Kettőnk közül miért én lennék a hülye?
Tisztában vagyok azzal, hogy sok dolgot olcsóbb emberrel üzemeltetni, mint automatizálni.
Tisztában vagyok azzal is, hogy sok mindent 100%-ban lehet automatizálni, pl. erőművet.
Tisztában vagyok azzal is, hogy a döntéshozók fejében mennyire fontos az "olcsóbb" jelentése.
"Jelenleg semmi nem működik személyzet nélkül"
Jelenleg. Jelenleg épp egy olyan cikkben kommentelsz ami az önvezető autókhoz kapcsolódik.
"Mert baromi nagy területről beszélünk. Főként hegyvidékes helyekről, amiket szeretnek látogatni az emberek. Persze el lehet keríteni egy fél megyényi területet, csak nagyban rontja a gazdaságossági mutatót és durván növeli a hasznosíthatatlan területet."
Igen, figyelembe kell venni, hogy el kell keríteni egy fél megyényi területet.
Biztonságtechnika, kockázatelemzés területén járatos vagy?
Tisztában vagyok vele, hogy ez nem a legyen "olcsóbb" elvet szolgálja.
"Nem a megtérülés a fő kérdés, hanem az, hogy az energiaigényt nem tudod kielégíteni. De igazából vicces, hogy olyan veszélyességet akarsz elkerülni extrém áron, ami kisebb, mint a napi közlekedésből származó."
Ha nem a megtérülés a fő kérdés, akkor miért számít, hogy extrém áron van?
Egyébként meg meg kell oldani, hogy ne legyen extrém a megoldás ára.
Ha már elektromos autós topikban beszélgetünk, tudod miért kapott erőre az elektromos autók gyártása?
Mert az EU olyan környezetvédelmi direktívákat fogadott el amit az autógyártók csak extrém áron ( elektromos autók piacra juttatása ) tudnak megvalósítani.
(#91) emvy: Tedd fel a kérdést amire konkrét választ vársz. Eddig három olyan hozzászólást kaptam tőled amiben csak személyeskedned sikerült.
[ Szerkesztve ]