Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bajzal
őstag
Sziasztok!
Lenne egy garanciális ügyem, ebben szeretném a segítségeteket kérni:
2016.06.15.-én leadtam a Sony Xperia Z3 (D6603) típusú telefonomat garanciális szervizelés céljából a Cordon Electronics Kft.-hez az alábbi hibákkal.
2016.06.21.-én 10:38-kor már jött is az SMS, hogy a telefon "készen van". Nem csináltak vele semmit, csak szoftvert frissítettek. Meg se nézték a kijelzőt. Amikor átvettem mondtam, hogy ez így nem jó, ugyan úgy foltos, azonnal vissza is küldték a foltos kijelzővel. Hülyének néznek engem, hogy szoftverfrissítés után jó lesz a foltos kijelző? Vagy azt hitték nem fogom utána leellenőrizni a javítás eredményét?
2016.06.24.-én 9:54-kor már megint jött az SMS, hogy a telefon már megint "készen van". Nem csináltak vele semmit, megnézték a kijelzőt és a szakvélemény alapján megállapították, hogy: "A jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát, ezért nem tartjuk indokoltnak a kijelző cserét." Tehát előzőleg valószínűleg meg se nézték a kijelzőt, most meg már nem akarják cserélni. És végül a munkalapon az látható, hogy kiszúrták a szemem 2 darab védőfóliával, meg kicserélték a telefonban a legolcsóbb alkatrészt a hangszórót, amikor semmi baja nem volt és nem is említettem meg hibaként. Azt hitték, hogy hangszóró cserével megoldódik a foltos kijelző? Márpedig ez a foltos kijelző garanciális hiba és cserélniük kell, de nem akarják. Ezért felhívtam a Sony Magyarország Ügyfélszolgálatát, elmondtam a problémámat, csodálkoztak is, hogy miért cseréltek hangszórót, amikor kijelzőhibás a telefon, hát mondom azt én sem tudom, szóval kértem egy esetszámot és most újra a szervizben van. Ha ezek után sem akarják cserélni a kijelzőt, akkor mit tudnék csinálni?
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gamer PC , i7 8700 , RTX 3070 Ti kijelzővel , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Kitűnő állapotú Macbook Pro 14" M1 Pro 16/512, teljeskörű Apple Care védelemmel 2024.10.27-ig eladó!
- XBOX Series S 512GB, 2025.12.30-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- i5-13600KF (14 mag/20 szál) +hűtött VRM-es B660/B760 lap +16-32-64GB DDR4! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)