolog, nem vagy köteles elfogadni.
A hibát, független szakértői vizsgálattal kell bizonyítania a forgalmazónak, amit a saját költségén kell elvégeztetnie és abban az esetben sem követelheti rajtad a vizsgálat díját, ha utóbb bebizonyosodik, hogy mégis neki volt igaza és te tetted tönkre a cipőt azzal, hogy vízben jártál vele.
Csak le akarnak rázni.
Semmi veszítenivalód nincsen, legfeljebb nem cserélik ki.
Én ezt tenném.

Tavaly az OBI adta vissza kb. 60m2 laminált padló árát, mert hibás volt a padló, de előtte ők is szórakoztattak egy ideig ezzel a lerázós szöveggel, sőt, ausztriából eljött a gyártó képviselője megvizsgálni a padlót és szerinte is az én hibám miatt ment tönkre 2 hónap alatt, de mikor oda jutottunk, hogy vizsgáltassuk be, független szakértővel, akkor azonnal megváltozott az álláspontjuk, visszakaptam a padló árát és még a padlót sem kérték vissza :)

Pedig ez drágább volt, mint egy cipő.

(#16708) Tiger. válasza gabor9991 (#16707) üzenetére


Tiger.
nagyúr

Az elmondattok alapján egy futó cipő sztem gyongy vasznas.
Tehát nem utcai viseletet való. De bevizsgalas van amit a cég áll fel évig.

[ Szerkesztve ]

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#16709) citkar válasza Tiger. (#16708) üzenetére


citkar
addikt

Ez egy motorozásra, utcai viseletre megnevezett cipő, amiről én panaszkodok.
Az kétségtelen, hogy nem vízállónak hirdették, de az hogy töredezik az anyag, amíg csepergő esőben lesétálok az autóig, ez kb 100 méter, ez elég gáz.

[ Szerkesztve ]

(#16710) Tiger. válasza citkar (#16709) üzenetére


Tiger.
nagyúr

Kérni kell a bevizsgalast.

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#16711) citkar válasza Tiger. (#16710) üzenetére


citkar
addikt

Gondolkodok rajta, de végül is, mit veszíthetek.
Szomorú, hogy kis víztől (áztatásról szó sincs), egy kb. két hónapos utcai (sőt, motoros) cipő anyaga töredezik.

[ Szerkesztve ]

(#16712) gabor9991 válasza citkar (#16711) üzenetére


gabor9991
őstag

Semmit nem veszíthetsz, pont ez a lényeg.Csak a forgalmazónak lesz plusz költsége ezzel, ha szórakozik veled.

(#16713) Juditta_56


Juditta_56
aktív tag

Sziasztok!
Tegnapelőtt szállították ki az új hűtőnket. A két szállító megjegyezte, hogy milyen hideg van itt (a konyhában nálunk nincs fűtés), így lehet, hogy nem fog elindulni a hűtő...
Néztünk Édesanyámmal bután, mert ez sehol nincs leírva (sem a kezelési utasításban, sem a termékjellemzőknél, máshol nem tudom, hogy kellett volna ráakadni).
A hűtő ugyan elindult, ment valameddig, aztán leállt. A hűtőtérben normál hűtőhőmérséklet van (5°C), de a fagyasztóban a tesztre berakott hűtőzselék nem fagytak meg. Ez ugye azt jelenti, hogy télen nem tudjuk használni a hűtőt, ami lényegesebb, a fagyasztórészét sem.
Egyetlen utalás a MM "Termékjellemzők" rovatában a külső hőmérsékletre ennyi:
"Klímaosztály
A klímaosztály azon környezeti hőmérsékleti tartományt jelzi, amely mellett a hűtő optimális működésre képes.
SN: +10 - + 32 °C
N: +16 - +32 °C
ST: +18 - +38 °C
T: +18 - +43 °C
"
Szerintetek lehet, érdemes valahova fordulni ez ügyben? Vagy nyeljük le a békát? :W

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#16714) 313313 válasza Juditta_56 (#16713) üzenetére


313313
addikt

Azt esetleg még leírhatod, hogy a konyhában hány fok van...
Anyuéknál a Samsung hűtő a spájzban (olyan 16 foknál biztos nincs több)van, ott működik rendesen...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#16715) Juditta_56 válasza 313313 (#16714) üzenetére


Juditta_56
aktív tag

4-5°C. Azt írtam, hogy nincs fűtés, de tudom, ez egy vidéki ház meg egy lakótelepi lakás között ég és föld... :W
Bocs.

