Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) pilóta


pilóta
nagyúr

Nem értem továbbra sem, hogy az igazi hátrányt, ami az ordas nagy lag, hogyan fogja az kezelni, hogy nem a kliensgépen fut az alakalmazás, hanem egy központi szerveren. Eddig sem azért lagolt, mert a kliensgép lassan számolt...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#2) arn


arn
félisten

vannak olyan jatekok, ahol a lag nem szamit annyira. nem kell mindent kapasbol oda szamuzni, de biztos, hogy ez lesz a jovo - szep lassan. a "korlatlan" szamitasi kapacitas meg mar most is elony.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#3) VaniliásRönk


VaniliásRönk
nagyúr

Az mind szép és jó, hogy a felhőben ott van a "korlátlan" számítási teljesítmény, de akkor miért nem használják is valami épkézláb grafika megjelenítésére? Értem én hogy csillió dolgot rajzol/mozgat egyszerre, de a látványvilág amit ez a techdemo mutat jelenleg így sem túl acélos. Pláne úgy, hogy a felhőben aztán tényleg semmi nem szab gátat a legmegfelelőbb hardware-es és software-es környezet kiválasztásában.

[ Szerkesztve ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#4) pilóta válasza arn (#2) üzenetére


pilóta
nagyúr

Valóban, de azoknál a játékoknál, ahol nem számít a lag, jellemzően a grafika sem :D Ergo megint csak felesleges a nagy számítási kapacitás...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#5) djculture


djculture
félisten

Felhős mmo az kell nekik ja, jó kis játékszenvedély meg irassa mindenki az összes vagyonát a készítőkre. Már az ilyen WoW szitű szarokat is utálom rosszabb volt mint a kocsmákba a játékgép.

(#6) BatchMan válasza pilóta (#4) üzenetére


BatchMan
senior tag

Gondolj olyan játékokra, mint a Sims, vagy az Age of Empire. Egyik sem reflex játék, mégis elfér a jó grafika.

(#7) AAAgold


AAAgold
senior tag

Ha jól értem, akkor itt már nem egy "interaktiv video streamről" van szó, csak félig? Bizonyos mértékben a kliens gép is bedolgozik? Mert így a video stream kódolását lehet megspórolni...

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#8) Ribi


Ribi
nagyúr

Annak tényleg több értelme van, hogy mondjuk a környezet nagy részét a felhő számolja és csak a nagyon kis környezetét a "lokális" cucc. Már egy telefon is egész erős. Viszont a nagy terekhez azért kevés. Így kissé mint egy gyorsító eszköz lenne a felhő, nem 100%-ban kliens progi. Lehet ez a demó is erről szól, csak nem teljesen ez jött át.

djculture: azért mert valakinek nincsenek IRL barátai, nem az MMO játékokat kell utálni az addikció miatt ;]

[ Szerkesztve ]

(#9) #16939776


#16939776
törölt tag

Azt nem értem, miért éri meg erre infrastruktúrát kiépíteni? Mert a haszon, és a kiszámíthatóság/stabilitás nem éppen kecsegtető szerintem. Vagy van valami "nagyobb" cél? :F

[ Szerkesztve ]

(#10) VaniliásRönk válasza #16939776 (#9) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Szerk.: Elnéztem a topikot. :)

Teljes kontroll a játék felett, itt aztán nem lesznek tört szerverek, stb., ha játszani akarsz fizetsz, pont. A fejlesztőknek egyértelműen megéri. A felhasználóknak egyelőre tényleg nincs ebben sok fantázia, de ők senkit sem érdekelnek, csak a pénzük.

[ Szerkesztve ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#11) Egon


Egon
nagyúr

Ha jól látom, ez is az nVidiának (is) lesz jó...

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#12) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Sokára lesz ebből kézzel fogható játékplatform, de ötlet szinten nagyon ígéretes, a tech demo meg brutál! :)

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#13) alevan


alevan
őstag

Annak ellenére, hogy már nem érdekelnek az MMO-k vagy a multi bármilyen más formája (főleg a játékostársaimnak köszönhetően), ez tetszik.

De vajon megéri majd-e nekik? Kicsit drágább szerintem a fenntartása ezeknek a szervereknek mint pl. a mostani átlag MMO szervereknek, ahol nem kell grafikát meg szimulációt számolni akkor is ha 2 játékos van online.

