Ez szép és jó, de nem lesz ez majd túl fejlesztve
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
(#1) Psychopeti
Ez szép és jó, de nem lesz ez majd túl fejlesztve
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
Szerintem ez nem túlfejlesztés, hanem valóban korrekt, minden részletre kiterjedő munka, amit a játékipar nagy része már elfelejtett. Sajnos manapság már elszoktunk az ilyen mértékű, aprólékos kidolgozottságtól. Futószalagon jönnek a klónok, minimális erőfeszítéssel összelapátolt "tripla A-s" címekkel (tisztelet a kevés kivételnek) Részemről maximális respekt a fejlesztőknek, amiért ilyen szintű munkát végeznek!
(#3) TESCO-Zsömle válasza Psychopeti (#1) üzenetére
Egy jobb AAA címet, ami nem az egy évvel azelőtti rókabőr mása simán fejlesztenek 5 évig. SC-nek még hátravan ebből 2 év, ahhoz képest meg nagyon jól állnak. Amint a core, a mag kész, már egyszerű lesz a dolog, mert csak a tartalmat, a content-et kell lapátolni bele két kézzel.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Én is ezen gondolkoztam, hogy ha egyszer ezt motorból meg lehet oldani (mármint a különböző terekben való hangtorzítást), akkor miért nem azzal teszik. Persze jó móka lehet ennyit lövöldözni valójában. :] És még jobb lenne, ha konbinálhatók lennének a módszerek. Így gondolom egy-egy sarkon megvan az éles váltás: az egyik oldalon még az geyes számú felvétel hallatszik, míg a másikról már a másik.
Nem lesz! Mikor megjelenik, ez lesz az igazi next gen, amire annyian várunk. Nem tartom nagy bajnak, ha csak 2016 legvégén, vagy csak 2017 elején jön, ha nagyjàból bugmentes lesz. Lehet, elfogult vagyok, de nem látok egyetlen más játékot se a piacon, ami akár csak megközelíthetné a Star Citizent nem egy tekintetben.
Csak nehogy úgy járjunk vele mint a Guild Wars 2-vel. Túl sok volt az ígéret. Be volt harangozva nextgennek, hogy majd korszakalkotó lesz, aztán kiderültek az ordas nagy hibák. Tervezésbeli átgondolatlanságok kitesztelési hibák... egy-két hónap után a játékosbázis kétharamada otthagyta.
Ekkorát még nem csalódtak játékban és fejlesztőben sem...
Ment a marketing ezerrel...Eladtak egy rakással a kupac sza*ból aztán meg menta szercsenmosdatás.
Az baj hogy manapsága játékfejlesztők pénzt akarnak keresni, nem játékot fejleszteni mint 90-es években
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
WWise hang engine-t használnak, nem tudom abban mit lehet és mit nem.
@(#7) SaGaIn: Annyi a különbség, hogy itt szinte a legelejétől nyílt a fejlesztés, látod milyen lesz, nem csak beta invite van pár szerencsétlennek a megjelenés előtt egy hónappal.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"