Pár hónapja, amikor a UPC átvette a volt Fibernet ügyfeleket örültem neki, hogy végre lesz gyors netem olcsón.
120 megás csomagot választottam, mert ha már a lehetőség adott, akkor a max. kell nekem.
120 megás sebességet soha nem tudtam mérni, de olyan 90 mega körül igen. Aztán ez szépen csökkent a hónapok múltával előbb 70, majd 50, végül az elmúlt egy hónapban 35 mega környékére. Ezt megelégelve felhívtam az ügyfélszolgálatot a hétvégén, ahol azt az infót kaptam az ügyfélszolgálatostól, hogy valóban lát problémákat a kapcsolatban és kapcsolja a kollégát. Beszélgetésünk közben és amíg vártam a kollégájára, folyamatosan mértem a sebességet és érdekes módon 110 megát is mértem, amit addig soha, de a 100 mega körüli sebességet folyamatosan hozta. Majd előkerült a kolléga, aki már nem látott a kapcsolatban semmi problémát, de mondta, hogy ezen a környéken időnként valóban elfogy a sávszél, de semmi gond, mert 15-én éjszaka bővítési munkálatok lesznek Kistarcsán és csak addig kell kibírnom, mert utána minden jó lesz.
Ma hazajöttem, és természetesen a stabil 40 mega fölé nem volt hajlandó menni a netem, így ismét üfsz. következett. A hölgy jó sokáig váratott, majd megtudtam, hogy a jelszint tökéletes és semmi hibát nem lát, illetve tájékoztatott, hogy a garantált 30 mega megvan, így nem reklamálhatok. Erre mondtam, hogy akkor elég lenne a kisebb csomagot is fizetnem, mert azt legalább tudták biztosítani. Erre csak az volt a válasz, hogy hááát igen...
A beszélgetésünk után egy ideig ismét 70 mega környéki sebességeket mértem, majd következett a mostanában állandósult
de kicsit korábban még ilyet is mértem
Elszomorító ez az egész hozzáállás.
21 éve a Prohardveren! ™