Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16551) Xmister


Xmister
senior tag

Sziasztok!
Egy használt bolti garis fényképezőt vásároltam apróról, tehát a bolt is használtan adta, de garival, én pedig megvettem a tulajtól.
Elromlott nálam a gép vakuja, a bolt viszont azt mondja, hogy mivel továbbértékesített termék, nem vállalja a garanciát. Ez mennyire jogos?

(#16552) asdf_ válasza Xmister (#16551) üzenetére


asdf_
veterán

Egy használt bolti garis fényképezőt vásároltam apróról, tehát a bolt is használtan adta, de garival, én pedig megvettem a tulajtól.

Fussunk neki ennek meg egyszer.

Hasznaltbolti garisat vettel, vagy hasznalt, bolti garisat?
Ha a bolt adta, akkor hogyan vetted a tulajtol? (ha pedig a bolt bizomanyoskent arulta, akkor miert nem azt irod?)

[ Szerkesztve ]

(#16553) Xmister válasza asdf_ (#16552) üzenetére


Xmister
senior tag

A bolt eladta valakinek, az eleve használt fényképezőt, garanciával.
Az a valaki pedig eladta nekem.

[ Szerkesztve ]

(#16554) asdf_ válasza Xmister (#16553) üzenetére


asdf_
veterán

Jo kerdes. Legegyszerubb, hogy akitol vetted, azzal kozosen visszaviszitek, o leadja, utana a munkalapot atadja a kezedbe, te annak birtokaban jogosult vagy atvenni majd a javitott termeket, a bolt meg szarjon sunt. Mivel mar eleve a bolt hasznalt cumot adott el, a PTK-bol kene szerintem elovadaszni, hogy amugy mi vonatkozik ide.

[ Szerkesztve ]

(#16555) Xmister válasza asdf_ (#16554) üzenetére


Xmister
senior tag

Azt mondták, hogy mivel tudják, hogy tovább lett értékesítve, és a hiba is nálam jelentkezett, ezért hiába megyek vissza az előző tulajjal, akkor sem fogják elfogadni.

(#16556) pinnacle válasza Xmister (#16555) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Melyik bolt ez? Jó tudni.

(#16557) Xmister válasza pinnacle (#16556) üzenetére


Xmister
senior tag

Creatools

(#16558) asdf_


asdf_
veterán

És gyári garija már nincs, ők vállaltak saját szakállra garit a használt cuccra, ha jól értem?

(#16559) xxxjjjkkk válasza Xmister (#16557) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Szerintem ez homar blog gyanus, de ezt adjak irasba felkiáltással, én beírnám a panaszkönyvbe is.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16560) Biznisz Elek válasza Xmister (#16557) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Szerintem NEKI van hozzá valami köze :)

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#16561) asdf_


asdf_
veterán

Nemtom, anelkul, hogy utanaolvasnek, szerintem ceg es maganszemely kozott hasznalt termekre is jar a szavatosagi jog (lasd: hasznaltautok ugyebar), annak elso 6 havaban az eladon a bizonyitasi teher, es nekem a logika azt diktalja, hogy amennyiben az eladott termeket adasveteli szerzodes kereteben a vevo (egyeske) tovabbadja, akkor a ceggel kotott adasvetelbol szarmazo jogok az ujabb vevore (ketteske) tovabbszallnak.

En siman kernek toluk egy jogszabalyi idezetet, hogy mi szerint mentesulnek, amennyiben tovabbertekesul a termek mas szamara. Ha ilyet nem tudnak prezentalni, akkor talalkozunk a jarasi hivatlban, vagy hova fenebe kell most menni :)

Ugyanakkor, ha a ceg 6 honapnal regebben adta el a cumot egyeskenek, akkor veszett fejsze nyele, hisz a vevonek kellene szakvelemennyel bizonyitani, hogy a hiba oka mar teljesites elott megvolt, ha azt az elado nem fogadja el, akkor meg lehet birosagra jarni, szoval draga cuccnak kell lennie, hogy az ember belerakjon penzt, fegyvert, paripat.

[ Szerkesztve ]

(#16562) Xmister válasza asdf_ (#16558) üzenetére


Xmister
senior tag

Igen, gyári garancia már nincs, ők saját szakállra vállaltak rá garanciát, ezért is nem tudom, hogy erre milyen törvények vonatkoznak.
Az ÁSZF - ben ezt "extra szervíz garanciának" hívják, de azt nem írják, hogy nem lenne átruházható.

Szóval nem tudom, erre vonatkozik-e bármilyen jogszabály, vagy szimplán ha úgy gondolják, hogy nem teljesítik, akkor ennyi.

4 hónap garanciát vállaltak rá, és a számla október végi,úgyhogy a 6 hónapon bőven belül vagyunk.

[ Szerkesztve ]

(#16563) Bacusuz


Bacusuz
őstag

Sziasztok.
Itt vettem egy új alaplapot, eredeti számlával. és garancialevéllel.
A garancia 24 hó volt, mely már lejárt.
A gyártói oldalon találtam egy 5 évre kiterjesztett garanciát.(10. oldal)
Eladnám, de nem tudom mit írjak rá hogy van vagy nincs már rá garancia.
Szerintetek van rá, és ha igen akkor hogyan tudja az új tulaj azt érvényesíteni?
Természetesen az eredeti számla stb meg van.

[ Szerkesztve ]

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#16564) xxxjjjkkk válasza Bacusuz (#16563) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

szia

" Ez a garancia térségenként és hivatalos ASRock kereskedőnként vagy forgalmazónként
eltérhet. A helyi garancia abban az országban érvényes, ahol a vadonatúj ASRock
alaplapot eredetileg megvásárolták."

láttunk már olyat, hogy egyik nagyker ennyi a masik annyival árul
szerintem felejtős, max érdeklődj az asrocknál emailben, arra tudsz hivatkozni

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16565) Bacusuz válasza xxxjjjkkk (#16564) üzenetére


Bacusuz
őstag

Köszi

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#16566) optikus válasza Xmister (#16555) üzenetére


optikus
senior tag

oszt azt honnan tudjak? amugy meg semmit nem szamit, ha van garipapir es azzal bemegy az eredeti tulaj akkor fejen is allhatnak semmit nem szamit ok a kotelezettek. ha ezek utan sem akkor panaszkonyv, bekelteto. bizonyita nem tudjak hogy el lett adva. de teljesen mindegy is, a gari nem szunt meg attol mert masra at lett ruhazva. amugy meg ez a "ceg", baromi tularazottan arulja a hasznalt fotos cuccait, en is belejuk futottam mar, a minimum hogy ekkora felar mellett tartjak amit vallaltak.

Buy books not gear.

(#16567) xxxjjjkkk válasza optikus (#16566) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

(főleg, ha olyan korrektek, mint ahogy állítják)

Én is panaszkönyvvel indítanék, arra kötelesek 30napon belül válaszolni. Írják le. Nyugodtan írj bele mindent, nem kell jogászkodni, csak érthetően, magyarul leírni, ami történt.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16568) Xmister válasza optikus (#16566) üzenetére


Xmister
senior tag

Csak akkor szeretnék pattogni, ha tudom, hogy van jogi alapja. Feleslegesen nem szeretnék ezzel hónapokat tölteni. Csak a törvényben nem látok ilyen esetre vonatkozó részt.
Sok más helyen meg ilyen 72 órákat írnak használt termékeknél, akkor elvileg ott is törvény szerint 6 hónap járna mindenkinek?
Vagy amit ők saját szakállra vállaltak, arra van törvény, hogy milyen feltételeket szabhatnak?

(#16569) Timmcsy


Timmcsy
tag

Sziasztok! A fórumon/neten keresgélve azt találtam, hogy cipőre 2 év szavatosság van, első 6 hónapban nem nekem kell bizonyítani, hogy gyártási hibás a termék. Ezt a boltok kötelesek beismerni és betartani? Megteheti egy külföldi netes cég, hogy ő egy hónap garanciát vállal és azután így járt a vásárló, ha nem tetszik, ne vásároljunk tőlük?
Október végén rendelt bundás csizsmát ugyanis csak most kezdtem el hordani és koncepció/minőségi hibás, első alkalommal szét is szakadt/foszlik... Elhajtott az ügyfélszolgálat annyival, hogy letelt az egy hónap, így jártam. Hiába erősködtem, nem tudok panaszt tenni/vezetővel beszélni...
Van értelme tovább vinnem az ügyet (békéltető testület pl?), vagy ha ők egy hónapot vállaltak, akkor én ezt elfogadtam a rendeléssel és így jártam? Tudom én voltam a hülye, kíméljetek kérlek, ezentúl körültekintőbb leszek, de korábban nem volt velük bajom, amit eddig rendeltem sokáig jó volt és a csere szolgáltatást is korrekten bonyolították anno... :( Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#16570) pinnacle válasza Timmcsy (#16569) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Úgy tudom, hogy a törvényes garanciánál kevesebbet, nem lehet adni csak többet. Persze kérdés, hogy külföldi cégnél ezt, hogy lehet érvényesíteni. Melyik webshop volt ez?

(#16571) asdf_ válasza Timmcsy (#16569) üzenetére


asdf_
veterán

Külföldi webes boltra nem a magyar fogyvéd jogszabályok vonatkoznak, hanem a forgalmazás helye szerinti. Ha EU közösségbeli az eladó, akkor az Európai Fogyasztói Központ a barátod, egyéb esetben sanszosan így jártál.

(#16572) Timmcsy válasza asdf_ (#16571) üzenetére


Timmcsy
tag

Én naívan úgy gondolnám, hogy aki Mo-n árul az igenis feleljen meg a magyar jogszabályoknak, vagy akkor ne engedlyék be a magyar piacra... Tehát akkor a békéltető testülettel nem mennék sokra, próbálkozzak itt? Köszi!

@pinnacle A kalapod.hu, tehát román cég, EU-n belüli.

(#16573) xxxjjjkkk válasza Timmcsy (#16572) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Nem Mo-n arul, csak szallit magyarorszagra, ahogy a sportdirect, vagy az emag is pl.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16574) LuckyL válasza Timmcsy (#16572) üzenetére


LuckyL
őstag

én meg úgy gondolnám, hogy aki azt szeretné hogy a magyar jogszabályok védjék, az vásároljon magyarországról, fizessen magyar áfát, támogasson magyar kereskedőt :U

cryptot minden termékemért elfogadom

(#16575) pinnacle válasza Timmcsy (#16572) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Pár törvényre, hivatkoznak, valószínűleg román szabályok.

EU-n belül van szabályozása a webes kereskedelemnek? Gondolom az mindenkire érvényes.

(#16576) xxxjjjkkk válasza pinnacle (#16575) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Miután román cég, román székhely, románoktól rendeltél, így a román szabályok vonatkoznak rájuk.
A történelmünkből kiindulva, sok jóra ne számíts
Pár általános dolgon felül, nem tudok eu-s szabályozásról.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#16577) Timmcsy válasza pinnacle (#16575) üzenetére


Timmcsy
tag

Olvasgattam én is, hogy miket írnak, köszönöm! Közben azt olvastam uniós oldalakon, hogy a 2 év szavatosság elvileg EU jog. Rápróbálok az online eu-s disputera, amit korábban írtam, meglátjuk, és legközelebb itthon vásárolok/leginkább személyesen. Bár megjegyezném, hogy az se sokkal jobb. Lakásberendezés folytán volt alkalmam több bolttal is tapasztalatot szerezni és az edigitaltól kezdve a mediamarkton át mindenhol voltak gixerek (hónapokig tartó szállítás, hiányzó termék, kitöltetlen garanciajegyek, megrongálódott termék, megtévesztő leírás, rossz terméket küldenek és sorolhatnám...), csak nincs kapacitásom mindig mindenkit felnyomni, de az itthoni ügyfélhozállás se jobb semmivel sem.

@Köszönöm mindenkinek a segítséget! Esetleg később leírhatom a tapasztalatokat az eu dipute-tal kapcsolatban, ha hasznos lehet másoknak.

[ Szerkesztve ]

(#16578) pinnacle válasza Timmcsy (#16577) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Írd majd le mire jutottál, kíváncsi vagyok, mit tud az EU szabályozás.

(#16579) Jimy83


Jimy83
aktív tag

Üdv, ma reggel elhalálozott a netdepo-n vásárolt Taga InTone 2.1 hangfalszettem .
A készülék szeptember végén lett véve 2 év garanciával .
Olvastam a topikot javítás-csere-pénzvisszafizetés a sorrend boltok részéről .
Viszont 90 ezer FT-os hangfalról lévén szó, nem vagyok híve hogy 3 hónap után már javítani kell, rendeltetésszerű és kevés használat mellett.
Van lehetőségem vajon cserére más készülékre ebben az árban, vagy ez bolt függő ?
Jelenleg elküldtem nekik a hiba leírását/jótállási igényt .

(#16580) asdf_ válasza Jimy83 (#16579) üzenetére


asdf_
veterán

Ha az 5. napon fingik be, akkor is elsosorban javitasi kotelezettsege van a boltnak, ha nem tud javitani, akkor jon a csere.

(#16581) optikus válasza Jimy83 (#16579) üzenetére


optikus
senior tag

kerhetsz cseret, de jogod nincs ra, ahogy irtak elottem, javithatjak. raadasul tobbszor is. ez ellen sokat nem tehetsz, azon kivul hogy mindig ellenorzod hogy rendesen megcsinaltak e, nem e lett rajta valami serules (sztem erre erdemes legjobban figyelni). a gariidod folyamatosan hosszabodik a szervizben toltott idovel, erre is erdemes figyelni hogy a jotallasi jegyen fel legyen tuntetve minden idopont.

Buy books not gear.

(#16582) imyourfriend


imyourfriend
őstag

üdvözlet, annó elromlott egy Razer Chroma Deathadder egerem melyet az ipon computernél vásároltam. Bevittem szervizre, mondták okés az ügyfélszolgálatos megállapította a hibát, garanciális hiba és viszik javítani vagy hoznak helyette egy újat. Ma kapom az emailt, "Levásárolható" jeligével, a terméket nem tudták megjavítani és kicserélni sem, viszont levásárolhatom az árát.. ez eddig szép és jó de a termék amit annó vettem és egy ugyanolyat szeretnék most akkor az majd +5ezer forintba kerül ami szerintem irreális egy garanciális ügyintézés alkalmával, amikor én egy ugyanolyan hibátlan terméket szeretnék visszakapni mint azt amikor megvettem.. mit lehet ilyenkor kezdeni a helyzettel? Köszönöm előre is a segítséget. :R

(#16583) Solad válasza imyourfriend (#16582) üzenetére


Solad
őstag

Visszakerheted a penzed, ennyit tehetsz. Ez azon ritka esetek egyike amikor ezzel a verzioval a vevo jar rosszul, de sajnos le kell nyelni.

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#16584) imyourfriend válasza Solad (#16583) üzenetére


imyourfriend
őstag

Köszönöm, küldtem egy emailt nekik amennyiben van rá lehetőség akkor megvárnám míg érkezik raktárra termék, eleve butaságnak tartom hogy egy termékért amit egyszer megvettem garancia után fizessek még. :(((

(#16585) Biznisz Elek válasza imyourfriend (#16584) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Megvetted...kaptal ra garit...beszart....nem tudjak javitani....visszakapod az arat.... Hol itt a butasag? Megkarositottak? Nem mert vissza kapod az arat. Ennyi erovel az allambacsihoz is mehetnel mert 2 honapja meg cdak 330ert tankoltam. Most miert kell 370ert?!

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#16586) gabor9991 válasza Superhun (#16451) üzenetére


gabor9991
őstag

Szóval az a helyzet, mégsem kellett fizetnem a garanciális javításkor a szállításért🙂Nem csináltam semmit, csak írtam a szerviznek még decemberben egy emailt, hogy a panaszommal a Nfh-hoz fordulok, (ami azóta meg is szűnt ha jól olvastam valahol)majd ott eldöntik, kinek mihez van joga...erre ma megérkezett a szerviztöl a csomag postán, ingyen.

