Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
No Emberek!
347 hozzászólással vagyok elmaradva, valamikor megpróbálom bepótolni. -
peti_s
addikt
No Emberek! Kijött teljesen az az üveggyapot szerű cucc a kipufogóból, a hangja nagyon minimálisan változott csak, még kívülről sem igen lehet megmondani h vmi kijött belőle.
-
peti_s
addikt
válasz Retro DJ #6434 üzenetére
Szerintem inkább a hangszóró a gyenge keresztmetszet. Nekem itthoni Hi-Fi-vel ami 2*20 Watt RMS-el rendelkezik, a 40 Wattos hangfalak is kicsik hozzá. És nem noname márkákról van szó, hanem Philips-ről. A 2*10-s Hi-Fi-hez kerültek a 2*40-sek végül, így már az erősítő a gyengébb, a 2*20-hoz még mindig nem tudtam elég erőset szerezni hosszú távon.
-
peti_s
addikt
Üdv. Elég rég jártam erre, kb 1 éve nem is igen volt nálam a Favorit, így annyira nem meglepő. Viszont elkezdtek nagyon megtetszeni a 120-s Skodák. Lehet h vennék egyet, mire kell nagyon odafigyelni, ha a kasztni teljesen rendben? Illetve, az 5 gangos váltó mennyire hosszú? Neten kerestem videókat, abból nekem az jött le h ~2700-t forog 90-nél. A 4 gangosról meg azt találtam h 2800-t forog 90-nél. Ezek kb. valósak? Köszi előre is!
-
-
peti_s
addikt
Itt sem látszik bent a festés! Ám, engem az ilyen nem idegesít, vannak fura emberek. Az viszont, h szétvernek egy baltával egy 120-s Skodát, vagy Favoritot, meg leszedik az olajbetöltő kupakját, üresben padlógáz, kitör így az olaj, majd besül a motor, és ezen röhögnek, na az ilyen már rendesen felbasz.
-
peti_s
addikt
Üdv, van egy ilyen akkunk, és érdekelne h hogyan lehet szétszedni, utántöltés célzattal. Köszi előre is, üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
Tuti nem lehet h a kuplungnál van vmi? Nekem az, h elég nehezen megy nagyon gyanús. Nekünk is új a kuplungtárcsa, és nagyon könnyen jár, de a váltó a 3-t picit akadozva, néha zörögve veszi, de ettől még a kuplung tökéletesen, könnyen működik.
-
peti_s
addikt
válasz Atyus77 #9097 üzenetére
Hali
Jaja, magam is tapasztaltam már párszor, amikor kitaláltam h itt meg itt milyen gyorsan fogok tolatni. Hát, elég hangosra sikerült. De, a 3-s fokozattal nálunk vmi baja lehet, mert a többi fokozatba egész szépen belemegy, sőt pl. a 3-ból 4-be váltást nagyon gyorsan meg lehet oldani, de a 3-t ha finoman, lassan teszem be akkor zörög, recseg a leginkább. De, van h semmi baja nincs, pl. egy félórás út után már úgy váltok ahogy szeretnék, nem jön ki belőle hang.[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Nem épp autózáshoz ideális idő van.
-
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #9185 üzenetére
Ez egy hatalmas tévedés h a dízel motor rákkeltőbb mint a benzin. Bármennyire is hihetetlen, de ez pont fordítva van. Másfelől én nem szeretem a dízelt. Volt szerencsém különböző dízel autókat vezetni, 1.6-tól 3.0 literesig majdnem mindent, és habár a legutóbbi tényleg egy élmény volt az automata váltóval, azt kell h mondjam, hosszú távon nem tudnám elképzelni az életem egy dízeles autó mellett.
-
peti_s
addikt
Sajnos manapság ritka az ilyen. Örülök h te szerencsésen jártál.
szerk: A mi Favoritunk holnap megy szelephézag állításra, és olajcserére. A Bosch szűrő milyen? Mert most Mann van benne, és ez nagyon csúcs, csak sajnos Pécsen már nem kapni. Illetve átmosható egy ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
No Emberek, 160 km-t vezettem a Favorittal tegnap. A motorbeállítás miatt az alsó fordulatszám tartományban továbbra is rohadt gyenge, viszont kicsit odalépve neki rohadtul megindul. Előztem, 4ben kezdtem 60-nál, hát látom h ez nem gyorsul, vissza 3-ba, 85-ig gyorsultam vele, de vmi rohadtul megindult. Egész jó most.
-
peti_s
addikt
Üdv. Úgy néz ki h hátsó dobot kell cserélnünk műszaki vizsga előtt majd októberben. Milyen ajánlott? Most egy Bosal van rajta, ez ~40000 km-t bírt.
-
peti_s
addikt
Amúgy nem látom értelmét a ledes indexnek. Közel semmit spórolsz vele, hiszen alig ég. Egy ledes nappali menetfénynek már látom értelmét, azzal lehet energiát is spórolni, de ez az index sztem nagyon felesleges.
[ Szerkesztve ]
-
-
peti_s
addikt
Jöttem már szembe a Favoritunkkal hogy égett a ködlámpája, nem vakít, mivel nem világít semmit sem felfele. Tudom h szabálytalan, de amikor egymás után jönnek a xenonlámpás emberek, én sem mehetek árokba mert nem látok. (nem kell arra gondolni h végig ég, egy 1 óra 10 perces úton max 5 percet ha ég.)
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #9650 üzenetére
Nekünk új a radiátor, és így nagyon gyorsan melegszik.
(#9654) Retro DJ, akkor is hulladék, a felhasználó azt látja h mire megérkezek akkora kezd el fűteni. A másik meg egyből. Ilyen különbség nincs a "hulladékhő" miatt sztem. Favoritnál kb fél perc ez az idő, itt meg 10.
-
peti_s
addikt
Sokkal jobban mehet sztem a Felicia mint a mi Favoritunk. Előznöm kellett egy nagyon enyhe emelkedőn, 1 max 2 %-s volt, 80-nál mentem ki, 4-ben és alig gyorsult az autó. Azóta utálom. De komolyan. Full életveszély ez a gyenge motor, én is szeretnék Felicia motort, pedig még Feliciát sajnos nem vezettem, csak 1.2-s 60 lovas Fabia-t, de az 5-ben úgy gyorsult mint a Favorit 3-ban. Gondolom az injektor miatt a Felicia motorja is jóval erősebb. 3-ban egyébként még jól megy a Favorit, meg is tud indulni, de 4-ben már sehol nincs. Eddig nem akartam széthajtani, egy picit sem, most pl. úgy tettem meg az utsó 1000 km-t vele, hogy nem volt 4000 felett, de inkább 3000 alatt maradt a legtöbbször, de az biztos h ezentúl 80-nál 3-ban megyek majd ki, sokkal fontosabb a biztonság, mint az autó. Amúgy Mágus, ha jól emlékszem édesapádnak van Feliciája. Mennyivel megy jobban? Egyébként a miénken most elvileg minden be van állítva, jobban is megy mint korábban, de sajnos ez is kevés. Padlógáznál meg vmi rohadt hangos alacsonyabb fordulaton is. Viszont, még egy kérdésem a végére, állás közben fogy a Favoritból az üzemanyag, és nem folyik az tuti. Szerintem párolog, gondolom a szellőzőnél, mi nem lehet rendben?
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Na, minálunk is ez van, csak ez favorit, csak morog, amúgy meg semmi sem történik. Legalábbis 4-ben és 5-ben, majd próbálok vhogy csinálni videót. Irigyellek h nincs katalizátor a kocsidban komolyan. Vagy azon kívül van nagyobb különbség a két motor között? Azt nem tudja vki, h itt M.o.-n ki lehet-e vetetni, átírni a forgalmiban, és így műszakiztatni? (mármint katalizátor nélkül) Itt előztem, ahol egy évszázad volt mire visszaértem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Diablo IV
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest