Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) arnyekxxx válasza bambano (#148) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Azon a hídon majd akkor megyek át ha odaértünk. Most nekem a QR a praktikus.

(#152) bambano válasza tomp (#150) üzenetére


bambano
titán

hát ja, amíg a programozóknál az a szint, hogy bekerül egy hiba a facebook szerverébe meg az sdk-jába és ettől az appok zöme fejreáll, mint a jancsiszög, addig ne erőltessük a qr kódot :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#154) tomp válasza lakotibi (#153) üzenetére


tomp
félisten

Hiába van hitelesített mobil(habár itt mire gondolsz? Play Áruház szerint hitelesített) és hiába bankol az ember az OTP-nél ha a mobiljára nincs optimalizálva az űbermegabrutál Szimpöl. Habár ez nem meglepő. A SimplePay is megbízhatatlan...

(#156) tomp válasza lakotibi (#155) üzenetére


tomp
félisten

Na és hol található meg ez a bank által jóváhagyott készülékek listája?
Play Áruházban lehet adott modellt tiltani azaz nem telepíthető. Mivel telepíthető így ez már egy rosta amelyen átment azaz jóváhagyott. Aztán telepítés után bugos az app...

(#157) MadMancs válasza lakotibi (#153) üzenetére


MadMancs
veterán

Az esetek 95% ában igy van. Érint és indul. Húgomnak is (i6S) , és nekem is (A50). Csakhogy van pár terminál (jellemzően dohányboltokban) amik így elutasítják a fizetést. Mire én megadom minta vagy ujllenyomat kasszás már szól hogy hiba.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#158) Tetsuo válasza lakotibi (#155) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

Ergonómia: telefon telefonálásra, bankkártya fizetésre, laptop netezésre, fényképezőgép fényképezésre...
Ha a telód lemerül, vagy csak félsz, hogy majd lemerül... meg eleve érdekes a mütyűr gombokat pötyögtetni, a sz@r, vékony téglalapot úgy fogni, hogy ne nyomd meg az oldalgombokat... a bankkártya lényegesen jobb.
De a legjobb, mikor fizettél vonatjegyet és nem ad visszajelzést, így újra meg kell venned immár bankkártyával. Az az érzés. Én ott taposnám szét a mobilt kb.

[ Szerkesztve ]

(#160) Tetsuo válasza lakotibi (#159) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

Persze, okostelefon, de a bankkártya mivel céleszköz, hatékonyabb, ennyi. Annak nem törik be a képernyője, nem ázik be, nem merül le az akksi, nem megy tönkre a napon stb.
Ráadásul nem kell ujjakkal görcsben egyensúlyozni, miközben fizetek vele, hanem egy elegáns mozdulat, esetleg PIN bepötyögése atombiztos terminálon, és voilá...

(Nekem is "wallet" tokom van, anélkül nem is használnék érintős telót. De ne mond, hogy az garancia bármire is.)
Természetesen használok okostelefont, de utálom, mert kicsi, lassú a gépelés, óvatosan kell tartani stb. Eleve a forma is messze van a kényelmestől, pl. egy kavicstól, ami illik a kézbe.
Igen, ettől a bankkártya is messze van, de legalább kisebb és rugalmasabb.

[ Szerkesztve ]

(#161) MadMancs válasza lakotibi (#159) üzenetére


MadMancs
veterán

Teljes mértékben egyetértek.
Egyedül MÁV appal volt gondom 2-3 alkalommal (kb 60ból) de ott se szakadt meg a tranzakció csak elhúzódott. És csak máv app, elvira felületen minden oké (elvirát használom ha másnak veszek jegyet de nem együtt utazunk). Szóval nem vagyok benne biztos hogy ez csak simple hiba. Akármit is ír közleménybe máv. Simple app, egyetlen egy terminál fajta van amivel nem mindig sikerül elsőre ha app nyitás nélkül érintek. Tokból sose veszem ki telót, eleve biztonságosabb mint a bankkártya. Ott semmi se véd véletlen érintés ellen (hallottunk mar ilyet, és nem sok ember rohangál RF védett pénztárcával), míg teló esetén ha feloldod nem lehet véletlen, ha meg nem oldod fel azonosítást kér ( nálam ujjlenyomat vagy minta).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#162) tomp válasza lakotibi (#159) üzenetére


tomp
félisten

Jó pár olyan telefon van ami mind3 nagynál kapható és mégis beragad az app token letöltési hibával vagy egyéb egzotikus hibával. Android 10 a mai napig kemény dió a számukra mert a legtöbb hiba ezen van. De a klasszikus token hiba azóta jelen van amióta az app tud NFC fizetést. Számos hibát jelentettem nekik de azon kívül, hogy megírták a hiba elismerését, semmi sem történt. Számomra a teljes Simple komolytalan lett. Nem tényező. Egészségpénztáramnál a SimplePay-el van megoldva a EP kártyám terhelése(magán az EP kártyámon 0Ft van de azt használva a bankkártyámat terhelik meg amit azonnal átirényítanak az EP kártyára) és jópárszor buktam a fizetést mert a SimplePay belassult vagy nem ment. MÁV is szívás emiatt bár ők nem válthatnak szolgáltatót mert ugye a MÁV és a Simple(OTP) is állami szóval fogniuk kell egymás kezét...

(#164) PistiSan válasza bambano (#148) üzenetére


PistiSan
addikt

A QR kód amúgy nem kötelező egy bizonyos szolgáltatói körnek? (Nem tudom, csak kérdezem) Amúgy amíg nekem nem kerül semmibe így fizetni a csekkeket, biztosan nem fogok semmilyen számomra időrablóbb\kényelmetlenebb fizetési módra átállni.

(#165) sharp4


sharp4
őstag

Sziasztok!

Huawei P40-en olyan hibával kerültem szembe, hogy nem működik az érintéses fizetés. Másnál müködik megfelelően? Érdekes, mert a bankkártya egyenlegemet letudom kérdezni.

Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5

(#166) Nikaré válasza sharp4 (#165) üzenetére


Nikaré
őstag

Szia!
Huawei M20
Működik!
néha megkavarodik és nem tudok vele mit kezdeni. Van amikor töröl - újra telepítés kellett neki! :U

(#167) sharp4 válasza Nikaré (#166) üzenetére


sharp4
őstag

P20-on nekem is megfelelően működött, itt mindig csak az érintéses fizetés aktiválását tudom kiválasztani az app-ban.

Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5

(#169) MadMancs


MadMancs
veterán

Sziasztok.
Na ma én is belefutottam a MÁV - Simple hülyeségbe. Máv appban jegyet vettem, app szerint nuku visszajelzés nincs jegy. Simple küldte email hogy sikeres tranzakció, jött sms, levonták. Máv szerint simple nél reklamáljak, simple szerint máv nál kell reklamalni mert tr azonosító alapján a pénz mar naluk van. Azaz egymásra mutogatnak.
Így mind a kettőnél tettem panaszt. :W

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#170) tomp válasza MadMancs (#169) üzenetére


tomp
félisten

Simple... Igazi garázscég minőség...
Én simán felszálltam volna a vonatra aztán a kaller majd izmozza le a céggel.
A tranzakció azonosító azt jelzi, hogy a Simple sikeresen levonta a pénzt de erről a MÁV már nem értesült mivel se a pénzedet nem látták se a Simple visszajelzését, hogy sikeres fizetés volt így a MÁV rendszere értelem szerűen nem állította ki a jegyet. Hetente ez van a SimplePay-nél. Levonják de már nem továbbítják a pénzt...

(#171) MadMancs válasza tomp (#170) üzenetére


MadMancs
veterán

Az.
De az poén rengeteg fele havi nagyon sok alkalommal fizetek simple-vel, sehol sincs vele gond. Netes panasz is mind máv appos. Szóval ez inkább simple és máv együttes bénázása.

Utána jegyet azért elvira.hu -n megvettem ott nem volt gond, pedig ugyanúgy simple.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#172) MadMancs válasza MadMancs (#171) üzenetére


MadMancs
veterán

.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#173) tomp válasza MadMancs (#171) üzenetére


tomp
félisten

Nekem az egészségpénztári kártyám megy SimplePay-el. Havonta 2x mindig elutasít mert a SimplePay nem akar működni mögötte...

