És mégis mi tartozik a prémiumba? A Telekom vagy a Voda? LOL. Más opció meg nem nagyon van. Telekomnál ügyfél is voltam, később még dolgoztam is náluk, mint call centeres. Szegeden mai napig a sz@ros koaxukat foltozzák, olyan is. Heti rendszerességű globál hibák, sőt előfordult, hogy hetente többször is, kisebb-nagyobb ideig. Szintén Szegeden vettem igénybe a szolgáltatásukat, egy idő után már gyorstárcsázón volt a 1414. És ez csak egy város. Óbuda szintén minden második-harmadik nap elszállt. A lista hosszú. Az elavult, lassú, folyamatosan meghibásodó eszközeikről nem is beszélve.
Aztán végre bejött a DIGI a lépcsőházunkba az FTTH-val és azóta érdekes módon megszűntek a hibák. Negyedik éve van 1000-es netem tőlük + tv + telefon. A net hasít, nem szakadozik, nincsenek heti rendszerességű globál hibák, a tv-hez végre nincs mindeféle fiszemfaszom doboz és az ONT is normális, nem úgy, mint a Telekomos Sagem rettenetek. Egyszer kellett kapcsolatba lépnem az ügyfélszolgálatukkal panasz miatt, mert nekem se ment egyből az 1000 pedig hardver bőven megvan hozzá. írtam egy e-mailt az ÜFSZ-nak, ugyanis gyűlölök telefonálgatni. Még aznap válaszoltak és egy IT-s fel is hívott tőlük, ahol 1 perc alatt rájöttünk a megoldásra és kizártuk a szolgáltatás hibáját, majd adott tippet mit állítsak be a pc-n ahhoz, hogy menjen az ígért sebességgel. Úgy is lett. Nekem teljes mértékben pozitív tapasztalatom van velük. Ja és mindezért nem fizetek 6000 Forintot. Ugyanez a pakk a Telekomnál ma listaáron lenne 14 ezer, amire nagy kegyesen ráqrják a területi kedvezményt a versenytársi jelenlét miatt (khhhm Digi), amit hivatalosan nem kommunikál az ÜFSZ, ugyanis ahol nincs komoly konkurencia (megintcsak Digi) ott bizony lóf@sz jár, nem területi kedvezmény. Ott a szerencsétlen ügyfelek a listaárat kénytelek becummantani. Ki lehet próbálni, amíg nem ír be szolgáltatási címet az ember, addig a listaárat látja. Amint a rendszer megrágja a címet és úgy látja van konkurencia ergo területi kedvezmény jogosult, ott egyből levág belőle valamennyit, nekem így lenne 11 ezer. Egy a lényeg, meg van vezetve rendesen az ember, miközben azt hiszi milyen jól járt. Visszatérve az árra, 11 ezer lenne tehát ugyanaz a csomag ami a Diginél, ráadásul ED3 koaxon. Ja, és egy egy tv-vel, a második tv-re a beltéri egység + 870 pénz. Nevetséges. Az ügyfélszolgálatuk is okádék, tudom, ott dolgoztam egy évig. Ha nem hiszed el, az már nem az én bajom.
Persze ettől még másnak lehet a DIGI-vel küzdelmes a viszonya, de mint ex call centeres mondom, hogy nyilván a negatívumok vannak kiragadva mindenhol, mert az elégedetlen ügyfél nagyon önérzetes tud lenni, illetve mindenhova is szétkürtöli, hogy a szolgáltatója mekkora fos, miközben az elégedett ügyfél nem szól egy szót sem sehova és legfőképp nem hívogatja az ügyfélszolgálatot, mert nincs rá oka. Elégedett ügyféltől elenyészű mennyiségű feedback érkezik, ellenben az elégedetlennel. Elég csak egy pillantást vetni a nagy szolgáltatók facebook oldalán a posztok alatt lévő kommentekre. Csak a köpködés megy kivétel nélkül mindnél. Ez a nagy átlag. Szóval ha azt hiszed bármiben is prémiumabb bármelyik szolgáltató a Diginél van egy rossz hírem.
És akkor a mobilnetemről egy szót sem ejtettem, az meg a jóféle Telenor Hello Data, aminek szándékosan vágják meg a sebességét lassan olyan mértékben, hogy stabil 4G mellett is van, hogy nem töltenek be oldalak, miközben a Telekomos céges kártyára váltva hogy, hogy nem megszűnik ez a jelenség, készülékhiba kizárva. Cseréltem sim kártyát is már, semmit nem változott. Nem tudtam hova tenni a dolgot.
Aztán kaptam egy fülest egy Telenoros dolgozótól, hogy egy, a szolgáltató oldaláról tudatos szivatásnak esett áldozatul minden Hello Datás, persze ismételten nem kommunikálják hivatalosan, még a dolgozóik felé sem, holott a customer feedback egyértelműen erről tanúskodik. Aztán elkezdett hívogatni a sales csoportjuk, hogy ugyan váltsak már drágább csomagba, amiben nincs korlátlan net, de elég lesz nekem a 100 giga is, meg amúgy is ez milyen jó lesz nekem. Diszkréten elküldtem a búsba a jóembert, azóta nem hívtak, valszeg felfogták, hogy nem kajálom be a szarabb csomagot drágábban (inkább szívok még vele egy darabig és ha más út nem lesz, akkor jön a drágább csomag, de másik szolgáltatónál az 100%).
Na itt összeállt a kép, továbbá megerősítést nyert bennem is az a szintén belsős infó, hogy sajna a Telenor elszámolta anno magát, túl olcsón adott korlátlan adattal rendelkező hangalapú csomagot, majd egy huszáros vágással kivezette a piacról, de persze a meglévő ügyfelek továbbra is használták a szolgáltatást, sokan erről neteztek otthon, sokszor TB-os forgalmat generálva. Hozzáteszem megtehették, mivel a szerződési feltételek megengedték. 6 ezer Forint volt a Start csomagjuk egyébként és a legtöbben ebbe ugortak bele, én is. Ott b@szták el elsősorban, hogy mindezt hűségidő nélkül hozzávágták bárkihez. Szóval elszámolták magukat, de ahelyett, hogy férfiasan viselték volna a hülyeségük következményét, elkezdték szopatni a megmaradt ügyfeleiket a sávszél korlátozással, hogy másik csomagba kényszerítsék őket, olyanba, ami már a szolgáltatónak is megéri. Mi ez ha nem görénység? Persze mivel még dolgozói szinten sem hivatalosan kommunikált dologról van szó, így nem is kérhetőek számon sem, de az összes hello datás ügyfél sebességproblémával keresi fel az ÜFSZ-t. Más csomagoknál ilyen probléma nincs. Érdekes dolgok ezek. Nesze neked prémium szolgáltatás
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)