Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15650) kisspepe válasza kisspepe (#15641) üzenetére


kisspepe
tag

A cég azt válaszolta, hogy külföldi disztribútortól szerezték be a telefont, így nem tudják vele felvenni a kapcsolatot. Ez egy EU garanciás készülék volt, melyről tájékoztattak is, én erre nem emlékszek.

Persze én mivel előtte átnyálaztam a Note II fórumot direkt kihangsúlyoztam a boltban, hogy Magyar gyártói garanciás készüléket kérek, mivel az EU-sra eleve 1 év garancia jár csak, szemben a magyarral. Mikor a telefon megjött, nem is volt benne a gari jegy, azt pult alól adtak egyet hozzá, mikor megemlítettem.

A Samsung is jóváhagyta a garanciát, mert még aznap elküldtem minden adatot és dokumentumot, hogy ellenőrizzék megfelelő-e, és azt válaszolták, hogy igen.

Elmondta a kereskedő azt is, hogy volt már ilyen eset, kb 3 hónapig tartó ügy volt, a Samsung mindig csak ígérgetett, mert egy külföldi központ elbírálását várták. Végül a Samsung kijelölt egy boltot, ahol be lehetett váltani az utalványt.

Most ezt az egészet megírtam a Samsungnak kicsit fenyegetőbb hangvételben. Augusztus 12-én lejár a csereutalvány beváltási határideje, ezt én nem szeretném megvárni. Ha nem intézik el az ügyet akkor megyek a békéltetőtestülethez. Azonban ha bíróságig kell mennem, akkor a két nagy tévécsatornának is megírom a történetemet, hátha csinálnak egy riportot az esetről.

Most várom újból a Samsung válaszát, remélem nem megint 4 és fél hét lesz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.