(#16587) imyourfriend válasza Biznisz Elek (#16585) üzenetére


imyourfriend
őstag

Dec 15.-e környékén vittem be, akkor azt mondta a szervizes hogy elküldik ki, kivizsgálják és valószínűleg cserélik, értem én hogy nincs már cseredarab csak mire felviszi az ember, megfordul vele pestről vagy ha alapvetően postáztatom az is 3-4ezer, no mind1 én hibám én vettem ilyet igaz.

(#16588) pinnacle válasza imyourfriend (#16587) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Szerintem azért utánajárhatnál, hogy ha van cserére lehetőség, azt a bolt vagy a vevő dönti el, él-e vele. Most látom, hogy nem kapható. Levásárlásra nem vagy kötelezhető, ha találsz máshol olcsóbb egeret, kérd vissza a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#16589) imyourfriend válasza pinnacle (#16588) üzenetére


imyourfriend
őstag

Budapestre nem ugrok fel egy ilyenért, inkább levásároltam és elpostáznak egy ilyen egeret, remélem majd megdöglik 1 év 50 hét után és akkor kicserélik, vagy megint eljátszódik ez a történet.. amúgy egy maximum 100 forintos omron mikrochip ment tönkre benne, ez a vicc a sztoriban. :D Köszönöm mégegyszer a segítséget az Uraknak! :R

[ Szerkesztve ]

(#16590) Superhun válasza pinnacle (#16588) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Azt azért mindig tegyük hozzá, hogy mindez csak az első évben.

(#16591) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

18V-os akkus csavarozó az ugyismegveszel.hu-ról.

Jeleztem, hogy 14,4V-os a gép, csak a dobozán van 18V írva. Kérem vissza a pénzt.

Erre írtak, hogy küldjek képet a dobozról, majd küldtem, amire visszaírtak, hogy nem elég éles a kép, amire visszaírtam, hogy nem tudok jobb képet csinálni, leírom, hogy mi van a dobozon. Ezt elküldve visszaírták, hogy azt kaptam, amit vettem.

Szóltam, hogy írok a fogyasztóvédelemnek, és panaszt szeretnék tenni a cég ellen, és nem postázom el a gépet, hanem küldjenek futárt, mert nem érzem jogosnak, hogy nekem ebből bármilyen költségem legyen.

Visszaküldte a panaszhoz a jegyzőkönyvet e-mailben, ami ki van töltve, és nekem ezzel az a bajom, hogy 2 oldalas, és az első oldalra ő kitöltötte, hogy mi a hiba, míg az aláírásom a 2. oldalra kerülne rá.

Na most beírta nekem hibára, hogy a gép teljesítménye kisebb, mint a leírásban, ami azért nagyon nem pontos.

18V-van a dobozon és a két akkun, de pl. a kiskönyvében a 2. oldalon írja is, hogy a csomag tartalma: 14,4V-os csavarozógép, tartozékok. :DDD
Az akkuk feszültsége 14,6V, a töltő csak 18V-os feszültségű.

A problémám, hogy kéri, hogy írjam alá a jegyzőkönyvet, és azt tegyem a dobozba. Na most nekem a hiba leírását ki kéne cserélni a lapon, amit ugye ki tudok szedni paint-ben, és akkor be tudnám írni, hogy mi a bajom igazából.
csak
1. nem tudom, hogy változtathatok-e rajta, valamint
2. mi van, ha változtatok, de ők meg összerakják az ő első oldalukat az én aláírt 2. oldalammal, és visszaadják, hogy a teljesítménye a gépnek megfelelő.

Mondjuk szerintem, ha szénné töltik, akkor sem fogja a 18V-os töltő 16,5V-nál jobban feltölteni, és nem fog 35W-os teljesítményt adni a gép, a biztos az lenne, ha leírhattam volna, hogy a feszültségekkel van a gond.

(#16592) asdf_ válasza [CS]Blade2 (#16591) üzenetére


asdf_
veterán

Letoltod innen, a jegyzokonyvet, kitoltod, kinyomtatod, es jo vagy vele szerintem.