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#14) Vuk-T


Vuk-T
csendes tag

Én meg akkor fogok röhögni amikor jön valami Lizard Squad-hoz hasonló csapat vagy netántán mondjuk a konkurencia és jól szét ddos-olja az egészet úgy hogy ne lehessen használni :DDD

Mintahogy már páran elöttem írták az egész felhős játék csak a kiadóknak meg a hardver gyártóinak jó senki másnak, azért is eröltetik annyira, de még ha a lagot is megoldják amit kétlek, akkoris még ott van a bizalom kérdése a szolgáltatással szembe ami megint csal érdekes lehet.

[ Szerkesztve ]

(#15) Sebaj Fóbiás


Sebaj Fóbiás
aktív tag

"kifejezetten felhőbe tervezett MMO" "az újszerű infrastruktúra előnyei"

Esélyes, hogy bennem kevés még a kávé (és/vagy az agysejt), de mégis mi előnye lehet egy ilyennek? Mitől más, mint egy mostani MMO ahol egy szerver futtat egy világot, ellát minden klienst adatokkal, és ebből renderelve látvány lesz?

AMúgy totál egyetértek a lehúzásos, kontrollos, játékgépes kommentekkel, bár az utóbbinál nyilván az emberi tényező a leglényegesebb. FLAME OFF STB Lesznek még itt nemzeti MMO kaszinók is. ;]

Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.

(#16) Cathfaern válasza Sebaj Fóbiás (#15) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Először én se értettem, de aztán megnéztem a videót. Ennyi NPC-t, illetve terep objektumot asztali PC sose lenne képes lerenderelni. Főleg az előbbiek problémások, mivel azt nehéz VGA-ra kiosztani. Plusz nyilvánvalóan a terep alakító és fizikai szimulációt is sokkal egyszerűbb megoldani, ha nem kell szinkronizációs problémákkal foglalkozni, így jóval aktívabban a játékmenet részévé tehetőek.

Vuk-T
"Mintahogy már páran elöttem írták az egész felhős játék csak a kiadóknak meg a hardver gyártóinak jó senki másnak, azért is eröltetik annyira, de még ha a lagot is megoldják amit kétlek, akkoris még ott van a bizalom kérdése a szolgáltatással szembe ami megint csal érdekes lehet."
Hardver gyártóknak nem biztos, hogy akkora poén ez hosszú távon. Mert ha minden játék felhős lesz, akkor oké hogy szerverközpontokba el lehet adni csomó VGA-t, de asztali szegmensbe egész pontosan 0-t fognak tudni eladni.
Bizalom nem tudom hogy jön ide, ilyen téren 0 változás lesz a mostani MMO-khoz képest.

(#17) alevan válasza Cathfaern (#16) üzenetére


alevan
őstag

Az asztali szegmensben nem fognak kihalni emiatt a VGA-k, AAA játékok ezután is jönnek, de aki MMOzni akart, az most sem egy Titan X-el teszi. IGPn is elfut a legtöbb ilyen játék.

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#18) Ribi válasza alevan (#17) üzenetére


Ribi
nagyúr

Már amelyik.
Lehet elfut, de hogy.
Enyni erővel minden játék elfut IGP-n. :U

(#19) Mr Cube


Mr Cube
tag

Ez a cucc egyszerűen nem működik. Nem hiszem el, hogy még mindig erőltetik. A jelenlegi formában, már ami a hálózatokat és az internetet illeti, fizikailag képtelenség ezt úgy megoldani, hogy ne késsen a kliensnél. Márpedig az Onlive és a Gaikai is annyit késett, hogy játszhatatlanná tette az összes rajta elérhető játékot.

Lehet, hogy ez a jövő, mert tényleg nagyon szép dolog, hogy mindenki, mindenhol elérheti a játékait és nem kell folyamatosan fejlesztgetni sem, de jelenleg nem lehet megoldani, gigabites sávszéllel sem.

Próbáltad már kikapcsolni, bekapcsolni?

(#20) Cathfaern válasza Mr Cube (#19) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Egy autóverseny vagy FPS-nél használhatatlan ez a késés. Egy MMO-nál, ahol figyelembe van véve, hogy nem 20ms a lag, hanem mondjuk 300ms, ott bőven lekódolható úgy a játék, hogy ne legyen zavaró a késés, sőt akár ne is érezd igazán.

(#21) nghost


nghost
tag

éreztem én, hogy ismerős ez a Shinra.. mibe, hogy erre tart az új FF? :C

[ Szerkesztve ]

Script Kiddies Do What They Do Best: Infect Themselves / The only man who gets his work done by Friday is Robinson Crusoe..

(#22) cskamacska válasza VaniliásRönk (#10) üzenetére


cskamacska
addikt

Teljes kontroll azt bizton szeretnék, de a jó isten mentsen meg tőle, hogy meg is kapják. :U Legutóbb a Konami is kapásból eltüntette a PT-t PSN-ről, mikor a zaibatsu baromságokkal teli vezetés rájött, hogy Hideo Kojima, Guillermo del Toro, és Norman Reedus nem fér bele a mobil és játékgépes új irányvonalukba. :(((

De épp Square Enix-ben bíznánk meg, amikor ők voltak azok akik elsőként eltüntettek egy játékot a vásárlók Steam fiókjáról? :W Az Order of War stratégia nem volt rossz játék, anyagilag is tűrhetően teljesített, ezért a S-E kitalálta legyen hozzá multi kiegészítő. Lett is, elég sokan játszottak is vele, de nem annyian mint a S-E szerette volna, leírták veszteségként, lekapcsolták a szervereket és direkt levették a felhasználók Steam fiókjáról. Hiába volt benne AI elleni harc, így nem veszett volna az egész kárba még online lehetőség nélkül sem, direkt utasították a Steam-et hogy töröljék mindenkitől! :Y Rakás másik olyan játék van Steamen aminél már nem működik a multiplayer, olyan játékok is vannak bőven amelyek így már használhatatlanok, de soha senki eddig nem gondolt arra, hogy töröltessék a felhasználóktól. A Suare Enix pedig nemhogy működésképtelenül, de AI ellen teljesen használhatóan is töröltette, mert ő abból már nem húzott hasznot, akkor miért is létezzen! :W

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#23) DithenS válasza #16939776 (#9) üzenetére


DithenS
senior tag

Nekik azért éri meg mert olcsóbban beszerzik a játékokat személyekre vetítve,a fejlesztőknek ez azért éri meg mert így is több profithoz jut mert mindenképpen meg kell venned.
Persze majd kiforrja magát ez a dolog is csak az a baj hogy ha elmegy a net akkor semmi sincs,míg ha most elmegy akkor tudsz játszani egyszemélyes módban.
Meg a gép mint fizikai cucc nekem hiányozna,meg a bankszámla adatokat sem adnám meg mert a hackerek mostanában rászálltak a játékszerverekre,karácsonykor a Sony és a Microsoft is behalt pár ember támadására,akkor gondold el hogy így egy kisebb csapat hacker simán megszerezheti az adatokat.
Bár mondjuk két bankszámlával lehet védekezni,van egy amit megadsz meg egy másik amin a pénzed tartod de azért akkor is szerintem erre is kellene gondolni,elvégre nem banki védelmi cuccal lesz felszerelve.
Vagy egy sima támadással leterhelik és több millió ember nem tud játszani,szóval az a baj hogy magas a kockázati tényező ilyen cégeknél.

(#24) Cathfaern válasza cskamacska (#22) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Ugye ez a motor kifejezetten MMO-khoz lett kifejlesztve, írják is, hogy nem tervezik single játékokra használni. Onnantól kezdve meg nem sok értelme van annak amit leírsz.
Azt lehet mondani, hogy te sose fogsz SE játékért fizetni, de annak meg nem sok köze van a technológiához :)

DithenS:
Még mindig MMO-ról van szó, amiket írsz azok a "nem felhős" MMO-knál is ugyanígy megvannak, szóval ez nem igazán jelent változást

(#25) cskamacska válasza Cathfaern (#24) üzenetére


cskamacska
addikt

De én nem kimondottan a Shinráról beszéltem(amely név erősen irónikus, Shinra Electric Power Company FFVII-ben a világ meghódítására készült a Mako energia kisajátítása által ;] ), hanem arról, hogy nem lehet a játékipari cégekben megbízni, már a Steam is necces helyenként(amit egyébként a S-E szinte elsőként támogatott teljes mellszélességgel a nagy kiadók közül, már 2007-ben fent voltak, mikor az EA-nak még Download Managerre sem futotta, és a legtöbb kiadónak nem is volt online boltja), de jaj szegény fejünknek, ha ez a felhős hülyeség a 12 egy tucat Diabló klón MMO-kon túl is elterjed. :(
A végét meg a fanszemüveg odaképzelte, szinte minden Eidos féle S-E játékot birtoklom, de attól még tarthatom őket közveszélyesnek. ;] :P

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#26) _Scythe_ válasza pilóta (#1) üzenetére


_Scythe_
aktív tag

Szerintem nem erről van szó - ha jól értem - hanem arról, hogy a szerver mindenkinek mindent kiszámol egyszer és egyszerre a kliens gépek kvázi csak streamelik az "adást". Ettől persze még lesz lag, de gondolom jóval kevesebb, mintha 10.000 klienst kellene nei szinkronizálni plusz minden kliensre egyesével kiszámolni a kiszámolandót. De azért nem vagyok 100%-ig biztos :))

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.