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#16716) Attix82 válasza Juditta_56 (#16715) üzenetére


Attix82
őstag

A mélyhűtőben lévő klímakompresszor olaja megdermed olyan hőmérsékleten és biztonsági okokból letiltja.

Vagyis a megadott hőmérsékleten működik megfelelően a hűtő.

Esetleg ha magánszemélyként lett véve és interneten vásárolva , akkor megpróbálkozhatsz az elállással.

[ Szerkesztve ]

(#16717) 313313 válasza Juditta_56 (#16715) üzenetére


313313
addikt

Anyuék háza is "vidéken van" és nem panel... Annyi, hogy a spájz körbe van fűtve...
Ellenben fűtetlen garázsban(ott ilyen 5-10 fok van, ha van...) simán megy egy majd 30 éves fagyasztó láda...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#16718) Juditta_56 válasza Attix82 (#16716) üzenetére


Juditta_56
aktív tag

OK, köszönöm, Neked is, 313313. :R
Magánszemélyként lett véve, de nem interneten, mert az akciós 0%-os THM-re vettük. Az elállás nem lenne megoldás különben sem, mert a hűtő kell - majd ha beindul. :U
Édesanyámnak van egy ezeréves fagyasztószekrénye, az én hasonló korú hűtőm is simán működik, ugyanilyen hőmérsékleten, úgyhogy meg fogjuk tudni oldani az élelmiszer tárolását. Engem csak az bosszant, hogy a vásárlás előtt (pedig igazán körbejártam mindent) sehol nincs feltüntetve, hogy "a hűtőszekrény X° alatt nem indul el". Honnan kellene ezt nekem - vagy bármelyik mezei vásárlónak - tudni? :F Ha tudom, akkor inkább célzottan keresek egy akár használt hűtőt, ami bírja a 10, esetenként 0° alatti konyhahőmérsékletet, és nem veszek meg egy közel 100 ezres gépet, mit nem tudok télen használni.
Mint utóbb kiderült (ma én is elolvastam) a használati utasításban az "Üzembe helyezés" részen le van írva, hogy
"A készülék olyan száraz, jól szellőző helyiségben helyezhető üzembe, amelynek környezeti hőmérséklete megfelel annak a klímabesorolásnak, amely a készülék adattábláján fel van tüntetve:
Klímaosztály Környezeti hőmérséklet
SN: +10 - + 32 °C
N: +16 - +32 °C
ST: +16 - +38 °C
T: +16 - +43 °C
"
De ezt csak akkor látom, ha már kihozták a megvásárolt készüléket! :Y Egyébként nem is egyezik meg a MM termékjellemzőinél írtakkal (lsd előbbi hsz, sem a szöveg, sem a számok nem stimmelnek.
Én inkább valami olyan megoldásra gondoltam, hogy pl. a fogyasztóvédelem a probléma számukra történő leírása eredményeképpen kötelezi a forgalmazót, hogy egyértelműen tüntesse fel ezt a "ficsört" a leírásnál... Legalább más ne szívjon, ha már mi igen!

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#16719) Biznisz Elek válasza Juditta_56 (#16718) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Hat azert ez nem csak az adott bolt hibaja. Pl a boltnak honnan kene tudnia hogy a vevo hol milyen kornyezetben fogja hasznalni?!

A mai vilagban pedig mar nagyabol minden leiras fent van a gyartok weboldalan. Szoval utana lehet nezni mindennek. A boltok az esetek nagy reszeben tajekoztato jelleggel teszik fel az infokat. Ilyenkor hivatkoznak arra h az elirasokert nem vallalnak feleloseget. Pontos infoert a gyartonal erdeklodjon....