(#174) MadMancs válasza tomp (#173) üzenetére


MadMancs
veterán

Azért hogy a negatívba pici pozitív is legyen, viszonylag gyorsak voltak. De akkor is gáz, pl ha az ember utazás előtt venne jegyet. Pl 260km es utnál nem szoktam mostanába átszállás utánra megvenni a jegyet csak előtte, köszönhetően annak hogy máv 90km es úton képes késni 50percet is, amivel csatlakozást lekésem, IC lévén meg buktam a következő 170km es útra szóló jegyet. 2x kellett visszakönyörögni tőlük az árát. Ilyen távon már nem 2Ft ról beszélünk 2 főre. Apphoz csak a kedvezmény miatt ragaszkodom, alap esetben is 10%, @ jelzésű esetén 20%. 2-4ezer símán megspórolható lenne. De így hogy ilyen megbízhatatlan az egész..

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#175) tomp válasza MadMancs (#174) üzenetére


tomp
félisten

Ha már mobilapp miért nem használják az Apple Pay/Google Pay megoldást? Webes/appos vásárláshoz jó pár éve van itthon is Google Pay.
Csak pár lépés és már fizettük is a jegyet...
2020-ban minimum olyan minőségben kellene mennie mint a Burger King appnak! Fizetés Apple vagy Google Pay-el. Ha fent van a Google Pay akkor felugrik alulról a kicsi Pay kártyaválasztó. Fizetés és kész. Ha nincs fent az app akkor megnyitja a Google Pay böngészős oldalát ahol fel vannak sorolva a fiókban lévő kártyát. Kiválaszt és fizetés.

(#176) MadMancs válasza tomp (#175) üzenetére


MadMancs
veterán

Valószínűleg azért mert állam állami megoldást szeretne használni. Azzal senki nem foglalkozik senki hogy van jobb/gyorsabb/stb. :W
Én is üdvözíteném google payt.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#177) tomp válasza MadMancs (#176) üzenetére


tomp
félisten

Na igen egymás hátsóját fényesíti a 2 cég...

(#179) MadMancs válasza lakotibi (#178) üzenetére


MadMancs
veterán

Én is erre tippelek, mert máv appon kívül még mem volt simple gondom. Persze az nem azt jelenti hogy máshol nem lehet (lásd tomp esetét. Nekem mondjuk lényegtelen is miért nem müködik, a lényeg az hogy teljesen megbízhatatlan. Szerdán utazunk, oda vissza 19000Ft. Szerinted ezt már máv appra merem bízni így? Persze hogy nem. Hiába próbálják app felé terelni az embereket, így nem fog menni.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#180) tomp válasza MadMancs (#179) üzenetére


tomp
félisten

A vicc, hogy tavaly max 1x találkoztam SimplePay hibával a kártyás fizetésnél. Idén meg havonta nem 1x fordul elő...
Amúgy ennél van SimplePay összeköttetés a 2 kártya között valós időben.

(#181) MadMancs válasza tomp (#180) üzenetére


MadMancs
veterán

Nekem is Premium van. De én kb 3 éve csodakartyásítottam, simple nélkül így szerencsére nincs így gond vele.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#182) tomp válasza MadMancs (#181) üzenetére


tomp
félisten

Nálad SimplePay nélkül megy a csodakártya? Ezek szerint a régi ügyfelek kártyáit még nem ők kezelik? :Y
Én tavaly csodásítottam mert másik pénztárnál voltam de őket megvette a Prémium.

