Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Escape from Tarkov

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:26:43

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#583) mind_against


mind_against
tag

Hogy mi lesz még a játékban? Íme a Battlestate Games közleménye, amelyet az Escape From Tarkov Hungary fészbúk oldal fordított le:

Ígértek nekünk egy éves videós összefoglalót a fejlesztők. Sajnos ez nem jött össze mivel teljes erővel a játékon dolgoznak. De írásos formában beszélnek pár szót a 2018 as tervekről!
Teljes erővel most az open bétára koncentrálnak és ezt készítik elő hogy ez simán menjen.

Tehát akkor 2018-as tervek:
- Teljesítmény csökkenés javítása
- Játék crashelések javítása
- Olyan hibák, amelyek megakadályozzák, hogy tovább játsszunk (mindenféle inventory és fegyverrel kapcsolatos crash és lefagyás)
-Egyéb technikai hibák
Törekednek hogy még jobban rendbe rakják a netkódot hogy ne legyen késedelem, kapcsolatvesztés, deszinkronizációk.
-Netkod javítás egy része kész van , jelentősen csökkentve késéseket, de folyamatban van még.
-A matchmaker beállításán dolgozunk, növelve annak pontosságát, hogy biztosítsuk a játékosok minimális késleltetését.
-A Szerverek optimalizálódnak a CPU-használathoz, a memória és a forgalom szempontjából is, lehetővé téve a kiszolgálógépek erőforrásainak hatékonyabb felhasználását, javítva az online játék általános minőségét.
-A kiszolgálóoldali hibák javítása, amelyek jelentősen csökkentik a kiszolgálóalkalmazás teljesítményét, következésképpen a deszinket és a kapcsolódás megszakadását.

A játék teljesítményének optimalizálása

- Az abnormálisan magas CPU terhelés minden lehetséges okainak vizsgálata és javítása. Az EFT eléggé terhelés alatt tartja a CPU-t, és az alacsony teljesítmény fő okai a következők: fizika, animációs rendszer, játék logika, CPU-alapú grafikus feldolgozás. Az első két ok a teljes játék teljesítményének több mint felét teszi ki, ezért összpontosítunk ezen összetevők rögzítésére és optimalizálására. Fizika refaktorizálás, animációs rendszer optimalizálása és az animációs események egyszerűsítése.
- Az Open Beta az új Interchange Helyszínt, új küldetéseket, fegyvereket, felszerelést és egyéb elemeket tartalmazza. Mindezeket több patch részeként kerül be az Open Beta bevezetése előtt további tesztelés céljából.

Érdemes megjegyezni, hogy már elkezdtük az Unity 2018 új verziójára való áttérés előkészületeit, és a motorfejlesztő cég szakemberei számunkra bőséges támogatást nyújtanak nekünk.

És most, egy kicsit az új funkciókról, amelyeket az idén terveznek a játékban szerepeltetni.

A legfontosabb, hogy az EFT továbbra is keményen fogja folytatni az utat, folyamatos javítások kapcsán. Más szóval, a játék egyre reálisabb és keményebb lesz. A realizmus kívánt mértékét a jelenlegi rendszer kiegészítéseként különféle funkciók bevezetésével érhetjük el. Tekintsük át azokat a funkciókat, amelyek a tervezett listán szerepelnek.

Időigényes Tár betöltések.

Ez a szolgáltatás már megvalósult. Ha raidben van, akkor nem tudja azonnal betölteni a tárat lőszerrel. A tárak betöltése időt vesz igénybe, és csak a inventoryban végezhető el. Ugyanez vonatkozik a lőszer lerakódására a tárból (bár az egyik tár kiürítéséhez szükséges idő kevesebb, mint a betöltéshez szükséges idő). Később különleges lőszer rakodási és lerakási animációkat adunk hozzá. Ez a funkció szorosan kapcsolódik egy másik újításhoz: - a fennmaradó lőszer pontos értékei eltávolításra kerülnek a inventoryból - a magazinban és a kamrában maradt töltények számának ellenőrzésével kell használni.
A betöltési vagy kirakodási arányt befolyásolja a karakter egészségügyi állapota, készsége és / vagy fegyverkezelése. A raiden kívül a lőszer azonnal betöltésre kerül, és számát mindig pontosan meg kell határozni.

Az orvosi eszközök, élelmiszerek és egyéb fogyóeszközök számára készült animációk

Az ilyen elemeket most már "háttérben" használják, miközben lehet tüzelni, ami természetesen nem reális. A jövőben nem tud fegyvert használni fegyverkezelés vagy étkezés közben.

Az off-raid kezelés és a paraméterek helyreállítása

Nagyon fontos innováció, amely megszabadulhat az egészségügyi és egyéb paraméterek mágikus teljes felépülésétől a raid elhagyása után. Most a raid után javítani kell az egészséget, vagy egy bizonyos ideig várni a regenerálódásra, vagy orvosi készletek, táplálék és víz felhasználásával. Az egészségügyi rehabilitációs ráta egy másik főbb funkcióra - a Hideoutra vonatkozik.

Füstgránát

Már elkészítettük a nyugati és a szovjet / oroszországi füstgránátok modelljeit, animációit és hatásait. A füst fizikailag megfelelő és nagyszerű a beltéri helyiségek feltöltésénél.

Felfogatható gránátvetők

Ez egy régóta bejelentett funkció, amely kiderült, hogy sok nehézséget okoz, hogy hozzá adjuk a játékhoz, különösen a hálózati logika részeként.

Hibaelhárítás

- a fegyver elakadások, az eltérések és a gyújtáskimaradások,Lőszer minőség.
Ennek a funkciónak a bevezetésével a játékosoknak ezeketfigyelemmel kell kisérni. Ki tudja, lehet, hogy az AK elakad vagy akár felrobban az arcodon, és a raid túl korán befejeződik. Ez a funkció a fegyver túlmelegedéséhez is kapcsolódik.

Az orvosi eszközök javítása. Stimulánsok. A gyógyszerektől való függőség, túladagolás és mellékhatások.
A stimulánsokat a terapeuta fogja értékesíteni, és javítja a készségeket (akár a maximális szintet is) korlátozott ideig. Vigyázz a mellékhatásokra!

Új készségek folyamatos bevezetése
Különösen olyan frakcióspecifikus készségek, amelyek csak bizonyos PMC-k számára lesznek elérhetők.

Scav vezetők
Most aktívan új PvE ellenséget adunk hozzá - a Scav-főnökök, mindegyiknek egyedi megjelenése, felszerelése és viselkedése. Minden ilyen főnököt kemény gengszterek kísérnek, akik kétségbeesetten megvédik vezetőiket.

Személyes küldetések
Személyes nyomozások, amelyek azonnal feltárják a történet darabjait. Ki az Ismeretlen? Mi a jegy? Miért kezdődött meg Tarkov bukása, mi vezetne?

Bolhapiac
Ez a funkció lehetővé teszi, hogy saját árukat adjon eladásra. Ez a kézikönyvhez is kapcsolódik (minden vizsgált tételt fel kell jegyezni ott examinolni), a keresési rendszert (amely lehetővé teszi például az AK-74N-hez kapcsolódó összes értékesítést) és a Kit-eket (egyedi fegyverkészletek mentése, megosztásuk és gyorsan vásárolni hiányzó részeket)

VoIP
A beszédhanggal való kommunikáció képességét a raidben, a pozícióval változik. tehát aki messzebb van tőled az nembiztos hogy hallja amit mondasz. Rádióknak is lesz hatótávja.

A karakter megjelenésének megváltoztatása
A kereskedők által nyújtott speciális szolgáltatás lehetővé teszi a karakter felső és alsó részének megjelenését. jelenleg 5 ruhadarab van készítve az egyes frakciókhoz. Ennek köszönhetően lehetősége lesz arra, hogy a rejtő színű ruhákkal jobban megfeleljen az adott feladatnak, a nappali és a terepviszonyoknak.

Új típusú kilépések a helyekről
Léteznek olyan helyek, ahol nincs állandó kijárat, ahol a fáklyákat kell használni a kimeneküléshez, így mindenki figyelmét felhívja a közelben. De lehetőségünk lesz raid kezdete előtt extra kilépő helyeket vásárolnunk.

Rejtekhely (hideout)
Hatalmas funkció, amely hozzáadja saját búvóhelyünknek építését és kezelését. A fejlesztéssel tudjuk növelni a raktárunkat, felgyorsíthatjuk a rehabilitációt, növeli a különböző elemek készítésének lehetőségét, beleértve a homebrew-liquort és a mindenütt jelen lévő bitcoin-gazdaságot. Az összes tartalomelem már teljes, most pedig a programozási logika és a kinézetével foglalkozunk.

küzdőtér (arénázás)
Külön játékmód, tele van érdekes újításokkal. Az Aréna később lesz.

Mint fent említettük, ez csak egy része a felsorolt funkcióknak, amelyek a játékban lesznek .Érdemes rámutatni arra, hogy ebben az évben a grafikus fejlesztések egy újabb iterációja lesz, anélkül, hogy befolyásolnánk a teljesítményt - frissített világítást, növényzetet, árnyékokat, utóhatásokat. Továbbá a frissített karakter animációk tesztelése már folyamatban van.

Sőt, ezen felül új fegyvereket és testreszabásokat fogunk felvenni számukra, beleértve a funkcionális puskákat és revolvereket. Az új berendezések 10+ sisakot, testvédőt, új taktikai mellényt, más fejfedőt, szemüvegeket, balaclavákat, fejhallgatókat tartalmaznak. Természetesen új helyszínek is - a interchange után folytatjuk a Tarkov Streets jön. Egy párhuzamos pályán egy beltéri helyszínt építünk be ugyanazzal a CQB szellemiséggel, mint a Factory - a TerraGroup Lab. Idénre várjuk, hogy befejezzük az összes szükséges helyet a kiadáshoz.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Escape from Tarkov
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.