(#16593) [CS]Blade2 válasza asdf_ (#16592) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Csak érted, én kitöltök egy üreset, és aláírom, ők meg fogják, és aláírják és lepecsételik, majd kicserélik a 1. oldalt a sajátjukra, és akkor szarakodhatok ezzel is, hogy én nem azzal a hibával adtam be.

12.26.-án adtam le hibába, hogy ez a gép valami vicc, kérem vissza a pénzt. Egyszerűen hihetetlen, hogy utána meg ilyen szarságokkal kell foglalkozni, hogy beírták előre, hogy milyen hibával adom be panaszra a gépet.

Ezt megírtam a járási hivatalnak, de igazából már 7 napja írtam nekik, hogy tudnának-e segíteni, és még nem válaszoltak egyáltalán.

Az a szerencse az egészben, hogy én 2-3 évet is ráérek írogatni, egyszer csak visszakapom azt a 15K-t.

(#16594) Josi válasza [CS]Blade2 (#16593) üzenetére


Josi
aktív tag

Picit túlbonyolítottad az egészet.
Ha nem felelt meg, akkor élni kellett volna a 14 napos elállási joggal és kész.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#16595) Biznisz Elek válasza [CS]Blade2 (#16591) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Hat szerintem az elso hiba hogy beirtad a bongeszobe ezt a nevetseges cimet.... Ugyismegveszel.... Te meg megvetted. Amugy nfh helyett jarasi feljelentes. Ccbe pedig a ceg. Mast nem tudsz tenni varsz.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#16596) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Igazából ajándékba kaptam, és már dec. elején megvették (dec 7.). Aki nem ért hozzá, nincs multimétere, az simán megeszi, hogy ez egy 18V-os gép. Straus Austria a neve a kínai gyártónak. Nem ismered, nem nézel utána, nem gondolod, hogy ez egy full 100%-ban kínai dzsunka cucc.

Egyébként 30 napos pénz visszafizetési garancia van náluk, csak 15 nap alatt jelezni kellett volna.

Én 24.-én kaptam meg, és már a dobozon büdös volt, hogy mennyire lapos az akku (ugye 5db cella kéne, hogy legyen benne), aztán a könyvében, hogy konkrétan beírja, hogy 14,4-es a gép, aztán a töltőn a 18V. Utána már csak a 0,01%-ot hozta, hogy lemérve is egyértelmű lett.

Maga a gép neve is érdekes: CCD18-14EL vagy mi. Gondolom 18-as matrica, 14-es elektronika. Igazából a gyártó sara lenne, de nekem a bolt adja vissza az árat, aztán tanuljon belőle, hogy az európai embereknek ilyen szart nem illik árulni.

(#16597) Golota


Golota
aktív tag

Sziasztok.Vásároltam egy videokártyát, amelyet garanciában cseréltek kb 1,5 hónapon belül, mert elromlott. A cserekészülék ma érkezett meg, de használtnak tűnik és már beszerelve sem működik rendesen. A gép hibája kizárva, korábbbi VGA-val és ismerős kártyájával tökéletes. A kérdésem: ilyenkor érvényes a 14 napos elállási jog a cserekészülékre (webshopos vásárlás)?

(#16598) Superhun válasza Golota (#16597) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! Milyen idős volt a kártya, amikor leadtad gariba?

(#16599) Golota válasza Superhun (#16598) üzenetére


Golota
aktív tag

Kb 6 hete volt használatban.

(#16600) Golota válasza Golota (#16599) üzenetére


Golota
aktív tag

Elnézést a pontatlan fogalmazásért. Helyesen: november első hetében vásároltama kártyát, december 3. hetében küldtem vissza, tehát összesen kb 6 hetet volt használatban. A cserét kb 3 hét alatt bonyolították le, tegnap érkezett a csere-kártya. Ennek a dobozán és a kártyán levő száma egyébként nem egyezik, a csomag már meg volt bontva és a ventillátoron mikrokarcok látszanak. Beszerelés után kb 5 perc alatt kifagy, csíkoz, drivertől függetlenül.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.