Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9) MMSZoli


MMSZoli
tag

Az igen olcsó árról: az ár, amit a MM-ben vagy bármely más áruházban láttok, majdnem pontosan a duplája annak, amennyiért a gyártó leszállítja a terméket a boltoknak (a szállítási költség is a gyártót terheli).

Tehát a bolt kb 80-100%-ot tesz még rá az eredeti árra, mint amennyiért megvette a terméket a gyártótól Persze ez még nem profit.
Ezért cserébe a boltok tárolják, reklámozzák, polcra kipakolják a terméket, fenntartanak embereket akik megválaszolják a kérdéseket a boltban, illetve az első pár napban kezelik a reklamációkat (utána továbbküldik a deikvenst a szakszervizhez)
De még így is van rajta hasznuk bőséggel.

(a gyártóknak a márka ismertségétől, értékétől függően 8-20% haszna lehet a terméken, ebből fejleszti ki a következő generációt is, illetve tarttja fent a gyártást, húz fel új gyártócsarnokokat, stb).

A direkt marketinggel az Amazon a gyári árat alig 20-30%-al meghaladó áron kínálhatja a terméket, amivel a hagyományos boltok alá vághat rendesen árban.

A VA panel nem olyan borzasztó, bár azért nem IPS kategóri. Amikor az egyik terméknél ellátási gondok miatt (nem szállították le a szerződött mennyiség többsését) az LG IPS panel helyet a Sharp MVA panele került bele, a vevők egy része azonnal levette, hogy ez nem ugyanaz a kijelző. Kb 1%.
Papíron, specifikáció szerint ugyanazt tudta, de azért nem nyújtotta ugyanazt az élményt, főleg betekintési szögben. Ez a történet már vagy 12-13 éves, mind a TN, mind a VA panelek nagyon sokat fejlődtek azóta, úgyhogy nem lehet olyan borzasztó.
Persze attól még IPS-t veszek majd :-)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.