Szoval a tortenetedben a tudatossag se volt teljes.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#16720) Juditta_56 válasza Biznisz Elek (#16719) üzenetére


Juditta_56
aktív tag

Igazad van, én nem vagyok kellően körültekintő... :U

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#16721) xxxjjjkkk válasza Juditta_56 (#16720) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Nem rosszindulatból írom, de nem vagy az.
Idén vettünk hűtőt, majdnem ennek a testvérét electroluxba, 75ért, a kérdésed elején tudtam a választ, ezek sajnos ilyen dolgok, utána kell olvasni, ugyan úgy, ahogy a 3 vagy 4 csillag sem mindegy a mélyhűtőn.
Hülyének néznek, mert a későbbi alkatrészellátást is szempontnak veszek egy új hűtőnél, meg, hogy rendesen utánanézek a gyártónak, a no frost működésének, a benne levő kompresszornak, leggyakoribb hibáknak. De pont ezek miatt a szempontok miatt esett ki a gyártók jó része.
Ezek új technológiák, nem lehet arra alapozni, hogy a 40éves hűtő tudta. A 40 éves dizel autók elmentek használt étolajjal is, a maiak tönkremennek tőle.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16722) LuckyL válasza xxxjjjkkk (#16721) üzenetére


LuckyL
őstag

" A 40 éves dizel autók elmentek használt étolajjal is, a maiak tönkremennek tőle."

egyébként idevág a dolog, hogy azok is csak fagypont fölött, mert alatta beledermed a cucc, mint az egyszeri user hűtőjébe :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16723) xxxjjjkkk válasza LuckyL (#16722) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Azt hiszem felesbe tankoltuk tankolták, és akkor nem volt ilyen gond. De erre nem is emlékeztem.
Jogos.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16724) Tanács kell


Tanács kell
újonc

Sziasztok!
Van egy fél éves toshiba laptopom.
Vásárlás után 1-2 hónappal megjelent egy két fekete pixelhiba a kijelzőn, és napról napra nagyobbodik a Fekete probléma.
Most küldtem garanciális szervizre de ott azt mondták én törtem be a kijelzőjét és 100 000Ft a javítás.
Az lenne a kérdésem, ez tényleg valami törés lehet, vagy szerintetek gyári hiba?
Tanácsot szeretnék kérni ez ügyben nálam rutinosabb embertől.
Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#16725) Atomgeszi válasza optikus (#16695) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Megjött a válasz

(#16726) Atomgeszi válasza Atomgeszi (#16725) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Mit és hogyan fogalmazzak meg a vásárlók könyvébe? Litániát sem akarok írni, de szeretném belevenni ahogy viselkedett a főnökasszony, illetve, hogy a termék hibás. Vagyis amennyibe ő állítja, hogy ehhez való, akkor miért is nem jó. Hiszen, ha ebbe való szerinte, de mégse jó, akkor a termék valóban hibás. Hu de keszekusza. :D Szóval értem Én az ő kiskapuját, de Én nem fogadom el.
Hisz ő Volvo V40-hez rendelte, abba nem jó, akkor az a termék bizony hibás. Szerintetek?
Elő történet: [link]

(#16727) Tiger. válasza Atomgeszi (#16726) üzenetére


Tiger.
nagyúr

Én a helyedbe mondanám nekik hogy lefogod járatni a céget, mivel nem állítasz majd valótlant igy baszhatják, te nem univerzálisat akartál hanem kifejezetten a tiedre bár te meg ott hibáztál hogy átvetted pedig már sejtetted hogy nem lesz jó, de a cég meg azzal égeti magát hogy ilyen kis összeggel ennyit gecizik.

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#16728) Atomgeszi válasza Tiger. (#16727) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Nah igen.. Csak próba nélkül Én sem tudtam, hogy jó lesz-e vagy sem. :(

(#16729) Superhun válasza Tanács kell (#16724) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Itt jogszabályokkal kapcsolatos kérdéseket tudsz feltenni. A te kérdésed nagyon műszaki, így én azt tanácsolom, hogy azt valamelyik laptopos szakmai topikban tedd fel.

(#16730) Atomgeszi válasza Atomgeszi (#16726) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Na hát végül is csak bementem, köszöntem, levettem a vásárlók könyvét, leraktam szépen elé a pultra, elkezdtem lapozni, mondtam halkan, hogy na jó lesz ide beleírni :D Kérdezte az eladó, hogy mit szeretnék ezzel, hát mondom a fiókos történetet.. Egyből felállt, mondta,hogy na jolvan nem olyan nagy dolog ez, inkább visszaadjuk a pénzt.. Persze még utána is mondta, hogy nem tudják visszaküldeni, meg stb. Mondtam, hogy ez engem nem érdekel, Én tőletek vettem valamit, ami nem jó és kész, a fogyasztóvédelem is megmondta, hogy hibás a termék, mert, ha jó lenne, akkor betudtam volna rakni az autóba. Szóval ennyi.
Másnak is ajánlom, hogy használja nyugodtan a vásárlók könyvét, és a második oldalt ki kell tépni és magaddal vinni, ha mégis bele kell írni, mert úgysem látja be a bolt.

(#16731) gabor9991 válasza Atomgeszi (#16730) üzenetére


gabor9991
őstag

Nyilván egy 2300 forintos vásárlásnál ez volt a legokosabb, amit tehettek.
De ezt megtehették volna elsőre is.

(#16732) optikus válasza Tanács kell (#16724) üzenetére


optikus
senior tag

fuggetlen muszaki szakerto velemenyet kell kikerni, ezt a boltnak kell fizetnie es inteznie. ez az elso kor. ellenerde,elt feltol ne vard hogy partatlan lesz, ezert kell a fuggetlen.

Buy books not gear.

(#16733) urbi107


urbi107
tag

Edigitalban leadott garanciás termék esetén a Jóváírás a leadás helyén .
A hibás terméket nem tudták javítani és jóváírást írnak.
Csak levásárolni lehet vagy visszalehet igényelni a termék vételárárt készpénzben?
14000ft-os termékről van szó.

(#16734) Tiger. válasza urbi107 (#16733) üzenetére


Tiger.
nagyúr

Vissza kérheted az árát.

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#16735) urbi107 válasza Tiger. (#16734) üzenetére


urbi107
tag

Mikor leadtam azt a lehetőséget nem mondták,de majd holnap kérelmezem akkor.

(#16736) optikus válasza urbi107 (#16735) üzenetére


optikus
senior tag

de csak akkor ha 1 even belul vagy, tovabbi kiterjesztett garieveknel mas az abra.

Buy books not gear.

(#16737) citkar válasza optikus (#16736) üzenetére


citkar
addikt

Csak kíváncsiságból, mi a helyzet akkor, ha másfél éves a termék (legyen pl egy telefon), garanciális, de nem tudják se megjavítani, se cserélni?

(#16738) LuckyL válasza citkar (#16737) üzenetére


LuckyL
őstag

az attól függ mi van a vállalt feltételekben, el kell olvasni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16739) Superhun válasza citkar (#16737) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Az már a gyártói gar hatásköre, vagy amennyiben a gyártó nem vállal 2 évet, csak egyet, akkor a bolt feltételi az érvényesek (a szolgáltatóknál szokott lenni ilyen például, ha 2 év hűséggel veszel egy telefont, amire alapesetben csak 1 év gyártói gar van).

(#16740) citkar válasza Superhun (#16739) üzenetére


citkar
addikt

(#16738) LuckyL :
Köszönöm a választ, nem volt még ilyen esetem (első évben ment tönkre a legtöbb dolgom :) vagy később s javították) , csak érdekes, hogy, ha a második évben garancia mellett nem tudja se javítani, se cserélni, mire számíthat az ember.

(#16741) urbi107 válasza optikus (#16736) üzenetére


urbi107
tag

Szerencsére szó nélkül visszaadták az árát.

(#16742) psg5


psg5
veterán

Sziasztok!

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján egy pár napja vásárolt használt autó esetében is az eladónak kötelessége felvenni a szavigényről a jegyzőkönyvet az ok. No de ha az autót nem tudja a vevő elvinni az eladóhoz, mert nem működik, akkor a jegyzőkönyvet , kvázi távolról is fel kell vennie az eladónak? Nem bújhat ki az alól, abbéli kifogással, hogy jelenleg nem látja fizikailag az autót? Ez hogy működik? Nem olvasom ki a jogszabályokból, vagyis azt értelmezem, hogy igen (akár lehet egy webáruház is) fel kell hogy vegye távolról is a jegyzőkönyvet, max jelzi benne, hogy csak akkor tudja kezelni a kifogást ha megérkezik az autó..., bár azt nem tudom ez esetben kinek a kötelessége pl a gépjármű szállítása?

