Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kisgabor87
tag
Persze. Végülis egy Apple ipad mini, meg ez egy kategória... Amúgy arra kíváncsi lennék, mi van ha pl. van egy bug a rendszerben, kinek kell jelezni a problémát? Mert az Asus tabletemen volt ilyesmire példa, szóltam a supportnak, a következő frissítésben megoldották a gondot. De Tesco tabletnél ki fog ilyesmivel foglalkozni? Az árufeltöltő a műszaki részlegen? Ja, és ahogy itt többen írták még a garancia is olyan, hogy kinek egy év, kinek kettő, ezek után nem gondoljuk ugye komolyan, hogy ha bármi gond van azzal érdemben foglalkozni fognak, miután kiárulták az árukészletet (1-2 hónap)?