...sajna ja nye gavarjú pa ruszki...
kance-kancóv pedig szerettem volna épp a dealere elérhetőségét elkérni.
Én is szeretnék már ilyet haluzni!
Üdv
Mindig hálát adok Istennek, hogy ateista vagyok...
...sajna ja nye gavarjú pa ruszki...
kance-kancóv pedig szerettem volna épp a dealere elérhetőségét elkérni.
Én is szeretnék már ilyet haluzni!
Üdv
Mindig hálát adok Istennek, hogy ateista vagyok...
Ez mi ez valami ruszki porn oldal?
Azért többször is bizonyította itt és tett érte, hogy ilyen megítélése legyen, de ez esetben valóban nem bűnös...a Vega és itt a VS topicba (már ami maradt a törlések után) viszont szépen ékesen mesél munkásságáról amivel nincs is gond mivel mindenki azt csinál a saját "homokozójába" amit akar (igaz erre nem egy "szakmai" topicot kéne választani. ). Amikor "agyfingásom" van én sem szemetelek On topicba, mert van dühöngő és egy két elrejtett off topic is,de ugye erről nem kell neked beszélni hisz tudod te
[ Szerkesztve ]
I have no idea mate
ejjen a brog!
egyebkent en se ertem
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
a VS mikor is volt valaha szakami topic?
technikailag az egyebkent
marmint tenyleg a videokartyak csoportban van es nem pl a lokalban
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Gondoltam átment,hogy az említett Vega topicra gondoltam és nem a dzsihadosra,de sebaj...
[ Szerkesztve ]
Shadow of the Tomb Raider - CB Bechmark Day 1 Patch & Game Ready drivers
DX11 és DX12 alatt is gyorsult a játék
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Shadow of the Tomb Raider CPU/VGA teszt GameGPU
Next PC Upgrade: 2022
Nem rossz ez. 1440p alá gyakorlatilag elég egy 1080.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Dx12 alatt IS kettéhugyozza a 1080 csóri világmegváltó AMD-t.
[ Szerkesztve ]
Ja durvan!
71.9 vs 71.9
84.5 vs 82.3
OK
Amúgy én vagyok a vak vagy olyan teszt még nincs ahol "régi" élsimítás vs DLSS sebessége van összevetve?
Next PC Upgrade: 2022
Allitolag ez a site nem mer le ennyit, csak 1-2 kartyat/cpu-t, es megsaccolja a korabbi eredmenyekbol a tobbi kartya/cpu eredmenyet. Volt errol szo korabban, meg hogy nem is erdemes linkelni mert kamu az egesz.
OK
Hagyd ra, mar be van szorpozve
falu111: vigyazz magadra
[ Szerkesztve ]
Jövő héten jönnek a Turing tesztek, nem?
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Nah én pont erre gondoltam ezzel a site-al kapcsolatban, már azóta hogy elkezdték itt linkelni az emberek a teszteket. Gyanús volt, hogy olyan mennyiségű időt zabálna fel egy ilyen teszt lefolytatása, amit még senki sem tudott megcsinálni eddig. Az itteni házigazdák is írták már, hogy mennyi meló egy tized ekkora tesztet, igényesen lefolytatni, ez az oldal meg szinte hetente csinál 1-2 ilyen volumenű tesztet. Most akkor vagy kamuznak az eredményekkel, vagy van egy 100fős csapatuk aki csak ezzel foglalkozik.
Ja lol
Next PC Upgrade: 2022
26gpu 25cpu, ha jol szamoltam.
Az azt jelenti hogy 650 teszt. Vagy van 650 rendszeruk (nincs), vagy ossze-vissza pakolgatnak, ujra-telepitenek, stb 650 tesztet elvegezve (nem csinaljak)
OK
lehet regen banya volt, de beszakadt az arfolyam
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
A sajátos kőkemény angol nyelvtudásommal megkérdeztem hogy mennyi tesztrendszerük van és hány ember dolgozik ,hogy ennyi tesztet csinálnak...vagy csak tippmix az egész...
