"Érdekes, hogy az Obsidian kapcsán (szinte) mindenkinek egy 14 éves (!) játék jut az eszébe. "
Ez nem érdekes, ez mélységesen szomorú. És pedig azért, mert a New Vegas mellett, annak volt utoljára akkora marketing költségvetése, hogy a nép arcába tolják, ha az nem is kíváncsi rá.
Pedig az Alpha Protocol, Pillars of Eternity 1-2, Tyranny mind jó játékok, AP még korát megelőző is, amit persze nem folytatott/vett át senki, mert túl rizikós. De ha már mélystream, az Armored Warfare is Obsidian alatt volt élvezhető, a ruszkik alatt bohózattá lett.
A sajtónyilatkozatok meg a PR részei. Nyilván nyávoghatnának hogy most mindmeghalunk, a közönség, az új tulaj, az új tulaj befektetői mind nagyon értékelnék a dolgot.
Te Cifu, biztos nem adtad át a fiókot a gyereknek pár hsz erejéig?
mike1334: A stúdiógyilok nem szántszándékos művelet(bár a gyíkembereknél sohasem tudni ), csak a profithajhászás mellékterméke. A kényszeres mindenkinek is megfelelés, az agyon-fókusztesztelt, marketinges és biznic bizottság által tervezett játék készítés a normális fejlesztőket nagyon hamar elkergeti, ha pedig a creative talent eltűnik, akkor a studió léte válik értelmetlenné, mert ipari munkás masszája, és túlfizetett semmittevője bármelyik multinak van elég.
A feladata tehát az Xbox fanatikus közösségnek az, hogy ezen indie cégek megőrizhessék a szabadságukat, és ezt mindenképp az MS tudomására kell hozni minden adandó alkalommal.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"