Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battlefield 3 - Archívum 1 (téma lezárva)

Hozzászólások

(#27751) Gyurma23


Gyurma23
senior tag

Sziasztok!
Most vettem meg kb 3órával ezelött a játékot nagyon tetszik:)
Egy kérdésem lenne:)
Magyar szerver is van?:D bocsi de még kezdő vagyok benne.....

(#27752) harry3 válasza Gyurma23 (#27751) üzenetére


harry3
őstag

Van, beírod a szerverkeresőbe, hogy hun.
Majd ha kidobál nem annyira fog tetszeni. :)

(#27753) k.zozo. válasza Gordon32 (#27749) üzenetére


k.zozo.
tag

google chrome vagy firefox

(#27754) Csabee86


Csabee86
senior tag

Sziasztok!

Szeretnék gépet venni és a fő szempontom, hogy a Battlefield 3 Ultra beállításokkal is gond nélkül elfusson! A következő három gép mellett gondolkodom:

1. ASUS-HD GAMER QUAD-NVIDIA GAMER ULTIMATE III
AMD Quad-Core X4 4X3000MHZ AM3
+ 24" LED MONITOR.
AM3 64BIT,PCI-E
8192MB DDR3 RAM
1500GB SATA II HDD
20X dual layer DVD író
NVIDIA GEFORCE GTX560 2048MB DDR5 DVI/HDMI DX 11. , 6 CH HD audió , 10/100/1000 Lan ,
, 6DB USB 2.0 , 2db elõlapi USB + audio
Fekete-ATX kivitel.

vagy

2. ASUS COOLER-MASTER AMD PHENOM II X6 HD GAMER 6X2800MHZ
Phenom II 1055T AM3 + 22" LED MONITOR.
64BIT,PCI-E
8192MB DDR3 1333 RAM
1500GB SATA II HDD
20X dual layer DVD író
ATI RADEON HD6850 1024MB DDR5 DVI/HDMI DX 11.
5.1,7.1 HD audió
10/100/1000 Lan ,
6DB USB 2.0 , 2db elõlapi USB + audio

vagy

3. COOLER MASTER-ASUS I5 HD GAMER II INTEL I5-2300
+ 22" LED MONITOR.
LGA1155 i3,I5,I7 support
8192MB DDR3 1333 RAM
1500GB SATA II HDD
20X dual layer DVD író
NVIDIA GEFORCE GTX560 1024MB DDR5 DVI/HDMI
DX 11. 5.1,7.1 HD audió
10/100/1000 Gigabit Lan
6DB USB 2.0 , 2db elõlapi USB + audio

várom megtisztelő tanácsaitokat!

Előre is köszönöm!

(#27755) Bati0501 válasza Csabee86 (#27754) üzenetére


Bati0501
őstag

Azt mondják az okosok,h egy kártyás rendszeren nem fog ultrán menni játszhatón a game.