Ezt a választ kaptam:
"only high-eng gpu's of both vendors (1080Ti & Vega 64) tested With 25 CPUs, and then:
gtx1080Ti i7 8700K + - 106 - 123 (gpu performance)
gtx1080Ti i3 + 7100 - 48-64 (Cpu bottleneck, cpu performance)
gtx980 + i7 8700K - 53 - 61 (gpu performance)
1080ti + i3 7100 - 48 - 64 (cpu performance)
And gtx 980 7100 + i3 - cpu bottleneck for min. fps, gpu bottleneck for avg. fps to
the GTX 980 =53- 61
i3 = 7100 48 -64
Finally, i3 7100 + GTX 980 = 48-61"
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
Tehát mérnek bizonyos jellegzetes pontokon és utána ebből extrapolálnak?
#tarcsad
Lényegében ha azt nézzük egyikből se tudunk meg soha semmit... Mert egy game se fut az idők kezdete óta amióta game létezik mindenhol minden szegletben ugyanúgy..így ha az egyik site x helyen mér 10másodpercet akkor lehet kamillázunk ,hogy de egy büdös gyökerek mert csaltak meg kamu mert a másik site-on meg nem ennyi az fps.. Méh szép hogy nem annyi mivel totál más helyen mérnek (ahol nincs benchmark)
Szóval amelyik gameben nincs benchmark olyan eltérő számok lehetne hogy ihaj. Így mindegy ki hogy mér.
Next PC Upgrade: 2022
Persze, am utana ugy hivatkozni ra mint a meresek etalonja es vilagmegvalto gondolatokat megosztani hasonloan "kamu" szagu, nem
Édesistenem. Mi köze hozzá hogy más más oldalak mást mérnek? Nem az a lényeg, hogy mindenhol ugyanazt az eredményt hozzák ki egy kártya/játékra, hanem a kártyák egymáshoz viszonyított erősorrendjét felállítsák.
Minden oldalnak van egy tesztelési metódusa, amit legtöbbször le is írnak a cikkben. De a kártyát letesztelik, ellentétben az orosz barátaiddal. Belinkelheted minden játék után, biztos valakit érdekel is, de akkor kérlek tedd is utána hogy a teszt nem valós mérésen alapul.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Valós mérésen alapul az első pár csúcs VGA-nál a többi úgyse érdekel senkit mert csúcs alatt nincs élet
#34930: Mert tudják ,hogy linkelem a VS-be
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
De hát akkor miért mérik le az AMD kártyákat?
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Az hogy a GameGPU tesztek nem valosak hanem megsaccolt es hasrautott szamok az egyelore csak egy itteni PH! forumos konteo. Vagy lemaradtam valamirol?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Csak részben ....
"only high-eng gpu's of both vendors (1080Ti & Vega 64) tested With 25 CPUs, and then:
gtx1080Ti i7 8700K + - 106 - 123 (gpu performance)
gtx1080Ti i3 + 7100 - 48-64 (Cpu bottleneck, cpu performance)
gtx980 + i7 8700K - 53 - 61 (gpu performance)
1080ti + i3 7100 - 48 - 64 (cpu performance)
And gtx 980 7100 + i3 - cpu bottleneck for min. fps, gpu bottleneck for avg. fps to
the GTX 980 =53- 61
i3 = 7100 48 -64
Finally, i3 7100 + GTX 980 = 48-61"
Next PC Upgrade: 2022
Van kb 5 olyan hiteles mérésük amikben a Vega odavert az 1080ti-nek az összes többi viszont kamu és sacc alapú
[ Szerkesztve ]
Technikailag, sajnos tartalmilag nagyon nem...
Ez honnan van?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Néztem ma ezeket a képeket és azon gondolkoztam hogy az NV vajon mi alapján találja ki ezeket a kategóriákat hogy mi a 2080.
Mert ár alapján nem az 1080-al jön ki egy kategóriában, a méret alapján meg az 1080TI-nek ugye a 2070-el kellene küzdenie.
Mivel egyik sem így teljesen önkényesnek tűnik amikor majd összehasonlítják az 1080-at a 2080-al és az 1080TI-t a 2080-TI-vel. Nektek mi a véleményetek ?
[ Szerkesztve ]
RTCore + Tensor miatt nagyobbak az SM-ek. Elvileg ugye a TU104 és TU106 között csak 12 SM-nyi különbség van (36 vs 48). Tehát 12 SM mérete durván 100mm², ami pont egy GPC, 8.33 mm² egy Turing SM.
Nézzük a Pascal-t. A GP104 és GP106 viszonyával jól lehet számolni, hiszen utóbbiban 0.5x SM és 0.75 ROP van. Ebből lehet írni két egyenletet, hogy durván mekkora egy Pascal SM illetve ROP:
200 mm² = 10 SM + 48 ROP
314 mm² = 20 SM + 64 ROP
Az első duplájából vonjuk ki a másodikat, így ez lesz:
86 mm² = 32 ROP
Ennek dupláját ha levonjuk a másodikból, akkor pedig kijön, hogy:
142 mm² = 20 SM
Azaz egy SM 7.1mm². De ugye egy Turing SM-ben 64, míg egy Pascal SM-ben 128 shader van, így:
1 SM = 3.55 mm²
Tehát a Turing esetén egy SM több mint felét az RTCore meg a Tensor foglalja el, s akkor még nem számoltam gyártástechnológiákkal meg az egyéb fix egységekkel.
Igazából hülyeség ez a számolgatás, mert rohadtul nem pontos, de én legalább jól szórakoztam. De azért ellenőrizzünk:
Turingnál ha 100mm² egy GPC, akkor kiszámolható, hogy 64 ROP 12 nm-en az 145 mm². Ugyanez (eltekintve az arch különségekrtől) 16 nm-en 172 mm², tehát 17%-kal kisebb az új gyártástechnológia. Na persze.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Azonos kategóriájú gpu-t csak azonos kategóriájú gpu-val vessük össze, tehát ahogy írtad a végén, teljesítményben máshogy jön/jöhet ki.
Paranormal Cocktivity
10 hsz-t tessék már visszaolvasni...
#tarcsad
Forza Horizon 4 demo CPU/VGA teszt
Mivan nvidia....Vega 64 már a RTX 2080ti-t fogja verni fhd-be
Next PC Upgrade: 2022
NV-nél driver bottleneck van. Lásd PH-s Forza hír.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
vicc oldal . nem értem miért jött be egyáltalán a köztudatba. Ennél jobb már csak a V-synces VGA tesztjeik.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Abu kezdte el linkelgetni kb. 10 éve....
Egyszer van hamm-hamm és mekkora felháborodás.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Nem értem, akkor miért nem számolták ki az AMD adatokból az Nvidia-t?!
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Ezt én sem. A Vega 64-et meg kell szorozni kettővel, és meg is van a 2070 teljesítménye.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
milyen erdekes, hogy a 8700K@5GHZ 8700K@3.7, 7700K@4.2, 8600K@3.6, 7600K@3.8 eredmenyek itt is minden komboban koppra megegyeznek.
Ertem en, hogy driver bottleneck, de azert a 7600K elterhetne legalabb 1-1 minfps -t vagy valami.
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
Szerintem egy túrót mérik le ennyi CPU-val. A teljesítményben közel állókat csak másolgatják.
(#34943) b. : Más is ezt méri: [link]
Direkt írtam cikket, hogy a Forza Horizon 4 nem úgy használja már a DX12-t, ahogy régen. A lightos korszakot lezárták. Most már erősebben belemennek az API képességeibe, és a fejlesztők szerint a mai meghajtóknak ez még probléma. Ezt lehet javítani, a kérdés a mikorra. Az NV valószínűleg specifikus trükköket dob majd be, mert arra nem hiszem, hogy van idejük, hogy eljussanak általános implementációval oda, ahol az AMD drivere tart. Sokkal később kezdték meg a munkát az explicit API-kkal, és időközben még volt kettőt hátra történet is, amikor átírták a kezdetni implementációt. Szóval itt rövidebb távon trükközni kell. Erre egyébként viszonylag sok lehetőség van még DX12-ben is, na persze nem annyi, mint DX11-ben, de vállalható.
Az Intel is egy kicsit le van maradva, de ők szerintem azt fogják csinálni, hogy szétválasztják az explicit API-k implementációját. A Vulkan driverük már olyan, hogy van egy hardverközeli réteg, illetve egy API alatti összekötés. Ide már be tudják fűzni a DX12-t is, és akkor a mostan implementációt el is dobhatják. De itt is kérdés a mikor. Bármennyire is logikusnak tűnik, nem túl könnyű fejlesztésekről van szó a gyakorlatot nézve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.