Hirdetés
Aktív témák
-
cqr
aktív tag
válasz ForRedGlory #27 üzenetére
Figyelembe véve, hogy az eddigi hírek szerint 116g lesz, nem olyan eszméletlenül valószínű a fémek túlzott használata.. : p (ami nekem például egyáltalán nem lenne baj, mert rengeteg előnye van a műanyagnak.. csak legyen már p4ssz3ntosan összerakva.. )
-
cqr
aktív tag
Remélhetőleg a driverekhez még bottal sem nyúltak hozzá. : d
Bár a beharangozott teljesítménynek már az 1/6-a megvan ... xd[ Szerkesztve ]
-
cqr
aktív tag
Érdekes, mintha a telefon aszimmetrikus lenne (a kijelző jobb oldalán vastagabb a keret, mint a balon). Másnak is feltűnt, vagy csak az én készülékemben van a hiba? : dd
-
cqr
aktív tag
válasz tariattila #425 üzenetére
SGS2 ?
Hát melyik topikban vagyunk? : dmesélj már!
Egyszer volt, : pDe ha ennyire senkinek sem tűnt fel, akkor valsz csak optikai csalódás (a videóban a telefon két oldala mögött eltérő szürkeárnyalatú volt a háttér...)
-
cqr
aktív tag
Remélhetőleg a kijelző is sokat fejlődött
(Ha csak fogyasztásban közel kerül egy "low-power" IPS-hez már akkor "megéri" az sgs1-ről váltani.. : d )A gyári EXT4 az viszont hájg fájv.. Így utólag viszont kíváncsi vagyok, hogy az elődnél ki nyomta ennyire az RFS-t, vagy inkább arra, hogy él-e még.
-
cqr
aktív tag
-
cqr
aktív tag
Amúgy szerintem itt nem a forgásszimmetriáról van szó. Mert ha a forgásszimmetria szerint lenne az egyik BGR és nem RGB, akkor az RGB képen például a kalóz bal szeme lenne bekötve, a BGR-esen pedig a jobb. Legalábbis ha jól gondoltam el.
A szubpixelek szintjén az rgb forgás-szimm. a bgr-el, tehát ha fogsz egy rgb panelt, megnézel rajta egy homogén fehér képet közelről, majd elforgatod a panelt 180 fokkal és ismét megnézed közelről akkor már (nyilván) minden pixelt bgr-nek fogsz látni. Ha ezt egy kalózos képpel csinálod, akkor a forgatás után persze a kalóz fejjel lefelé lenne, de természetesen ezt a display driver még a framebuffer szintjén kompenzálja egy telefonnál, így mindkét képen ugyan az a szeme lesz bekötve : ) - Gondolom arra célzol a jobb szem - bal szem dologgal, hogy egy elfordított rgb-t meg lehet különböztetni egy "eredeti" bgr-től, de épp ez az, hogy ebben az esetben nem lehet (egy homogén fehér képnél nem tudod megmondani, hogy az eredetileg rgb vagy bgr)A hszed második része természetesen igaz, a három szubpixel színének "összege" adja egy pixel színét, tehát elvileg az is mindegy, hogy RBG vagy RGB vagy BGR, de speciálisan az, hogy RGB vagy BGR az még "mindegyebb" : ddd
-
cqr
aktív tag
Ha ki akarnék a szövegemből valami célzást venni, akkor az lenne, hogy pixelenként lett bgr a kijelző, és nem magát az egész kijelzőt forgatták meg, mert az úgy hülyeség, hiszen akkor az általad leírt display drivernek plusz munkát adnak azzal, hogy a framebuffer-ben a képet meg kell forgatnia.
Én csak egy szimmetriát jegyeztem meg, a gyártás oldalába tényleg végképp nem érdemes belemenni, de csak "megjegyzésként", ezt a forgatási folyamatot a "display driver" gyakrolatilag overhead nélkül meg tudja csinálni. De tényleg felesleges ezt tovább nyúzni, a gyártás pontos részletei úgyis nda alatt vannak : ) . -
-
cqr
aktív tag
válasz Varszegig #576 üzenetére
kis performansz trükk.
Abban a világban, ahol a menük görgetésének, áttünéseknek, grafikus effekteknek a smoothsága szó szerint mindennél fontosabb.. nos ott egy kicsit furcsa lépés..Nameg a performánsz az kockásodás nélkül is megvan, a fogyasztásban jelent nyilván valamennyit.. de ha valaki tisztában van, hogy arányaiban mekkora a gpu és az összes többi alkatrész fogyasztása, akkor ezen az "optimalizáción" maximum csóválja a fejét..
-
cqr
aktív tag
válasz Varszegig #578 üzenetére
Nem kellett volna újat csinálni, egyszerűen csak a 2.2.1 előtti állapotot használni. Azelőtt az sgs-en is sima volt a görgetés mindenféle sakktábla nélkül.
Azért egy gyors googlizás jól mutatja, hogy elég sok embert zavar ez az "újítás".. Én spec az iphone-nál sem nagyon szerettem.., szvsz ezt pont nem kellett volna átvenni : d
-
cqr
aktív tag
válasz ForRedGlory #611 üzenetére
We accidentally left the phone with the screen on all night at full brightness, with the battery charged about 70%, and after eight hours it still had juice in the morning to wake us up, but died down shortly after that.
Kérdés, hogy milyen volt a "háttér", ha mondjuk "átlagos világosságú" volt, és nem 80%-a fekete mert egy galaxys volt a háttérben, akkor nagyon durva : )
-
cqr
aktív tag
Neocore ezeket a gpu-kat már nem méri (framebuffer limit..)
