Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1201) polonic


polonic
félisten

Beszereztem a Missing Link-et.
Olyan hülyén van megoldva. Külön játékként jelenik meg a listában, külön achievementekkel.
Ez roppant zavaró nekem.

(#1202) TESCO-Zsömle válasza proci985 (#1195) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

És ha azokat az őrülteket ott megöli a a kisülés, megint csak bukod a Pacifistát...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#1203) proci985 válasza ollie (#1200) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

hm, egy végigjátszásból? az nagyon szép eredmény.

TESCO-Zsömle: arra gondoltam és előrelátóan behúztam őket védett helyre mielőtt továbbmentem a következő fázisra.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1204) polonic


polonic
félisten

Megvan már nektek a dlc?
Korai lenne még kérdezni egy küldetésről valamit?

(#1205) proci985 válasza polonic (#1204) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

még nincs... jövő héten vizsgaidőszak, szóval örülök, ha mindennel körbeérek. talán két hét múlva már lesz időm beszerezni.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1206) -KP-


-KP-
addikt

végigjátszotta már valaki a dlc-t?

(#1207) polonic válasza -KP- (#1206) üzenetére


polonic
félisten

Most fejeztem be. Ajánlott a beszerzése!
A steam 6.4 órát mutat, úgyhogy igaz a beharangozott 5 órás hosszúság. Bár mondjuk szinte mindent megnézve mentem végig, csak az utolsó 1 órában nem.
Végigrohanva persze ez is rövidebb. De annak meg semmi értelme.

(#1208) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

Szerintem nagyon rövid volt a DLC. Egy éjjel alatt elbántam vele, pedig nem végigrohangtam.
Pláne így hogy nyilvánvaló, az alapjátékból "vágták ki".
Azért én elvártam volna vagy 10 órát szöszmötölés nélkül, de tudom, nekem vannak nagy igényeim ;]

[ Szerkesztve ]

(#1209) ollie


ollie
MODERÁTOR

(#1210) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Azért nem semmi, egy DLC 2.107 MB. :DDD Lassan már egy DLC-t sem tud az ember kiírni lemezre, hogy később ne kelljen újra letölteni. :N

Ja, hétvégére írok róla egy kis összefoglaló szösszenetet, ha jut rá időm.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#1211) TESCO-Zsömle válasza Vistaboy (#1210) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Próbáld Floppyra... :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#1212) proci985


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

elkezdtem az augmentáció nélküli végigjátszást.

enyhe spoilerek
amire lehet számítani, hogy mindenhova nem fogok tudni eljutni, de a pacifist foxynál is ez volt a helyzet. érvágás, hogy nincs hacking, nagyugrás, emelés, emp és stealth, viszont egyébként mennie kéne.
- ami tényleg fontos, hogy meg legyen hackelve, arra ott az AUD.
- első bossnál lehet számolni az időt, harmadiknál pedig a gránátvetővel gyakorlatilag azonnal hal. marad a második boss, ezért kellemetlen, hogy nincs emp shield. a negyedik bossnál nem lehet probléma
- nem vihetek akármennyi cuccot magammal. rakétavető, machine gun gyakorlatilag kilőve. valszeg fegyver cserélgetés lesz menet közben.
- nincs casie, tehát a teljes történeti szálat nem lehet felgöngyölíteni. emiatt biztosan bukom a hyron project előismeretét (ladies man achievment), valamint a little Adam szálnál sem lehet tényleg szépen mindenen végigmenni (kevorkian complex achi). mivel minden achievment megvan már, ez nem probléma. az örsre vicces lesz bejutni.
- elvileg egy stealth/pacifist kombinációban kivitelezhető lenne, a gyakorlatban viszont augmentációk nélkül szerintem az már a mazochizmus szintje.

ami miatt működhet:
- zajcsillapított lézeres páncéltörő pisztoly of ószomnesz (ezért nem pacifist)
- lopakodás, gránátok, aknák, taktika

ami kérdéses:
- construction site @ hengsha2. zajcsillapított mesterlövésszel, hypostimekkel és emp gránáttal talán mehet, egyébként necces.
- második boss, mivel nincs emp pajzs

ami miatt érdekes lehet:
- xp, praxis lényegtelenné válik, tehát a játékstílust erőteljesen változtatni kell, teljesen más a nyerő stratégia, mint augmentációkkal
- történetben változások: Sarif meglepődve fogadta, hogy nem vettem praxist magamnak. pár helyzetben úgy éreztem, hogy elvileg a készítők gondoltak erre az eshetőségre... na meglátjuk
- I never asked for this

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1213) flash-


flash-
veterán

Ennek a játéknak a szövege olyan bonyoult hogy a felsőfokú angolos barátnőm sem igazán érti..

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#1214) ollie válasza flash- (#1213) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Egyáltalán nem bonyolult, egy alapfokú angol is elég a megértéséhez.

Nekem nincs felsőfokom (bár a tudásom közép- és felsőfok között van), és nem találkoztam egyetlen szóval sem, amit ne értenék benne.

Egyik barátom - akinek alapfok körül van a tudása - is simán megértett mindent.

[ Szerkesztve ]

***

(#1215) flash- válasza ollie (#1214) üzenetére


flash-
veterán

hidd el van olyan rész pl amikor fel kell menni a főnökhoz olyan szavakat használ amit még a szótárban sem találtunk

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#1216) ollie válasza flash- (#1215) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Másold ide be.

***

(#1217) flash- válasza ollie (#1216) üzenetére


flash-
veterán

majd megkeresem.

még egy kérdés nem tudjátok hogy miért rossz 1-2 helyen a kép nagyon?tehát a textúrák baromi pixelesek néhol..
Be kellene valamit állitani a driverben?
pedig a játék maxra van húzva, full hd felbontással!!

Itt van egy screenshot miről beszélek:

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#1218) Franklin válasza flash- (#1217) üzenetére


Franklin
addikt

Szerintem ez nem bug, hanem fícsör, de majd a hozzáértők megmondják :-)

(#1219) flash-


flash-
veterán

sziasztok

újra akarom tenni a windows-t de nem szeretném ha a deus ex kimentések elvesznének
hol tudom őket megtalálni?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#1220) zsiga_667 válasza flash- (#1219) üzenetére


zsiga_667
tag

A Steam szerverein.

(#1221) ollie válasza flash- (#1219) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Automatikusan tárolja a mentéseid a Steam, Amikor újra telepíted, automatikusan le is tölti.

***

(#1222) flash- válasza ollie (#1221) üzenetére


flash-
veterán

Minden esetbe?
(és ezt most nem részletezném)

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#1223) ollie válasza flash- (#1222) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Kivéve, ha kikapcsoltad Steam-ben, ez esetben be kell kapcsolni.

***

(#1224) proci985


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

hm, megvan a 6950 2gb, először deus exet próbáltam. lehet olyan, hogy ssaoval, AFel, dx11el és tesszalációval is szinte semmi különbség nincs detroitban a grafikában? ok, a ruhák icipicit részletesebbek, a fények szebbek, Jensen szemüvege meg reflektál, de egyébként olyan túl sok különbség nekem nem tűnik fel...

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1225) vhunor


vhunor
őstag

Vasárnap reggel én is feltelepítettem, tegnap este jutottam vissza Hengsha-ba (másodszorra). Egyből Give me Deus Ex fokozaton álltam neki, pacifist+stealth. Eddig pont megfelelőnek tűnik a nehézségi szint, az
SPOILER
első két boss pár perc alatt lement (Barretnek elég volt 3 robbanós hordó, Fedorovát meg stunlockba lehetett fogni stun gun + gránát kombóval), kíváncsi vagyok a többi nehezebb lesz-e, ennél szivatósabbakra számítottam az itt leírtak alapján. SPOILER

Tetszik, hogy jópár helyen próbáltam megkeresni a legegyszerűbb megoldást (mármint pacifist létemre), aztán amikor megoldottam az ügyet láttam, hogy még egyszerűbb is van :).

Eddig nagyon tetszik, 3k-t mindenképp megért :K .

(#1226) ollie válasza vhunor (#1225) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Szerintem a harmadik boss a legnehezebb, az utolsó meg a legkönnyebb.

***

(#1227) vhunor


vhunor
őstag

Baszki, most esett le, hogy az "intro" alatti katonákat kinyírtam, és csak a Zeke-es küldetéstől lopakodok. 22 óra van benne, f*szkivan.

(#1228) proci985 válasza vhunor (#1227) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

üdv a klubban, bár ez nekem csak a végén esett le...:)

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1229) vhunor


vhunor
őstag

Köszönöm az együttérzést, bár sokkal boldogabb nem lettem tőle :DDD

(#1230) proci985 válasza vhunor (#1229) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

szerinted én mennyire voltam boldog, amikor a végén nem lett achievmentem, pedig végigküzdöttem a játékot becsülettel?:DDD

másképp: szerintem a pacifist kb olyan, mint volt az első deus exben. alapvetően az ember a sokadik végigjátszásra, extraként szokott pacifistnak menni, amikor az extra nehézséget kereste. végigtoltam lethalként és pacifistként is, lethalként teljesen más élmény a játék és szerintem élvezetesebb is. pacifistként végig bennem volt az érzés, hogy a fél arzenállal nem csinálok semmit.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1231) vhunor válasza proci985 (#1230) üzenetére


vhunor
őstag

Én egyből az extra nehézséget kerestem, szerinted miért ugrottam neki elsőre hardon és pacifistként? :D No mindegy, most már így fogom végigtolni mert az augmentek nem igazán támogatnak tűzharcban, normális fegyóim se nagyon vannak. Mondjuk én az Metal Gear-eket is mindig így toltam végig. De sokszor tényleg hiányzik, hogy látom a mesterlövész puskát, typhoon-t stb., és nem használom. Majd a következő végigjátszásban ledarálok mindenkit :).

(#1232) madgie válasza ollie (#1226) üzenetére


madgie
titán

A harmadik? Addigra megvan a gránátvető, belepumpálsz párat oszt vége is van a csatának. SPOILER: én viszont a legutolsónál meghekkeltem a konzolt, mert nem bírtam rájönni, hogy kell megcsinálni, hogy jó legyen. Biztos pofonegyszerű, de most a Missing Link-kel kéne foglalkozni.

(#1233) polonic válasza madgie (#1232) üzenetére


polonic
félisten

A harmadikra van egy hatásos módszer, ha pacifista és non lethal módban játsza az ember. Ugye ekkor nem úgy tápolja magát, hogy olyan könnyű lenne a bossok ellen.
A cloakot be kell kapcsolni, oda kell állni elé és sorozni kell a heavy machine gunnal. Azt találni ott is, ahol harcolni kell vele.

A negyedik meg tényleg nagyon könnyű volt, szerintem is.

(#1234) ollie válasza proci985 (#1230) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Szerintem pacifistaként könnyebb a játék, mint ha mindenkit lelőnénk, ugyanis a Q betűvel mindenki rögtön KO lesz, csak időzíteni kell a dolgokat. Most második végigjátszásra (ami már nem pacifista) is főleg a Q betűvel likvidálok mindenkit, mert tényleg könnyebb, mint leállni lövöldözni.

(#1232) madgie: gránátvető szerintem csak a bolti augmented kiadásban van (DLC)

[ Szerkesztve ]

***

(#1235) madgie válasza ollie (#1234) üzenetére


madgie
titán

Na látod, ezt nem vágtam, pedig a silenced rifle alapján leeshetett volna.

(#1236) vhunor válasza ollie (#1234) üzenetére


vhunor
őstag

Ráadásul lőszert sem kell cipelni magaddal :). A cloak+reflex szerintem nagyon erős lett, a játék közepétől akár hármas csoportokat is pillanatok alatt le lehet kapni. Főleg, ha be lehet ugrani közéjük Icarusszal :). Nekem amúgy is jobban fekszik ez a "tactical espionage" típusú játékmenet, mint a lövöldözős.

(#1237) proci985 válasza ollie (#1234) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

ez igaz, én is használtam rendszeresen a stunt lethatl végigjátszásnál is: több xp, meg egyszer lenyomni egyszerűbb, mint nyomvatartani. szóval egyezik a véleményünk. viszont a stunhoz közel kell menni, az pedig nem minden esetben megoldható. hasonló a dolog, mint a prod az első deus exben, ami azért hasznos volt akkor is, ha az ember alapvetően ölt is.

szóval lethal alatt nem agyatlan lövöldözést értettem, hanem az összes elérhető eszköz használatát.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1238) -KP- válasza ollie (#1234) üzenetére


-KP-
addikt

de fegyverrel meg le tudsz lőni mindenkit távolról. A fél arzenálra lehet lézert meg hangtompítót tenni. Plusz emelett még mindig van takedown.

(#1239) -KP-


-KP-
addikt

Van bármilyen hír következő részről vagy új dlc-ről?

(#1240) polonic válasza -KP- (#1239) üzenetére


polonic
félisten

Síri csend.

Következő részről? Nem rég jelent meg a játék. aztán az Eidos Montreal most a Thief 4-en dolgozik. Annyi infot lehet tudni, hogy nem szeretnék elfelejteni a Deus Ex-et.

(#1241) ollie válasza -KP- (#1239) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Jaj, nem kell ide is millió DLC.

***

(#1242) -KP-


-KP-
addikt

ne essél már túlzásokba. ki beszélt millió dlc-ről?

(#1243) proci985 válasza polonic (#1240) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

tényleg, nyereséges lett a HR? topik alapján úgy tűnt, hogy nagyrészt olyanok játszottak vele, akik még anno az első résszel is tolták. többször is:DDD.

egyébként nem tudom hogy lehetne folytatni. a HR elvarrta a szálakat (bár nekem a vége mai napig nem jön be, ld lejjebb), Deus Ex után jött a sötét kor, mire pedig magához tért minden, jött az Invisible War. aminek nincs kanonikus vége, és öt kimenetele volt: vagy nyertek a ludditák, vagy az illuminati, vagy a közös tudat, vagy a háborúval tarkított közös tudat. illetve a buli, de az nem hinném, hogy jó ötlet lenne alapnak:).

illetve lett volna még a "Clan Wars" (Project Snowblind), de az a játék közelebb állt a Crysishez, mint a Deus Exhez. más kérdés, hogy egyik barátom szerint a HR egy az egyben Metal Gear Solid.

más: úgy néz ki a játék letolható augmentációk nélkül, legnehezebb fokozaton is.
SPOILER:
detroit2ben vagyok, első bosst aláaknáztam, második pedig a stungun általi halált halt. bar tab missziót kihagytam, túl sok AUD kellett volna a megoldásához. felváltva lopakodok és lövök, augmentációk nélkül hardon nagyon ésszel lehet csak rambozni. viszont pl a tai yong medicalban más megoldás nagyon nem volt (se icaros landing, se hacking, se stealth, se nagyugrás, se nagy erő). ú és kiderült, hogy Haas ajtóstiszten három appeassevel át lehet menni. szóval megoldható, hogy ne lőjjön az emberre. a construction site misszió érdekes lesz, egyébként nem hinném, hogy bármi is meg tudna állítani.

végével kapcsolatban
Sarif kihasználta Jensent, és elég sok esetben ferdített/hazudott (pénz miatt csinálta, a többi csak maszlag... Detroit2ben az apartmanban szólta el magát). Taggart egy köpönyegforgató (ld hogyan varrna mindent Sandoval nyakába, később azonban bevallja, hogy tudott mindenről), Darrow pedig egy irigy, megsavanyodott vénember (casieval megtörés után derül ki). és akkor marad a teljesen felesleges önpusztítás: Panchaea magától is összeroppanna a struktúrát figyelő "neurális háló" nélkül. Jensen megy hiába áldozza fel magát, Reed már ismeri a kulcsot.

az első Deus Exnél mindhárom befejezésnél volt valami pozitív, az önfeláldozásnak/újjászületésnek (merge Heliossal) is. másodiknál pedig a Denton ending szerintem mindenképpen annak minősül, még ha eléggé utópisztikus is.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1244) ollie válasza -KP- (#1242) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Akkor úgy fogalmazom, hogy nem kell több. Minek? Ne szokjanak már rá a fejlesztők erre a DLC-zésre. Unom, hogy csak akkor lesz teljes a játék, ha megveszel több DLC-t is, melyeknek egyenként akkora az ára, mint régebben egy hatalmas kiegészítő (expansion volt).

(#1243) proci985: igen, nyereséges. Nagyon sikerese játék lett, a Steam-en is hetekig benne volt a top 10 eladási listában. A kritikusok is imádták. A sikere szerintem abban rejlik, hogy többféle játékstílussal lehet játszani.

[ Szerkesztve ]

***

(#1245) proci985 válasza ollie (#1244) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

na, remek.

az első részt is imádták a kritikusok, lehetett többféle stílusban játszani, szerintem az utóbbi 20 év legjobb fpse volt (játszottam párral, bár a CoD/MoH/Battlefield vonal nekem kimaradt egy gyors kipróbálást leszámítva). ennek ellenére azért nem volt akkora pénzügyi siker, elég kevesen játszottak vele. szóval emiatt voltak kétségeim, hogy oké, még mindig az év egyik legjobja, de ez látszott e az eladásokon.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#1246) ollie válasza proci985 (#1245) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Az első rész nekem kimaradt (sőt mindegyik a HR kivételével), így nincs összehasonlítási alapom. Igazából ez is csak azért lett meg, mert megnyertem egy sorsoláson és még sajnáltam is, hogy nem Rage-et nyertem helyette. Eredménye az lett, hogy nem tudtam letenni addig, amíg 2x végig nem játszottam, a Rage-ről meg elég sok rosszat hallottam utólag...

***

(#1247) polonic válasza proci985 (#1243) üzenetére


polonic
félisten

Igen, tényleg nyereséges, ahogy Ollie is írta.

Úgy említették meg a Deus Ex-et, hogy szeretnének következő játékot csinálni belőle.

Nem tudom, ezt hogy gondolják. De majd kitalálnak valamit.

Én nem ismerem az előző Deus Ex-eket. Akkor még fiatal voltam, nem érdekeltek az ilyen zseniális játékok, angol tudásom sem volt.
Útólag viszont lehet, hogy végigjátszom mind a kettőt. Legalább az időrend stimmelni fog.

(#1248) vhunor


vhunor
őstag

Azt sajnáltam, hogy a második ázsiai kiruccanásnál már nem tudtam megcsinálni azt a küldetést, amit az elsőnél félbehagytam, mert épp nem volt 5000 kreditem kifizetni a csaj adósságát. Gondoltam majd lesz alkalmam később befejezni, de meglepődve tapasztaltam, hogy nincs. Összességében nagyon tetszett (a Dragon Age óta nem kattantam rá másra ennyire), még legalább egy végigjátszás benne van, de a sztori végét igazán megoldhatták volna kicsit kreatívabban is, ez a zombi rush nagyon nem illett bele. Viszont egészen elképesztő, mennyi megoldási lehetőség van benne. Nálam abszolút GOTY.

(#1249) polonic válasza vhunor (#1248) üzenetére


polonic
félisten

Pedig pályaváltásnál ki is van írva, hogy minden be nem fejezett mellékküldetésnek vége szakad, ha most elhagyod a helyzsínt. És kattintani is tudsz, hogy biztosan azt akarod vagy nem.

(#1250) proci985 válasza polonic (#1247) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

én tavaly játszottam végig mindkettőt. grafikailag már nincsenek a toppon (unreal tournament szint), viszont az irányítás, a logika és minden más még rendben van. grafikai tuninmodok vannak hozzájuk, viszont azokkal se lesznek gyönyörűek.

cserébe az első rész még a HRnél is hosszabb. a másodiknál pedig az ember sokkal szabadabb a történetben, kb mintha az ember a játék felénél átállhatna a pro-human activistekhez. ha nem zavar a grafika, szerintem mindenképp megérnek egy próbát, pár szempontból eszméletlenül előremutatóak voltak.

ollie: raget még nem próbáltam, de szerintem jobban jártál. ati oldalon már állítólag 11.11el játszható is lett a rage.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.