Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) macko20


macko20
őstag

Segíteni szeretnék azon sorstáraimnak akik megvásárlás után ezekkel a problémákkal találkoznak,és a T-Mobil ügyfél szolgálatán ,és szervizében töltött órák után szeretnének igazi segítséget kapni.Saját tapasztalataim :2009.08.03.-án a szervizből átküldtek az ügyfélszolgálatra mondván "nem aktivak a szolgáltatások",mint kiderült aktivak,felvették a bejelentésem./kb.1.5-2 óra/,1 hét mulva érdeklödtem közölték még folyamatban van legyek türelemmel.Telt mult az idő ,nyaralás, munka,stb, a mobil TV továbbra sem müködik,türelmes ember lévén vártam 08.26.-ig ekkor ismét elmentem az ügyfélszolgálatra,másik ügyintéző vissza irányított a szervizbe,a "szerviz szakember" tudása eléggé hiányos volt annyíban maradtunk várjak a központ hivására ha tudják a megoldást./kb70 perc/ Másnap felhivott a harmadikai ügyintéző ,hogy van pár oldalnyi leirás az X1 beállitásairól,miután ezért visszamentem majd este végig néztem kiderült,hogy hiányosak a telefonban lévő T-Mobilos wap,MMS,stb,beállitás,mikor minden a helyére került minden alkalmazás müködött a legnagyobb örömömre.Akinek szüksége van ezekre a leirásokra bescannelve elküldöm neki E-mailbe,lépésről lépésre van leveztve a tennivaló átlag felhasználó nyelvezettel,ábrákkal.Remélem tudok pár embernek segíteni!

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés is ! Üdv.:m20

(#2) legiaap


legiaap
nagyúr

Szerintem ezért kár volt topikot nyitni.
Inkább ide írtad volna be.

How are U today? Just kidding...I don't care!

(#3) Loretto


Loretto
veterán

Hazsnáljuk a #2-ben linkelt topicot, ezt zárom.

Soirée...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.