Pofátlan első hsz. Am csak azért született eme bejegyzés, mert állandóan megy az utálat a csak linkes bejegyzések ellen. Gondoltam lesz egy ilyen is.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Csepe
aktív tag
Fringe, ma jön a 3. évad befejező része!
Nihil Novi Sub Sole /::\ https://bit.ly/2R7gwB2
rt06
veterán
nem is a klisek meglete, meg nem lete a legnagyobb kulonbseg, az megvan mindket mufajban
amiben leginkabb elter egymastol a mozi-/tvfilm es a (mini)sorozat, hogy lenyegesen tobb ido van felepiteni a karaktereket - pontosabban itt tenyleg lehet karakterekrol beszelni
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
(#4) lsebestyen
lsebestyen
addikt
Szökés: 10/10
Jóbarátok: 10/10
24: 10/8
Odaát: 10/6 (egyzserűen nem érdekelt, abba is hagytam, talán vlmikor újra kezdem)
HIMYM: 10/11
Skins: 10/10 az első két évad, a hármast fejeztem msot be, az gyenge 7es:S
House: 10/9
CSI-Miami: 10/7
remélem több sorozatot nem néztem, ez rohadt sok
[ Szerkesztve ]
danih
addikt
Firefly: isten sorozat, kár, hogy ennyit bírt. Imádtam.
Dr. House: nézegetem hébe-hóba, de csak azokat a részeket, amelyek jobban összefogják a fősztorit.
Supernatural: nem jött be.
V: nézem, de a 2. szezon vége felé az én érdeklődésem kicsit lelankadt. Az asszony viszont szereti
Heroes: első szezon után full stop, csókolom.
The Walking Dead: még nem láttam, de ez lesz a következő, amit elkezdek
Game Of Thrones: felkeltetted az érdeklődésem, az utcákon is látom a plakátokat.
Amit még nézegettem az utóbbi időben:
Star Trek: DS9: ki tudja már, hanyadszor Ha szomorú vagyok, csak megnézek pár részt
Boardwalk Empire: egekig magasztalták, de szerintem semmi különös. Nem rossz - csak számomra középszerű. Persze Buscemi remek benne!
FlashForward: szerintem nézhető volt, engem érdekelt volna egy folytatás.
Invasion: csak egy szezont ért meg, kár, mert szerintem többet érdemelt.
Prison Break kicsit tovább húzták, mint kéne, de számomra az utóbbi évek második legjobb sorozata.
Azért a második, mert az első a
BATTLESTAR GALACTICA
Fuck yeah, ehhez nem tudok mit fűzni, a legjobb
Különdíjat kap a Life on Mars - az eredeti, brit sorozat. Nagyon tetszett, mindenkinek ajánlom!
[ Szerkesztve ]
Lenry
félisten
biza'
nem kell másfél órába sűríteni a sztorit, karaktereket, életeket, világokat. van idő.
én ezért szeretem a sorozatokat.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
tjb007
nagyúr
Csak 9 ?
Jelenleg kereken húsz sorozatot követek (amiknek az aktuális évadja jelenleg is fut), van még egy csomó amit néztem de elkaszáltak vagy végleg befejeztek ill. van még egy csomó amit a nyári szezonban fognak folytatni + ugye jönnek újak is
[ Szerkesztve ]
baluka26
veterán
Nekem az első számú kedvenc sorozatom az Andromeda.
Anno még M1-en ment, utána még AXN-en.
Akkoriban egy 45 perces részt leadtak reklám nélkül AXN-en, ma meg 10 percenként reklám
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
Nordic
Közösségépítő
A fringe lassan nálam is nézős lesz, csak még hiányzik a komplett 1 évad. Na egy kicsit updatelem az írást mert 1-2 ki is ment a fejemből amit láttam.
Nordic
Közösségépítő
Már 12. Azért egy felsorolást ejthetnél arról, hogy miket lesel.
albert8
addikt
Nálam nagyon sokat megy a Dr.house
Dr.csont
NCIS
Gyilkos számok
Mr. monk
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
tjb007
nagyúr
Blue Bloods
Breakout Kings
Camelot
Castle
Chaos
Chuck
Criminal Minds: Suspect Behavior
Game of Thrones
Glee
Hawaii Five-0
Justified
Law & Order: Los Angeles
NCIS: Los Angeles
Nikita
The Borgias
The Chicago Code
The Event
The Vampire Diaries
Ezek az ON-Air sorozatok amit nézek
+
Amiket a magyar csatornákon:
Vészhelyzet
Grace klinika
Bones
Gyilkos elmék
A hidegsebész (Body of Proof)
Májusban elég soknál évadzáró lesz de jön a helyükre más.
[ Szerkesztve ]
Jarlaxle
senior tag
Scifi temaban minden Stargate Atlantis es SG1, Universe mar joval gyengebb foleg az elso evad.
Fringe es Battlestar Galactica, Firefly, reggebbiek kozul Babylon5 szinten kivalo.
Nyomozosbol Criminal Minds a kedvenc, nagyon durva tortenetekkel, jo karakterekkel. Illetve az uj Hawaii Five-O se rossz, konnyed nyomozgatosnak szerintem tokeletes, Burn Notice szinten. Dexter is talan ebbe a kategoriaba tartozik. Veronica Mars is, Chuck is.
"Fun" sorozatok kozott ezeket kedvelem: HIMYM, GREEK, Blue Mountain State, Californication, The Big Bang Theory, IT Crowd. Entourage.
Maffiozosok kozul Sopranos es Boardwalk Empire.
Pokerbol High Stakes Pokert ajanlom.
Amerikai foci+drama: Friday Night Lights
Jericho szinten nezos, atombomba utani elet kisvarosi szemszogbol.
Supernatural nagyon gyenge lett, regebben pedig nagyon szerettem, egyeb horror temaju dolgokbol True Blood es Walking Dead ami nezheto.
Lost szinten alapmu a sorozataddiktoknak.
Katonas+1 evados+drama: Generation Kill
[ Szerkesztve ]
rt06
veterán
kezdotol nem rossz
persze joresze mar veget ert, vagy felbemaradt, de akad meg 1-2, ami futo sorozat
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
tjb007
nagyúr
Ha most én is összeszedném az összeset (jelenleg futó, és véget ért) akkor (valószínűleg) nekem is lenne ennyi.
Nem számoltam össze még, elég azt a fejemben tartani, hogy melyik nap mi lesz.
[ Szerkesztve ]
Jhonny06
veterán
Desperate Housewives: Anno a TV2 idióta reklámjai miatt kialakult róla az a kép, hogy ez valami hülye szappanopera és pont emiatt engem sem érdekelt, de aztán végigdaráltam addig, ahol épp tartott és azóta nézem, nagyon jó, főleg az elején és végén lévő monológok. Szarkasztikus, vicces és drámai egyben. 10/10
Brothers & Sisters: Családos-drámás, nem top prioritású, általában gyűlnek a részek és egybe megnézem, ha van időm, de mondhatjuk, hogy követem. Ingadozó színvonal, sok átlagos rész után jön pár brutálisan jó és ez így megy körbe-körbe. 7/10
House MD: Anno nem értettem, hogy mit szeretnek ezen az emberek, aztán tavaly az elejétől elkezdtem és azóta is nézem, ezt nem lehet nem szeretni. Hugh Laurie stílusa brutálisan jó, azon kevés sorozatok egyike, ami egyre jobb lesz. Wilson karaktere is nagyon nagy. Kicsit hiányoznak a régi szereplők (illetve már csak egy ugye, mert a többiek visszajöttek, de megszoktam az új felállást is). 10/10
Greek: Avagy milyen a college élet az USA-ban, elég normális, bár az eleje egy kicsit döcögősen indult, de a közepe-vége felé nagyon megszerettem, elég hirtelen vége lett (azaz már nem fut, de azért gondoltam beírom, sokaknak bejön ez a műfaj). 8/10
Gossip Girl: Na ez egy kicsit picsás, magam sem értem, hogy miért nézem. Vannak benne normálisabb részek és jó, ha éppen nincs mást nézni, amúgy elég átlagos. 6/10
One Tree Hill: Ez az egyik all-time favorit, bejönnek az ilyen stílusú sorozatok, kicsit hiányoznak a régi gimis részek, de az újak is jók. Ez az a műfaj, hogy megnézel egy részt és lefikázod, de belülről egy nagyon értékes sorozat, sok mondanivalóval. 10/10
Grey's Anatomy: Ezt is végigdaráltam anno és már egy ideje követem. Hozzáteszem, hogy az elején nem hittem volna, hogy bejönnek a kórházas sorozatok, de ez nem erről szól, sokkal több. 9/10
Dexter: Brutálisan jó, nem is nagyon tudok mit írni, egyedülálló műfaj, tökéletes részek, nem kell bemutatnom senkinek azt hiszem. 10/10
The Good Wife: Mostanában kezdtem el nézni, jó kis ügyvédes dráma, bejövős. 9/10
Californication: Már nem fut, de ez is elég egyedülálló és az a műfaj, amit tényleg nem ajánlanék 18 éven aluliaknak, nem a szex miatt, hanem úgy az egész sorozat brutális, volt néhány érdekes és egyben undorító jelenet, ez tényleg bele tud taposni a lelki világodba. 8,5/10
Lost: Vége lett nagy nehezen, de azért megemlíteném. Az eleje nagyon tetszett, aztán csak úgy néztem, miközben mindenki agyondicsérte, én olyan közepes véleménnyel voltam róla, össze-vissza ment a cselekménysorozat, de azért elég izgalmas volt, az utolsó rész pedig zseniális. 9/10
The Secret Life of the American Teenager: Azt hittem, hogy tetszeni fog ez a műfaj, de ez tényleg nagyon egysíkú, minden rész kb. ugyanolyan, abbahagytam, de még megy. 4/10
CSI Miami: 5 évadot végigszenvedtem, aztán abbahagytam. Minden rész 100%-osan ugyanaz, Horatio hülye beszólása, aztán a főcím, mindig elkapják valami lehetetlenül idióta módon a tettest, a végén felveszi a napszemüvegét és csá. Nézhetetlen hosszútávon, komolyan. Mint egy szappanopera, tipikus otthonülő TV-nézőknek. 3/10
Hidden Palms: Összesen 8 rész ment le belőle aztán lelőtték, pedig baromira bejött ez a műfaj, azóta is átkozom azt, aki ezt tette. Nem hiszem el, hogy nem volt nézettség. 9/10
Invasion: Elég régen vége lett, de volt benne valami, pedig nem jön be ez a sci-fi izé, amit próbált képviselni. Érdekes. 7,5/10
(Leghosszabb kommentem evör )
[ Szerkesztve ]
danih
addikt
Nem csak az, hanem bakker az nagyon ráér, aki ennyit bámul sorozatokat...
Én megmaradok kezdőnek, jó ez így nekem
Ténlyeg, lehagytam a Lost-ot, ami nem volt rossz, csak kb. a 3. szezonnál abba kellett volna hagynom, és a Californcation-t, amit nagyon kedvelek.
[ Szerkesztve ]
Nalam ez a Top5
Smallville
Dr Who
Eureka
Battlestar Galactica (+ Caprica cimu surozat ami a BSG elozmenyeit dolgozza fel)
Star Trek sorozatok
Jhonny06
veterán
Prison Break: Ezt nem tudom, hogy hogyan sikerült lehagyni, valószínűleg a kedvenc sorozatom. A végén már mindenki mondta, hogy "miért nincs már vége?", én meg mindenkit elküldtem a picsába, végig nagyon jó volt, végigizgultam minden részt. 10/10
Skins: Szereplőváltásnál mindig kicsit félek, de aztán megszeretem, elég egyedülálló a sorozatok között, tényleg a valódi világot mutatja be, nem ezt a "minden tökéletes"-féle hollywoodi szart. Csak UK-verzió, az US egy rakás.. 9/10.
The OC: Már vége van, átlagos tinis, hullámzó színvonal. 7/10
Weeds: Na ez valami brutálisan szar, az eleje még úgy ahogy tetszett, de egy idő után tényleg nézhetetlenné vált. 4,5/10
Friday Night Lights: Az első 2-3 évad volt a legjobb, aztán kicsit megváltozott, de végig kitartottam mellette, must see. 9,5/10
[ Szerkesztve ]
Nordic
Közösségépítő
A Califonication-t sokat emlegették már nekem, de fogalmam sincs mi az alaptörténete. Régen a Smallville-be is bele akartam kezdeni, no de hogy 10 évadot végigzongorázzak az már sok, pár hónapot elvenne az életemből(mint annak idején a Dragon Ball összes), főleg, hogy az aktuálisan folyó sorozatokat is nézni kell valamikor.
A Lost-hoz volt szerencsém, és nem tetszett, főleg ez az összevissza ugrálás.
És úgy néz ki egyedül én szeretem a Supernaturalt .
[ Szerkesztve ]
tjb007
nagyúr
Azért én sem 24/7 nézem, amikor van időm megnézem, amikor nincs akkor összejönnek és 2-3 délután alatt nézem meg a heti adagot.
darál0w
Jómunkásember
TVben mi volt az utolso ami itt ment? 2.?
végigolvasva a kommenteket...
Csillagkapu?
Kés alatt?
Las Vegas?
senki nem néz ilyeneket?
[ Szerkesztve ]
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
danih
addikt
Nyugodtan ess neki a Californication-nek, de szigorúan eredeti nyelven. Rövid, 25 perces részekből áll.
(#19) Jhonny06: Csak UK-verzió, az US egy rakás..
Hát igen, mint kb. minden sorozatnál.
Jut erről eszembe - valaki nézi az IT Crowd-ot? Tuti
(#22) darál0w: nekem nincs TV-m, és valahogy nem értettem, hogy lehet azon sorozatozni - főleg a reklámok, vagy a fix időpont miatt.
[ Szerkesztve ]
albert8
addikt
Ki mondta hogy TV-ben nézem?
én pl csak egybe nézem letöltötten
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Huma
addikt
Modern Family
Felhőtlen Philadelphia
According to Jim
Raising Hope
The office
Ezeket asszem nem írta még senki. Mind vígjáték.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
Jhonny06
veterán
Ja és nálam az összes ilyen szitkomnak csúfolt 20 perces alánevetős izé sztornó. A Jóbarátoktól kezdve az IT Crowd-on át a nem tudom miig. Utálom őket.
Nordic
Közösségépítő
Valahogy nekem se jönnek be ezek a 20 perces izék(kivéve a Jó barátokat). Mire elkezdem élvezni, már vége is.
danih: Mindent eredeti nyelven nézek. Még a mozifilmeket is(az se baj, ha mandarin nyelven csacsognak).
tjb007
nagyúr
A reklámok arra jók, hogy amíg azok mennek el tudj menni vécére, fogat moss, igyál egy pohár tejet/vizet (bármit), megnézd az emailjeidet stb. Én ki is szoktam használni
[ Szerkesztve ]
darál0w
Jómunkásember
szerinted én bírom? meg közben a reklámok....de van amit bnő is néz...és kénytelen vagyok vele nézni. kiszurja, ha már láttam. probáltam.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Jim-Y
veterán
Én a The Big Band Theory-t szeretem nagyon, úgy alapból is oda vagyok a csillagászatért/fizikáért szv bejövős
danih
addikt
Én két ilyet kedveltem: az IT Crowd, ill. a Red Dwarf. Jé, mindkettő brit.
Az amerikai sitcomoktól hányok, főleg a Jóbarátok és a hasonló szaroktól.
(#29) darál0w haha nálunk ilyen nincs, mert az van, amit én akarok nézni
Asszony megbízik abban, hogy amit kiválasztok, azt neki is tetszeni fog
[ Szerkesztve ]
darál0w
Jómunkásember
hál' istennek nem sok olyan van, amit mindketten szeretünk.
jaaa...és mellé utál feliratos filmet nézni.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
sz4blya
csendes tag
The Big Bang Theory-t, Dr House-t és Star Trek Original Series-t nézek, meg animéket.
A The Big Bang Theory-t nagyon ajánlom, a legjobb amit eddig láttam, főleg első két évad, de a többi is 10/10
Cum Deo Pro Patria Et Libertate. Verje meg a mi Istenünk, aki ezt engedte! | Free life, free people, free internet! *See you, space cowboy!
Gergő_
őstag
Ízlés kérdése ki mit néz. Amit nem láttam sehol, de szerintem mégis nagyon is nézhető az a Breaking Bad.
szerk: meg akkor még mondjuk a Gravity.
[ Szerkesztve ]
DEJVID
őstag
Nem soká ötödször fogom kezdeni a Maffiózókat.
Drenadar
veterán
Lie to me? - Hazudj ha tudsz?
szerintem ez is nagyon jó sorozat Még akkor is, ha tulajdonképpen olyan mint egy house koppintás.
baluka26
veterán
Agymenők tényleg jó
Én szeretem az "Így jártam anyátokkal"-t, meg a "Két pasi meg egy kicsi"-t is, szórakoztató sorozatok
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
Huma
addikt
Én ezekkel a 20 perces izékkel szoktam lazítani.
Vagy pl mikor eszek valamit akkor csak benyomok egy sorozatot, hogy ne a falat bámuljam közben.
A Firefly szerintem is a legjobb sci-fi sorozat. Nem egy kliséhalmaz, eredeti történetvezetés, tele van humorral és mégis komoly tud maradni. Egyedi a hangulata. Egyszerűen zseniális.
Csillagkapu, Star Trek, Babilon 5, stb a nyomába sem ér.
Mai napig nem tudom felfogni, hogy hogy lehetett pl az übergagyi csillagkapuból tízcsillió részt csinálni mikor a Firefly százszor jobb.
És ezt mondom úgy hogy rengeteg csillagkapu részt láttam. MacGyver mentette meg azt a sorozatot. Ha az ő szarkasztikus humora nem lett volna akkor egy kalap szamócát sem érne az a sorozat.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
PierNight
aktív tag
Én is nagyon rákaptam a sorozatokra és jelenleg a Supernaturals van a porondon Most az 5. évad-nál tartok de érzem, hogy kezd unalmassá válni ez a majdnem meghalunk de épp akkor beront a samy/dean/castiel és pont h megmenti az a másik életét de annak ellenére nagyon bejön Amiket még szeretek és néztem:
Skins, Californication, Weeds, HIMYM, Eureka, DEXTER! (Top 3-ba bent van ) , még volt jó pár sorozat amit néztem de így most nem ugrik be... de amit kiemelnék az a Being Human mert nem ismerik olyan sokan pedig iszonyatosan jó!!!
bejegyzés Sorozat-fan
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512