Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-01 16:45:31

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65851) havri1 válasza rostiron (#65850) üzenetére


havri1
félisten

Ne menj bele..
Tisztelettel köszönd meg, de inkább szeretnéd a pénzt visszakérni, és újra megrendelni.

havri

(#65852) havri1 válasza Elektrosokk (#65846) üzenetére


havri1
félisten

Használt a termék?
Mi a linkje?

havri

(#65853) Elektrosokk válasza havri1 (#65852) üzenetére


Elektrosokk
addikt

ide nem szeretném posztolni, de privátban elküldtem.

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#65854) Tamy válasza Tamy (#65779) üzenetére


Tamy
senior tag

Fejlemények az eltűnt csomagommal kapcsolatban:

Indítottam egy Case-t, hogy nem kaptam meg, és utalja vissza a pénzemet. Jött a szokásos válasz, hogy tud küldeni egy másikat, mondtam, hogy köszönöm, de nincs időm kivárni, fizesse vissza. Erre most ezt írta:

"Thanks for your message. i think it has delayed during the transportation. sometime it will happen in the delivery trip, in this case we can resend a new parcel to you for free with another shipping way which take 7-20 days to arrive , i think one of them should come to you at least. Hope to hear from you again. Have a nice day."

Nem túl erős az angolom, de ha jól értem, még mindig ott tart, hogy küld egy másikat, aztán valamelyik csak ideér? Most még hányszor írjam le, hogy nem kell másik? Vagy én értek félre valamit?

Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

(#65855) ace05 válasza rostiron (#65850) üzenetére


ace05
senior tag

Ha kaptam refundot, utánna gondolom nem lehet pozitív visszajelzést adni eladónak, ugye ?

(ez nem válasz akart lenni)

[ Szerkesztve ]

(#65856) rukka válasza Tamy (#65854) üzenetére


rukka
csendes tag

Szerintem nem fog küldeni másikat, csak azt akarja h várjál még. Ha az eredeti megérkezik -no problem megkaptad, a pü-ben írt ígérethez neki nincs ebayes kötelezettsége. Ha az eredeti nem érkezik meg, akkor meg mire a második küldemény várhatóan megérkezne már kifutottál az időből hogy reklamálhass.

De tegyük fel, hogy valóban elküldi a másik darabot nulla ft-ért, az sem jön meg, reklamálsz, és 1 hónappal később kapod vissza a pénzedet. Neked az rosszabb mint ha most azonnal.

(#65857) V/ válasza ace05 (#65855) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha előtte adtál neki negatívot vagy semlegest, azt kérheti, hogy vizsgáld felül.
Ha ilyen szándékod lenne írsz neki egy üzenetet, hogy küldjön értékelés felülvizsgálat kérést és te azután meg tudod változtatni.
Ha nem adtál értékelést, akkor meg a vásárlás napjától számított 60 napon belül adhatsz.

(#65858) Tamy válasza rukka (#65856) üzenetére


Tamy
senior tag

Igen, én is hasonlóan gondolom, bár mintha arról írna, hogy másikat küld.

Igazából nekem erre se lenne szükségem, az egész egy véletlen licitálás eredménye. Keresgélés közben találtam rá a termékre, kissé furcsa is volt, hogy alig egy perc múlva lejár, és senki se licitált még rá. Nos én megtettem, és pechemre meg is nyertem 0,01 GBP-ért. A baj csak az, hogy a nagy sietségben csak licit után vettem észre, hogy a szállítás meg 9,99 GBP, így már nem örültem neki annyira, hiába hozzászoktam a Free shippinghez :( Reméltem, hogy felüllicitál valaki, de végül én nyertem meg. Gondoltam sebaj, max. eladom majd, talán nem bukok rajta, még így sem lett volna annyira rossz árban, csak én nem szántam rá ennyit.

Szóval kicsit még kapóra is jött, hogy elkallódott, ezt az újraküldős időhúzást meg jól ismerem, ezért kérem mindig a pénzt vissza. Csak ez most nagyon húzza az időt, a többiek másodjára vissza szokták utalni a pénzt. Akkor ismét megírom neki, hogy nem tudok várni, adja vissza a pénzem.

Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

(#65859) Buster17


Buster17
addikt

Hali!

Csináltattam mastercard dombornyomott kártyát hogy tudjak neten is fizetni. A kártya meg is jött most és mohón már vásároltam is csak azt írja ki a kártyára nem jó/hibás fizetés stb

Buta kérdés de meg kell még várnom míg megjön a pin kód is postán vagy aktiválni kell valahogy?

(#65860) ANOka válasza Buster17 (#65859) üzenetére


ANOka
őstag

Aktivál(tat)nod kellene pl. netbankon/telebankon keresztül!
A PIN nem szükséges netes vásárláshoz.