F.K.T.

(#16743) psg5 válasza psg5 (#16742) üzenetére


psg5
veterán

Kiegészítésként : azt tudom, hogy a ptk. 6:166. Bekezdése egyértelmüsíti a költségviselést.

F.K.T.

(#16744) optikus


optikus
senior tag

na en is kerdeznek egyet, van isminek egy HP asztali szamitogepe semmi extra, sima doboz ami duruzsol o meg nyomkodja a netet (w10+office). namarmost kiirta, hogy smart hw diszk problema van es hamarosan ossze fog omlani a vinyo (jelenleg windows szinten meg nincs hiba, nincs bad szektor de a smart mar josolja hogy nagy gebasz varhato).
megneztem a szeria szam alapjan a jotallas allapotat. alapvetoen mar lejart, de kiirt egy aktiv statuszut. sajna lovesem nincs ez mit jelent, marhara nem ertek ezekhez. valaki meg tudja mondani mire jogosult? vagy van erre itt valami hp szaktopic?

Jótállástípus: HP Care Pack
Szolgáltatás típusa : Next Business Day Onsite 1st yr,Return t
Szolgáltatás típusa : HWM Offsite
Status: Aktív
Kezdő dátum: 2015.12.22.
Záró dátum: 2017.12.21.
Szerviz szint: Standard Turn-Around-Time,
Customer Delivers,
Delivery by HP,
Standard Material Handling,
Country Coverage,
Standard HW,
Std Office Hrs Std Office Days
Leszállítandó áruk: Offsite Support & Materials, Hardware Problem Diagnosis

Buy books not gear.

(#16745) Chereiose


Chereiose
addikt

Sziasztok,

ma vettem Edigitalban egy Thrustmaster 458 kormányt, viszont nem nagyon tetszik így élnék a 14 napos elállással.Ha a honlap alapján jól értelmezem, akkor nem is lehet visszavinni pl. mammutba, hanem csak a 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. címre? Illetve a pénzt se adják vissza, csak utalványt? :U

(#16746) dugo_ válasza Chereiose (#16745) üzenetére


dugo_
veterán

Szerintem nem jól értelmezed. Bárhova visszaviheted, de postával csak a 4. kerületi raktárba küldheted.

Pénzt vissza kell adniuk.

[ Szerkesztve ]

(#16747) asdf_ válasza Chereiose (#16745) üzenetére


asdf_
veterán

Rendeltel es atvetted vagy vettel a boltban? Mert ha csak bementel es kertel egyet, akkor nem allhatsz el a hagyomanyos ertelemben. Plusz szolgaltatskent bontatlan termeket visszavihetsz, de annak arat tenyleg csak ajandekkartyan adjak vissza (mivel ez egy plusz valallasa a cegnek, amihez igy sajat felteteleket szabhat).

[ Szerkesztve ]

(#16748) Chereiose válasza asdf_ (#16747) üzenetére


Chereiose
addikt

Online rendeltem hétfőn és ma vettem át személyesen. Tehát az elállás él. Annyi, hogy ugye kipróbáltam kb 1 órát de semmi baja nincsen. Ha visszacsomagolom ahogy volt akkor rendben van? Illetve csak a számlát kell bemutatni, ugye?

(#16749) gabor9991 válasza Chereiose (#16748) üzenetére


gabor9991
őstag

Igen, visszaviszed az üzletbe, csinálnak egy papírt, hogy visszaveszik a kormányt a kasszánál meg visszakapod a.pénzt.Én egy routert vittem vissza nemrég kb. öt perc volt az ügyintézés, a routert ki sem bontották a dobozából, hogy megnézzék milyen állapotban vittem vissza :)

(#16750) Chereiose válasza gabor9991 (#16749) üzenetére


Chereiose
addikt

Na ez jó hír :) És hová kell vinnem, van külön ott ügyfélszolgálat? Mert ugye sorszám alapján megy a dolog, erre lehet külön sorszámot kérni? :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.