Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-01 16:45:31

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65201) superecneB válasza V/ (#65200) üzenetére


superecneB
őstag

Szia,
Gearbest-ről. Ez a konkrét termék: [link]
Ezzel szemben a commercial invoice-on amit le tudok tölteni bejelentkezés után 20 dollár áll.
Nyilván PayPalon annyit fizettem amennyi az eredeti ár.

(#65202) V/ válasza superecneB (#65201) üzenetére


V/
Topikgazda

commercial invoice na ezzel nem próbálkoznék inkább. Maradjunk annyiban, hogy az nem az a számla amit beküldenék.
De nekem teljesen egyezik a termék megnevezés és az ára, amit fizettem a My Orders-ben.
A 20$-t nem fogják elhinni és kérni fogják a banki igazolást, onnantól kezdve vámszabálysértési ügy, a következményeivel.
Azt látják, hogy tablet, az egyik átvilágító bővebb információt is tud adni, de fel is bonthatják és ha ár megállapításról van szó, ők is beárazhatják a magyar beszerzési ár alapján.

[ Szerkesztve ]

(#65203) superecneB válasza V/ (#65202) üzenetére


superecneB
őstag

Pontosan, ezért érdeklődnék hogy mi ilyenkor a gyakorlat?
Simán csak a paypal adatokkal kell menni?

(#65204) V/ válasza superecneB (#65203) üzenetére


V/
Topikgazda

A Posta Vám oldalán ott van minden információ az Összefoglalóban az elérhetősége: (Magánszemélyek részére érkező küldemények vámkezelése), itt direkt linkje a tájékoztatónak.

[ Szerkesztve ]

(#65205) superecneB válasza V/ (#65204) üzenetére


superecneB
őstag

Ezt olvastam, nem akarok hanyagnak tűnni, a folyamat érdekelt volna hogy ilyenkor mi a teendő de akkor feltételezem új számlát kell bekérnem a gearbesttől.

(#65206) V/ válasza superecneB (#65205) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell számla. Kinyomtatod az a vásárlási összesítőt, a Paypal visszaigazolást, én nem szoktam variálni, a netbankból az adott tranzakció szintén letöltöm pdf-be mentve, letöltöm a nyomtatványt, kitöltöm, aláírom beszkennelem és az egészet elküldöm a megadott e-mail címre, nem várom meg az ajánlott levelet, 1 hetet lehet vele nyerni.

(#65207) superecneB válasza V/ (#65206) üzenetére


superecneB
őstag

Értem akkor a kivonat amit a vásárlás visszaigazolásról küld a gearbest az elég? (csak mert azon nincs származási ország meg feladó) bár látszik hogy egy cég...

(#65208) V/ válasza superecneB (#65207) üzenetére


V/
Topikgazda

A nyomtatványra beírod, de tudják, hogy a Gearbest kínai. Név és ország kell a nyomtatványra, meg a nyomkövetési szám,, hogy az ügyintéző tudja mihez kötni a papírokat.

(#65209) anorche1 válasza anorche1 (#64713) üzenetére


anorche1
őstag

Írtam mind2 eladónak, hogy refundot szeretnék, és ha mégis megérkezne, akkor vissza utalom. A fésűs eladó szó nélkül vissza utalt, és tokos ezt írta:

"Dear buyer,We have already posted your item without tracking number.Something must have happened on the shipping way so you haven't received it yet.It is the matter that both of us don't want to see.We have posted it to the address you left on ebay.Have you checked with your post office?It may arrived already.If your post office had not received it,we can refund to you first,you can repay us if you get the order later on.is it OK ?"

Mit írjak neki? Hazudjam azt, hogy megkérdeztem a postán? Mert nem látom értelmét, hogy valóban rákérdezzek, mert nem is nagyon tudom hogy melyikbe kellene mennem, meg ugye rendes TN -t nem kaptam, mi alapján találnák meg a rendelést?
A megadott cím biztos hogy jó.

Előre is köszi! :R

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#65210) pulutodurumo válasza anorche1 (#65209) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Csak húzza az időt. Ha már régóta várod, írd meg hogy voltál a postán, de semmi meg különben is kéred a refundot. Aztán legfeljebb megjön és akkor küldhet neked pénzbekérőt PayPalon.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#65211) anorche1 válasza pulutodurumo (#65210) üzenetére


anorche1
őstag

Megírtam neki, köszi :R

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#65212) radi8tor válasza pulutodurumo (#65210) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem ő húzza az időt, hanem a postán nem bírják a tempót.

⭐ Stella

(#65213) pulutodurumo válasza radi8tor (#65212) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Igazad van, de ez a sablonszöveg mindig ha nem jön az ígért/becsült időn belül a motyó.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#65214) radi8tor válasza pulutodurumo (#65213) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Persze, nem tudnak ilyen jól angolul. Valaki leírta nekik egyszer aztán ezt küldik mindenkinek. :)

⭐ Stella

(#65215) cbmfan


cbmfan
senior tag

régebbi ragszámokat nézem újra, egyik Szaúd-Arábiába feladottnál ez az infó:

2016-12-14 07:25
Central Post in Riyadh office - AR RIYADH, Arrived To Office

2016-12-13 08:14
Olaya office - AR RIYADH, Departed to - Central Post in Riyadh office - AR RIYADH

2016-10-30 07:23
Olaya office - AR RIYADH, In the P.O.Box

2016-10-30 07:11
Olaya office - AR RIYADH, Arrived To Office

2016-10-27 12:50
Central Post in Riyadh office - AR RIYADH, Departed to - Olaya office - AR RIYADH

2016-10-20 23:01
BUDAPEST, Departed From OutWard office of exchange to - RYIADH

2016-10-19 11:59
picked up

jól értelmezem, hogy embernek a postafiókjában pihent másfél hónapig és jön vissza?

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#65216) atala


atala
addikt

Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy termék ami sérülten érkezett. Írtam az eladónak, megegyeztünk, hogy küld újat. Nem tette meg, így nyitottam egy case-t. Most ezt az ebay elutasította, de kaptam egy másik levelet is. Ha minden igaz, azt írják, hogy újra nyitnom kell egy case-t, de nem találom a vásárlási előzményekben a terméket.
Itt a levél amit az ebay küldött.

Valaki le tudná írni, hogy pontosan mit kell most tennem? Előre is köszönöm a segítséget.

Thank you for contacting eBay about the open Item Not Received case for “1PCS Durable A3 Non Slip Vinyl Cutter Plotter Cutting Mat Pad with Craft Sticky” (262487715127). We appreciate that you took the time to let us know what happened. I’ll be happy to explain what you need to do next to resolve your issue.

Since you already received the package, the case was closed in the seller’s favor. You stated that the item is “ It was badly wrapped. Crumpled. Injured” . We understand that the item you received is different from what you expected and we are happy to help. You will now need to open a return request for the item that does not match listing description.

Here's how to start a request:
1. Go to your Purchase history page within My eBay.
2. Select the item in question and click Return this item, under the More actions drop-down menu.
3. Select the reason to return this item and include a message to the seller (optional).
4. Click Start return.
5. Follow the instructions to print your shipping label (if available) and send you item back to the seller.
6. The seller now has 6 days after receiving the item back to issue a refund.

You will need to request a return within 30 days of the item's delivery date to be covered by the eBay Money Back Guarantee.

If the seller has not resolved the issue with you after 3 business days, you can ask eBay to step in. eBay will review the information provided and make a decision on your case within 48 hours. A resolution could be a refund, a replacement or a partial refund, depending on the options you choose.

Here's how to ask eBay to step in and help:
1. Go to My eBay and select Purchase history.
2. Locate the item you have returned and click View return details (this option may be under the More Actions drop-down menu).
3. Click Ask us to step in and help.
4. You'll have 10 business days to ask us to step in and help if 6 business days have passed and the seller still hasn't issued a refund.

We trust this information helps and we thank you for your patience regarding this matter.

Regards,

Ethel M.

eBay Customer Support

[ Szerkesztve ]

(#65217) atala válasza atala (#65216) üzenetére


atala
addikt

A hiányos angolommal azt bogarásztam ki, hogy vissza kell küldenem a hibás terméket.? Mert akkor hagyom a fenébe, nem ér annyit az egész. Korlátozottan tudom használni a terméket, aztán így jártam.

(#65218) Tavares


Tavares
tag

Sziasztok!

Ami a Global Shipping Programon keresztül érkezik, azt magyarországon ki szállítja ki? Mert track infó alapján volt egy kézbesítési próbálkozás, és hagytak cetlit is, de sehol semmi és nem tudom hol lehet a csomag, postán nincs....

köszi

[ Szerkesztve ]

(#65219) peestheee


peestheee
tag

sziasztok!

olyan problémám van a paypal+ebay kombóval, hogy mostanában folyamat automatikusan átvált forintra a fizetésnél, amikor már évek óta be van állítva az, hogy a bankom csinálja az átváltást.

akár össze van kötve a paypal az ebayjel, akár nem, akár a paypalos váltás van beállítva, akár a bankos, mindig ugyanez a képernyő fogad fizetésnél

a jobb oldalon hiába írja ki az eredeti valuta árat, mindig a bal oldali, sokkal rosszabb árfolyamon váltott összeget vonja le a kártyámról

hogy lehet ez, mit csináljak? csak pár hónapja áll fent ez a probléma, talán azóta, amióta kipróbáltam a 2 account összekapcsolását, de hiába választom le őket, ugyanez marad a helyzet

[ Szerkesztve ]

(#65220) Shingen


Shingen
addikt

Hali!

olyan problémám lenne. Volt egy vásárlásom az eladó nem reagált és a termék sem érkezett meg.
írtam az ebaynek, majd a javamra döntöttek és full refundoltak nekem.
Azt írták nézzem a számlám mert 2 napon belül megjön a vételár.
Na most 3 nap telt el és sehol a pénz?
Ilyenkor hogy lehet ez jelezni az ebaynek?

megjött csak nem kaptam erről mailt.

[ Szerkesztve ]

風林火山

(#65221) Shingen


Shingen
addikt

Viszont most ezzel mi lehet:

2016.10.26
19:19

Item information :
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country

Aztán azóta híre sincs ennek a csomagnak? :F

風林火山

(#65222) V/ válasza peestheee (#65219) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az összekapcsolás a probléma, hibás a konverzió beállítás átvétele, minden vásárlásnál neked kell átállítani. itt is leírtuk már hogy mit kell csinálni, de a PayPal topik Összefoglaló Tippek röviden 3. bejegyzés végig mutatja a lépéseket.

(#65223) V/ válasza Tavares (#65218) üzenetére


V/
Topikgazda

Hagytak cetli? És azon még is mi van? Itt voltunk, nem voltál itthon, így jártál? Se telefonszám, sem ilyesmi betűk: DHL, GLS, DPD?
A postás a postai értesítési nyomtatványt szokta eljuttatni a levélkézbesítővel, nem cetliznek.
Nincs a két szám közül valamelyikben dpd-re utalás? Hol próbáltad a számokat ellenőrizni?
De attól is függ hogy ki a szállító hogy honnan küldik.

[ Szerkesztve ]

(#65224) peestheee válasza V/ (#65222) üzenetére


peestheee
tag

pfúú szuper, köszönöm szépen!

(#65225) Tavares válasza V/ (#65223) üzenetére


Tavares
tag

sikerült utánajárni mert kiderült, hogy tegnap hívták barátnőm telefonon, csak a csávó azt se mondta el mit akar. nem derült ki végülis, hogy melyik szállítócég hozza, de cetlit biztos, hogy nem hagytak.

(#65226) atyca


atyca
senior tag

Sziasztok!
Jól emlékszem,hogy ilyen esetben dec. 30-ig él az ebay védelem?Nincs tól-ig dátum.

Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)

(#65227) V/ válasza Tavares (#65225) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig ezt írtad: volt egy kézbesítési próbálkozás, és hagytak cetlit is,

(#65228) V/ válasza atyca (#65226) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, szerintem egyértelműen le van írva az Összefoglalóban:
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
November 30 a vétel, és mondjuk feladta az nap, akkor a szállítási idő 30 nap, december 30 a vége és onnan 30 nap a vásárlói védelem ami január 29-el ér véget.

(#65229) atyca válasza V/ (#65228) üzenetére


atyca
senior tag

Köszi!

Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)

(#65230) alratar


alratar
addikt

Sziasztok,
Az lehetséges, hogy egy ember több néven is árul?
pl. xin rong gui : és environmental2000‏ és xin rong gui: ‏2012-hello‏

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#65231) Shingen


Shingen
addikt

Erre Vki?

Viszont most ezzel mi lehet:

2016.10.26
19:19

Item information :
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country

Aztán azóta híre sincs ennek a csomagnak? :F

風林火山

(#65232) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Az összefoglalóbsn nem láttam leirást,igy megkérdem,ha az este megrendeltem egy terméket azt meddig tudom visszavonni? És itt automatikusan visszajön a pénzem? Az eladó még nem küldött emailt,gondolom vasárnap van.

