Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) marec1122


marec1122
senior tag

Azért nyitom ezt a témát hogy akinek van tapasztalata a konzolokszervize.hu val az itt le tudja írni.
Jelenleg ITT elérhetőek.
Ha valaki számíttatott be már náluk játékokat mennyire korrektek?
Ha esetleg garancia felhasználásra került sor volt e már problémája valakinek?

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#2) x360elite válasza marec1122 (#1) üzenetére


x360elite
őstag

Szia.

Csak jó dolgokat tudok mondani róluk. Segítőkészek, precízek és gyorsak. Többre nincs is szükség. :N

Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

(#3) marec1122


marec1122
senior tag

Rájuk írtam skype-on illetve küldtem neki egy emailt kb 5 napja és eddig nem válaszoltak :U

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#4) x360elite válasza marec1122 (#3) üzenetére


x360elite
őstag

Tudod ..... Nem védeni akarom Őket, de a telefon a leghatásosabb (még mindig) :K .

Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

(#5) marec1122 válasza x360elite (#4) üzenetére


marec1122
senior tag

jah vágom. de ezen a topicon nem is az volt a kérdés hogy én mi mindent tudok megtenni azért hogy hajlandóak legyenek válaszolni. ha megadnak 3 elérhetőséget és ebből 2-n nem reagálnak az annyira nem szimpi. ettől függetlenül még lehetnek jók is akár..

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#6) x360elite válasza marec1122 (#5) üzenetére


x360elite
őstag

Ebben sajnos osztanom kell a vélemyed.. Én azért nem tudok a skype-hoz és társaihoz hozzá szolni, mert a akarok valamit, akkor elintézem telefonon. Egyébként tényleg gáz, hogy a 3-ból 2-n nem reagáltak. Nem is értem. :F

[ Szerkesztve ]

Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

(#7) FehérHolló


FehérHolló
veterán

Benntartott, majd 1 hét múlva túlárazott (dupla ár) Diablo 3 CE előrendelői készlet. :C

Long story short: Előrendelőknek megjelenés napján azt mondták, hogy sajnos nem mindenkinek jut, utána pár nappal, amikor _minden_ bolt polcáról elfogyott Magyarországon, náluk mágikusan megjelent párszor 10 darab készleten, természetesen nem normális, se nem előrendelői áron adták, hanem "kicsit" drágábban.
Hasonló volt az eset a sima Dio3 verzióknál, de ott nem az előrendelői, hanem az eggyel későbbi készletet adták 4k pénzzel drágábban 1 héttel a megjelenés után.

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#8) Ptech válasza FehérHolló (#7) üzenetére


Ptech
őstag

Normál Diablo3, ugyanez a sztori.

Emailre nem reagálnak, telefonban meg hazudoznak folyamatosan. Soha nem fogok semmit venni ott ezek után.

(#9) FehérHolló válasza Ptech (#8) üzenetére


FehérHolló
veterán

Nekem már a túlárazott verzióból jutott csak, és elbeszélgettem az eladóval, miután megkérdezte, hogy mi a véleményem az üzletről.

Nagyon helyeselt arra, hogy épp csak náluk lehet kapni, ezért ilyen drága.
Én sem teszem be oda többet a lábam. Attól függetlenül, hogy mostanában már exponenciálisan csökken a játékra szánt időm.

Skynet is real. It's called Google.

(#10) Ptech válasza FehérHolló (#9) üzenetére


Ptech
őstag

Én végül már csak azért sem vettem meg tőlük. Megvettem inkább egy Svéd webshopból 2k-val olcsóbban a digitális verziót, mert mindenki kapja be :DDD

(#11) marec1122


marec1122
senior tag

Na hát eljutottam odáig hogy 4. ráírásra végül válaszoltak. Ezt én kicsit karcsúnak találtam ezzel szemben a válaszuk egyértelmű volt.
A főoldalukon hirdették hogy beszámítanak játékot aztán mikor be akartam számíttatni ezt a hirdetés bevették és közölték hogy "nem áll módjukban beszámítani".
Summa summarum lehet ettől még hogy jók de az ügyféllel való kapcsolat tartás még kiforratlan feléjük.

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#12) bul07


bul07
nagyúr

Két hónapja előrendeltem a bf4 prémiumot , elfelejtkeztem róla , jött a email hogy futárnál a cucc, ekkor gyorsba hívtam őket és jeleztem hogy nem tartok rá igény
Normálisan fogadták nem hőzöngtek hogy mi miért , és nem követelték rajtam a futár díját se (rákérdeztem amúgy )
Pozitív tapasztalat

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#13) Szmore69


Szmore69
újonc

Sajnos nekem eleg rossz tapasztalatom van veluk kapcsolatban.

AMATOROK ES SZERVEZETLENEK !!!!!!!! Tobbet nem rendelek semmit ettol a cegtol.

Kulfoldrol akartam fizetni kartyaval de meg western unionnal sem tudtak megoldani ami eleg vicces 2014-ben. Kicsit elmaradott az uzletpolitikajuk es az alkalmazottak nem rugalmasak es nem tudnak semmit sem athidalni a vevo megelegedesere !!! NAgy hiba !!!

Kesobb ugy dontottem hogy haza kuldom a baratomnak a pezt akinek szolt volna meglepetes. Ezt le is leveleztem ket nappal a kiszallitas elott. 2 nappal utana hiszen hetvege volt es akkor minden megall kuldtek este 7 kor egy emailt hogy az emailem osszeesett hahahhahhahhha (nem oszinte a nevetesem ) es em kuldtek ki a futarral a ps4t es hogy ismet jelentkezzek majd. Este 7 kor ??!? Rendkivul jo a kiszolgalas ?!!?? Nem ajanlom senkinek oket !!!

Most ket nappal megcsuszott a meglepi ajandekom. Hat nem irom le milyen pipa vagyok !!!!!!!!!!

(#14) Thrawn


Thrawn
félisten

Konzolboltra csapott le a NAV

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#15) Adam_Shepard


Adam_Shepard
addikt

Rendeltem toluk egy jatekot, kiertesitettek, hogy mehetek erte aztan szemelyesen kozli a srac hogy ezt mar atvettem... A pult alol egy masik odanyomta a kezebe a jatekot es odaadta nekem.

Aztan

Most 3 napja rendeltem egy masik jatekot toluk meg akcioban (nem volt raktaron naluk de rendlesre hoznak meg) ma megkerdeztem hogy iden meg szamithatok e arra hogy megerkezik a cucc es ezt kaptam valaszul:

Üdv!

Igen, tudunk még belőle szerezni, amennyiben érdekes lehet, viszont az akciós árat már nem tudja biztosítani a kiadó sajnos.

Namost, AZ MI?!

Persze hogy nagyobb buli eladni egy tizesert mint 4 ert odaadni bakker!!

Na ilyen banda ez.

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#16) ValeHun


ValeHun
csendes tag

Nekem a ps3 hd portja lett kontakt hibás egy kisebb baleset következtében. Felhívtam ezt a csicska társaságot, h mennyibe csinálják meg. Azt mondja a hülye gyerek, a vonal túlvégén, h mivel ez alaplap javításnak számít így 24.000.- forint a költsége. Mondom, ember pár ezerrel kipótolom és veszek használtan egyet. Erre azt mondja vigyem be megnézik, mert az ingyenes és utána tud árajánlatot adni. De ha nem olyan a hiba, akkor 14.000.-be lesz. Mi az, hogyha nem olyan a hiba? HDMI portot kell rajta cserélni ez a hiba! Mondtam a kis lehúzósnak, h ha még pár percig kifogásolom az árat, akkor lehet, h 10ezer alá is le tudunk menni? Erre azt mondja, h 14ezer a legalja. Kérdezem, h ez miért lett ilyen fix mikor előtte 24ezert akart érte meg, h meg kell nézniük és, akkor mondanak árat rá? Hebegett habogott aztán ismételgette, h vigyem be meg alap javítás ennyibe kerül. Ugyh inkább hagytam.
Tud netán vki olyan embert, aki otthon fusiban tudna hdmi portot cserélni? És nem több 10ezer forintért mint ez a semmirekellő hazug brigád?

(#17) Pisces666


Pisces666
újonc

10napja rendeltem egy tápot ami 8napja meg is èrkezett de nem az amit rendeltem azóta várom hogy küldjèk azt amit rendeltem mindig csak hitegetnek türelmet kèrnek.felháborító hogy csomo termèkük ugyanazon a nèven más árral szerepel a honlapon.

(#18) gege321


gege321
tag

Ennyit még nem szívtam egyik céggel sem.
Szart küldtek, elálltam a vásárlástól de a pénzem sehol már egy hónapja!!!
Csak állandóan még egy kis türelmet.
Soha többet!

(#19) CsPapa


CsPapa
friss újonc

Egy trehány, nem korrekt társaság! Elköltöttem náluk rengeteg pénzt és nem hogy nem becsülnek meg még ki is ba..tak velem, de nagyon...!!!
Karácson előtt a 6 megrendelt termék ami a honlapon raktáron volt egy hét múlva sem érkezett meg (amit közben kétszer visszaigazoltak!) de ez szerintük rendszerhiba... És kérdezem én ki a rendszer? Hát ők csinálták, tehát ki a hibás? Erre azt mondják nem ők, hanem a rendszer.. Még annyi gerinc sincs bennük, hogy ha hibáztam felköpök és alá állom és elnézést kérek, ez utóbbit tudják kedvetlenül hajtogatni a telefonba. Ne higgyjél el nekik semmit!
Remélem hasonlóan lesz az Ő rendelésük, vásárlásuk, ügyük, stb... intézve mint ahogy Ők bánna a vevőkkel...!!!
Inkorrekt, szervezetlen, alkalmatlan bagázs! Ne vásárolj náluk! :(

(#20) #79125504


#79125504
törölt tag

Napokban én is rendeltem tőlük, tegnap gondoltam rákérdezek , hogy mivan a termékkel mert se csomagkövető számot semmit nem küldtek a rendelés állapotáról. Egyedül a weboldalukon a rendelt cuc státusza változott "kész"-re.
Ebből meg sokat nem tudok meg , hogy már futárnak adták e vagy sem. Próbáltam emailben elérni az ügyfélszolgálatot , természetesen azóta is várom a választ. Kezdem bánni , hogy itt rendeltem :))

(#21) ldave válasza #79125504 (#20) üzenetére


ldave
félisten

Amúgy miért nem hívod fel őket ilyenkor? Az emailt miért tartod jobb megoldásnak?

A Slime draws near! Command?

(#22) #79125504 válasza ldave (#21) üzenetére


#79125504
törölt tag

foglalt volt állandóan a vonal vagy nem vették fel :( Hétfőn újra megpróbálom. Hátha több sikerrel járok.

(#23) #79125504


#79125504
törölt tag

Telefont továbbra se veszik fel vagy foglalt, és email-re se hajlandóak válaszolni. Még várok délig aztán szépen lemondom a megrendelést, és aztán felőlem , hozhatja a futár nem fogom átvenni. Nem ajánlom senkinek se őket ! Nem gondoltam volna , hogy ennyire inkorrekt ügyfélszolgálattal, hogy tud létezni egy ilyen webshop.

(#24) Kai_Rong válasza #79125504 (#23) üzenetére


Kai_Rong
senior tag

Ez a videojatekbolt.hu-val való merger nem tett jót nekik, az biztos, azóta is azt nyögik.

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#25) #79125504 válasza Kai_Rong (#24) üzenetére


#79125504
törölt tag

Fogalmam nincs mi lehet náluk , de már unom , hogy napok óta azzal küszködök, hogy legalább annyit megtudjak, hogy mivan a megrendelésemmel. De az nagy betűkkel fel van tüntetve , hogy abban az esetben a szállítási költség a vevőt terheli ha nem veszi át a terméket. De az persze teljesen normális, hogy a megrendelést nem lehet követni még egy csomagkövetési számot se küldenek. Csak annyit tud a kedves vevő hogy megrendelted azt hello. Semmi részletes állapotfrissítés.

Tudnátok valami konzol boltot ajánlani ami ténylegesen pár napon belül szállít és létező ügyfélszolgálata van ? :))

(#26) Kai_Rong válasza #79125504 (#25) üzenetére


Kai_Rong
senior tag

PlatinumShop

Messze a legmegbízhatóbbak a városban, én évtizedek óta csak náluk vásárolok.

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#27) #79125504 válasza Kai_Rong (#26) üzenetére


#79125504
törölt tag

Köszönöm. :R Amúgy ez a konzolokszervize mindig is ilyen hulladék volt ügyintézés szempontjából? Vagy csak amióta összeolvadt a videojatekbolt.hu-val?

(#28) Zozzant


Zozzant
addikt

Nagyon nem ajánlom senkinek ezt a helyet... 1 hét alatt sehol sincs az online kifizetett készleten lévő cucc, emailekre és facebookra sem válaszolnak. A következő lépés mi legyen??? Vidékiként asztalborogatás nem lehet.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#29) Freiherr válasza Zozzant (#28) üzenetére


Freiherr
őstag

Elállsz a vásárlástól, és várod egy hónapig a pénzed, addig meg ők szépen forgatják helyetted.
Egyébként miért kell előre fizetni bármit is? Nincs utánvét, vagy mi? Tényleg érdekel a motiváció.

XXX

(#30) Zozzant válasza Freiherr (#29) üzenetére


Zozzant
addikt

Ez a fórum a boltról szól nem rólam.

A lemondás ellen is védik magukat: "Hiba: ez a rendelés nem mondható le (vagy teljesült, vagy folyamatban van, vagy már korábban lemondásra került) "

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#31) Freiherr válasza Zozzant (#30) üzenetére


Freiherr
őstag

Nem akarlak én felelőssé tenni, csak kíváncsi voltam, miért fizettél előre.

Ez elég gáz, nem hinném, hogy ez szabályszerű, hogy nem mondhatod le.

[ Szerkesztve ]

XXX

(#32) Zozzant válasza Freiherr (#31) üzenetére


Zozzant
addikt

Ha jól rémlik az utánvét többe került.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#33) Leslie33


Leslie33
csendes tag

Most én is szenvedek velük egy ideje. Májusban volt egy éve, hogy vettem tőlük egy gamer széket. Gembird Scorpiont. Még tavaly novemberben tönkre ment a gázrugója. Másfél hónap huzavona után küldtek egy másikat, de akkor már a fogyasztóvédelmet is emlegettem. Most május végén azt vettem észre, hogy az új gázrugó, szétrepesztette a csillagot és szabályosan átcsúszott rajta, leért a földre az alja. Bejelentettem nekik, majd egy hétre rá újra írtam nekik, hogy válaszoljanak végre. Ekkor az a válasz érkezett, hogy küldjem fel nekik a hibás alkatrészt és 4-5 napon belül válaszolnak, hogy mi a teendő. Futárral, saját költségemen felküldtem nekik egy héten belül. Azóta is várom, hogy jelentkezzenek. Egy hete újra rájuk írtam, hogy nem kaptam még választ, de semmi reakció. Telefont nem veszik fel. Tud valaki egy használható telefonszámot hozzájuk? Köszönöm!

Az igazság odaát van...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.