Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  BLOGOUT  »  [Re:] [Samus:] CCM

Hozzászólások

(#1) lorenzen


lorenzen
aktív tag

Mi történik, ha a rendőr megállít? Tudja ellenőrizni, hogy mekkora a motor?

A rendőr nem fogja ellenőrizni a hengerűrtartalmat. De ha a gyanú felmerül benne, akkor a közlekedésfelügyelet (vagy ahogy éppen hívják) ellenőrzését kérheti.

(A németeknél láttam speciális robogó ellenőrző eszközt. A hajtott kerékkel ráálltak. A legnagyobb sebességfokozatban tövig húzták a gázt. Ha gyorsabban "ment" a megengedettnél azonnal kiosztották a büntetést.

Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)

(#2) lúzer válasza lorenzen (#1) üzenetére


lúzer
veterán

ez vicc lenne itt
rááll a kocsi és jé: tud menni 130-nál többet
lenne nagy öröm :U

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#3) hdman válasza lorenzen (#1) üzenetére


hdman
őstag

Azt mérőpadnak hívják. :) A hsz másik része hülyeség, mert sok robogó gyári állapotban megy 80-85 öt, nem beszélve arról, hogy egy robogón nincs sebességfokozat, mert egy fokozatmentes (CVT) automataváltó van benne, ami egy kúpon mozog.

A 70 ccm-vel lehet szórakozni még egy ideig, de majd jön a rendszám egy jó kis vizsgálattal egybekötve. :) Mondjuk ezt már nagyon régóta ígérgetik, de ha körülnézel a környező országokban minden kismotoron van rendszám, vagy azonosító.

Itt azzal lehet majd trükközni, ha bevezetik a fent emlitett doolgot, hogy veszel egy erősebb 50ccm hengert (ahogy én tettem :)

Ha mégis aprilia sr-t akarsz venni, akkor inkább a karbisat vedd, jóval erősebb az injektorosnál.

Nekem volt injektoros is és karbis is SR-em, (2002 Troy corser replica LC), a karbis mérföldekkel jobb volt.

Most egy Suzuki Katana R (2002 LC)-m van, ha érdekel, holnap teszek fel képet róla :)

A tuningról pár szó:

henger: ~ 60k
kipuff: ~ 50k
karbi: ~ 20k
dugó, sportgyertya, legszűrő, membrán, variátor, görgők, stb cseréje magyarul megmondva k..a drága mulatság.

Sopron city :)

(#4) hdman


hdman
őstag

A Runner megint egy másik téma: :)

ugye létezik belőle 50, 125, és 180 ccm is.

Ezek felépítésre kb ugyanakkorák, szóval sokan használnak 125 vagy 180 ccm-t 50 ccm papírokkal, és 50es felmatricázással :)

A rendőrők meg legtöbbször nem szólnak, pedig könnyű lenne megkülönböztetni őket:

pl: jóval nagyobb a blokk, és a 180as runner 160ig van skálázva! :)

u.i.: yamaha aerox is jó gép, bár használtan nem nagyon vennék, mert sok a széthajtott példány :(

Sopron city :)

(#5) Thunderzolee

Én nem szeretem a motorokat. Hangosak, és ... no igen, ezzel el is mondtam az egyetlen hátrányukat. Talán még esős időben kényelmetlen lehet, mármint egy kocsihoz képest.
De jó ez a topic, legalább megtudtam némi infót a motorosok lelkivilágáról. :R
Ügyes húzás ez a köbcenti-átváltoztatás.. :C

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#6) Samus válasza Thunderzolee (#5) üzenetére


Samus
addikt

Én sem voltam oda értük, de kell valami, amivel aránylag olcsón bemegyek Pécsre, akkor, amikor én akarok, nem akkor, mikor a busz/vonat.

hdman: jöhetnek a képek, kíváncsi vagyok rá :)

Hogy érted, hogy erősebb 50-es?

Itthon 2008-as karburátoros SR50 van (Anyumé), utazósebessége 75, folyamatosan, de gyorsul 80-ig. Persze az 100km után, miután a szervizben kivették a fojtást.

Amúgy, ha jól tudom, érvényben van még az 50 ccm vagy 5 kW. vagy utóbbit törölték?

Aerox tetszik, szép, és állítólag jók. Láttam egy 15700km-es típust 205 ezer pénzért, sárga-fekete, a leírás szerint szinte szalon állapotú, egyébként 1998.02-es.

A másik a Malaguti F15 Firefox. Találtam egy törött, de javítottat, beszéltem az eladóval, elmondta mi minden baja van (alapjáraton néha lefullad, elvesztette a dinamikáját, valószínű a kuplungrugó fáradt el, fényezés kellene, mert picit "matt" (értsd: karc)), a másik eladó pedig ennyit mondott: idézem:

kérdeztem (csak a lényeg):

helyileg hol található? Volt-e rajta valami komolyabb beavatkozás (dugattyú, főtengely csere, stb.), volt-e újrafestve, esetleg összetörve, van-e benne folytás, tuning, mennyi a végsebessége, amit még stabilan tartani tud, milyen az alapjárat? Mennyire dinamikus (gázadásnál ugrik, vagy lassan indul, és utánna kezd el húzni)?

Válasz:

"Jónapot!
A robogó jól működik, jól megy, a többire nem tudok válszt adni.
Üdv. xy"

A skálázás sokszor buktató lehet. A legtöbb 50-es motor 80is skálázott, az F15 100-ig, a Runner 50, ha jól tudom, 120-ig, és van SR50-hez is 120-as műszerfal (gondolom a 125-ös műszerfala). Ilyen szempontból jobb a digitális ;). Bár láttam egy Aprilia Sportcity-t, 125-ös, 50 ccm-ként használva. Nos igen, ránézésre is 50... [link]

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#7) kpal


kpal
veterán

Jó irás tetszik . Én Yamaha Aerox vennék . ;)

(#8) Killing


Killing
addikt

Én nem trükköznék 125-ös motorral 50-es papírokkal. Csinálsz egy balesetet aztán b*szhatod. Még akkor is ha nem te vagy a hibás. Biztosítási csalás, rendszám nélkül, jogsi nélkül. A másik meg az hogy 125-ös robogót az életbe nem vennék. Tied a választás.

[ Szerkesztve ]

Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

(#9) Samus válasza Killing (#8) üzenetére


Samus
addikt

Megoldottam, 50est vettem...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#10) kpal válasza Samus (#9) üzenetére


kpal
veterán

Melyik márka tipus ?

(#11) sajtii


sajtii
újonc

Hali!
most akadtam rá az oldaladra, és van némi tapasztalatom a scooterekkel kapcsolatban. :K
MOSTMÁR. :W
de nem vagyok professzor.
a gilera runner nekem is nagy kedvencem, sajna nekem sem futotta rá.
nekem az aprilia sr 50 jutott, amelyik a második képed, 2008-as piaggio (hosszú) blokkos, olyan motor van az általad választott gilera runnerben is.
sokat vacakoltam vele, mert meg akartam érteni hogyan is működik igazán.
változtattam néhány dolgot rajta, amitől ugyan sokkal jobban megy, de többet is fogyaszt.
valamit valamiért: nem igaz?
60Km/h~4-5 mp...90 Km/h a vége.(én 100 Kg vagyok
újkorában nem bírtam elviselni, hogy kanyarban nem lehetett a gázra számítani,
majdnem mindig tanyáltam vele, most már jól lehet vele fordulni.
szal, az említett robogók többsége nagyon klassz,én is elfogadnám a zömét!
én a vizes, és a karburátoros híve vagyok, na meg a minarelli blokkos-é !
például a YAMAHA AEROX: nagyon jól piszkálható.
de az ITALJET futóműve is megér egy szerelmet.
a peugeot szép, de az első futóműve nagyon érzékeny, nem szabad különösebben bántani a blokkját emiatt.
na ennyi most így hirtelen.
üdv! SAJTII :C

Útvonal

Fórumok  »  BLOGOUT  »  [Re:] [Samus:] CCM
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.