Quadrant "vég" pontszám sok ok miatt nem mérvadó. Amit érdemes megnézni, hogy az fps scene végére kb 60%-al több framet renderelt a mali400, ez elég jó, pláne ha figyelembe vesszük hogy itt is sokszor közrejátszott az fblimit, de itt főleg csak a mali-t érintette.
Egy glbench2.0 eredmény már nagyon nem ártana..
[ Szerkesztve ]
-
cqr
aktív tag
válasz Oppenheimer #671 üzenetére
Ezt egy független, kijelzőtechnológiákkal foglalkozó oldal mérte meg
csak nem ezFehér képnél kb 2x annyit fogyaszt az amoled, mint az lcd, tök mind1 hogy annak az amolednek milyen marketing bullshit neve van
Nem teljesen tök mind1 : d -
cqr
aktív tag
Üdv, a Samu hogy-hogy nem maradt a PowerVR SGX (543MP2) gpunál?
Jelenleg még nem lehet tudni biztosan, egy korai anandos mérésben nagyon rossz volt a mali, de az egyre inkább úgy tűnik, hogy a driverek miatt volt. Viszonylag friss mérésekben (nem az sgs2 de szintén mali400-al rendelkező platform) glbenchmark2.0-ban közel van sgx543mp2-höz, de feltehetőleg egy hét múlva már tényleg pontosan meg lehet ezt válaszolni.#CHIPman:
fps_max 60-ra nőtt, de az IO teszt lassúsága miatt gyanús nekem az RFS...
Az hogy a teszt lassan ér véget még nem feltétlenül ok az aggodalomra : d .. nincs rfs.
A 3D-s részek viszont elég szép eredményt adnak a sima sgs-hez képest. -
cqr
aktív tag
A legfrissebb tesztekben már jelentősen javultak a driverek, jelenleg glbench2-ben pl. kétszer erősebb mint az sgs.
Illetve a 2D-s teljesítmény nagyon impresszív.. kb 3+-szor erősebb (Quadrant2D), mint a tegra2, sgs, dhd hármas. A gui gpu gyorsítása igazán jöhetne.
-
cqr
aktív tag
Rossz számot nézel : )
A quadrantban az alsó "status bar"-on a bal oldali szám az fps, (ami 17-19 sgs-en), a jobb oldali pedig a teszt ideje alatt összesen kirajzolt framek száma (ami véletlenül épp 54 körül van ebben a tesztben)
Ja, és egyébként az sgs fb-limitje 56.x körül van, ami az sgs2 esetén 59.x, tehát framebuffer limitben max ~5%-al lehetne gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
-
cqr
aktív tag
-
cqr
aktív tag
válasz szkorhetz #3392 üzenetére
A teszt feltöltési ideje 04.08. Így egyáltalán nem kizárt, hogy még beta driverekkel készült. (A végleges driver 2.5-szer is gyorsabb.)
#3394:
Nagyon különböznek. A tegra egyetlen erős pontja a "textured-triangle-throughput". Míg a mali komplex grafikus tartalom/effektek kirajzolásakor ~2szer erősebb.[ Szerkesztve ]
-
cqr
aktív tag
A játékok el nem indulásának oka lehet, hogy a mali jelenleg nem támogat bizonyos nem-openstandard textúra tömörítési eljárásokat.
(Persze csak akkor ez a helyzet, ha egy játék "senkinek" sem indul el.)
-
cqr
aktív tag
válasz zeroo5ux #5167 üzenetére
ahova tényleges erő kell oda kevés lesz szerintem a Mali400
Figyelembe véve, hogy a mali400 jóval erősebb mint a tegra2 gpu-ja.. Inkább fogalmazzunk úgy, hogy a "The way its meant to be played" effektus lehet inkább az ok ; D
Nagyon ügyes az nv, hogy ilyen sok emberrel el tudja hitetni hogy a tegra2 a nonplusultra.. pedig az sgx540-el is nagyon szorosat játszik.. a malitól meg.. : )
-
cqr
aktív tag
válasz killerjohn #5805 üzenetére
2) "mikor optimalizálják?". Majd biztos hanyatthomlok minden játékszoftverfejlesztő nekiáll bugfixelni meg új utasításkészletre felkészíteni a játékait mert pár 10.000 SGS2 tulaj telesírja a padlást. Talán pár hónap múlva, de nem jövő hétre.
Az S2-n (alapvetően) azért nem indul el a játékok egy része, mert a mali400 nem támogat bizonyos "proprietary" textúra tömörítő eljárásokat, melyeket néhány játék bizonyos okok miatt használ. (A standardban rögzített eljárások/formátumok természetesen támogatva vannak.) Így várni kell, amíg ezt a fejlesztők átírják.
-
cqr
aktív tag
válasz killerjohn #5810 üzenetére
amit meg írtál, hogy "proprietary", annak olvass jobban utána, ugyanis a vicc, hogy pont fordítva van az egész.
He? : d
Amit linkelsz az is majdnem szóról szóra azt írja amit én is írtam. : ) A PVR például épp egy proprietary formátum, és ezt nem támogatja, míg az ETC a standard része. Én is használtam annak idején mikor a pvr shellel fejlesztettem iphone-ra. Szóval köszönöm a felvilágosítást, de lehet, hogy nincs rá szükség, legalább is nem ebben az irányban. : )
(Ezeket amiket linkelsz én is olvastam, bár én nem csak "olvastam" : )
[ Szerkesztve ]
-
cqr
aktív tag
válasz killerjohn #5813 üzenetére
akkor nincs harag remélem
Természetesen nincs. : )Késő van már, megyek starcraftozni, ahhoz nem kell agy
Fogadok, hogy teamliquid-re ezt nem mernéd beírni.
(De ez itt már nagyon off, úgyhogy "glhf".. : d )
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest