Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) donciccio


donciccio
csendes tag

a küllőkhöz egy kicsi: az alpna is szóba jöhetett volna. abból van 2-1,7-2 mm-es. viszont én egy ilyen kerékhez már lapított küllőt használnék,mert meg lehet fogni,és nem csavarodik el szerelés közben. a dt aero comp is szóba jöhet esetleg. ez olcsóbb,mint az aerolite. igaz nehezebb is

felni szélesség: nekem pl féket is kellene cserélni egy ilyen széles felnihez. így én maradok a keskeny felninél.

(#2) Paxker315


Paxker315
addikt

Ehh, kimaradt egy rahedli infó, ennek ellenére borzalmasan terjengős lett.

Alpina nem volt játékos, amiket nézegettem még: Pillar 1420, CN 424. Ezek a "szegényember cx-ray" küllői.

Amit meg akartam még említeni: Egyszerűen így, hogy megszoktam a széles felnit, a keskenyre már azt mondom, hogy köszönöm, nem. Való igaz, hogy a pengeküllőknek ott az előnye centrírozáskor, de, normálisan egy megfűzött kereket elég 2-3 évente centríroztatni (kivéve: ha pl. felkenődsz motorháztetőre (megtörtént..) vagy rászorítanak padkára (szintén), esetleg rádnyitnak egy kocsiajtót LÁMPÁNÁL (és ez is :D )

A motorháztetős eseten mai napig röhögök, bár azért a gerincem fájt utána :C

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#3) Paxker315


Paxker315
addikt

egyébként csak pont a lényeg maradt ki, de majd máskor.

A kérdés: miért tekintem rossznak a 15mm-es belső szélességet, és, miért gondolom, hogy 19-20mm kell, hogy legyen egy országúti felniBELÜL :)

És, mi a véleményem azokról, akik 25-28mm-es külsőt erőltetnek a keskeny felniken : )

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.