Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) iMaverick


iMaverick
addikt

Gratula! Szépen összeszedett írás és a bringa is pöpec! Ráadásul saját szerelés. Szakmád is ez? (Mármint kerékpár szerelő?)

Magam is bringás lennék, de az a munkába hajtós típus. Sajnos (?) a szakmám inkább az informatikához kötődik, így max. a fék után állításnál, olajozásnál megáll a "tudományom".

Egy szónak is száz a vége: további sok-sok km-t a bringának és Neked! ;)

"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)

(#2) ViZion


ViZion
félisten

Grat! :R
...lehetne ilyen "hogyan szerezzünk minőségi bringát ócón" írás.

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#3) r00r1


r00r1
aktív tag

Gratula a drótszamárhoz, és sok-sok kilométert.
Megjegyezném, hogy ezek a klasszikus geometriás gépek valami eszméletlen szexik, imádom a karcsú, kecses vonalukat.

(#4) #16939776


#16939776
törölt tag

Szeretem az ilyen időtálló, és saját igényre szabott berendezéseket :R
Kipróbáltam trek fullcarbon-vázas bicót, mindene naggyon-nagyon... csak élvezeti értéke nem volt, ahogy hajtottam. :P

[ Szerkesztve ]

(#5) r00r1 válasza #16939776 (#4) üzenetére


r00r1
aktív tag

Nekem Peugeot volt, ugyancsak acél, klasszik geometria, muffok mindenütt. Lehet hogy én képzelek bele túl sokat, de ezeknek a békebeli vasaknak mintha lelkük lenne. Viszont a mai napig állítom, hogy a legkényelmesebb az acélváz.

Viszont az az SRL nyereg. Még mindig fáj, ha rágondolok, kb két hétig volt a bicón, max 6 km és már zsibbadt mindenem. Eladtam, vettem egy Flite-ot, azóta vissza se néztem, sőt, már kettő van (egy a montin).
Persze tudom én, ahány ember, annyi segg, annyi nyereg...

[ Szerkesztve ]

(#6) Mars55 válasza iMaverick (#1) üzenetére


Mars55
csendes tag

Köszönöm! Nem, nem vagyok kerékpárszerelő, de az elmúlt 10-20 évet kerékpárok közelében töltöttem. Ami és ahogyan megy szerelés szempontjából, azt mind-mind szép lassan szedtem össze a gyakorlatban.

(#7) normankovacs


normankovacs
újonc

nagyon szép országúti harcos! :)
mindigis akartem egy ilyet és végül lett egy fixim. :) használd egészseggel még jó sokáig!

(#8) ncc1701


ncc1701
veterán

Hétvégén beszerződött egy szabad görgő, úgyhogy most már esőben is tudok otthon tekerni. :)

(#9) Bence01


Bence01
tag

Gratulálok! Remek írás és jó összeállítás a bringa. Azt hiszem jövőre én is belevágok egy hasonló építésébe aprón szép lassan mindig lehet vadászni jó alkatrészeket.

Solo Puffin ti darà forza e grinta a volontà

(#10) kerekfej


kerekfej
addikt

Nekem is volt Puch versenyem, elégedett voltam vele. Silstar hajtókarral szerelték gyárilag. :U

Egy másik országúti kerékpáromat érdemes lett volna így felújítani, mint azt te is tetted ebben a cikkben.

[ Szerkesztve ]

(#11) adrian360 válasza ViZion (#2) üzenetére


adrian360
őstag

"hogyan szerezzünk minőségi bringát ócón"
140 ezer a vége, nálam az már nem ócón :D

(#12) Evil Snowman


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Köszi a cikket, előtörtek belőlem az ifjú korom emlékei, amikor még a KSI-ben toltam a 12-14 éves korosztályban (Aztán abba hagytam én én f...sz :(( ). Ez még olyan '97 környékén volt, akkor mentek még ezek a fajta vázak.
Nekem egy gyöngyház fehér váz/króm villa kombós Bianchi-m volt akkoriban Shimano 300 Exage szettel, istenem de szerettem. :B

Köszi még egyszer, hogy a cikkeddel előhoztad a régi kellemes emlékeket, a bicóhoz pedig sok örömöt és együtt töltött kilométert kívánok. :K

[ Szerkesztve ]

(#13) Teasüti válasza adrian360 (#11) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Minőségből pedig az még ócó. :K
Persze építeni mindig drágább, mint egyben megvenni.
Ugyanennyiért már egész jó használt bringákat lehet kapni.

Ontopic
Szép bringa btw! :K

(#14) Mars55 válasza Evil Snowman (#12) üzenetére


Mars55
csendes tag

Hűű, abban az időben egy olyan bianchi nem kis szó volt ám...
És már akkor is Gyurcibácsi terelgette a " ványadt testű pondró püréket", köztük kicsit engem is, persze ez ma sincs másként, és ne is legyen.:)

(#15) Mars55 válasza Teasüti (#13) üzenetére


Mars55
csendes tag

Bizony, ez még erősen a minimál befektetés kategória, ellenben tényleg nem cserélném le bármelyik sokkal nívósabb darabra, sőt.

(#16) Evil Snowman válasza Mars55 (#14) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Bizony már akkor is a drága Gyuri bácsi volt az edző. :K Sok mindent tanultam/tanultunk tőle.Jó kis faház körverseny, meg a kiszorítósdik a Városligetben. Nagyszerű ember és edző. :R Nem hiába kapott MOL tehetséggondozásért díjat. Kusztorkáékkal egy korosztályban voltam. Jajj a régi szép idők. :B

A Bianchi-t meg használtam vettük egy triatlonos sráctól, aki kinőtte, úgyhogy viszonylag jó áron jutottunk hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#17) darthdenes


darthdenes
tag

Nem akarlak elszomorítani , de Mistral EL sorozat a Puch saját gyártású csövét (puch 2500) alkalmazta ami sima szénacél és nem cro-mo. Nagy Sándor új bicajoskönyvében van szó erről a csőről. Illetve egy külföldi oldalon azt írták, hogy 5% nikkelt tartalmaz a cső. Ennyi kritika után meg kell jegyeznem, hogy szépen és átgondoltan kivitelezett felújításról van szó. Szép munka gratula hozzá.

(#18) Ricsxx


Ricsxx
tag

Pöpec lett. Én is nagy fába vágtam a fejszém.Tavaly vettem egy '85-'87 közötti Peugeot és imádom,bár a vázon kívül nem sok használható volt rajta.A felnin még a gumi is a gyári Michelin volt képzelhetitek.Azóta kapott új dupla falú Ambrosio felnit,gumit, Shimano 105 fékeket, új bandázst :) már csak a hajtáslánc van hátra.Egy szóval amiért imádom : Gyönyörű! :)

(#19) Mars55 válasza darthdenes (#17) üzenetére


Mars55
csendes tag

Teljesen igazad van, javítom is a leírásban.
A homokfújásnál lefújták a matricát is természetesen évekkel ezelőtt, és nem emlékeztem pontosan most, hogy írtam. Kerestem egy képet, és abból gondoltam:

Aztán most, hogy mondod az eredeti állapotú képek alapján rákerestem a neten, és valóban ilyen matrica volt az enyémen is, tehát tényleg HI-Ten acél:

(#20) LaCupacabra válasza Ricsxx (#18) üzenetére


LaCupacabra
csendes tag

Francia bico = szivacs
Szinte semmi se szabvány rajta. Monoblokk max külföldröl :W tapasztalat :D

BB8900 , 9780 , 9900 Rip , 9720 , Q5 Rip

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.