Igen, az M11-nek köszönhetően jobb a helyzet, de azt is csak a közösség nyomására hozták be. Azokon viszont nem segít, akik esetleg alacsonyabb szinteken szeretnének játszani.
A módosítókon túl a mayhem szintekkel való skálázódás volt az új rendszer legnagyobb hibája, a Gearbox azóta is vért izzad, hogy valamiféle balanszot vigyen a játékba, kevés sikerrel.
Elég combos power creep van, nézegettem buildeket a legutóbbi DLC megjelenését követően, mindegyik ugyanazt a pajzsot használta, bármelyik másikkal komoly sebzést bukik az ember. És akkor még nem beszéltünk az anointmentekről, túlzottan erősek és már-már fontosabbak, mint maguk a fegyverek. De ez a kezdettől fogva probléma.
Számomra kb egy évvel ezelőtt, a Hammerlock DLC megjelenése után, az előző M4-en volt a legélvezetesebb a játék.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit