nem csak ez lehet az ok. az én autómban a motor jobbfelé el van tolva, mellette a sebváltó és a diffi. (sima autóm van ). ennek az a következménye, hogy nagyjából a sofőrüléssel szemben keletkezik a meghajtás, ahonnan egy sima féltengely viszi a bal első kerékhez. De a jobb első kerékhez ekkora féltengely nem lenne elég, mert messzebb van, így egy segédtengelyt raktak be, ami keresztülviszi a motor alatt a meghajtást, és úgy van bekötve egy hasonló méretű féltengellyel a jobb kerék.
na ez nincs a subaruban, mert a boxer motor pontosan középen van és szimmetrikus. sokak szerint ezért jó az összkerékmeghajtásuk.
viszont differenciálból a thorsen tűnik jónak, az ilyen elektronikusan vezérelt cuccok a nyers terepre nem annyira jók. az elektronikus vezérlés nyomatékvektoráláshoz tűnt jónak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis