Kár... RIP
Swarm is coming.
Kár... RIP
Swarm is coming.
Szerintem nem is baj, az eddigi infók alapján nekem nem igazán tetszett.
Az első in-game videó nekem is elvette tőle a kedvem.
Simán ki lehetne hozni a C&C-ből egy durva fps játékot is. Nem hiszem el, hogy az EA-nek ez problémát tud jelenteni.
Az EA csak kiadó, nem ők fejlesztenek. Épp ez az, hogy nem tetszett nekik sem, ezért leállították. Egyébként az ilyen leállított projektekkel mi lesz? Nem lehetne rászánni pár napot, és olyan formába pofozni, hogy legalább le lehessen ingyen tölteni? Még jó is kisülhetne belőle, pl. az ingame videókból azért mindent nem lehet megtudni, mivan ha kedvező reakciókat kapna, és értelmét látnák újra kezelésbe venni. Volt már rá példa úgy emlékszem, hogy félbehagyott fejlesztést letölthetővé tettek, csak nem jut eszembe, mi volt az.
Megvan, a Black Isle által fejlesztett Fallout 3-ra gondoltam. Ezt is leállították, aztán feltették a netre ami már készen volt.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Egyébként az ilyen leállított projektekkel mi lesz? Nem lehetne rászánni pár napot, és olyan formába pofozni, hogy legalább le lehessen ingyen tölteni?
1. Azt a pár napot is ki kell fizetni az alkalmazottnak.
2. Ha ingyen publikálod, akkor abból max. intellectual property theft lehet, haszon viszont semmi.
3. Szerződés függvényében a fejlesztőnek részesedés jut (és nem biztos, hogy az eladási ár függvényében).
vagyis több, mint valószínű, hogy még nullszaldóval sem úszható meg egy ilyen manőver.
A Black Isle az annyiban speciális, hogy az Interplay része volt szervezetileg, vagyis házon belüli a fejlesztés. Viszont nem árt észben tartani, hogy az Interplay anyagilag hol is van mostanában.
[ Szerkesztve ]
Az EA nem csak kiadó, van jó pár fejlesztőstúdiója és a Tiberium is ezek egyikénél (EA Los Angeles) készült.
Ha nem is az egészet, de egy Demo szintű részét kiadhatnák.