(#65233) V/ válasza Remekelek28 (#65232) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindent ne kelljen már leírni az Összefoglalóba és megfontoltan rendelgetni, mert a visszavonással szívatod az eladót. Itt vannak a szabályok.
Tehát 1 órán belül kéred akkor büntetlenül törlődik.
A folyamat: kéred, jönnek mennek az üzenetek az eladó általában rövid időn belül reagál mintha automatikus lenne -nem 3 nap mint ahogy az e-mail írja-, esetleg úgy jön vissza a dolog, hogy neked el kell fogadni az eladótól a törlést.
1 órán túl szintén kérheted az eladótól vagy elfogadja vagy nem, ha nem akkor 48 órán belül fizetned kell, ha nem történik meg akkor kapsz egy nem fizetett a vevő case-t.
Hogy tisztán lásd, mihelyst leütöd a terméket az eladó hirdetése inaktív lesz -eladta a terméket- és előjegyzik neki a 10% jutalékot a számláján.
Ha törlést kérsz és elfogadja akkor törlik a jutalékot, de a hirdetést újból fel kell tenni, amelyben, ha volt fizetős kiemelés annak az árát nem kapja vissza és újból ki kell fizetnie, ha havi szinten van neki hirdetési kvótája akkor -1, mert ugye 2* hirdette meg ugyanazt.
A pénz ha kifizetted a szokásos refund idő alatt kerül vissza.
Az eladó marhára nem küld e-mailt, az eBay rendszer küldi.

[ Szerkesztve ]

(#65234) Remekelek28 válasza V/ (#65233) üzenetére


Remekelek28
őstag

Mindegy,most ezt akkor hagyom,nem rossz a termék amit rendeltem,csak találtam jobbat,de rosszat nem akarok neki,igy marad. Thx.

(#65235) V/ válasza Remekelek28 (#65234) üzenetére


V/
Topikgazda

A törlési kérést, ha meg is indoklod, nem szoktak elzárkózni az elfogadásától. Csak egy kicsit bonyolult elintézni. Ha nincs rá szükséged, akkor kénytelen vagy ezt lépni.

[ Szerkesztve ]

(#65236) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Srácok, ha nem működő dolgot kaptam Ebay-ről, akkor hol találok refunddal kapcolatos gombokat? Én csak olyat látok, hogy "return this item", de az alatt csak "contact the seller" van, nincs "request refund".

Egyszerűen nem találom. Mintha régen lett volna olyan, hogy "Ask us to step in", ha nem tudunk megegyezni, de most seholse lelem.

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#65237) havri1 válasza Vertigo18 (#65236) üzenetére


havri1
félisten

Refund 2 módon lehetséges hivatalosan. Ha nem érkezik meg, vagy ha visszaküldöd.

More action/return this item/doesn't work or defective

havri

(#65238) Vertigo18 válasza havri1 (#65237) üzenetére


Vertigo18
addikt

Igen, ezt találtam én is. Sajnos ez így nem az igazi, nem egy nagy tétel, 6 dollárról szól. Most ezért kezdjek el küldözgetni, az eladónak és nekem sem biztos, hogy jó lenne a vége. (Tudom, Paypal állja, de akkor is.)

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#65239) V/ válasza Vertigo18 (#65236) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban lévő leírás nem segít? eBay Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van
A vége nem mindig az, hogy vissza kell küldeni, csak egységesítették a felületet.

[ Szerkesztve ]

(#65240) mtibee2 válasza Vertigo18 (#65238) üzenetére


mtibee2
tag

A napokban én is kaptam egy csomagot, ami két filléres eszközt tartalmazott. Az egyik rossz volt, írtam az eladónak, hogy drágább lenne visszaküldenem, mint amennyiért megvettem a termékeket, azt írta, hogy akkor ad egy részleges visszatérítést. Másnap a számlámon volt a pénz. Filléres dolgokkal az eladók sem szoktak szívózni. Írd meg neki, hogy mi van, szerintem ő sem fog szórakozni 6 dollárral. (Esetleg felajánlhatod, hogy csinálsz képet, videót a hibás működésről, de nekem az sem kellett.)

Sok sikert!

Szerk.: Szerintem case-t csak akkor érdemes indítani, ha nem tudtok megegyezni az eladóval. Szerintem először simán írj neki. (contact the seller opció)

[ Szerkesztve ]

(#65241) havri1 válasza mtibee2 (#65240) üzenetére


havri1
félisten

Egyszerűen nem találom. Mintha régen lett volna olyan, hogy "Ask us to step in", ha nem tudunk megegyezni, de most seholse lelem.

Ebből azt gondoltam, ezen már túl vannak, ezért akar case-t nyitni.
Az eBay nem hiszem, hogy hoz olyan döntést, hogy visszakapja a pénzt, de nem kell visszaküldenie.
Ezt maximum az eladóval levelezésben lehet elérni, ahogy írtátok is.

havri

(#65242) Vertigo18 válasza V/ (#65239) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ezt már végigcsináltam. Egy hat dolláros óráról van szó konkrétan, amely mind analóg, mind digitális időkijelzéssel rendelkezik. Első körben képet kért az eladó (miután végignyomkodtam ugyanazt, amit az összefoglaló javasol - mert ugye azt elolvastam, ilyen ember is van! :) ), majd a kép után videót is akart. Kérésére azt is megcsináltam. Azóta (mondjuk ez csütörtököt jelent) nem válaszol.

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#65243) V/ válasza havri1 (#65241) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindig egy Request -kérés- megy el elsőre, erre kell reagálni az eladónak valamit, ha nem sikerül megegyezni csak akkor lesz belőle Case.

Vertigo18 a 3 napot munkanapban célszerű számolni és az elvárható munkaidőn belül. Még válaszolhat keddig.

[ Szerkesztve ]

(#65244) Vertigo18 válasza V/ (#65243) üzenetére


Vertigo18
addikt

Igen, eddig rendben. De akkor nincs olyan, hogy "Step in" ilyen esetben?

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#65245) V/ válasza Vertigo18 (#65244) üzenetére


V/
Topikgazda

Még korai lenne tovább lépni, de a képernyőn van az eBay segítségét kérő link, de most nem ugrik be a pontos név, talán Ask us to step in and help, a Resolution Centerben ennél a kérésnél a status oszlopban lévő link mit adna fel?

[ Szerkesztve ]

(#65246) Vertigo18 válasza V/ (#65245) üzenetére


Vertigo18
addikt

Nah hát ez az! Már eleve nagyon nehezen találom meg magát a vásárlást. A Purchase historyban nincs. Open requestben nem találom. Egyedül onnan tudom előcsalni, hogy a levelezésemben az eladóval linkesítve van a termék, hogy miről is van szó.

Onnan elő tudom szedni az Order detailst, amiben van a "Contact seller", "Leave feedback" és a "Return item".
A "Show additional actions" alatt szintén ott a fenti három, plusz a "Sell item". Sajnos sehol sincs olyan, hogy segítsen az Ebay.

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#65247) V/ válasza Vertigo18 (#65246) üzenetére


V/
Topikgazda

Talán el kell indítani a dolgot :F Egy Request-t a hogy nem felel meg a leírásnak. Azt pedig -Return item- kiválasztással lehet kezdeni. Nem véletlenül lett az Összefoglalóba beírva, így kell indítani. ha ma indítod a 3 munkanap mától ketyeg. Ha pedig végig csináltad akkor a Resolution Centerben ott kell lenni, nézd meg nem -e véletlenül le lett zárva, itt valamelyik oszlopban szerepelni kell, a középső a zártak.

Az eBay segítség majd valószínűleg a 3. munkanap letelte után jelenik meg, addig nincs értelme. De az új rendszerben nekem még nem kellett addig eljutnom. Ment a Request és megegyeztünk a látható 3 esetben, a 2. napon.

[ Szerkesztve ]

(#65248) Vertigo18 válasza V/ (#65247) üzenetére


Vertigo18
addikt

Itt valami más bibi van. Hidd el, elindítottam a requestet, sajnos nem ez volt az első. Olyankor elő tudom szedni a requestek közül a terméket, de most nincs ott. Viszont TUTIRA elindítottam, mivel a Purchase historyban már nem szerepel, onnan pedig éppen akkor szokták kivenni a vásárolt terméket, ha van folyamatban request. A levelezésből kell előhalásznom a terméket magát...

Support lesz a vége, már látom...

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#65249) V/ válasza Vertigo18 (#65248) üzenetére


V/
Topikgazda

Lejjebb görgetve a Purchase history-t sincs ott? A legalsó Returns and canceled orders-k közt?
De a csütörtök az még mindig kedden jár le. :) Addig a Support sem igazán ír új dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#65250) Vertigo18 válasza V/ (#65249) üzenetére


Vertigo18
addikt

B@MM3G! :W

Köszi! :R

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.