(#65861) Buster17 válasza ANOka (#65860) üzenetére


Buster17
addikt

És azt hogy? Levél nem ír semmit. Nem is rémlik hogy lenne e netbankom

Viszont van valami card id meg passwort. Mind a kettő megegyezik, de nem írja, hogy hol lehetne belépni vele.

(#65862) vasi89 válasza Buster17 (#65861) üzenetére


vasi89
addikt

Melyik bank? de mindenképp kell aktiválni. Van akinél neten van akinél akkor aktiválódik amikor először veszel fel kp-t, amihez viszont kell a pin.

[ Szerkesztve ]

(#65863) Buster17 válasza vasi89 (#65862) üzenetére


Buster17
addikt

Reiffeisen Austria. Credit kártya

(#65864) vasi89
Netbank nekem is van a sima kártyához amire ez a credit kártya van csatlakozva.
De a netbankban semmilyen lehetőséget nem láttam az aktiválásra

[ Szerkesztve ]

(#65864) vasi89 válasza Buster17 (#65863) üzenetére


vasi89
addikt

Raiffeisen-nél netbankon vagy telefonon tudod de ahhoz kellene telefonos kód amit adnak. Én is kapta mde fogalmam sincs mi az viszont nekem van netbank.

(#65865) Buster17 válasza vasi89 (#65864) üzenetére


Buster17
addikt

most beléptem ezzel jelszóval valahova és most jelszó módosítást kér, jelszó kérdést meg jelszó választ meg email címet. Itt kéne aktiválni?

[ Szerkesztve ]

(#65866) Buster17 válasza Buster17 (#65865) üzenetére


Buster17
addikt

Na elvileg sikerült belépni, megváltoztattam a jelszót stb.
-14€ van most az éves kártyadíj már levonásra került, de még most se tudok vele vásárolni.

(#65867) radi8tor válasza Buster17 (#65866) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ezt a bankod felé kellene jelezni telefonon.

⭐ Stella

(#65868) vasi89 válasza Buster17 (#65866) üzenetére


vasi89
addikt

Utánanéztem már, MO-n ahogy látom már nincs netbankos aktiválás, így gondolom nálatok sem. De lehet hogy eddig sem volt és én is telefonon aktiváltam pedig nagyon a netbankos rémlik.

A bankkártya aktiválása

Készítse elő a bankkártyát, és hívja a Raiffeisen Direktet: 06-40-48-48-48
Az automata bejelentkezését követően válassza az 1-es, majd 2-es menüpontot. (Akkor tud menüpontot választani, ha készüléke Tone üzemmódban van.)
Azonosítás után Telebankárunk aktiválja kártyáját.
Megújított kártyáját - a MasterCard® PayPassTM Minikártya és a személyesen átvett bankkártyák kivételével - az ATM-en keresztül is aktiválhatja, PIN kóddal engedélyezett sikeres készpénzfelvételi tranzakció segítségével. PIN kódja megegyezik a lecserélésre került kártyája PIN kódjával.
A személyesen, fiókban átvett bankkártyákat az átvételt követően azonnal aktiválja ügyintézőnk.

[ Szerkesztve ]

(#65869) Hintalow válasza Buster17 (#65866) üzenetére


Hintalow
senior tag

A magyar Rafinál lehet telefonon, és pin kódos használattal aktiválni a kártyát.
De ez nem jelent semmi, mert az osztrák rafiról beszélünk, a bankok különböző leányai között meg gyak. csak a név közös, semmi más, tehát bármi lehet az aktiválás. Ha nem jutsz dűlőre, próbáld meg felhívni az üf.szolgálatukat. (mármint az osztrákot)
Bár ha -14 eur van a számlán, azzal nem nagyon fogsz vásárolni :)

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#65870) vasi89 válasza Hintalow (#65869) üzenetére


vasi89
addikt

szerintem az arra vonatkozik h annyiba került a kártyadíj :)

[ Szerkesztve ]

(#65871) Buster17 válasza Hintalow (#65869) üzenetére


Buster17
addikt

1500ig lehet vásárolni és hónap első napján a számlámról levonja az eddig elköltött keretet.
Ha holnap megjön a kód akkor azzal aktiválom ha nem akkor majd bemegyek és kiverem a bilit :R

(#65872) levenduli


levenduli
tag

Tisztelt fórumozók!

Hol tudom módosítani a telefonszámot az eBay felületén?

(#65873) kidnou válasza levenduli (#65872) üzenetére


kidnou
senior tag

Bal felső sarokban ráviszed az egeret a lenyiló ablakban: Account settings - Addresses

[ Szerkesztve ]

(#65874) V/ válasza levenduli (#65872) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépsz, bal felső sarok a neved alatt Account settings, Addresses, Registration address: sor végén Change és a megjelenő Registration Information képernyőn jobbra lent change your Primary telephone, majd alul a change registration information gomb.

(#65875) levenduli válasza kidnou (#65873) üzenetére


levenduli
tag

Köszönöm!

(#65876) pozsipeti


pozsipeti
tag

Sziasztok!

e-bay-ről rendelt csomagot lekérdezve a következő jelenik meg:

2017-01-06 10:20,Küldemény információ: Célországba megérkezett / Arrived in the destination country,
2017-01-03 13:00,Küldemény információ: Célországba elküldve / Item sent abroad, NLAMSE(Netherlands (
2017-01-02 13:57,Küldemény információ: Célországba elküldve / Item sent abroad, NLAMSE(Netherlands (

Tapasztalatok alapján mikor várható a postás ? :)

TALAJ

(#65877) V/ válasza pozsipeti (#65876) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel ez holland tranzittal jön lehet, hogy oda érkezett csak meg. A teljes nyomkövetés nélkül nem dönthető el, ezért szoktuk kérni, hogy jöjjön a kérdés és az adott nyomkövetési szám, nem a teljes lista, kisebb hely, pontosabb válasz.

(#65878) pozsipeti válasza V/ (#65877) üzenetére


pozsipeti
tag

Elküldtem!

TALAJ

(#65879) Csabesz666


Csabesz666
aktív tag

Dec 2. án járt le az ebay álltal megadott időpont, újra küldte, az eladó a terméket, és még mindig nem kaptam meg. Track numbert nem adott, és folyamatosan, a reklamálásomra ezt az e-mailt küldi: Dear customer,
We feel so sorry for that you still have not received the item.
As you know we have shipped the item out timely and we also resent the item to you when we got your message that you have not received the item.
Your satisfactory is our pursuing, but under this situation, we were both victim and lost so much.
Since the order have been passed so long time and we have not got any message from post office either item lost or item returned, as compensation, we would like to refund you half of your payment to reduce your loss, ok?
What’ s your idea?
Looking forward to your reply.
Best regards!

Mit tegyek?

(#65880) ZsoltG60


ZsoltG60
aktív tag

Üdv. Van egy rendelésem január 3.-ról de még nem kaptam visszajelzést a feladásról.
A telefon elvileg Németországból jön, és 1 napos feladási időt vállalt az eladó . Rendeltem már több ilyen dolgot és ezeket általában DHL futárral szokták küldeni trackingel... érdemes még várni (ha jól tudom nem köteles bejelölni hogy feladta) vagy írjak a feladónak ? :F

Lumia 950XL

(#65881) V/ válasza ZsoltG60 (#65880) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem köteles, de javasolt az eBay szabályai szerint Mivel az 1 nap letelt, akkor célszerű rákérdezni, hogy mégis mikor szeretné elküldeni.
Remélhetőleg tényleg Karlsruhe-ből jön annak ellenére hogy cég telephelye Shenzen, de péntekig itt kellene lennie.

[ Szerkesztve ]

(#65882) ZsoltG60 válasza V/ (#65881) üzenetére


ZsoltG60
aktív tag

Rendben köszi, már írom is neki..hogy szedje össze magát és küldje a csomagot :D
:R

Lumia 950XL

(#65883) FidelKasztró


FidelKasztró
csendes tag

Van egy nyitott "Case"-em. Most az ebay küldött egy levelet, hogy jelezzek vissza hogyan áll az ügy. Ha nem teszem meg 01.11-ig, automatikusan lezárják. Viszont a "Csae Details" linken nincs ilyen menüpont, amit említenek. :(

(#65884) V/ válasza FidelKasztró (#65883) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a Resolution Centerbe a sor végén See details-ra kattintasz ennek kellene megjelenni:

Mit látható neked a Status oszlopban:
Ez: This request can be escalated to eBay Customer Support.
vagy pedig ez: You contacted Customer Support. Awaiting response.

[ Szerkesztve ]

(#65885) rostiron válasza havri1 (#65851) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.

Ezt kaptam. Jól értem hogy hajlandó visszafizetni, és ha mégis megjön akkor ki kell fizetnem??
Ha igen akkor csak meg kell írnom hogy igen így jó lesz nekem ?

I really feel sorry about that. I don't understand why the service of these international logistics are so bad in the last month. You know we don't mean to hurt you, but the transportation is out of our control. We are willing to refund you at first, If you receive it later, you can repay back to us, Is it OK?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#65886) FidelKasztró válasza V/ (#65884) üzenetére


FidelKasztró
csendes tag

A See details-ra kattintva én is ezt látom.

A Status sorban pedig az van, hogy holnap zárják: Request or case automatically closes on Jan 11, 2017.

(#65887) V/ válasza FidelKasztró (#65886) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor talán a legalsót kellene választani, Ask us to step in and help kéred a segítségüket, hogy döntsenek. Ez lenne a claim.

[ Szerkesztve ]

(#65888) FidelKasztró válasza V/ (#65887) üzenetére


FidelKasztró
csendes tag

Akkor megpróbálom ezt, köszi.

Gondolom valahol nagy káosz lehet, mert 5 db csomagom van, amire várok már egy ideje, de sehol semmi. :F
Feltételezem nem én vagyok mostanában az egyetlen.

(#65889) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Egy újabb gondom van. Egy korábbi csomag aminek az árát már refund-ként visszakaptam, megjött.
Hogy tudom ezt kifizetni ? Mi ennek a módja?

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#65890) vasi89 válasza rostiron (#65889) üzenetére


vasi89
addikt

írsz az eladónak h adja meg a paypal címét át elküldöd paypalra :)

(#65891) radi8tor válasza rostiron (#65889) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Vedd fel a kapcsolatot az eladóval és kérdezd meg visszaküldheted-e a refund összegét neki Paypalon.
Ha igen akkor azt sem árt tisztázni ugyanarra a PayPal fiókra kéri, ahova küldted az eredeti összeget.
Ezt vissza tudod keresni PayPal-on az előzményekben (History).

⭐ Stella

(#65892) Tikakukac


Tikakukac
titán

Bid esetén eddig is eltűnt a Buy it ár és gomb? Ezzel az eladó nem tud kezdeni már semmit? Esetleg ha állít egy limitet amire felütöm akkor ő már le tudja stoppolni és nyertem? Most ez jutott eszembe.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#65893) V/ válasza Tikakukac (#65892) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ad meg azonnali árat az akkor van, ha nem ad meg, akkor nincs. Ez is + költséges móka.

(#65894) Tikakukac válasza V/ (#65893) üzenetére


Tikakukac
titán

Kérdés mit lehet ezzel művelni. Volt bid és buy it, gyagyás ráverte a bidet, buy it eltűnt, most pedig akkor lehet 1 hétig sakkozni meg szórakozni a bidelőkkel. Amit nem kéne kivárni, mert futárra várok 4 másik cuccal kint.

Akkor ez ennyi és max beszántani lehet, mert módosítani és idő előtt lezárni nem lehet?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#65895) V/ válasza Tikakukac (#65894) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha eléri a licit a beállított azonnali árat, akkor mivel nincs értelme már az akkora összegnek, akkor eltűnik, mert a licit mehet feljebb is annál.
Ha jól emlékszem nem lehet új azonnali árat megadni, ha már történt licit.

[ Szerkesztve ]

(#65896) Tikakukac válasza V/ (#65895) üzenetére


Tikakukac
titán

130 volt buy it, 80 van rádobálva mégis eltűnt a drága.

Nem engedi a buy it now opciót, ezt már írta a srác is. Csak ez nekem így furaság.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#65897) V/ válasza Tikakukac (#65896) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor is eltűnik, ha valaki tesz egy 131-es maximum licitet, de te csak az aktuális utolsót látod. Szerintem itt is az lesz. A rejtett licitet nem mutathatja.

(#65898) Tikakukac válasza V/ (#65897) üzenetére


Tikakukac
titán

Meglátjuk mit csinál a srác, mindenesetre nagyon örülök neki...

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#65899) cbmfan


cbmfan
senior tag

előbb kaptam egy üzenetet, hogy kapott értesítést csomagról de postán nem találják. nézem ragszámot, ez a helyzet:

2017-01-08 16:58
NAANTALI, 21100, Unusual shipping condition, return to sender

2017-01-06 08:59
NAANTALI, 21100, Item ready for pick up at a Post Office collection point against a notice of arrival or item code.

2017-01-06 05:05
HELSINKI POK, Ulkomaan terminaali, 00000, Item arrived in the destination country.

2017-01-05 13:22
Skannaus ulkomailla IPS, 01000, In transit.

2016-12-30 16:23
Skannaus ulkomailla IPS, 01000, Item posted in country of origin.

Unusual shipping condition mit akar jelenteni? nem vette át mert sérült volt a csomag?

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#65900) Elektrosokk válasza Elektrosokk (#65849) üzenetére


Elektrosokk
addikt

Ma postázom vissza a csomagot, hétfőn este elfogatda az eladó a visszaküldést. Ma becsomagoltam egy Packing Slip-et a doboz oldalán amiben kaptam, (amikor megjött nem voltam elég figyelmes...) a papíron egy másik vevő szerepel aki már visszaküldte ezt a terméket. ott az item number is...

nem is értem komolyan...

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.