Köszi szépen!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani...
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
faevike29
tag
Larry303
addikt
jó hírek köszi!
jericho: rocket jumpnak híjják, és egy időben az ugrás ill egy rakéta a földre...természetesen jó szögben...asszem ebben a shield gun helyetti kézi készülékkel tudod kivitelezni a mutatványt még...
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
TazLeacher
nagyúr
Köszönöm, szóval a rakétavető és a légkalapács (ha jól emléxem az van a Shild gun helyett).
Arra tud valaki valami tippet, hogy mitől laggol a játék? Megáll minden csend,2mp, majd minden megy tovább. Mindez offline.
Ferdzsoo
addikt
Ami a videóban van annak köze nincs a rockethez, az shieldjump.
Az UT3-ban ennek a megfelelője az Impact Hammer elsődleges "kalapálása" közbeni jó ütemben megnyomott ugrásgomb.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
#57018880
törölt tag
Driver? , asszem forumon 169.21 vagy újabbat ajánlanak...
TazLeacher
nagyúr
Köszi, este húzok haza és kipróbálom!
feka007
nagyúr
Melyik ini fájlban és mit kell átírni pontosan?
Larry303
addikt
okok nem láttam a videot csak a kollega elmondása alapján azonosítottam az eseményt
classicban én ezt még rocket launcherrel csináltam...azthittem azt azért meghagyták ebben is...
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
#57018880
törölt tag
Csak az árnyékokat sikerült némileg variálni...a LODBias -nál már hibázik ,pedig az lenne a móka
UTEngine.ini
ShadowFilterRadius=2 (alap) --- én (4)-en használom...
ShadowFilterQualityBias=1 < ezt nemtom ,hogy növelni kell vagy csökkenteni ezért hagytam alapon
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=512
<(ez értelem szerűen működik ) nálam 128/1024
még van pár beállitás :
ShadowVolumeLightRadiusThreshold=1000
ShadowVolumePrimitiveScreenSpacePercentageThreshold=0.25
bEnableBranchingPCFShadows=False
ModShadowFadeDistanceExponent=.2
lévén nem tom mire jók , nem bántottam őket...de lehet ,hogy egy-két tesztelés erejéig összebarmolom ...csak félek az lesz mint a textúráknál...>kilépés hibaüzivel
feka007
nagyúr
Mindenképp tedd majd be ide, ha alkottál majd vmit! Jó lenne, ha be lehetne rakni a high poly karaktereket.
#57018880
törölt tag
Nekem is az a nagy vágyam ...meg a textúrák turbózása.
feka007
nagyúr
Na én is megcsináltam, nagyon szépek lettek az érnyékok a fegyveren, azt hiszem elvacakolok majd egy kicsit ezzel az inivel, még a végén kihozzuk belőle azt a grafikát, amit a képeken láttunk.
feka007
nagyúr
[link] Nem tudom mennyit segít ez a tweakelésben, mert ez pont a butítást mutatja, de némi alapot adhat, hogy merre számozzunk
#57018880
törölt tag
Aki tud angolul az esetleg röhög...aki enm az simán nézi a képet
[ Szerkesztve ]
#57018880
törölt tag
tweak guides jobb , részletesebb ...bár elsősorban mindenhol a butításra koncentrálnak sajnos
feka007
nagyúr
azért csak próbálkozzunk. Csak sajnos a TEXTUREGROUP-okat sehogyse tudom állítani, mert kifagy, pedig jó lenne szépíteni a karaktereken.
#57018880
törölt tag
Igen erről beszéltem ...pedig ottvan a nyilvánvaló megoldás , nemértem mért hibázik ,ha bármit belepiszkálunk.
feka007
nagyúr
Hát akkor erről ennyit, mert csak azokkal lehetne szépíteni.
feka007
nagyúr
[link] Ez szerintem hasznos lehet, pár dologra már rájöttem belőle.
TazLeacher
nagyúr
Tegnap próbálkoztam, de nem igazán jött össze semmi.
Larry303
addikt
übung macht die meister!
kitartás!
van bencmark tool a teljes verzióhoz!!!
aki nem akar írogatni...megnéztem egy két mapet flybyban, hát van 1-2 pazar....
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
#57018880
törölt tag
CTF-Coret Fly-Through 107.49 FPS average , 1680*1050 / DX10 / 5-5 ...mondjuk nekem az iniben van pár cucc amiket nem hiszem ,h vissza állitott...pl árnyékok felbontása
Hmmz
aktív tag
Megvettem...
Fel kéne rakni de most nincs időm rá
de nemsoká LESZ és akkor LESZkessetek
Mottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
RasHaN
aktív tag
én amikor megvettem, dvd olvasó nemvolt hogy feltegyem vele, szal te még jól jártál
lessz kessünk? adakozó kedvedben vagy?
[ Szerkesztve ]
Internet Explorer is the special Mircosoft® software that allows you to download and install Mozilla Firefox.
TazLeacher
nagyúr
Kitartás az van, csak nem megy (ráadásul úgy néz ki túlhúztam a karit, mert állandóan kifagy). Valami tippet tudtok, hogy mit kell csinálni? Nekifutok a falnak, ugrás+bal gomb, azt semmi (vagyis sérülök, de az megy ugrás nélkül is... ).
Illetve a másik, amit már kérdeztem. Másnak is Lagol Single-be? Vagy lehet ez is a kártya?
#57018880
törölt tag
UT3 -hoz igazán felesleges húzni a karidat ,hacsak nem nagy felbontásban tolod...talán még akkor sem...próbáld meg alap órajelen...
"Nekifutok a falnak, ugrás+bal gomb" ...nemtudom ez mire utal ,de ha hammerjumpot akarsz falról akkor megvárod még begerjed a masina (nyomod a balost) falnál elengeded és kell egy jó időzítés az ugráshoz aztán repülsz ... én leginkább a talajra tolom ha fel akarok jutni egy magaslatra vagy párkányra stbstb
TazLeacher
nagyúr
1680*1050 minden maxon. Így szoktam játszani, fut teljesen simán, csak néha megfagyott, néha meg laggol. De lehet a beta driver miatt volt. Most raktam fel a WHQL drivert, másfél óra Crysis, 1680*1050 minden High, és nem fagyott, nem hibázott a kártya. Akkor nehogy má' az UT megegye...
Hammerjupm, igen. Oks, akkor kipróbálom így.
feka007
nagyúr
Ez a game olyan jól van optimalizálva, hogy 50 fps alatt még nem láttam fullon, pedig televan shaderrel. A grafikáját is sikerült megszeretnem, és már nagyon tetszik, szinte irrreális, hogy ilyen jó grafika mellett ennyire jól megy egy játék az utóbbi 3-4 év sok gányul optimalizált játéka után. Ha grafikai megjelenítésben le is marad a Crytek üdvöskéjétől az Epic engine, ennyire jó grafika/sebesség aránnyal még nem készültek játékok, mint ezzel az enginenel.
Szombaton megyek is érte.
Larry303
addikt
double dodge timeot lehet iniben állítani?
nem volt időm megnézni még, de ha jól emlékszek menüből nem lehet....
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
Alkarcsont
senior tag
dodge click time-ot lehet iniből állítani double dodge (dodge jump?) meg nincs.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
gege71.hu
addikt
Szasztok.
Az letezhet, hogy ujabb catalyst megoldana az alabbi gondom?:
Konfigommal eléggé ergyán megy a játék. Nem teljesen olyan mintha szaggatna hanem inkabb olyasmi mintha az egész ilyen lomha szar lenne, mintha fogná vmi az egész játékot.
Konfigommal x1800xt 512MB DualCore1 3000MHz, 2x1 gig 800as geil ultra ram.
Na mar most, le van veve az elsimitas, anizo, minden szart probaltam mar csokkenteni. Meg a felbontast is levettem 1680x1050 ről (22esTFT) de akkor is szar az egész. Alacsonyabb felbontásban is ugyanolyan lomha az egész. Magyar menüs nem virágbolti, hanem legalis megvasarolt változat.
Ami fura, hogy COD4 simán elfut meg 4x aa 8x anizoval 1680x1050ben gond nelkul, szaggatásmentesen, olajozottan. Az UT3 meg nem. Szal most nem vagom mit kene beloni, hogy jo legyen.
Az a baj mar lebutitottam a texturareszletesseget meg minden szart is rajta, de ugyanugy szar mint max felbontasban. Azon kivul, hogy ocsmany ronda mar ugy a kep, de legalabb lomha marad. Fax kivan.
feka007
nagyúr
Hány fps-t ír ki? Szerintem ez a módosított UE, amit ebbe meg a GoW-ba beletettek, kicsit el lett cseszve, mert 50 fps-nál már olyan, mintha szaggatna.
[ Szerkesztve ]
#57018880
törölt tag
UTEngine.ini
==========================================
[Engine.ISVHacks]
bInitializeShadersOnDemand=False
DisableATITextureFilterOptimizationChecks=True
UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False
PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=False
===========================================
Nézd meg ,hogy a kiemelt sor False-on van e...,ha nincs akkor írd át..
EZ MINDEN ATI VGA TULAJNAK SZÓL...
megj: felesleges anizót állitani a driverből mivel ,ha a texture detail = 5 a menüben akkor egyből 16-os anizóval megy. (azt nemtudom ,h kisebb értékeknél van e szűrés)
[ Szerkesztve ]
gege71.hu
addikt
köszi
este rácsekkolok..ill csak holnap...ma Tankcsapda koncert a pecsában
gege71.hu
addikt
mivel iratom ki a fps-t?
Fraps nincs feltelepitve, van a jatekban vmi konzolparancs?
gege
#57018880
törölt tag
Itt egy szimpla szkript amivel be tudod állitani F11 ill F12 -re a "stat fps" és "stat net"(ping) cuccokat.
1. Keresd meg ezt :
My Documents / My Games / Unreal Tournament 3 / UTGame / Config
2. Nyisd meg ezt "UTInput"
3. Másol&beilleszt :
Bindings=(Name="F11",Command="stat net")
Bindings=(Name="F12",Command="stat fps")
oda ahol a többi gomb beállitás is van.
4. Mentés ; bezárod.
5. Játék betölt és már lehet tesztelni.
(#3137) Alkarcsont válasza Alkarcsont (#3092) üzenetére
Alkarcsont
senior tag
Nem látok PH!-s arcokat! A nevezés még nem zárult le, továbbra is leadhatjátok neveteket az #ut3.hun channelen dev`-nél!
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
#57018880
törölt tag
Első körben kiesnék ...nem látom sok értelmét így...
--------------------------------------------------------------------------------
Vki pls meg tudna dobni egy (Eredeti , Full (default) UTEngine.ini-vel ami nincs szét szerkesztve) , nagyon fontos lenne mert nem indul el a szerkesztő állandóan crashel és már nem tudom mi miatt csinálja ...elég sokminden át van írva nálam (valsz vmi grafikai beállitás)
// már újratelepitettem...sajnos voltam olyan nagy kopé és nem töröltem a dokumentumokban a régi konfigot //
a lényeg ,hogy ezt a sort törölje aki megszán és oda adja...:
EncryptedProductKey=(cd kulcs titkositva) ez nem kell ,van sajátom
#57018880
törölt tag
Ezt a tolongást...
@rglaaf
veterán
Most nem azon van a lényeg hogy kiesel e vagy sem,csak hogy minnél többen legyünk igy lesz jó a fun
PSN:BiZzare_0 ️
gV
őstag
[TAB] "stat fps" szerintem
old gray
addikt
Ööö igazoltan hiányzó vagyok.
Meg amíg láma-szinten vagyok nem akarok égni "nyilvánosan" inkább kussban maradok és gyakorolom az új mapeket.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
edgR
őstag
megtortent :]
Ferdzsoo
addikt
Elvileg én is jelentkeztem, bár visszajelzést nem kaptam...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Alkarcsont
senior tag
Csinálj egy biztonsági mentést, majd töröld le az ini-t elvileg generálni fog egy újat tök defaultat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
#57018880
törölt tag
Megvolt ,csak nem akartam 2 újra telepitést ...de kénytelen voltam...amúgy rájöttem ,h mivolt a baja : éppen csak annyi ,hogy ha átirom magyar nyelvről nemzetközire (angol) akkor az Unreal Editor nem indul...ez baromira kiábránditó mert játszani is angolul szoktam és szerkeszteni is angolul szeretnék ,de ez nem megy...:S
Ferdzsoo
addikt
Pedig mennyire jó a magyarítás...
Vegyiveszély, Őrszem, Rámpa, Brutális állat a pályán, halál, halál, halál!
Mindíg halálra röhögöm magam...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
#57018880
törölt tag
Sztem a tisztes fordító még életében nem jázszott UT-t ...,de sztem marion kivűl mást sem.../nem felvágás ,de a mi sufni forditásunk jobb lett pedig 1 délután alatt készült és hát azis messze van még a "jó"-tól is /
Ferdzsoo
addikt
De az Ultra kill helyetti: "halál, Halál, HALÁL!" felirat teccik nekem a legjobban.
Meg a rampage is jó a maga: "totálisan tarol" fordításával!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."