De faszák!
Ezt megértem és kénytelen vagyok elfogadni!
Amúgy ezek szerint te már ebben benne vagy és kíváncsi lennék, hogy pl.: " ...annyira jó, amennyire azt a megrendelő kéri..." ehhez a kijelentésedhez csatolva még is ezt hogy kell elképzelni?
"Uraim csináljanak egy képet ami 461.000 polyból állhat csak és maximum egy textúra mérete 4mb lehet! Legyen a képen 4 hordó, 3 fényforrás, a főfény X:24 Y:14 Z:13 -ba legyen elhelyezve! "
Remélem lehet érteni a kérdést!
Valamint, hogy hogyan lehet gépekhez igazítani egy játék részletességét, mert gondolom már akár 2000-ben is készíthettem volna olyan játékot, mint most mondjuk a FAR CRY 3 csak, hát ugye a gépek nem bírták, azaz honnan lehet tudni, amit most csinálok 'X' modell az annyira le van butítva, hogy mondjuk a 64mb videokártyák megtudják jeleníteni vagy na nem tudom meddig ragozzam még?!
Honnan tudom, hogy a karakterem 12 szögű 'kör' pajzsa túl sok-e és mondjuk csak 10 szögűt készíthetek?
Remélem lehet érteni a kérdésem! )
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo