driver jellemzoen sebessegre kritikus es limitalt feladata van, oda oke az ASM.
viszont ha megnezed halozati egysegeknel is szepen elmentunk PLC felol embedded Java fele.
parhuzamositasnal jellemzoen ket nehezseg van:
- nem parhuzamosithato kod aranya. ez amdahl torvenye es felso limitet ad, hogy mennyit lehet nyerni.
- interleavings miatt a minosegbiztositas nehez.
tetejeben a critical sectionok vedelme is problemas. nem zar az ember eleget es hibas mukodes a vege, tul sokat zar az ember es oda a potencialis sebessegnovekedes. szoval persze, lehetne a program hatekonysagat novelni, de ezt komplexitasban (es fejlesztesi idoben) fizetnenk meg, az a hatekonysag csokkenne.
multiGPUnal is a problema, hogy tobb GPU kozott pl konzisztenciat kene tartani egy valaszidore erzekeny valosideju rendszernel (jatekok azok).
meteoreső: a mac *NIX, de nem ezen mulik. computenel taszk eloszlas nem annyira problema, pl valaszidok inkabb csak feladatszervezes szempontjabol erdekesek, de nem csinalnak potencialisan hatalmas frametime spikeokat.
macon eleve nem jatszik senki, a crossfire meg arra volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.