Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #63677 üzenetére
Nem értettem félre, arra gondolsz hogy eddig mondjuk 60-nal már 5ben volt és forgott mondjuk 1400at, most meg hagyja 4ben forogni 1800on.
Ez a melegedési idő rövidítése miatt van.A többit azért írtam mert annyit ekéztétek mostanában az újabb crosst hogy gondoltam hozok egy példát a konkurenciatol is, hátha belátjátok hogy nem olyan rossz ez napjainkban...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
DarkByte
addikt
válasz Kolondrum #63685 üzenetére
Igen, ez világos.
Csak pont azt próbáltam megfejteni érdemes lehet-e AGM módba rakni a töltőt vagy sem. Úgy néztem kb. csak a cél feszültségben más, kicsit magasabbra töltené. Szóval a normál móddal tippre lehet mindkét fajta akkut gond nélkül, bajt nem csinál.Neten annyi infót találtam hogy az AGM akkuról elég egyértelműen ki kellene tudni szúrni a címkéről hogy az. Ez nem tűnik semmi különlegesnek.
Nem saját fotó, de egzakt ugyanez van benne.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #63820 üzenetére
Alapvetően én is ilyen lennék, de Móvár cityben érdemesebb inkább minél rövidebbre fogni az úton töltött időt, mert annál kisebb az esélye, hogy elkaszáljanak, mint anyumat ma reggel. [kép]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
TommyY2
tag
válasz Kolondrum #63820 üzenetére
Sajnos én is napi 2x3km-t járok dolgozni, meg vissza. Nekem nincs másik munkába járós autóm (gyalog messze van, tömegközlekedés meg nem nagyon van).
Mennyit kellene kerülnöm ahhoz, hogy "kíméljem" a motort, illetve a megtett plusz km-ek költsége vajon nem lenne-e idővel jóval több, mint egy esetleges motor javítás?
Hétvégente jobban meg van járatva, akkor talán kipárolog az olajból a hét közben felgyülemlett benzin.
Egyébként a Start-Stop rendszert soha nem használom (K14C). Éves átlag sebességem kb. 50km/h, az olajba kb. 110 üzemóra kerül.
TommyY
-
blakey
titán
válasz Kolondrum #63836 üzenetére
Mindig megfogjátok magyarázni, de én simán elmegyek, nekem ez nem probléma,, Egyébként vizet nem veszek, ott a csapvíz, nálunk pl. kiváló, ezért pénzt nem adok és nem gyűjtöm a műanyagot.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
TommyY2
tag
válasz Kolondrum #63836 üzenetére
Hát, igen. Ugyan ezt írja a kezelési leírás is.
Azért csak nem árt jobban a motornak, ha napi 2x3 km-t megyek, mintha napi 2x16 km-t mennék?
Tulajdonképpen az olaj használódik jobban, de csak kibír évi 100 egynéhány üzemórát.Kis városban lakom, az egész nincs keresztben 16 km.☹️
És, igen. Hülye lennék gyalog bevásárolni, akkor mire tartsam az autót?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kolondrum #64010 üzenetére
Nekem ugye kis swiftem van de az bizony megérzi a telet!
A régi 1.3 swift télen városban a 8 litert simán megkajálta!
Az új hibrid is megérzi, 5.6, 5.8-ra is felmegy a fogyim.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz Kolondrum #64010 üzenetére
Tehát a harmadfokú egyenlet megoldóképlete:
Tudós olvasó elindul fejérből, Donaunojstadtnál rápisil 10 litert majd elmegy 20-30 kilométert és Békéscsabán tankol megint? Szerintem egy féreglyukon át utazott a téridő kontínoumban és azt már próbáltam az zabálja a bendzint, de nem kicsit.Jó most rosszul dekódoltam direkt a szöveges feladatot. Lényeg, hogy az asszonynak nem akarta bevallani, hogy elment a kedvenc örömlányához és míg zajlott az entyem addig bónuszba még levámolták a madamék a bengát, mert nekik is kell járni valamivel. Ha nagyot hazudsz senki nem gondolja hamis az állítás, persze hogy a benzin a trágya.
Különben észrevennéd, 10 literrel 20 kilcsit menni atyaég úgy csörögne mint álat, a kopogás érzékelő azt mondaná, hogy inkább gyalog megy. A Rába Steiger eszik annyit.
Jelzem ez a szennylap állította égre földre, hogy a nyáron nem lesz benzin a Balatonnál. 'Oszt lett, csak megtankoltuk, várni se kellett.
Szerk ja most jutott eszembe, hogy úgyse látja, le vagyok bannolva. Nembaj.
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64041 üzenetére
Nem lehet hogy hűtőfolyadékot kellene cserélnie? (csupán megfigyelés hogy az öregedő folyadék nem tudja ellátni már teljeskörűen a hűtést)
Amúgy attól függ, ha 4000 rpm-en engedte lefelé 55-60 km/h-val gázadás nélkül, akkor nem biztos. Olyankor is dolgozik a motor, "akkor körbe-körbe forog, csak szív meg sürít meg gyújt meg kipufog..." . Bocsánat a csapongásért, szóval olyankor is dolgozik, melegszik, a megtermelt hőt el kell vezetnie, a motorfék hatást a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz történő súrlódása adja (meg még pár dolog) és mint ahogyan megtanultuk fizikából, a súrlódás hőt termel. Hogy a termosztát nyit e, vagy mindig nyitva van azt igen gyorsan ki lehet deríteni, ha álló helyzetben üzemmelegen kikapcsolt ventilátorral is elindul a venti a hűtőn, akkor a termosztát valószínűleg jó. Addig kell pörögnie amíg a hűtőközeg vissza nem hül, ezt egy OBDII olvasóval meg egy ingyenes android appal frankón lehet nézni.
Ha reggel jéghidegen nem megy egyik venti sem, akkor a termosztát zárva van. Némi időt igényel, de könnyű tesztelni ezt az elméletet.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Kicsirics77
veterán
-
tatararpad
senior tag
válasz Kolondrum #64149 üzenetére
Ráadásul ha automata váltót akarsz marad az öntöltős hibrid, abban is a fantasztikus robotizált váltó. VW T-Cross 150 lóerős motor DSG váltóval ugyanúgy ~13 millió, a Suzuki helyében erősen agyalnék valamin mert ebből a hibrid vonalból szerintem nem fognak meggazdagodni.
-
burgatshow
veterán
-
-
-
Qtya123
őstag
válasz Kolondrum #64175 üzenetére
Még jó, hogy volt annyi lélekjelenléte és helyzetfelismerése, hogy lebukott, nem pedig lefagyott.
Mindig csodálkozom az M0-án, ahol mindig akad 1-1 hülye, aki két kamion között 85-el vonatkozik. Általában papók valami kis méretű autóval, vagy elektromos autósok.
Gondolom utóbbi azért mert haza sem érne az akkus csodával, ha jobban nyomná a gázt.
(A héten a céges Leaf-el mentem 15 km-t, 89% volt a töltöttség, mikor beültem és 39% mikor kiszálltam. Vicc.)Az ilyenekben teljesen halott az életösztön.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64179 üzenetére
Ez az NKH meg az ő baja legyen, ne a tiéd...
Nekem ezért van duál kamera, gyönyörűen látszik 640×480ban is ahogyan lefelé bámul vagy telefonál.
De az is hogy olyan franya fekutban mint egy moszkvics.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
simonjoe
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Interstuhl Goal 152G német irodai szék jelképes áron - kis hibával
- Netatmo Intelligens Wi-Fi Termosztát
- Xiaomi Mi Robot Roborock Vacuum Robot porszívó MOP S55 S51 S502-00 BHR5
- IKEA TRADFRI Radios vezeték nélküli beltéri konnektoros kapcsoló hálózati aljzat dugalj
- Fehér oldalfalú Jura Ena 7 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen