nincs is rá nagy szükségük... a számolást úgyis a cpu végzi, a vga csak addig végzi a megjelenítést, amíg az ember modellez, jelenetet beállít, stb... animálásnál is a low poly dummyt animálják, aminek a mozgását a gép renderidőben teszi rá a high polyra... a maya 2011 Viewport 2.0-ja pedig jelenet beállítására tökéletes, nálam 4670-esen bírt vagy 70 millió polyt forgatni 30-40 fps-sel, ennél többel meg egyszerre szerintem sosem kell foglalkozni (ha mégis, még mindig ott van a dummy object használatának lehetősége)... szóval perpill nincs értelme egy 4-5-ös szériára, vagy erősebb geforce-ra alapozott firepro/quadro-nál erősebb vga-ra, mert a jelenlegiek teljesítménye sincs még kihasználva... modellezésnél meg kikapcsolhatod ugye a nem kellő részeket, vidáman modellezek a 2 millió polys templomomon is, gond nélkül...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)