(#183) MadMancs válasza tomp (#182) üzenetére


MadMancs
veterán

2001 ota vagyok tag (AxA időszakot is beleértve). Itt ugye nem megvétel volt csak névváltás. 2014-15 volt csodakártyám, majd 2017 ben újratársitottam az új EP kártyával (régi lejárt de nem küldtek újat 16 ban mert nem volt tagdíj befizetés), akkor még simple nélkül, szerensére azóta is anélkül működik. Viszont ha app ba szeretnék manuálisan kártyával befizetni már csak simple lehetséges.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#185) emelhu


emelhu
aktív tag

És vajh mi az a hatalmas technikai áttörés ami ahhoz kell, hogy:
- beolvassa a QR kódot, ezelapján megkapják az utalandó összeget és a cél bankszámlát (MNB szabvány)
- az alakalmazásba rögzített forrás számláról az alkalmazásba rögzített hitelesító adatokkal írjon a szerverre egy adatblokkot az utalás kérelméről
- a banki szerver a szokásos módon elküldi a pénzt azonnali utalással.

Gyalog galopp - Bámulatos hol tart már a tudomány
https://www.youtube.com/watch?v=NEg6UjVqhFE

(#186) Nikaré


Nikaré
őstag

OTP

"Ezúton tájékoztatunk, hogy 2022. március 1-től a SmartBank szolgáltatást a lakossági ügyfélkörben kivezetjük, helyét az új OTP Bank Mobilalkalmazás veszi át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat.
2022. március 1-től:
nem tudsz regisztrálni a SmartBankba,
nem éred el a számláidat a SmartBankban,
nem tudod QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra használni a SmartBankot,
az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása push üzenetben nem lesz lehetséges, amíg nem regisztrálsz az új mobilbankba. A jóváhagyás addig SMS-sel történhet."

(#187) MadMancs válasza Nikaré (#186) üzenetére


MadMancs
veterán

Hónapok óta OTP bank appot használom.
Röhögve leveri fapados smartbankot.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#188) Nikaré válasza MadMancs (#187) üzenetére


Nikaré
őstag

Ez jó infó, csak attól tartok, hogy lesz annyira pofátlanul éhes az OTP, hogy fizetőssé teszi, ha ezt meglépi akkor bankot váltunk!

(#189) MadMancs válasza Nikaré (#188) üzenetére


MadMancs
veterán

Én megvárom mennyi az annyi. Ha az sms el díja alatt marad akkor még megértheti, mert ugye push működik rendesen.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#190) Nikaré válasza MadMancs (#189) üzenetére


Nikaré
őstag

Na jó értem én ezt, de most szinte sms nélkül használom az e-számlát.
Korábban ezer Ft fölé ugrált csak az sms havonta :W
Nálam illetve nálunk ez elvi kérdés lett. Jön a plasztik kártya az árával együtt ugyebár, mellette legyen egy fizetős app?
No meg a legdrágább bank lett a sarcaival együtt.

(#191) applause


applause
aktív tag

Szórakozik a simple. Normálisan lehet telefonnal fizetni többször egymás után, majd egyszer csak nem fogadja el a kártyát. Ilyenkor letörlöm a simple-t, újra telepítem és működik tovább mintha misem történ volna. Milyen beállítás lehet a nemfrankó?

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#192) Nikaré válasza applause (#191) üzenetére


Nikaré
őstag

Szerintem nem beállítás kérdése.
Amúgy mit lehet beállítgatni?
Másként kérdezem.
Mit szoktál beállítani?

(#193) applause válasza Nikaré (#192) üzenetére


applause
aktív tag

Semmit az emailen és jelszón kivül.

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#194) Nikaré válasza applause (#193) üzenetére


Nikaré
őstag

Sajnos a "beállítások" funkciókban nincs lehetőség/összefüggés a leírt hibára. Talán egy éve volt hasonló szituáció, ami miatt nagyon pipa voltam, nem is találtam az applikáción belül megoldást.
Jeleztem, ami után kértek egy leírást.
A sablon válasz jött.
Ettől függetlenül hónapokig nem javult.
Egyik frissítés után jó lett.
Ez telefon sw illetve app aktuális verzió összeveszése is lehet.
Úgy próbáld törölni, hogy
Beállítások/ alkalmazások/simple/tárhely/gyorsítótár törlése/adatok törlése
és csak ez után az app törlés
Telefon újra indítása majd az app telepítése újra.
Menü persze lehet más, telefon függő :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.